Перейти до вмісту

Друзі. Проект буде закрито в кінці 2024 року. Перемоги і миру вам. Хай щастить. Слава Україні!

Фотографія
- - - - -

ВАЗ 2101 "Десант"


  • Please log in to reply
62 replies to this topic

#41 Shtryl

Shtryl

    Член клуба


  • Пользователи
  • 5 223 Повідомлень:
  • Реєстрація 27-лютий 12

Відправлено 15 липень 2014 - 09:33

Скорее всего генератор "сказал привет!" , а контролька могла не сработать просто. Первым делом я бы попробовал проверить провода идущие к генератору, затем - сменить реле 702 и шоколадку, первое отвечает за контрольку, второе - за зарядку. а потом рыть дальше.
ВАЗ 21011, 1980г., 1,3, solex, 5ст.кпп(polonez), БСЗ.

#42 Десант

Десант

    Новичок


  • Пользователи
  • 58 Повідомлень:
  • Реєстрація 03-вересень 12

Відправлено 18 липень 2014 - 15:32

Поміняли мені по гарантії новий акумулятор.

Скорее всего генератор "сказал привет!" , а контролька могла не сработать просто. Первым делом я бы попробовал проверить провода идущие к генератору, затем - сменить реле 702 и шоколадку, первое отвечает за контрольку, второе - за зарядку. а потом рыть дальше.

Поміняв реле і шоколадку. Завелась без проблем. Двигун продовжував працювати і при відімкненій клемі АКБ на ледь менших оборотах. Значить з генератором усе норм?
п.с. наразі відключив клему АКБ

#43 Emissions

Emissions

    В бой идут одни шатуны


  • Модераторы
  • 16 537 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-листопад 12
  • Авто:21061, 21083

Відправлено 18 липень 2014 - 15:40

Двигун продовжував працювати і при відімкненій клемі АКБ на ледь менших оборотах. Значить з генератором усе норм?

да, заряд идет, возможно у вас потребитель завелся в системе не хилый?

f32248a54d5233b01589e2ceddc90c6f.gif

Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
ВАЗ 21061 (1986) Emissions [Lina]  ВАЗ 21083 (1989) Emissions

#44 Десант

Десант

    Новичок


  • Пользователи
  • 58 Повідомлень:
  • Реєстрація 03-вересень 12

Відправлено 28 травень 2015 - 11:01

Полетіла КПП. Розібрав усе. Не вмикається 4 передача. Зубець всередині ( 3 та 4 передачі) просто не опускається. Все ніби ціле.
Одним словом бачу, що треба міняти усю коробку. Питання: чи ВАЗівська КПП 4 ст. є стандартною для всіх моделей ВАЗ чи є вийнятки?

#45 Emissions

Emissions

    В бой идут одни шатуны


  • Модераторы
  • 16 537 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-листопад 12
  • Авто:21061, 21083

Відправлено 28 травень 2015 - 11:08

Питання: чи ВАЗівська КПП 4 ст. є стандартною для всіх моделей ВАЗ чи є вийнятки?

так, їх 3 різновиди:

КПП 2101-1700005 (ВАЗ-2101, 2103, 21011, 21061) четырехступенчатая для редуктора 4,3
1 передача: 3,753
2 передача: 2,303
3 передача: 1,493
4 передача: 1,00
задняя 3,867

КПП 2106-1700005-10 (ВАЗ-2106) - четырехступенчатая для редуктора 3,9
1 передача: 3,242
2 передача: 1,989
3 передача: 1,289
4 передача: 1,0
задняя 3,340

КПП 2105-1700005 (ВАЗ-21051, 21072, 2104) четырехступенчатая для редуктора 4,3
1 передача: 3,667
2 передача: 2,10
3 передача: 1,361
4 передача: 1,00
задняя 3,53

КПП 2107-1700005 (ВАЗ-21053, 2107) четырехступенчатая для редуктора 4,1 (отличие от 2105-1700005 в приводе спидометра)
1 передача: 3,667
2 передача: 2,10
3 передача: 1,361
4 передача: 1,00
задняя 3,53

f32248a54d5233b01589e2ceddc90c6f.gif

Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
ВАЗ 21061 (1986) Emissions [Lina]  ВАЗ 21083 (1989) Emissions

#46 baycer

baycer

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 936 Повідомлень:
  • Реєстрація 18-листопад 13

Відправлено 28 травень 2015 - 11:16

Десант,
Список почти всех коробок классики

КПП 2101-1700005 (ВАЗ-2101, 2103, 21011, 21061) четырехступенчатая для редуктора 4,3
1 передача: 3,753
2 передача: 2,303
3 передача: 1,493
4 передача: 1,00
задняя 3,867

КПП 2106-1700005-10 (ВАЗ-2106) - четырехступенчатая для редуктора 3,9
1 передача: 3,242
2 передача: 1,989
3 передача: 1,289
4 передача: 1,0
задняя 3,340

КПП 2105-1700005 (ВАЗ-21051, 21072, 2104) четырехступенчатая для редуктора 4,3
1 передача: 3,667
2 передача: 2,10
3 передача: 1,361
4 передача: 1,00
задняя 3,53

КПП 2107-1700005 (ВАЗ-21053, 2107) четырехступенчатая для редуктора 4,1 (отличие от 2105-1700005 в приводе спидометра)
1 передача: 3,667
2 передача: 2,10
3 передача: 1,361
4 передача: 1,00
задняя 3,53

КПП 21074-1700010 (ВАЗ-21053, 21074) пятиступенчатая для редуктора 3,9
1 передача: 3,667
2 передача: 2,10
3 передача: 1,361
4 передача: 1,00
5 передача: 0,82
задняя 3,53

КПП 21074-1700010-20 (ВАЗ-21053, 21074) пятиступенчатая для редуктора 4,1 (отличие от 21074-1700010 в приводе спидометра)
1 передача: 3,667
2 передача: 2,10
3 передача: 1,361
4 передача: 1,00
5 передача: 0,82
задняя 3,53



КПП от Фиат Полонез:

Передаточные числа "Полонез":
1 передача: 3,777
2 передача: 1,944
3 передача: 1,306
4 передача: 1,0
5 передача: 0,795

Передаточные числа "Полонез-Каро":
1 передача: 3,829
2 передача: 1,971
3 передача: 1,321
4 передача: 1,0
5 передача: 0,805

#47 Десант

Десант

    Новичок


  • Пользователи
  • 58 Повідомлень:
  • Реєстрація 03-вересень 12

Відправлено 28 травень 2015 - 12:31

Дякую!

#48 Десант

Десант

    Новичок


  • Пользователи
  • 58 Повідомлень:
  • Реєстрація 03-вересень 12

Відправлено 24 серпень 2015 - 13:51

Ричаг КПП. Обломався. Так ось приварив.:)Зображення

#49 alexart

alexart

    Член клуба


  • Пользователи
  • 3 921 Повідомлень:
  • Реєстрація 15-грудень 08
  • Авто:2101,1977 г.в.

Відправлено 24 серпень 2015 - 17:11

Ричаг КПП. Обломався. Так ось приварив.


Десант, О,я когда то тоже так приваривал:)Нормально держалось,так и уехала.

#50 Десант

Десант

    Новичок


  • Пользователи
  • 58 Повідомлень:
  • Реєстрація 03-вересень 12

Відправлено 28 березень 2016 - 15:00

Давненько не писав. Бракує часу. Коробку таки поставив. САМ! :) Усе пройшло відносно гладко.
Зображення
Дно звісно жахливе:)
Зображення
Зображення
Зображення
Здавав на ремонт генератор, вроді норм, АКБ вже так швидко не сідає. На днях спробую заміряти тестером напругу.
Ну і ще кілька дрібничок замінив: шланг подачі палива, штани, кріплення вихлопної, поставив прикурювач...

#51 -hturman

-hturman

    Новичок


  • Пользователи
  • 16 Повідомлень:
  • Реєстрація 02-грудень 13

Відправлено 29 березень 2016 - 21:08

Добрался до Вашего бортовика. Интересное решение по поводу покраски валиком. На фото ни каких дефектов не видно. Интересно в живую как выглядит. Дно надо варить. А то чем дольше оттягивать тем больше прийдёться делать. Молодец что разбираеш все сам. Так и научишся. Главное в теории - практика.

#52 Десант

Десант

    Новичок


  • Пользователи
  • 58 Повідомлень:
  • Реєстрація 03-вересень 12

Відправлено 01 квітень 2016 - 11:27

$hturman, дякую за теплі слова. Напевно чи не єдина причина того, що намагаюсь хоч якось підтримувати життя машинки є власне цей форум.

Виникла проблемка з АКБ. А точніше з"явилась зайве споживання напруги. При підключенні АКБ появляється звук в районі торпеди, щось на загал увімкнених дворніків (хоча насправді вони вимкнені). Гул одноразовий і короткочасний.
Машинка 4 дні постояла в гаражі і акумулятор знову сів. Як знайти зайве споживання?

#53 vin-23

vin-23

    Новичок


  • Пользователи
  • 41 Повідомлень:
  • Реєстрація 19-березень 13

Відправлено 01 квітень 2016 - 13:29

Мультиметр в розрив плюсового кабелю і відкидувати запобіжники, потім по схемі дивитись)

#54 Десант

Десант

    Новичок


  • Пользователи
  • 58 Повідомлень:
  • Реєстрація 03-вересень 12

Відправлено 01 квітень 2016 - 16:34

Дійсно! Я чомусь одразу не здогадався. :ah:
Дякую!

#55 Десант

Десант

    Новичок


  • Пользователи
  • 58 Повідомлень:
  • Реєстрація 03-вересень 12

Відправлено 01 липень 2016 - 18:49

Машинку уже давно продав. У день оглядин зрадницьки потік радіатор. Металева заглушка повністю згнила. При спробі дістати залишки цього болтика розхитав латунну гайку, яка кріпилася на самому радіаторі. Я по- кулібінськи замастив її холодної зваркою. Ну а на самих оглядинах неймовірним чином усе працювало, машинка з півтику заводилась, мотор шептав і електрична частина була в порядку. Чи жалію я? Ну звісно. Все таки стільки сил та роботи на неї пішло, немов продаєш частинку своєї душі. З іншого боку надто мало часу і коштів я мав, аби далі утримувати її. Віддав за 230 вічнозелених. Темку я думаю ще не варто закривати. Взяв собі 99, яку до слова теж продаю в силу певних обставин. По можливості буду далі кидати звіти зроблених робіт.

#56 Emissions

Emissions

    В бой идут одни шатуны


  • Модераторы
  • 16 537 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-листопад 12
  • Авто:21061, 21083

Відправлено 01 липень 2016 - 20:45

За 230 долларів оО?

f32248a54d5233b01589e2ceddc90c6f.gif

Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
ВАЗ 21061 (1986) Emissions [Lina]  ВАЗ 21083 (1989) Emissions

#57 VETALZZZ

VETALZZZ

    Член клуба


  • Супер-модераторы
  • 11 309 Повідомлень:
  • Реєстрація 28-жовтень 07
  • Авто:21051, 21011

Відправлено 01 липень 2016 - 21:22

неужели нельзя хотябы дифлофосным балончиком равномерно задуть?
по крайней мере попробуй потренироваться на куске жести..

+1
в суровые времена приловчился было балоном равномерно крыть, и получалось очень даже ничего.

неужели все так плохо было, что 230?
Днем он нормальный человек, а ночью чинит Жигули
https://www.drive2.r...58684027734013/

#58 Десант

Десант

    Новичок


  • Пользователи
  • 58 Повідомлень:
  • Реєстрація 03-вересень 12

Відправлено 19 травень 2017 - 09:19

Всім привіт. Коротше виникла ось така біда. Поміняв на 2109 стартер. Новий. Через тиждень і він здох. Поміняв замок запалювання. Довго стартер не мучав при заведенні. Втягуюче працює, клацає. Мож проблема в електриці? ....



#59 Andriy1352

Andriy1352

    Модератор


  • Модераторы
  • 17 806 Повідомлень:
  • Реєстрація 17-травень 13
  • Авто:VAZ 2103? 2.0 16v Stroker буде

Відправлено 19 травень 2017 - 11:03

Десант,масу перевірте і заряд батареї
Головне не машина, а водій!

#60 Десант

Десант

    Новичок


  • Пользователи
  • 58 Повідомлень:
  • Реєстрація 03-вересень 12

Відправлено 19 травень 2017 - 11:10

Десант,масу перевірте і заряд батареї

АКБ нова, заряд в нормі. Маса теж в нормі, ставив нові клеми і відповідно перевіряв кріплення до кузова.






0 людей читають цю тему

0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів

Яндекс.Метрика