не дёшево, но пока газа в планах нет.Газа нет и нет проблемы
дорого нынче ганять на бензе)
ВАЗ 21011(21013) "zootechnik" (Роботяжка))
#361
Відправлено 01 листопад 2019 - 11:25
https://www.drive2.r...58684027734013/
#362
Відправлено 15 грудень 2019 - 23:50
Всім привіт.
займався трохи машиною,
поставив задні ремені безпеки - нічого описувати, купив пару звичайних ременів в комплекті з болтами, місця під болти вже були, зробив дирки в шумкі і боковухах(там також були дирки - лише прорізав дермантин), прикрутив і готово, середній ремінь не ставив - не знайшов в продажу, але там нічого такого - можна укоротити звичайний і його поставити
замінив датчик в дверях, а то окислився і через раз спрацьовув
також замінив вимикач пічки - тепер у мене дві швидкості, а не одна.
залишилось гамнітолу поставити на місце, а то поліція косо дивиться на ту купу проводів...
поки їдив у місто згоріло реле-двірників, тепер немає паузи, блін, одне робиш інше ламається - ну ваз одним словом
- Andriy1352 подобається це
Теория — это когда всё известно, но ничего не работает. Практика — это когда всё работает, но никто не знает почему. Мы же объединяем теорию и практику: ничего не работает, и никто не знает почему! © А. Эйнштейн
#364
Відправлено 31 грудень 2019 - 11:33
епопея з електрикою продовжується.
фари стали погано світити, двірники могли зупинитись посеред скла, АКБ також странно себе вів - то розряжений, то нормальний.
поміряв напругу на ХХ 13,5 і при прогазовці 14,4
думав зняти генератор, але дружина сказала - терміново в магазин скуплятися.
поїхали, по дорозі заїзжаю на заправку, заправився сідаю і "вжжжуууук" і всьо, приїхали, АКБ сів повністю, добре що стояв під гірку - сама покотилась і завівся. Містом їздив і не глушив, з одного боку це плюс бо дружина швидко скуплялась і це не затяглось на години блуждання супермаркетами
лампа зарядки підло не світилась, але фари все тускліше світили, двірники майже перестали махати, а при різкому газі начала стріляти в вихлопну.
ось так з пердящими звуками і майже не світячими фарами доїхав додому, а перед двором гахнула так що штани тріснули - тепер прямоток
АКБ сівший, генератор на ХХ 13,5 а під нагрузкою 8,5, думав хана генератору, але коли взявся за ремінь - то він виявився банально попущений.
і що дивно - він ніде ні разу не писнув і на холодну тримав нагрузку, а при нагріві видно починав пропускати, аби він падлюка пищав то натянув би його в першу чергу, а так шукав причини там де їх апріорі не могло бути....
АКБ зарядив, ремінь натянув, вчора їздив - світло світить, двірники махають., АКБ заряджається нормально
тепер потрібно вихлопну робити - штани трохи розвальцювало, потрібно зняти і подивитись чи їх ще можна заварити, чи купувати нові
Теория — это когда всё известно, но ничего не работает. Практика — это когда всё работает, но никто не знает почему. Мы же объединяем теорию и практику: ничего не работает, и никто не знает почему! © А. Эйнштейн
#366
Відправлено 31 грудень 2019 - 11:58
КСЗ стоит?
БСЗ
але щоб пропускав ремінь і при цьому не пищав - таке вперше
Теория — это когда всё известно, но ничего не работает. Практика — это когда всё работает, но никто не знает почему. Мы же объединяем теорию и практику: ничего не работает, и никто не знает почему! © А. Эйнштейн
#368
Відправлено 31 грудень 2019 - 12:06
Хм, и комутатор ВТН?
за комутатор не скажу точно, їх у мене два, один на авто, другий запасний, не помню який з них стоїть на авто - один автоваз, другий ВТН
якщо ти за те що стріляла в вихлопну - то винуватий був ненатянутий ремінь в результаті чого АКБ недозаряжався і поступово сів до пропусків запалення.
зараз все нормально, робить як і повинна без пропусків
Теория — это когда всё известно, но ничего не работает. Практика — это когда всё работает, но никто не знает почему. Мы же объединяем теорию и практику: ничего не работает, и никто не знает почему! © А. Эйнштейн
#370
Відправлено 31 грудень 2019 - 12:32
меня ВТН тупо отрубает питание при падении напряжения
у мене був астро - так той переставав працювати при нижче 10,5 вольт, стартер круте - іскри немає, доводилося ловити момент щоб при вимкненні стертера по інерції заводилась, а потім він і зовсім згорів з таким гарним димярою.
- optimus prime подобається це
Теория — это когда всё известно, но ничего не работает. Практика — это когда всё работает, но никто не знает почему. Мы же объединяем теорию и практику: ничего не работает, и никто не знает почему! © А. Эйнштейн
#371
Відправлено 31 грудень 2019 - 14:07
штани тріснули 😂 я тільки не впевнений які 🤣епопея з електрикою продовжується.
фари стали погано світити, двірники могли зупинитись посеред скла, АКБ також странно себе вів - то розряжений, то нормальний.
поміряв напругу на ХХ 13,5 і при прогазовці 14,4
думав зняти генератор, але дружина сказала - терміново в магазин скуплятися.
поїхали, по дорозі заїзжаю на заправку, заправився сідаю і "вжжжуууук" і всьо, приїхали, АКБ сів повністю, добре що стояв під гірку - сама покотилась і завівся. Містом їздив і не глушив, з одного боку це плюс бо дружина швидко скуплялась і це не затяглось на години блуждання супермаркетами
лампа зарядки підло не світилась, але фари все тускліше світили, двірники майже перестали махати, а при різкому газі начала стріляти в вихлопну.
ось так з пердящими звуками і майже не світячими фарами доїхав додому, а перед двором гахнула так що штани тріснули - тепер прямоток
АКБ сівший, генератор на ХХ 13,5 а під нагрузкою 8,5, думав хана генератору, але коли взявся за ремінь - то він виявився банально попущений.
і що дивно - він ніде ні разу не писнув і на холодну тримав нагрузку, а при нагріві видно починав пропускати, аби він падлюка пищав то натянув би його в першу чергу, а так шукав причини там де їх апріорі не могло бути....
АКБ зарядив, ремінь натянув, вчора їздив - світло світить, двірники махають., АКБ заряджається нормально
тепер потрібно вихлопну робити - штани трохи розвальцювало, потрібно зняти і подивитись чи їх ще можна заварити, чи купувати нові
- zootechnik подобається це
https://www.drive2.r...58684027734013/
#372
Відправлено 31 грудень 2019 - 17:01
Якщо будеш знімати, зразу не полінуйся і привари 08 "яблуко"
https://detali.zp.ua...108_s_flancami/
Потім операція зняття займає 1 хвилину, бо в стоку цей "марусин поясок" який утворює хомут може щей як зробити нерви при демонтажі.
#373
Відправлено 31 грудень 2019 - 19:16
Якщо будеш знімати, зразу не полінуйся і привари 08 "яблуко"
https://detali.zp.ua...108_s_flancami/
Потім операція зняття займає 1 хвилину, бо в стоку цей "марусин поясок" який утворює хомут може щей як зробити нерви при демонтажі.
а на заднюю банку тоже сгодится? буду на копе менять.
https://www.drive2.r...58684027734013/
#374
Відправлено 31 грудень 2019 - 21:03
В мене всі з'єднання вихлопу на болтах. Купи на деталях ці хомути. То не дорого. Зате зручно і є можливість регулювання.а на заднюю банку тоже сгодится? буду на копе менять.Якщо будеш знімати, зразу не полінуйся і привари 08 "яблуко"
https://detali.zp.ua...108_s_flancami/
Потім операція зняття займає 1 хвилину, бо в стоку цей "марусин поясок" який утворює хомут може щей як зробити нерви при демонтажі.
https://detali.zp.ua...108_s_flancami/
- zootechnik подобається це
#375
Відправлено 31 грудень 2019 - 23:31
штани тріснули
після огляду вияснилося що штани репнули по шву, заварить можна, а от із резонатором пєчалька - його розірвало повністю, вихлопна наче ціла
Теория — это когда всё известно, но ничего не работает. Практика — это когда всё работает, но никто не знает почему. Мы же объединяем теорию и практику: ничего не работает, и никто не знает почему! © А. Эйнштейн
#376
Відправлено 31 грудень 2019 - 23:34
В швагра якось через неправильне запалення стрельнуло на тавроні. Там глушак поперек. Вирвало як розочку. Добре що не гниле. Акуратно стулили і проварили. Вже кілька років їздитьпісля огляду вияснилося що штани репнули по шву, заварить можна, а от із резонатором пєчалька - його розірвало повністю, вихлопна наче цілаштани тріснули
#377
Відправлено 01 січень 2020 - 21:04
- zootechnik подобається це
#378
Відправлено 13 січень 2020 - 11:08
поки їдив у місто згоріло реле-двірників
щось у мене там якась барабашка.
до реле двірників якось руки не доходили за що і поплатився - поки машина стояла двірники самі включились і маслали доки не стали посеред скла, а потім почав грітися моторчик доки не висадив АКБ в ноль, чудом не загорівся, предохранітєль не згорів, стоїть на 8А.
АКБ не замерз, що вже радувало, поставив на добу на зарядку, наче зарядився, але думаю що частину ампер-годин він все ж таки втратив.
поставив АКБ, але двірники не реагували, підгорів моторчик і зависла щітка, хотів було вернути руками за повідки щіток - відламав шток від трапеції двірників.
вчора зняв трапецію, шток приварив назад, моторчик перебрав, прозвонив - КЗ на корпус немає, зібрав/поставив, але як і підозрював - щітки ледь махають, все ж таки міжвиткове КЗ є, або магніт розмагнітився від нагріву, в будь якому випадку потрібно моторчик міняти.
Р.С. зварка сила - так би прийшлось нову трапецію купляти
- Andriy1352 подобається це
Теория — это когда всё известно, но ничего не работает. Практика — это когда всё работает, но никто не знает почему. Мы же объединяем теорию и практику: ничего не работает, и никто не знает почему! © А. Эйнштейн
0 людей читають цю тему
0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів