Перейти до вмісту

Друзі. Проект буде закрито в кінці 2024 року. Перемоги і миру вам. Хай щастить. Слава Україні.

Фотографія
- - - - -

ВАЗ 2101 "Zhelezovski" (Миша) (80р.в.)


  • Please log in to reply
1179 replies to this topic

#1 Zhelezovski

Zhelezovski

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 225 Повідомлень:
  • Реєстрація 11-березень 11

Відправлено 10 лютий 2012 - 13:38

Так сталося, що все моє життя в тій чи іншій мірі було пов'язане з автомобілями. Дідусь-шофер вперше посадив мене за руль авто, батько-автолюбитель навчив тримати гайкові ключі в руці, старші знайомі-шофери навчили поведінці на дорозі та особливостям керування. А свого авто до останнього часу я не мав. Хоча батько не раз пропонував машинки, які продавали його занайомі ("От Коля продає свою шістку, в гарномі стані і недорого! Може купимо?"). Але я з сімейством в той час винаймав квартиру і жив місті - в авто потреби особливої не було. Тим не менше, час плине, все міняється. Жарені півники зібралися в зграйку і таки клюнули Романа (себто мене). Назбиравши певну кількість грошей я сподобився купити будинок в селі недалеко від Вінниці, де до останнього часу мешкав.
Далі все як звичайно - ремонт, жорстока нестача грошей, робота і сімейство. Благо байдикувати я не люблю, а мого оптимізму на трьох хватить. Пройшов рік, всівся я на новому місці. Відразу постало питання транспорту. Маршрутні автобуси від села до міста ходили справно і в будь-яку погоду. Але дружині треба на роботу, сину - в школу, та й я не байдикую. Туди-назад три чоловіка за один день - от і набігає непогана сума. (Голосом Кешки з мультика) - А якщо непогода і локальний армагедон? Га? Пішки до автобуса топтати? Одним словом необхідність покупки авто постала сама собою.
Мук вибору як таких не було. Вільних грошей було в обріз (згадуємо хатку і ремонт). Я відразу цілився або на якогось Жигуля, або на Москвича. Та походивши по магазинах і базарах де торгують автозапчастинами рішуче відмів другий варіант. Запчастин катма. А от Жигулі я любив ще з дитинства. Та й батько був завзятим жигулістом і обіцяв віддати свої запаси. Отже вирішив - купую ВАЗ-івську класику.
Права на той час я вже мав, гроші підзбирав, залишилося знайти підходяще авто. З цим була засада. Якби ж я знав про наш форум на той момент! (рве патли на голові) Чомусь усі авто, які я передивився осінню 2010 року були або помітно дорожчі чим я міг собі дозволити, або гнилі/з поведеним кузовом, або з угробленим двигуном, або заколхожені вусмерть, або на третій довіреності при зниклому без вісти власнику. Одним словом западло. Тим часом потреба в авто загострювалася. Вирушив купити перше-ліпше авто на ходу з не дуже убитим движком у власника.
І от варіант підвернувся! Чоловік колеги дружини продавав свою "копійку". Не довго думаючи я вирушив на рандеву. Світло-сіра одиничка 80-го року, стонадцять разів але акуратно підкрашена, з невиставленими зазорами, з тріснутим лобовим, з поношеною Росавою БЦ-11, з дохлим акумулятором, з неправильно привареним порогом, з напівробочими тормозами... Що ще треба для того, щоб закохатися з першого погляду? :) Вдарили по руках - беру!
Відразу знайшли нотаріуса, я на радощах оформив довіреність аж на десять років (хто ж знав!). Якась година і я за рулем першого власного автомобіля! Емоції переповнюють і все таке. Тормоза працюють з другого вижиму. Хоча навіть з третього - перший вижим педаллю, другий - очком (коли відчуваєш, що не тормозимо ні грама), третій вижим - ще раз педаллю (О, тормозимо!). Рульовий редуктор з помітним люфтом, їду як на Т-25, яким теж доводилося керувати.
Тим не менше, в той день я додому приїхав без пригод. Вже по дорозі до авто міцно прилипло ім'я - Миша. Так як хатка мала при собі гараж, Миша не залишилася без даху над головою.
От такою вона була відразу після покупки:
Зображення
Хоча машинка і була на ходу, сміливості виїжджати на ній наступного дня мені не хватило. Зробивши рейд по автомагазинах та по базару приволік додому непоганий тюк запчастин. Перше, до чого дійшли мої руки, була тормозна система. Перебрав ГТЦ, замінив задній правий томозний циліндр. З горем пополам розворушив циліндри передніх супортів. Підлив тормозної рідини, прокачав тормоза. Проїхався - є результат!
Пізня осінь того року радувала сухою погодою, отже резина ще дозовляла рухатися без особливого ризику. Її ревізію залишив на потім. Викинувши з салону всякі признаки колхозної бороди і доходяжну магнітолу прийняв рішення - можна долати простір і час!
________________
Розповідь далеко не закінчена. Наберіться буль ласка терпіння. Далі буде і цирк з конями, і триллер, і тотальна переварка, і фотки. :az:


#2 вован65

вован65

    Новичок


  • Пользователи
  • 51 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-жовтень 11

Відправлено 10 лютий 2012 - 14:04

молодца! За чувство юмора- стопиццот!!

#3 Zhelezovski

Zhelezovski

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 225 Повідомлень:
  • Реєстрація 11-березень 11

Відправлено 10 лютий 2012 - 14:55

Дякую за похвалу, постараюсь і надалі радувати. :)

П'ятихвилинка ностальгії.
Щойно перебираючи старі фото, знайшов зображення дідусевої одинички. Це перша легкова машина, за руль якої я сів. До того я вчився їздити на ГАЗ-52 (а років мені тоді було з 9-10). Ви уявляєте, що відчував пацан десяти років, коли сів за руль Жигуля після газона?! Я ж тоді толком до педалей не доставав, дідусь мені кухвайку під задницю мостив. А в Жигулі шик - синхронізована коробка, легкий руль, задній сектор оглядається будь здоров!
От вона, найперша, ще пацанська любов:
Зображення
На жаль, єдине фото і під час ремонту. На передньому плані мій батько - той, хто дав друге життя не одному десятку Жигулів. (На задньому плані качки та кури - незмінні помічники та поїдачі мілких гайок).
По останніх даних, дідусева одиничка до сих пір катає по шляхах Київської області і обіцяє це робити ще довго. Многая лєта, як кажуть.

Повідомлення відредагував Zhelezovski: 10 лютий 2012 - 15:59


#4 evgeniy33

evgeniy33

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 173 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-квітень 11

Відправлено 10 лютий 2012 - 20:55

удачи в дальнейшей эксплуатации и ремонте! Вот так начитаюсь бортовиков и наверно и себе создам!

#5 golden88

golden88

    Член клуба


  • Пользователи
  • 5 541 Повідомлень:
  • Реєстрація 19-січень 08
  • Откуда:Винница
  • Авто:VW Passat B5+

Відправлено 10 лютий 2012 - 21:21

Хорошая машинка, надо в сток возвращать!

#6 Zhelezovski

Zhelezovski

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 225 Повідомлень:
  • Реєстрація 11-березень 11

Відправлено 11 лютий 2012 - 02:13

Хорошая машинка, надо в сток возвращать!

Дякую!
Щодо стоку. Мені дуже подобається оригінальний дизайн одинички. Але я цілком усвідомлюю, що сток в ідеальному стані навряд чи по силах мені. Моя машинка - гібрид роботяжки і позашляховика. Тому для себе вирішив, що постараюсь тримати машину в максимально наближеному до заводського стані в міру своїх сил.

Ну і продовжую ретроспективу.
Що подихає в авто з приходом справжніх холодів? Правильно, пічка! Не пройшло і тижня після покупки Миші, а пічка після вмикання вентилятора почала співати дурним голосом, а от дути теплим повітрям - перестала. Ну, треба і їй колись померти. Отже стаємо рака і починаємо розколупувати. Відразу помітив тріснутий корпус пічки турботливо стягнутий дротиками. Очевидно, попередній хазяїн постарався. На наступний день був куплений корпус пічки, вентилятор та ГТЦ. Останній не довго протримався після переборки мною. Після години камасутри під торпедою пічка почала виконувати свої прямі обов'язки.
Щодо тормозів. В розширювальному бачку було знайдено колонію зерґів. Війна з ними тривала години дві. Прокачувати те все добро через тормозну систему я не став - відсмоктав все що зміг шприцом, довгу тормозну магістраль продув насосом. Те, як проходило повітря до заднього контура мені не сподобалося, але розборки з ним я відклав на кілька днів - в гаражі вже був добрячий дубак. В результаті бойових дій тормоза перестали лякати і стали мінімально придатними до використання.

Далі в нашій програмі буде сніг, резина і поза 69. Залишайтеся з нами!

#7 Zhelezovski

Zhelezovski

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 225 Повідомлень:
  • Реєстрація 11-березень 11

Відправлено 11 лютий 2012 - 12:29

Отже, їдемо далі.
Початок зими 2011-го видався малосніжним і сухим. Престаріла Росава справно виконувала свої функції. Аж раптом, хто ж очікував?! Випав сніг. Виїхати з гаража я ще зміг і навіть вивернути на дорогу вийшло. На цьому рух закінчився і я зміг вткнути третю передачу не рухаючись ні на міліметр. З горем пополам, з допомогою сусіда запхав Мишу в гараж і вирушив в місто на автобусі. Постало завдання - купити пару дисків і хоча б дві шини на зад, щоб мати змогу хоч якось рухатися. Слід відзначити, що моє фінансове становище в той час було далеким від ідеального, тому особливо понтуватися мені не вийшло. Вимоги до резини були такі: добре тримати удар і мати міцний борт (їздити прийдеться по м'яко кажучи поганих дорогах), непогано триматися як на снігу так і на льоду, недорого коштувати. Що я вибрав? Прааавильно, Rosava WQ-101. Їм в компанію купив парочку б/в штампованих безкамерних дисків чи то з Ланоса, чи то з якогось Renault. Шиномонтаж, таксі, півгодини і Миша взула на задню вісь нові колеса. Попутно виявилося, що дві із чотирьох наявних БЦ-11 мали непогані такі гульки. Перетасувавши наявні колеса, зупинився на такій конфігурації: на задню вісь стали нові, на передню - дві кращих БЦ-11 на різних дисках. Інших дві шини було списано, слідом за ними пішли алюмінієві ковпаки періода пізньої перебудови. Також замінив половину гвинтів - штатні були добряче полизані.
Нова гума дозволила показати дулю снігові, а от акумулятор показав дулю мені. Пару днів попрактикувавшись з кривим стертером (Подяка інженерам, які його передбачили) я почав задумуватися про нове джерело енергії для Миші. Підсобили дружина і теща, що гостювала у нас на той час, виділивши гроші на покупку. Вибрав я ніжно любимий мною ще з перебудовних часів Fiamm, конкретно http://www.fiamm.it/...A36-Prod-29-560
Єдиний момент, прийшлося подовжити мінусовий дріт, так як акум мав так звану "європейську" полярність і його прийшлося повернути іншим боком. Під шумок було встановлено і вимикач маси.
________________
Далі в пльограмі © поза 69 та багато іншого. Залишайтеся з нами!

Добавлено через 8 минут
Прийом, вертаюся в реальність.
Тільки що зловив штраф за перевищення (83км/ч).
Вінничани та жителі околиць, будьте уважні! На шляхах мобільні екіпажі з "Візиром". Відловивши двох-троьох порушників міняють дислокацію.
Продовжую спостереження.

Повідомлення відредагував Zhelezovski: 14 лютий 2012 - 01:42


#8 golden88

golden88

    Член клуба


  • Пользователи
  • 5 541 Повідомлень:
  • Реєстрація 19-січень 08
  • Откуда:Винница
  • Авто:VW Passat B5+

Відправлено 11 лютий 2012 - 13:07

Тільки що зловив штраф за перевищення (83км/ч).

Это прескорбно) Сколько денег?

#9 Zhelezovski

Zhelezovski

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 225 Повідомлень:
  • Реєстрація 11-березень 11

Відправлено 11 лютий 2012 - 13:57

Это прескорбно) Сколько денег?

Ну, сам винен. Зато тепер знаю, що спідометр у мене точно показує.
Дядьки попалися прикольні, полялякали з ним під час оформлення.
Грошей - 255грн.

Добавлено через 46 минут
Так, знайшов перше фото підкапотного. Зроблено на початку 2011, в перших числах січня.
Зображення
Що ми бачимо? Новенький акум, вимикач маси, новий плюсовий дріт. Спробував встановити інший карб, не сподобався, вернув старий. Видно новий бачок омивача, ще кособокий (прикрутив нашвидкоруч, зараз уже поправив).

#10 WAZ

WAZ

    Модератор


  • Модераторы
  • 5 821 Повідомлень:
  • Реєстрація 27-січень 08

Відправлено 11 лютий 2012 - 14:56

Тільки що зловив штраф за перевищення (83км/ч).


Оспаривать в суде не будешь?

#11 Zhelezovski

Zhelezovski

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 225 Повідомлень:
  • Реєстрація 11-березень 11

Відправлено 11 лютий 2012 - 15:02

Оспаривать в суде не будешь?

А що там бодатися? Населений пункт, я власною персоною на екрані "Візира". :)

#12 WAZ

WAZ

    Модератор


  • Модераторы
  • 5 821 Повідомлень:
  • Реєстрація 27-січень 08

Відправлено 11 лютий 2012 - 15:09

А що там бодатися? Населений пункт, я власною персоною на екрані "Візира". :)

Визир далеко не идеальный прибор с кучей погрешностей. начиная от качества фото и дальности измерения скорости заканчивая температурой воздуха при каких проводилось измерения и при каких прибор коректно работает. ;)

Если надумаешь, пиши в личку. Помогу красиво составить позовну заяву и помогу советом.

#13 Zhelezovski

Zhelezovski

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 225 Повідомлень:
  • Реєстрація 11-березень 11

Відправлено 11 лютий 2012 - 15:16

Визир далеко не идеальный прибор с кучей погрешностей. начиная от качества фото и дальности измерения скорости заканчивая температурой воздуха при каких проводилось измерения и при каких прибор коректно работает. ;)

Если надумаешь, пиши в личку. Помогу красиво составить позовну заяву и помогу советом.

Чесно кажучи, не розбирався в нюансах.
Мені просто чемно показали документ про повірку, представилися і запропонували оформити порушення.
Судитися а даному випадку не буду - дуже обмежений в часі.
Але за пропозицію дякую, буду мати на увазі.

#14 Zhelezovski

Zhelezovski

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 225 Повідомлень:
  • Реєстрація 11-березень 11

Відправлено 12 лютий 2012 - 00:43

Продовжую піднімати пласти історії. Проводка у Миші була в цікавому стані. Люди, що займалися її ремонтом, не сильно усвідомлювали те, що вони роблять. В результаті під торпедою утворився дебелий пук різнокаліберних дротів різної степені горілості.
Так як колупання в різноманітних електричних/електронних штуках дає мені заробити на хліб, то особливої проблеми описана ситуація не створила. Я тупо привів проводку до стокового вигляду з мінімумом своїх модифікацій. Фари було ввімкнуто через реле і окремими дротами нормального перерізу прямо від генератора. З'явилася аварійка, моргання фарами та нормальне вмикання омивача скла (попередній хазяїн так і не зміг його приручити). Блок запобіжників був замінений на ножовий. Реле-регулятор замінив на електронний і піключив через реле безпосередньо до генератора. Це повністю виключило всі проблеми пов'язані з нестабільністю напруги в бортовій мережі.
Від дідуся в спадок мені залишилася новенька, ще радянська, передня частина 01-ї проводки. Але її заміну я вирішив приурочити до знімання торпеди, тому вона поки що пішла в архів.
Після місяця-двох мишачої експлуатації, мене добряче заколупала її тормозна система. В результаті було замінено передній правий супорт в зборі, перебрано лівий, замінено обидві металеві передні магістралі, замінено тормозні колодки, тормозні шланги (Онлі Балаково!). "Порадували" мене передні тормозні диски. Товщина їх становила 4,5мм. Скільки становить допустимий мінімум ви самі знаєте. :) Замінив, попутно перепакував підшипники та сальники ступиць.
Далі, дочекавшись десятиградусного морозу ліг під Мишу в позу 69. Її задницю підняв на колодки і приступив до інспекції заднього контура. Замінив розкислий вусмерть задній тормозний шланг. І взір мій впав на еее... гнойовик, який мирно розташувався в правій арці, над піввіссю. "Колдун" згнив ще мабуть на початку дев'яностих. Поступово муміфікувавшись він начіпляв на себе багнюку, густо просочив її тормозухою і так і жив. Це все добро було ампутоване, короткі металеві магістралі та трійник замінено. Так, я в курсі для чого призначено "колдун". Тим не менш, я не являюсь його прихильником. Їздити безаварійно без нього умію.
Так як морози ще тривали, а дупу я на той момент відморозив лише з одного боку, було вирішено інспектувати реактивні тяги. Там було пекло і Ізраель, тому втулки швиденько перепресовано, а гвинти - замінено. Мене хватило ще на заміну задніх амортизаторів (СААЗ). А от далі нирки сказали "- Роман, пора б і честь знати!". Я згодився, і заміну передніх амортизаторів, сайлент-блоків, шарових опор та заміну масла в мості та коробці здійснювали вже сервісники. Якщо хтось не зрозумів, підвіска у Миші була убита вусмерть. До-речі, один із амортизаторів був чи не радянським.
В результаті, Миша змінилася кардинально. На ній можна було їхати більше 80км/год і на відстань більше 20км за раз.
А, ще один момент! Як ви думаєте, що мене бісило в її зовнішності більше всього? Правильно, похабна пластикова решітка перед радіатором. В результаті, на розборці було куплено кошерну хоча і престарілу рідну і з тріумфом імплантовано. Рідна емблемка, правда була покоцаною, отже її місце тимчасово зайняла новодільна сімочна. До речі, яка вона повинна бути у копійки 80-го року народження?
В результаті, виглядати Миша стала як нормальний Жигуль тридцяти літ від народження:
Зображення
______________________
Далі ми вертаємося під Мишу лікувати нирки. Залишайтеся з нами!

Повідомлення відредагував Zhelezovski: 05 вересень 2012 - 10:17
Правлю помилки


#15 Vit@liy

Vit@liy

    Новичок


  • Пользователи
  • 62 Повідомлень:
  • Реєстрація 08-липень 11

Відправлено 12 лютий 2012 - 19:02

Цікаво розповідаєте:ay: Вже скоріше хочеться почитати продовження :)

#16 Zhelezovski

Zhelezovski

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 225 Повідомлень:
  • Реєстрація 11-березень 11

Відправлено 12 лютий 2012 - 22:27

Цікаво розповідаєте:ay: Вже скоріше хочеться почитати продовження :)

Дякую! Розповідаю далі.
Післі переборки тормозної системи я вже не опасався їздити на відносно великі відстані - 100-200км. Сніг і гололід мене не особливо лякали, адже головне голову на плечах мати та не лізти на рожен.
Десь на початку лютого мій папінька зробив подарунок Миші - власноручно перебраний рульовий редуктор. Як ми пам'ятаємо, рідний міг скласти конкуренцію тракторним по величині люфту. Заміна редуктора проблеми не склала.
Слід відзначити, що січень, лютий та початок березня 2011-го в наших краях були нелегкими для автовласників. Замети по коліна, мороз, кілька разів налітали справжні бурани. Сільські дороги в цей час виявляють будь-яке слабке місце в авто. Десь не підтягнута гайка? Відгвинтиться. Те, що нею тримаєтся - відпаде і переломає сусідні вузли. Престарілий підшипник - розвалиться і буде мерзенно вити в самих непідходящих випадках. Резинка втратила кондицію? Порветься і обгадить все, якщо вона втримує рідину. Якщо це якась втулка - буде тарабанити виключно в тих випадках, коли водій за кермом. Якщо він стоїть задницею вверх і прислухається - мовчатиме, як риба об лід. Тим не менше, Миша ні разу не підвела із дня в день транспортуючи сімейство в місто та назад. Це надавало певного шарму ремонтним роботам - хоч як ти не викручуйся, а на завтра машинка повинна бути на ходу. Тому я частенько залежувався в гаражі допізна.
Виконані роботи за той час: хрестовини кардана, сальник редуктора, розпорна втулка редуктора (але здоровля у нього було вже не те, підвивав), підвісний підшипник, еластична муфта, передній флянець кардана, задній сальник та підшипник коробки.
Також, були куплені та відреставровані папінькою олдскульні штамповані диски - з дебелого металу, правильні. Місце вони зайняли на передній осі, гума залишилася та сама (БЦ-11). Візит на шиномонтаж і я не впізнаю своє авто - котиться легко і невимушено (нагадаю, що до цього стояли різноширокі покоцані).
Назріла заміна моторного масла. Попередній власник стверждував, що лив якусь напівсинтетику. Але після того, як я залив Liqui Moly MOS2 leichtlauf, сальники сказали, що напівсинтетикою там і не пахло. Добре, що хоч додумався добряче промити двигун. До заміни масла та маслофільтра (MAN) приурочив і заміну маслонасоса (були полизані шліци на валу, а новий знайшовся в папінькиних подарунках), грибка, піддона картера та прокладки (старий був покоцаний як пивна банка), переднього сальника колінвалу, натягувача цепу ГРМ, помпи. Фух, наче нічого не забув. Під час вищеописаних маніпуляцій відмітив, що шків генератора якось підозріло хилитається, а от крутиться хренувато. Із купи запчастин, що дісталися в спадок від папіньки я зібрав ще один генератор. Після того, як зняв рідний, було виявлено майже заклинені підшипники та закорочену одну із обмоток статора. Такі операції, як регулювання карбюратора, теплових зазорів клапанів, моменту запалення я навіть не згадую.
Ой, як же попустило Мишу після всих вищеописаних маніпуляцій! Витрата палива зменшилася на добрих 2л/100км. Набридливие гудіння кардану пішло геть. Движок став набагато тихішим, а його поведінка в морози - прогнозованішою. Волосся стало шовковистим... ой, це не сюди. Машинка підмуркувала і хіба що лише не терлася об мене. :)
_________________
Далі і програмі передня підвіска і СО. Залишайтеся з нами!

Повідомлення відредагував Zhelezovski: 14 лютий 2012 - 01:43


#17 Zhelezovski

Zhelezovski

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 225 Повідомлень:
  • Реєстрація 11-березень 11

Відправлено 13 лютий 2012 - 13:38

Зима закінчувалася, шляхи вкрила багнюка в перемішку з реагентами. Миша, і на момент покупки не особливо вражала красою, а після буремної зими і слякотної весни декого відверто лякала. Пам'ятаю, одного прекрасного дня, виходячи з "Епіцентру" я узрів на стоянці парочку новеньких блискучих іномарок і своє авто між ними. Заброьохана, з "рижиками" по всьому кузову, з рихтованими бамперами. Та ще й до всього без заднього дивану: напижована листами різаної фанери та іншим крамом.
Підійшов я до неї... "- Яка ж ти у мене страшненька! Але я тебе і такою люблю. За те, що добре себе ведеш, куплю тобі якусь обновку". Цією обновкою стало лобове скло.
Крім того, черговий раз перебрав підвіску. Були замінені пружини (Нива), задній лівий амортизатор (зловив яму на швидкості, застукав), шарові опори (так, в моїх умовах тримаються небагато, поставив на цей раз "Начало"), гвинти осі нижнього переднього лівого важеля (гнуті/лизані), втулки переднього стабілізатора.
Розширювальний бачок часів царя Гороха був брудний і страшний як смерть. Замінив як його, так і трубку до нього.
В той же час загудів підшипник лівої півосі. Замінив і його.
На базарі, купуючи чергову партію запчастин, я жартував "Скоро, хлопці, ви мені довіреність писати будете, а не попередній власник авто".
__________________
Далі будуть розмірковування і літо! Залишайтеся з нами.

Повідомлення відредагував Zhelezovski: 13 лютий 2012 - 17:21


#18 zeeos

zeeos

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 270 Повідомлень:
  • Реєстрація 04-жовтень 11

Відправлено 13 лютий 2012 - 15:59

история впечатлила. Удачи с авто.
ТИШЕ ЕДЕШЬ ДАЛЬШЕ БУДЕШЬ

#19 Zhelezovski

Zhelezovski

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 225 Повідомлень:
  • Реєстрація 11-березень 11

Відправлено 14 лютий 2012 - 02:22

Дякую за побажання!

Щоб розбавити словеса, кидаю пару фото. Обидва зроблені весною 2011.
Перша, період загострення карбюратороманії. Просто сподобалася своєю атмосферою:
Зображення

Друге фото з поїздки, відвідували з сімейством батьків. Чимось тяготіє до журнального постера 80-х:
Зображення
Так, знаю. Пластикові накладки під ручками як корові сідло. Зараз їх вже нема. :bm:

Ну і технічний момент, сьогодні приїхав розподільчий вал 213-й та розрізна шестерня.
__________________________
Залишайтеся з нами, далі буде!

#20 Zhelezovski

Zhelezovski

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 225 Повідомлень:
  • Реєстрація 11-березень 11

Відправлено 14 лютий 2012 - 17:54

Зараз зима, сніг, на вулицях ахтунг і природний відбір. Я ж в своїй розповіді добрався до літа.
Відразу після потепління постало питання літньої гуми. Перед залишився взутий в ті ж самі БЦ-11, на зад я кинув пару Marangoni E-Logic, які з барського плеча виділив батько. До цього вони стояли на Renault Kangoo (ще одна машинка в нашій сім'ї). Залишок протектора був мізерний, але шини впевнено тримали мишачий зад на трасі.
В одній із поїздок я спромігся зловити якусь особливо зловредну яму. В результаті стійкість автошки на шляху стала зовсім ніяка. Замість звичних 120-130 прийшлося кабутати 70 до півдня Київської області, де проживав спаситель жигулів взагалі і Мишей конкретно - мій батько. Як я і сподівавася, лопнув поперечний короб коло солдатика.
На цей момент я добряче задумувався про долю автошки. Кузов потребував ремонту. Миша мені в руки потрапила далеко не дівчинкою, а 13 тис. по зимовій солі і багнюці здоров'я їй не добавили. Я не тішив себе ілюзіями, що відіб'юся малою кров'ю за пару днів. Мишу треба було капітально варити, а потім і фарбувати. Дехто продав би авто та й знайшов нове. Але в моєму випадку спрацювало іраціональне почуття, знайоме багатьом жигулістам. Кількість "копійок" в світі зменшується. Тож не треба потакати таким деструктивним тенденціям. Будемо варити. Порадившись з батьком вирішили перенести роботи на осінь, а зараз тимчасово підварити найбільш помітні дефекти.
Ремонт зайняв кілька годин. Із гаража авто виїхало помітно стійкішим та ще й без дірки під бензобаком.
Одометр продовжував накручувати кілометри, а я помаленьку підзбирував гроші на ремонт. Все літо Миша майже не вимавгала уваги - давався взнаки той час, що я пролежав під нею взимку. А життя у неї було веселе! Сільські шляхи з колдобинами та каменюччям, "шиферні" автостради обласного значення, непроходимі лісові просіки і т.п. Та й возила вона багато чото - від діточок в гості до дідусів-бабусь, до досок, металопрофілю і цементу для будівництва. Кілька замін масла, заміна чергової шарової, просушка підкапотного після форсування водяних перешкод - от і все обслуговування, що вимагала Миша за літній період. Із модифікацій можу пригадати лише установку БСЗ та й усе.
______________________
Далі - наступна реінкарнація Миші. Залишайтеся з нами!




0 людей читають цю тему

0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів

Яндекс.Метрика