Перейти до вмісту

Друзі. Проект буде закрито в кінці 2024 року. Перемоги і миру вам. Хай щастить. Слава Україні!

Фотографія
- - - - -

ВАЗ 2101 "Zhelezovski" (Миша) (80р.в.)


  • Please log in to reply
1179 replies to this topic

#41 Zhelezovski

Zhelezovski

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 225 Повідомлень:
  • Реєстрація 11-березень 11

Відправлено 23 лютий 2012 - 17:45

еще бы штабу поставил)))

Я взагалі хотів для хохми навісний замок почепити. Тим не менше, пару днів назад злорадно посміхнувся, коли знайшов свіжі подряпини на личинці замка багажника (штатний замок не використовується, просто дірку затикає).

Ну і продовження мишачої історії.
Пройшов січень. Вибравши найморозніший день і попередньо відпросившись на роботі я вирушаю на Київщину. Поки що громадським транспортом, осідлавши "Ікарус". До речі, якщо ви будете користуватися послугами цього заслуженого транспортного засобу зимою, знайте. Самі теплі місця це ті, які розташувалися приблизно посередині автобуса - з номерами 22-28.
Отож я куняю під розмірене підгаркування дизеля, в рюкзаку у мене на руках бовтається продукція Liqui Moly в асортименті. Відсидівши добряче задницю на протязі трьох годин, я все-таки прибуваю на місце призначення. Тут у мене наступає прозріння і я пригадую, що страховка на авто закінчилася це вчора. Маючи надію, що додому їхатиму вже на авто, швиденько знаходжу найближчий офіс страхової контори, де і оформляю всі необхідні документи. Нею виявляється "ТАС", яку вважаю кошерною. Із цікавого - дали бланки європротоколу, невеличку методичку про те, як поводитися у випадку ДТП, як оцінити заподіяні збитки і таке інше. Наведено типові приклади розрахунку (на зразок "Підбили сімці попу, малюнок, вартість"). Одним словом корисно і дай Бог, щоб не знадобилося.
Ще двадцять кілометрів нас везе Кенга і от, я нетерпляче відчиняю ворота гаража. На мене повіяло запахом свіжої фарби, антикора та інших, любих жигулісту речей. Миша добряче змінила зовнішність. Батько, при покупці фарби, вирішив, що світло-сірий це колір не мишачий, треба наближати до реальності:
Зображення
Загалом, я був не проти. Хоча ностальгія по колишній, блондинистій Миші інколи підходить. :)
На фото вона вже частково зібрана, але при першій зустрічі це був кузов з движком на колесах. І робота закипіла! В першу чергу я взявся за електрику, так як спеціалістів цього профілю на місці не було. Задній жгут проводки, був геть трухлявий, що мене не здивувало. Викинувши його швиденько організував новий, по ходу кинувши кілька додаткових не задіяних дротів "на майбутнє". Своє місце зайняли олдскульні, ще польські стопи (придбані тут, на форумі, продавцю плюс в карму). Я не міг ними намилуватися та все дивувався, як люди можуть їх проміняти на якийсь "Тюююнінг" :multi:!
Проводку в підкапотному я ліпив на швидку, аби не погоріло і не замкнуло - вдома чекала совецька, новенька. Це ж стосується і торпедо - я запопадливо придбав новодільну шосту та приборку до неї. Оптичні елементи лобових фар - Wesem, галогенки OSRAM Night Breaker plus (ой як вони мене порадували трішки пізніше!).
І от настає момент істини - ставимо лобове скло. Чому "момент істини"? Тому що передні стійки варилися. І чи вгадли розміри визначиться саме зараз. Видихнули ми лише після того, як лобове скло акуратно сіло на своє місце не залишивши фатальних щілин по периметру. Звичайно, ущільнювач замінили на новий (скандує "БРТ БРТ!..."). Із заднім склом було легше - контури його пройми ніхто не зачіпав.
Далі - знов марафон. Батько збирає двері, я - салон. Основні затримки при збиранні старої, вітчизняної, стонадцять раз вареної машини трапляються на етапі підгонки. Там отвір не співпадає, там "кооператори" не вгадали розміри, там гнута власноручно деталь, що відтворює заводську лише умовно. Заливаємо масло, міняємо фільтр. Продуваю карбюратор і паливну магістраль.
Не зважаючи на труднощі ми топимо буржуйку (на дворі -27) і працюємо. Обробка прихованих порожнин, бак на місце, торпеда, шумка, ковер, сидіння. І от, наступний етап - заводжу! Кілька обертів стартера і я чую такий забутий і такий рідний мишачий звук! Ось підстукують п'ятий і шостий клапани, ось підсвист підшипників генератора. Нормально працює, буде жити. :)
В останній, шостий день збирання я працював сам - батьку дав негласний відгул. Не звичний він до мого попорвального темпу роботи. Підкрилки, гума. Ой, забув! Регулюю швиденько ручний тормоз і Миша виїжджає на вулицю. Мороз, сніг, глядачі коментують чергового пацієнта і з деякою заздрістю відзначають що "Непогано було б і свою так переварити". Рядом, коло гаража, лежить купа металобрухту, що мовчазно натякає на об'єм виконаних робіт.
Часу обмаль. Прощання з батьками, скупі подяки, гостинці в багажник, що добряче тхне фарбою і антикором. Все, виїжджаємо під вечір. Миша незвична. Перше враження - монолітність автомобільчика. На вибоїнах крениться весь кузов, а не його частини. Нічого не грюкає, ніде немає незрозумілих призвуків. Так, шумоізоляція мінімальна, але це справа наживна. Виїхавши на рівну ділянку шляху розганяю до 120. Пускаю легенько руль. Нікуди не веде, ніяких вібрацій, ніякого криміналу. Можна останній раз видихнути - передні стійки приварено правильно.
Опускаються сутінки і на мене чекає наступне прозріння - світло! Нова оптика із непоганими лампами творить чудеса. Я ще пам'ятаю як світила стара. Це був каганець, що дивився одним оком в небо, іншим - на праву обочину. О! І іномарки почали коректно і зарання перемикатися на ближнє. :lol:
І от, рідна брама і кучугури снігу коло неї. Працюй Роман, Миша додому приїхала!

Повідомлення відредагував Zhelezovski: 24 лютий 2012 - 01:52
Правлю помилки


#42 vadim

vadim

    Модератор


  • Модераторы
  • 5 698 Повідомлень:
  • Реєстрація 13-липень 08

Відправлено 23 лютий 2012 - 20:38

А мне новый цвет очень понравился.
Есть фото полностью собранной?
А ты что за штырь такой что будешь здесь всех наказывать (с) nemez

#43 Antop

Antop

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 541 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-квітень 08

Відправлено 23 лютий 2012 - 23:22

Плюсуюся до кольору! Дуже подобається.
ВАЗ 2101 "Божья коровка"

#44 Zhelezovski

Zhelezovski

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 225 Повідомлень:
  • Реєстрація 11-березень 11

Відправлено 24 лютий 2012 - 16:00

А мне новый цвет очень понравился.
Есть фото полностью собранной?

Так мені теж не противний. Просто ностальгія почуття ірраціональне. :)
Нормального фото зібраної не сподобився зробити - то часу немає, то вона забрьохана по дах. Якщо розпогодиться, помию і викладу хоч якісь фотки.

Недавно нарвався у себе на специфічний глюк, який не раз знаходив та усував у товаришів.
Симптоми: нестабільна напруга у бортовій мережі під час роботи двигуна. Може коливатися від 11 до 18В. Періодично напруга нормалізується і може триматися певний період. Потім знов пониження/підвищення. Зазвичай, проблеми спостерігаються після невеликого (10-20хв) простою машини. Може спостерігатися періодичне (період - секунда-дві) коливання напруги при ввімкнених потужних споживачах (фари). Проявляється це як моргання фар, помітна на слух зміна частоти обертання вентилятора пічки чи двірників. Реле-регулятор, щітки генератора, запобіжники в порядку.
Причина: поганий контакт між 30-ю клемою генератора і плюсовою клемою акумулятора. Недостатній переріз або перетирання дрота, який їх з'єднує.
Рішення проболеми: елементарне, чистимо клеми, підтягаємо гвинти/гайки, міняємо дріт на товщий/цілий.

#45 Zhelezovski

Zhelezovski

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 225 Повідомлень:
  • Реєстрація 11-березень 11

Відправлено 26 лютий 2012 - 02:09

Таак. Занижаюся. -3 витки. :multi:
Зображення
Що саме цікаве, я не помітив, коли саме вона лопнула. Мені здається, тоді, коли були сильні морози. Сталь на морозі стає крихкішою, піймав якусь вибоїну і по пружині. Два шматки були до останнього часу так заклинені між собою, що навіть не тарабанило. Сьогодні трошки пригрузив машинку і відчув що "здоровля не те". Акуратно приїхав додому, попутно підкупивши шарові (грішив на них). Скинув колесо, а у нас сюрприз! :)
Добре, що у мене валялися якісь передні пружини (а хотів же на металолом здати!). Одну знайшов у гаражі, іншу - під гаражом, її собака давно використовував в якості туалету (хве, прийшлося мити). По ходу діла замінив нижню шарову (просто не сподобалася) на белебеєвську підсилену, та амортизатор (KYB 443122). До цього стояв нивовський LSA. Завтра буду оглядати праву сторону, може й там сюрпризи знайду.

Добавлено через 1 минуту
P.S. "Чумак" мені гроші за рекламу винен. :multi:

Повідомлення відредагував Zhelezovski: 27 лютий 2012 - 09:32
Правлю помилки


#46 kobralviv

kobralviv

    Новичок


  • Пользователи
  • 54 Повідомлень:
  • Реєстрація 27-квітень 11

Відправлено 26 лютий 2012 - 04:16

Zhelezovski, доброї ночі Вам І всі хто зможе мені підказати маю проблему з багажником ВАЗ 04 обірвав я багажник замітно по лівому крилі появилась тріщина вверхньому лівому куті блище до дверей. ЯК правильно виставити кузов щоб заварити і нікуда непокрутило???????? Заздалегіть всім дякую за поради. Фото своєї проблемиЗображення тріщина на крилі коло пройома[IMG]http://s017.radikal.ru/i440/1202/19/d661930d2046.jpg[/IMG] пороги буду міняти http://i080.radikal.ru/1202/16/40d53a93dd50.jpg що зробити в такій ситуації з стаканом http://s017.radikal.ru/i419/1202/f8/f30735e2399a.jpg і ще тріснула внутрішня арка http://s002.radikal.ru/i199/1202/3d/3aa01c4c5638.jpg http://s017.radikal.ru/i417/1202/55/1f280b8d5cc9.jpg http://s49.radikal.ru/i125/1202/f3/99bfe52164a0.jpg стакан обварював сам http://s40.radikal.ru/i089/1202/10/5d8f31c2f862.jpg якщо щось неправильно зробив нарахунок ссилок прошу дуже не бакланити а об"яснити що дочого бо робив перший раз

Повідомлення відредагував kobralviv: 26 лютий 2012 - 04:19

Зварні роботи :br:

#47 Zhelezovski

Zhelezovski

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 225 Повідомлень:
  • Реєстрація 11-березень 11

Відправлено 26 лютий 2012 - 13:37

...обірвав я багажник замітно по лівому крилі появилась тріщина вверхньому лівому куті блище до дверей. ЯК правильно виставити кузов щоб заварити і нікуда непокрутило...

Якщо є такі пошкодження, в першу чергу треба звертати увагу на силові елементи кузова на зразок лонжеронів та поперечного короба. Крила і арки це не причина а наслідок.
Берете маленький молоток і простукуєте вісі силові деталі як з багажника так і знзу. Простукуєте з середньою силою - щоб не вгинався живий метал, але і щоб пробити ржу. Обіцяю, знайдете багато цікавого.

#48 Zhelezovski

Zhelezovski

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 225 Повідомлень:
  • Реєстрація 11-березень 11

Відправлено 26 лютий 2012 - 22:47

Отже права сторона - замінена верхня шарова. Ну і пружина, для симетрії.
Як показує моя "позашляхова" практика, найкреще тримаються шарові от такої конструкції:
Зображення
Такі шарові випускає "Кедр" і БЗАК (Белебей).
Попутно підтягнув підвіску і змив сіль з машинки. Завтра знову на роботу...

#49 Zhelezovski

Zhelezovski

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 225 Повідомлень:
  • Реєстрація 11-березень 11

Відправлено 27 лютий 2012 - 09:41

Сьогодні зима повернулася. Нам з Мишею не звикати, а от дехто розслабився. Сьогодні на перехресті був свідком як якийсь дядько вирячивши очі старався зупинити свою червону тріку. Вона не піддавалася і все хотіла поцьоматися з теж червоним "Матисом". "Матис" зашарівся від такої відвертості, пискнув сигналом і дав газу. "Трійка" ж ображено крутила задніми і шкребла свіжий лід передніми, заблокованими колесами взутими в щось модно-лисе. Отака автолюбов. Отож контролюйте своїх залізних коней і доброго робочого тижня всім!

#50 alexdoc

alexdoc

    Член клуба


  • Пользователи
  • 1 965 Повідомлень:
  • Реєстрація 04-березень 09

Відправлено 27 лютий 2012 - 19:14

замінена верхня шарова. Ну і пружина, для симетрії.

Так пружины вроде парами меняются.
Хочешь сделать что-то нормально - сделай это сам!

#51 Sample

Sample

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 244 Повідомлень:
  • Реєстрація 27-листопад 07

Відправлено 27 лютий 2012 - 20:32

я ах...ел с таого замка багажника, лудше б дырку ту заварил и тросиком открывал

#52 Zhelezovski

Zhelezovski

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 225 Повідомлень:
  • Реєстрація 11-березень 11

Відправлено 27 лютий 2012 - 23:22

Так пружины вроде парами меняются.

Дик я їх обидві і поміняв - спочатку ліву, що лопнула, потім (на другий день) - праву, для симетрії. В мене комплект б/в був. Це ж стосується і амортизаторів. Не думаю, що обпісяність собакою дужи сильно вплинула на механічні властивості пружини. :multi:

Добавлено через 4 минуты

я ах...ел с таого замка багажника, лудше б дырку ту заварил и тросиком открывал

А ти (можна на "ти"?) уяви, як о...їв я, коли побачив вирваний якоюсь фомкою капот. Ніхто з замком не морочився, вставили в паз фомку і зірвали замок. А потім я просто гадив цеглою, коли переконався, що клієнтський ремонтний ноут тупо зник з багажника. Якимось чудом не потягли мій рюкзак зі ще двома ноутами. Так що краще хай естетика страждає, ніж мій гаманець. Якось так. :)

Добавлено через 4 минуты
Ну і щодо традицій, наприклад хвалитися придбаннями до авто. Не буду порушувати, хоча всі знають як воно виглядає:
Зображення
Який там тросик краще всього підходить? Таврійський?

Повідомлення відредагував Zhelezovski: 28 лютий 2012 - 01:45


#53 Zhelezovski

Zhelezovski

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 225 Повідомлень:
  • Реєстрація 11-березень 11

Відправлено 01 березень 2012 - 16:42

Задався я ціллю замінити щуп для вимірювання рівня масла на більш симпатичний. Сумніви виникли, коли на базарі мені дали пучок щупів на вибір. Їх довжина навіть на перший погляд відрізнялася суттєво. Вирішивши спочатку почитати теорію, пішов від продавця. Інформація про точні розміри щупа виявилася сокровенною, знайшов я її не без шаманських танців.
На всяк випадок збережу цитату, для потомків.

2101-1009050 для двигателей всех моделей "жигулей", выпущенных до 1995 года (вставляется в отверстие блока старого образца), расстояние от опорной пластины до метки "min" - 170 мм, от "min" до "max" - 16 мм; б - 2121-1009050 - для двигателей "нив" всех лет выпуска, от опорной пластины до метки "min" - 440 мм, от "min" до "max" - 24 мм; в - 2108-1009050 для всех 8-клапанных моторов семейства 2108, от опорной пластины до метки "min" - 240 мм, от "min" до "max" - 20 мм; г - 2103-1009050 нового образца для "жигулей", начиная с 1995 года (вставляется в трубку крышки сапуна), расстояние от опорной пластины до метки "min" - 430 мм, от "min" до "max" - 17 мм

P.S. Рівень масла в двигуні виявився майже на півтора сантиметра вищий від нормального.

#54 Папинька

Папинька

    Одноклубник


  • Неактивированные
  • 716 Повідомлень:
  • Реєстрація 23-лютий 12

Відправлено 01 березень 2012 - 17:50

Задався я ціллю замінити щуп для вимірювання рівня масла на більш симпатичний. Сумніви виникли, коли на базарі мені дали пучок щупів на вибір. Їх довжина навіть на перший погляд відрізнялася суттєво. Вирішивши спочатку почитати теорію, пішов від продавця. Інформація про точні розміри щупа виявилася сокровенною, знайшов я її не без шаманських танців.
На всяк випадок збережу цитату, для потомків.

P.S. Рівень масла в двигуні виявився майже на півтора сантиметра вищий від нормального.


Спасибо за информацию.Век живи...

#55 doctor

doctor

    Новичок


  • Пользователи
  • 112 Повідомлень:
  • Реєстрація 25-вересень 10

Відправлено 01 березень 2012 - 22:25

З приводу тросу педалі газу, то найліпше підходить трос від 2108, але його потрібно буде вкоротити та докупити сектор газу 2108 (якщо карб Солекс). Трос від Оки 100% не підходить знаю з власного досвіду- занадто короткий

#56 Zhelezovski

Zhelezovski

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 225 Повідомлень:
  • Реєстрація 11-березень 11

Відправлено 02 березень 2012 - 03:10

З приводу тросу педалі газу, то найліпше підходить трос від 2108, але його потрібно буде вкоротити та докупити сектор газу 2108 (якщо карб Солекс). Трос від Оки 100% не підходить знаю з власного досвіду- занадто короткий

Угу, вісімочний трос і купив. Таврійський взагалі короткий, окських у нас не знайшов взагалі. Карбюратор Озон, сектор газа солексовський приколхожу. Буде заняття на вихідні, якраз карбюратор новий чекає своєї черги.

#57 Zhelezovski

Zhelezovski

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 225 Повідомлень:
  • Реєстрація 11-березень 11

Відправлено 02 березень 2012 - 11:10

Одним словом, відсмоктав приблизно 250мл мастила з двигуна. Він аж якось легше крутитися став.
Сьогодні піду з лінійкою на базар. :)

#58 kobralviv

kobralviv

    Новичок


  • Пользователи
  • 54 Повідомлень:
  • Реєстрація 27-квітень 11

Відправлено 02 березень 2012 - 11:17

Zhelezovski, дивись уважно щоб був нормальний рівень масла по моїй памяті в двигун класики входить 3літри 750грам масла
Зварні роботи :br:

#59 Zhelezovski

Zhelezovski

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 225 Повідомлень:
  • Реєстрація 11-березень 11

Відправлено 02 березень 2012 - 11:26

Zhelezovski, дивись уважно щоб був нормальний рівень масла по моїй памяті в двигун класики входить 3літри 750грам масла

А так воно і виходить. Добре пам'ятаю, що коли заливав вибовтав всю каністру (4л) і ще й дивувався, що це так багато треба лити до нормального рівня по щупу. Списав на те, що двигун трошки постояв без масла і все стекло. 3,75л+моїх 0,25л=4л - все як в аптеці. :)

#60 kobralviv

kobralviv

    Новичок


  • Пользователи
  • 54 Повідомлень:
  • Реєстрація 27-квітень 11

Відправлено 02 березень 2012 - 11:31

Zhelezovski, ОК...
Зварні роботи :br:




0 людей читають цю тему

0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів

Яндекс.Метрика