ВАЗ 2101 "Zhelezovski" (Миша) (80р.в.)
#21
Відправлено 15 лютий 2012 - 17:55
Тітоньки трішки офігєли від таких розкладів - з темряви виринає копійка, стає біля них, вмикає аварійку, виходить чувак, заглядає під машину, витягує з багажника здорову синю лопату і починає працювати. Після, зіштовхує машину на твердий шлях і побажавши щасливої дороги їде в темінь.
#25
Відправлено 17 лютий 2012 - 13:03
До початку осені авто наїздило не мало не багато а 22 тис. км з моменту покупки.
І от, чергова поїздка на південь Київщини. В багажнику тарабанять ще совецькі крила, всякі кузовні дрібнички та мішок яблук для батька.
Поки їдемо, розкажу про мишачий движок. Зі слів хазяїна, на момент покупки движок проїхав приблизно 25тис. після чергової капіталки. В сумі з моїми вже 47 виходить. Це по самих оптимістичних прикидках. Скільки він пробіг загалом і який зараз ремонт - хз, одному Богу відомо. Капіталився движок, судячи з усього економно. Компресію все якось не виходило поміряти, хоча компресометр на стіні висить. Але тягне як для 1,2л непогано. Масла в помітних об'ємах не жере. Розпредвал доходяжний, частина рокерів явно зношені, під підозрою цеп. Викликають сумніви клапани і сідла, але це суто інтуїтивно. На даний момент в мене є і пару блоків, і голів, і кілька розпредвалів із постелями, і колінвали. Так що движок у мене буде в любому випадку.
І от, Миша у батька, віддав йому ключі й документи. І аж на серці защеміло, коли узрів її одиноку під гаражом. Поплескав по крилу "- До зустрічі. Ти будеш ще дового бігати по шляхах. Обіцяю!"...
___________________
Далі - хірургія і фейсліфтинг. Залишайтеся з нами!
Повідомлення відредагував Zhelezovski: 18 лютий 2012 - 03:40
Правлю помилки
#28
Відправлено 17 лютий 2012 - 16:31
Щодо літературної ниви. Раніше, в якості халтурки я писав статті на IT тематику в деякі російські і наші журнали. Зараз це діло полишив - часу така робота вимагає немало, а заробіток порівняно з основним моїм - невеликий. Тому для літературних екзерсісів мені служать ЖЖ та цей форум.
Щодо Миші. "Щастя" розбирати автомобільчик мені не дісталось. В той час дружина була на останніх місяцях вагітності, та й робота не терпіла. Батько ж як міг розраджував мій сум і добросовісно фотографував весь процес. На початковому етапі проблеми виникли із гаражем. Батьковий був зайнятий, а на вулиці вже почали сніжинки падати. Допоміг знайомий (мій колишній учень, я ще й в школі викладав певний час ). Він щойно закінчив робити прибудову, яку планував перетворити в гараж. Отже, замість кота в гараж в'їхала "миша". Звичайно, це ускладнювало роботи, але дах над головою був.
Про процес фотки розкажуть більше, чим слова:
Почали різати задницю. Крило було нормальне, але приварене косо-криво. Крім того, в наявності була парочка відмінних радянських крил.
Виникла ідея "- А може "дев'ятку" зробимо? Для чого лишню вагу таскати з собою?".
Стан справ, без коментарів.
Піддомкратники, підсилювачі порогів, арки. Легкого життя не вийде.
_______________________
Далі - продовження хірургічних процедур. Залишайтеся з нами!
#29
Відправлено 18 лютий 2012 - 04:00
Сліди попередніх ремонтів. Народ не заморочувався, з року в рік ліпили латка на латку.
А я думав, "Що воно там підстукує?"
Тут не краще.
Папінька коментує.
_____________________
Далі - продовження хірургії і початок фейсліфтингу. Залишайтеся з нами!
#31
Відправлено 18 лютий 2012 - 14:09
Дякую за похвалу! Триматиму і надалі. Цей форум мені дав досить багато, тепер настав час і свій внесок робити.З захопленням проковтнув все вище написане. Один з найкращих БЖ за останній час на форумі який захоплюе своїм змістом
Добавлено через 53 минуты
Ну і міркування щодо мишачих перспектив.
Відразу скажу - робити повний сток з ідеальною поваркою планів не було. Роботи виконувалисяя силами батька і власника гаража (мого доброго друга). Часу, як і грошей було обмаль (у мене якраз народилася доця), машинка потрібна була як повітря. Звичайно, я міг би забрати у батька Renault Kаngoo, але знаючи його теплі почуття до Кенги не ризикнув.
Варити було що - від задка в повному об'ємі до обох стійок переднього бризговика. Машина була бита в ліве переднє крило, попередній хазяїн цього не приховував, та і заміну крила було явно видно. Від цього постраждала морда:
Дивимося на те, як повернуте скло фари за годинниковою стрілкою і на те, як капот находить на кільце навколо фари.
Капот був явно рихтований, тому вирішили не особливо гратися з ним, а помаленьку шукати заміну, катаючись тимчасово із старим. Морду теж непогано було б поміняти, але вирішили рихтонути губу та переварити кріплення фар і цим обмежитися.
Вирішивши робити швидко, не особливо акуратно, але міцно взялися до роботи.
_________________________
Далі - The rise of Misha! Залишайтеся з нами!
#32
Відправлено 20 лютий 2012 - 10:50
Щоб не грузити читачів численними фото переварки, кину вибране, для історії.
Отже, мануал "Звари собі копійку сам":
Початок робіт в багажнику. Вдалося купити дебелого листового металу за дуже приємні гроші і папінька тулить його куди тільки може.
Вечір робочого дня. Нема сил навіть щуп тримати.
Стан справ, правий бризковик.
Права стійка мала тріщину ще на момент покупки авто мною. Експлуатація не покращила її стан. Вирішили не морочитися. Попутно підмачулили і лонжерон.
А от ліву стійку розтовк я, коли навантажений під зав'язку робив обгін (Ділянка Вороновиця-Вінниця). Привіт рідному автодору, щастя вам і здоров'я!
Накинули крило. На диво, нормально стало. З лівої сторони не так ажурно, але з проблемами впоралися.
Викинули движок, коробку, кардан. Вчепили на перекидач, взялися за низ. Там ахтунг, як і скрізь загалом. Піддомкратники вісімочні, рідний домкрат я не використовую давно.
Я цю фотку називаю "Поварка накладанням рук". "Лебеді" приварено - не розвалиться.
І от, етап! Антикор дна. "Велкор", ну і попереднє профарбовування всього, що можна.
Цікавий момент, який характеризує підхід попереднього власника до ремонту авто. Знайти аргон для заварки тріщини - та без проблем! Знайти копійчану пластмаску для кріплення важеля? Та нууу, краще шлангу затовчемо туди.
_______________________
Невдовзі - ексклюзивний колхоз мого авто. Залишайтеся з нами!
Повідомлення відредагував Zhelezovski: 20 лютий 2012 - 12:14
Правлю помилки
#35
Відправлено 21 лютий 2012 - 00:11
Дик я розумію, коли є нештатна ситуація і треба щось видумувати. Але ситуация, коли все справне, а ти їздиш і знаєш, що десь там причаївся хоча і маленький, але колхоз, вище мого розуміння. В таких випадках я погано їм і сплю до тих пір, поки все не буде зроблено правильно....у меня так же было сделано, т.к. кусочек кулисы был отломан и родная пластмаска не держалась.
Дякую за похвалу! Передам батькові ваші слова, йому приємно буде.Отличный подход к машинке, приятно читать Ваш рассказ. Берегите отца, золотые руки у него!
#37
Відправлено 22 лютий 2012 - 16:24
Після одного прикрого випадку, мені захотілося ускладнити роботу автомобільним злодюжкам.
Так, замок звичайний, гаражний. Основні сувальди не використовуються, лише ригельна система.
Петлі зроблено з нержавіючого прутка-вісімки. Якщо і вирвуть, то скоріше шпильки завісів, чим це творіння.
Вигляд з салону. Люк призначений для перевозки чогось довогого на зразок дощок, металопрофілю чи кисневого балону, фіксується гвинтами з багажника. Топливну магістраль перегнув і кинув над люком.
Роззяви, які спостерігали за процесом переварки, назвали вищеописане творіння "Інкасаторські Жигулі".
Повідомлення відредагував Zhelezovski: 13 липень 2014 - 21:10
0 людей читають цю тему
0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів