Про болты прикольно получилось. Первый раз такое вижу.
ВАЗ 2101 "serЁga" (LASточка) 1979г.
#163
Відправлено 18 жовтень 2017 - 22:33
#164
Відправлено 18 жовтень 2017 - 23:21
В мене тоже такий акумулятор. Вже другий. Перший я завалив по собственной глупости--не закрIпив, пробило пропеллером, так сяк заклеIв i навiть в такому станi вiн вiдходив 5 рокiв, може ще б ходив але стало погано крутити, я думав шо в ньому проблема i купив новий, а той продав циганам, а згодом виявилося шо проблема була в стартерi.
#166
Відправлено 19 жовтень 2017 - 11:07
https://www.drive2.r...58684027734013/
#168
Відправлено 19 жовтень 2017 - 11:59
[quote name="VETALZZZ" post="827311"]
у нас 1300
[/quote]
Правда я чето подороже взять хочу.
[/quote] А смысл? Форс очень таки аж даже неплох. [/quote]ну не знаю
https://www.drive2.r...58684027734013/
#169
Відправлено 19 жовтень 2017 - 18:08
#170
Відправлено 19 жовтень 2017 - 19:19
Экс-Бортовик: ВАЗ-2101 http://vaz2101.com/i...az-2101-ur3vcd/
ВАЗ-21093: http://vaz2101.com/i...r3vcd/?p=823835
#171
Відправлено 19 жовтень 2017 - 19:36
#172
Відправлено 20 жовтень 2017 - 09:23
это верно, читал что менее 14.8 он якобы недозаряжается.Где-то читал, что если аккумулятор кальциевый (полностью необслуживаемый), то ему требуется чуть большее напряжение, чем обычному и на классике он вечно недозаряжен.
да нормально.Поміняв реле стало нормально, коливається 14,0-14.4. Заїхав в магазин відмітили гарантійку. VETALZZZ 14.8 трохи перезаряд, може і не кретично але все одно, та й гарантію не дають.
https://www.drive2.r...58684027734013/
#173
Відправлено 23 травень 2018 - 19:27
Всім привіт .
Тимчасово пересів на іншого коня
в общем довів я свою жужу до плачевного стану, все розхлябане стука грюка. Планую підварити кузов- передні, задні лонжерони, стійки бризговиків, піддомкратники і може шо по косметикі. Ремонт дверних петель і заміна замків. Ну і головна причина ремонту пішла вода в третій циліндр. Минулого року міняв тосол і мабуть попав на якийсь шмурдяк, потекли три пробки і тепер вода в циліндрі. Або пробило прокладку бо раз перегрів як потекла пробка або проїло десь головку.
Зараз в процесі розборки. Завтра пофотаю.
Одометр 163000
#175
Відправлено 23 травень 2018 - 19:57
Головки жигуля зазвичай витримують будь-який шмурдяк
Теж на те сподіваюсь, головка ще одна є але її треба повністю робити.
Шістка сімейна, в 14 році купили батькові ланоса а вона лишилась. Після 4 років простою на диво легко завелась і ніде нічо не потекло, тіки масло в двигуні поміняв.
#177
Відправлено 23 травень 2018 - 20:06
Я більше за тормоза і щеплення хвилювавсь, щоб не потекли. Гцс присох так що думав і педаль зігну поки зірвав
#179
Відправлено 23 травень 2018 - 20:16
За кільця не дуже хвилювавсь бо два чи три раза заводив і прогрівав її
0 людей читають цю тему
0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів