Торпедо от Ford Escort
Автор
Scif
, лип 31 2012 18:41
52 replies to this topic
#43
Відправлено 02 червень 2014 - 21:46
Я в себе вирішив переробивши прилади.
Вийшло ,майже,так. Залишилось доробити шкали
http://vaz2101.com/p...&pictureid=7835
Добавлено через 17 минут
Взагалі , на даний момент устанвлено руль з колонкою, замком, та підрулевими від того-ж ескорта.
Перенесено ручняк та ричаг передач.
Адаптовані "ескортовські " дверні карти.
Зроблено обдув лобового (правда ще не окультурено).
На даний момент перетягую карти,та буду братись за "бороду", бо пічка не дає поставити нормальну магнітолу.
Вийшло ,майже,так. Залишилось доробити шкали
http://vaz2101.com/p...&pictureid=7835
Добавлено через 17 минут
Взагалі , на даний момент устанвлено руль з колонкою, замком, та підрулевими від того-ж ескорта.
Перенесено ручняк та ричаг передач.
Адаптовані "ескортовські " дверні карти.
Зроблено обдув лобового (правда ще не окультурено).
На даний момент перетягую карти,та буду братись за "бороду", бо пічка не дає поставити нормальну магнітолу.
#45
Відправлено 03 червень 2014 - 09:33
По поводу обдува лобового :
в панелі вирізав отвори які гофрами зєднав з пічкою.
Вийшло некрасиво, але функціонально.
Пізніше планую закрити їх декоративною накладкою.
Гофри використав електричні , діаметром 32 (більших в Епіцентрі не було).
Хоча гофри це не найкращий вихід. Через свою структуру в них втрачається швидкість потоку повітря.
Тому, по хорошому, потрібно придумати воздуховоди з гладкими стінками.
Можливо коли візьмусь за накладку - перероблю їх.
Просто коли встановлював теперішній варіант, не хотів знімати панель.
Думаю буде краще зняти панель , та приклеіти на неї з внутрішньої сторони щось по типу короба.
Тобто зробити конструкцію схожу на стандартний воздуховод (той який довелось зрізати).
Але потрібно придумати , чим це все приклеїти до панелі.
Панель приладів моя власна розробка.
На даний момент виглядає так як на малюнку (фото з проекта, бо під руками немає фотки вживу)
тільки без циферблатів.
Тобто вся електроніка та монтаж не закриті .
Панель собою являє :
Бакометр - 30 світлодіодів що показують бензин в баку з розрядністю 1 світлодіод/1літр.
При 4 літрах запалюється та мигає індикатор мінімального рівня та звучить преривистий звуковий сигнал,
що повторюється 1 раз в 2 хвилини.
Прилад програмується , тобто потрібно його калібрувати під бак.
Спідометр - показує швидкість ,та пройдений шлях за допомогою 2-х одометрів:
основний - постійний (не обнуляється)
суточний - допоміжний (обнуляється кнопкою)
Одометри показуються на загальному індикаторі, переключення між ними та сброс суточного виконуються кнопкою.
Тахометр: 500-6500об/хв. розрядність 100об/ 1 світлодіод
Термометр : показує температуру двигуна в діапазоні 50-110*С
При температурі 100*С і більше індикатор моргає та пищить.
Також є вихід для підключення вентилятора охолодження, який вмикає вентилятор при 96*С, тавимикає при 92*С
(Дана функція поки не використовується, через лінь знімати панель та замінити прошивку)
Вольтметр : з верхнім та нижнім порогами при яких індикатор мигає, звучить преривистий звуковий сигнал.
(Правда пищалки я не підєднував)
По ціні я не рахував, так як це все робилось поступово на протязі року.
Приблизно десь в межах 300 грн.
в панелі вирізав отвори які гофрами зєднав з пічкою.
Вийшло некрасиво, але функціонально.
Пізніше планую закрити їх декоративною накладкою.
Гофри використав електричні , діаметром 32 (більших в Епіцентрі не було).
Хоча гофри це не найкращий вихід. Через свою структуру в них втрачається швидкість потоку повітря.
Тому, по хорошому, потрібно придумати воздуховоди з гладкими стінками.
Можливо коли візьмусь за накладку - перероблю їх.
Просто коли встановлював теперішній варіант, не хотів знімати панель.
Думаю буде краще зняти панель , та приклеіти на неї з внутрішньої сторони щось по типу короба.
Тобто зробити конструкцію схожу на стандартний воздуховод (той який довелось зрізати).
Але потрібно придумати , чим це все приклеїти до панелі.
Панель приладів моя власна розробка.
На даний момент виглядає так як на малюнку (фото з проекта, бо під руками немає фотки вживу)
тільки без циферблатів.
Тобто вся електроніка та монтаж не закриті .
Панель собою являє :
Бакометр - 30 світлодіодів що показують бензин в баку з розрядністю 1 світлодіод/1літр.
При 4 літрах запалюється та мигає індикатор мінімального рівня та звучить преривистий звуковий сигнал,
що повторюється 1 раз в 2 хвилини.
Прилад програмується , тобто потрібно його калібрувати під бак.
Спідометр - показує швидкість ,та пройдений шлях за допомогою 2-х одометрів:
основний - постійний (не обнуляється)
суточний - допоміжний (обнуляється кнопкою)
Одометри показуються на загальному індикаторі, переключення між ними та сброс суточного виконуються кнопкою.
Тахометр: 500-6500об/хв. розрядність 100об/ 1 світлодіод
Термометр : показує температуру двигуна в діапазоні 50-110*С
При температурі 100*С і більше індикатор моргає та пищить.
Також є вихід для підключення вентилятора охолодження, який вмикає вентилятор при 96*С, тавимикає при 92*С
(Дана функція поки не використовується, через лінь знімати панель та замінити прошивку)
Вольтметр : з верхнім та нижнім порогами при яких індикатор мигає, звучить преривистий звуковий сигнал.
(Правда пищалки я не підєднував)
По ціні я не рахував, так як це все робилось поступово на протязі року.
Приблизно десь в межах 300 грн.
#48
Відправлено 03 червень 2014 - 23:18
Механічний, но переробити можна, а на рахунок фішки то пошукай ато панель подарили а от фішка проблема дістати, щось ніяк фото закинути не можу хотів панель закинути показати, я бачу ти біля ричага коробки передач панель підрізав
Добавлено через 34 минуты
Добавлено через 34 минуты
Повідомлення відредагував maksik84: 04 червень 2014 - 13:42
#52
Відправлено 26 січень 2016 - 11:40
А горячий/холодный краником рулите? Конечно, не хотелось бы возвращаться к кранику, но это, наверное единственный вариант. Можно установить ВАЗовскую улитку возле привода дворников но она дует несравнимо с фордовской.
Сфоткайте, пожалуйста, как вы решили проблему с обдувом стекла.
Сфоткайте, пожалуйста, как вы решили проблему с обдувом стекла.
#53
Відправлено 26 січень 2016 - 17:58
Продлему з обдувом лобового я , як вже писав вище, вирішив, але е не довів до ума.
Все ніяк не дійдуть руки зробити декоративну накладку, на ті дірки що я вирізав.
Фотки скину пізніше.
В панелі вирізав 8 прямокутних отворів.
З пластикової труби за допомогою будівельного фена зробив сопла,які закріпив в прорізаних отворах, та зєднав з пічкою гофрою.
Зараз робив би інакше, можливо і перероблю коли візьмусь за накладку.
Можна купити сопла обдува лобового від 31 волги, вони , принаймні на вигляд, такі як потрібно.
І вже їх ставити по місцю.
Я думаю так буде краще, буде більш сильний потік повітря саме там де потрібно.
А не так як в мене , через велику кількість сопел, втрачається сила потоку.
В принципі і в такому варіанті обдув працює задовільно.
Але з волговськими соплами, думаю було б меньше геморою з декоративною накладкою.
Все ніяк не дійдуть руки зробити декоративну накладку, на ті дірки що я вирізав.
Фотки скину пізніше.
В панелі вирізав 8 прямокутних отворів.
З пластикової труби за допомогою будівельного фена зробив сопла,які закріпив в прорізаних отворах, та зєднав з пічкою гофрою.
Зараз робив би інакше, можливо і перероблю коли візьмусь за накладку.
Можна купити сопла обдува лобового від 31 волги, вони , принаймні на вигляд, такі як потрібно.
І вже їх ставити по місцю.
Я думаю так буде краще, буде більш сильний потік повітря саме там де потрібно.
А не так як в мене , через велику кількість сопел, втрачається сила потоку.
В принципі і в такому варіанті обдув працює задовільно.
Але з волговськими соплами, думаю було б меньше геморою з декоративною накладкою.
0 людей читають цю тему
0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів