ВАЗ 21013 "86 "Инопланетянин" by USSRMoto
#22
Відправлено 25 вересень 2012 - 12:28
Як мінімум перевірити дріт, який йде від контакта "30" генератора до плюсової клеми акума. Він повинен мати достатній переріз (3-5кв.мм)....на заведенном скачит от 13,4 до 16 с копейками.
Щодо вимірювання. Якщо ми міряємо напругу приблизно 13В, то нормальний прилад з перемикачем що на "20VDC" що на "200VDC" повинен показувати приблизно однакову напругу. Так як в твоєму випадку напруга в мережі може буті і вище 20В, то використовуй поділку 200VDC.
Твоє основне завдання: прослідкувати всю гілку, яка йде від клеми "15" реле-регулятора до клеми "30" генератора. Особливу увагу приділити клодці запобіжників та контактам замка запалення.
Повідомлення відредагував Zhelezovski: 25 вересень 2012 - 12:33
#24
Відправлено 25 вересень 2012 - 12:42
Я там трішки добавив. Рошифрую термін "перевірити".Zhelezovski, Дріт з достатнім перерызом.
1. Відкрутити гайку на 30-й клемі генератора. Зняти з неї всі дроти.
2. Кожну клему зачистити, при найменших підозрах зрізати ізоляцію і припаяти дріт до клеми.
3. Дріт до клеми акума пром'яти, якщо є скрутки - розмотати і пропаяти. Заізолювати.
4. Клему "30" на генераторі зачистити, підкласти широку шайбу і з розумним зусиллям затиснути весь пакет клем. Якщо є просто накинуті дроти - зробити нормальні клеми.
Зверни увагу на ось цю контактну колодку, якщо вона є:
#25
Відправлено 25 вересень 2012 - 12:47
Как вариант решения проблемы: проверить целостность и наличие контакта на предохранителе номер 10 (бывает просто "отходит" контакт), а также наличие напряжения питания на РР, вывод "15". ИМХО, 9,12-9,18 - это мало, заряд отсутствует.
Добавлено через 2 минуты
Ну и батарея "Крона" в мультиметре должна быть свежая, а то будет брехать, глючить и ХЗ-что показывать ))))
#26
Відправлено 25 вересень 2012 - 12:50
Там якась нестиковка:ИМХО мерять нужно на пределе измерения "DCV20"(будет точнее)
Скакання я б списав на поганий контакт в колі 15-ї клеми РР.Если ставить на DCV20 то на заведенной и не заведенной машине показевает 9,12-9,18 примерно.
...
Если ставить на DCV200, то при заглушеном двигателе показевает 13,4-14,1 примерно, на заведенном скачит от 13,4 до 16 с копейками.
#28
Відправлено 25 вересень 2012 - 12:55
А мультиметр лучше в модификации со звуковой прозвонкой, для авто очень удобно ))))
Повідомлення відредагував Vlad007: 25 вересень 2012 - 13:04
#29
Відправлено 25 вересень 2012 - 16:08
Круче черной бехи можно только ладу
#31
Відправлено 26 вересень 2012 - 08:32
Добавлено через 3 минуты
Предохранитель номер 10: "Регулятор напряжения. Обмотка возбуждения генератора." - это ИМХО не предпоследний ну никак )))
#34
Відправлено 28 вересень 2012 - 07:08
Заежаю во двор и....... глохну, странно... тырк, сново завелся и поехал в конец двора розворачеваться. Сдаю задом бурк - сново заглох. Да итихуммать..... пытаюсь завести - фигушки. Даже не схватевает. Набрал батю, проверили искру - нету. Проверили с катушки - нету.Пилять то полено... смотрим, а на катушке обин провод отвалился. Оторвался от клемника. Пшол взял нож, зачистили, прикрутили без клемника пока - завелась. Надо обжимку для клемников, с ней наверно удобней будет.
Круче черной бехи можно только ладу
0 людей читають цю тему
0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів