Перейти до вмісту

Друзі. Проект буде закрито в кінці 2024 року. Перемоги і миру вам. Хай щастить. Слава Україні.

Фотографія
- - - - -

ВАЗ 21011 1980 р.


  • Please log in to reply
29 replies to this topic

#21 rys9

rys9

    Новичок


  • Пользователи
  • 47 Повідомлень:
  • Реєстрація 20-грудень 10

Відправлено 15 вересень 2013 - 21:06

McKane, эту редчайшую вещь сам великий Травников еле-еле нашел. Шанс найти такой же, имхо, практически равен 0. Ко всему этому нужно будет найти аргонщика, что бы приварил площадку под карб. В итоге усилия на поиск девайса + стоимость самого коллектора + переделка не оправдают полученный результат.

#22 McKane

McKane

    Новичок


  • Пользователи
  • 39 Повідомлень:
  • Реєстрація 07-вересень 12

Відправлено 16 вересень 2013 - 21:45

та я знаю...ну при великому бажанні і великій кількості грошей можна все.:)
просто я погуглив і знайшов декілька сайтів які продають її от і питаю)

#23 McKane

McKane

    Новичок


  • Пользователи
  • 39 Повідомлень:
  • Реєстрація 07-вересень 12

Відправлено 03 листопад 2015 - 17:59

Отже минуло 2 роки. Я навчався в Харкові, а машинка залишилась в Житомирі і перевезти її не було можливості. Я іноді приїжджав в Жт, трохи катав її, щоб довго не простоювала, іноді в село іздив, а так більше нічого не робив… не вистачало ані часу, ані грошей. Була в мене проблема: обломаний заспокоювач цепа, міняв я його 2 чи 3 рази. Проблема була в ненатягненому цепу, після підтяжки перестав ломатись. Поки мене не було мій дід зробив мені антикорозійну обробку дна, бо та що була, вже облазила. І надодачу розковиряв дирку в задній арці. Як виявилось колись давно він когось підвозив і, коли розвертався то в’їхав в бордюр, а вм’ятину в арці заліпили шпаклею, ну а з часом там все прогнило. Тепер машинка стала невиїздна (жалко було кататись з дірою). І от, влітку, я нарешті надумав її забрати в Харків. Але було багато проблем які потрібно було вирішити. І перша з них це арка, не можу ж я їздити з диркою в арці. Я попросив свого друга допомоготи, він займається кузовними роботами. За два тижні до мого приїзду в Жт він забрав машинку і почав робити
Що було:
Зображення
Зображення
Зображення

Як робили:
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення

Як стало:
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення

Через тиждень вона була готова і чекала на мене. Приїхавши в Жт я першим ділом поїхав за нею, а вже потім додому) Доречі їхав я з Ха до Жт на mercedes e320 через blablacar. Після мерседеса сісти на жигуль те ще відчуття)))
Приїхавши додому я почав її готувати до поїздки. В неї була дивна робота двигуна, не стабільна. Перша думка була що це карбюратор. Купив карбклінер, поїхав до друга в гараж він мені все розібрав і почистив, бо часу було обмаль, а я в карбюратор ще ніколи не лазив. Стало краще але все одно працював не стабільно. Ну то й ладно, потім будемо думати. Потім потрібно було поставити реле на світло, бо їхати ж потрібно вночі, а фари в мене так собі. Наступного дня встановив реле, ще хотів фари налаштувати, але здається горшки вже погнили і не реагували ні на що. Розбирати не хотіли, бо невідомо чи потім зберемо, а грошей на нові немає і скоро в дорогу. Я був в Жт днів 10 і всі ці дні їздив на машині, і помітив що з кожним днем зчеплення ставало працювати гірше. Дішло до того, що в один день воно майже перестало працювати, причому за один день. Було вирішено поміняти зчеплення. Так як не було відомо що саме вийшло з ладу, було вирішено поміняти все одразу: корзину в зборі, і вилку(слава Богу, вилка в мене була в гаражі нова, колись куплена дідом як запасна, була і корзина, але вона вже юзана і ніхто не знає скільки їй років). Ввечері купили зчеплення, взяли вилку і поїхали на гараж до друга, ми думали що до 12 години ночі справимось, а якщо ні, то в гаражі були спальники. Коробку ми зкидали довго, то штани прикіпіли до резонатора( які ми хотіли зняти по-людськи, але потім плюнули і розрізали болгаркою:multi:), то ричаг КПП не могли зняти з куліси, а час вже перевалив за 2 годину ночі. Ми вже були злі і втомлені, коли її зкинули. Від диску не залишилось майже нічого, навіть закльопок, солдатик протер у вилці ще глибшу ямку, а пильник на вилці був дирявий. Ми подивились на це:bl:, поставили нові деталі і почали збирати, а тут нас чекала нова проблема… порвана муфта. Ми подумали, поставили коробку на місце, зварили штани з резонатором і пішли спати. Зранку я подзвонив діду щоб він привіз(ми були в 15км від Житомира) муфту(я бачив її гаражі але не додумався взяти). Муфту привезли… вона не айс. Поїхали на авторинок, знайшли біль-менш нормальну і поставили. Машина готова). Відрегулювали зчеплення, все круто, але з’явилась вібрація при швидкості 60км/год і вище:( Часу не було і прийшлось їхати в село на картоплю з вібрацією. Після села, в мене залишалось 12 годин до відправлення. Я купив 2 передніх амортизатори, бо за 2 роки простою в гаражі мої перестали функціонувати, робочий циліндр зчеплення і все замінив, а вібрацію так і не прибрав... не знайшов шо дає вібрацію:(. Також я перед дорогою поміняв одне заднє колесо, бо в нього сосок був вивернутий і я не міг його накачати. А далі дорога… 10 годин від Житомира до Харкова.
Харків зустрів нас не дуже привітно, дороги роз***ли мені рульові тяги за 2 тижні, я був в шоці від цих доріг після Жт, хоча в Полтаві ще гірше))) А потім на наступний день після запуску поліції в мене ледь не викрали машину… Добре хоть я не спав і почув через балкон, як вони відкрили двері. Але вони встигли зламати замки і кожух на рульовому. Тепер я ставлю її на стоянці.
На носі зима і я почав думати про зимову гуму. Якось ввечері я зайшов на olx і натрапив на оголошення з Nokian hakapelita 5 колес з дисками. Наступного дня подзвонив домовився про зустріч. Коли ми приїхали в гараж за гумою, там виявилась Nokia Hakapelita тратата:multi: а 5 колесо взагалі OmskShina:multi: ну я подумав що на один - два сезони вистачить і взяв її.
Недавно поставив БСЗ, думав може це КЗ так нестабільно робить, але ні… наступна зупинка регулювання клапанів. Також купив гофру або як її ще називають “зімалєто”, бо свою забув в Жт(я ж літом ще їхав і не думав про це). Машина стала швидше прогріватись і нагрівається до робочої темперетури, ато від холодів не могла нормально прогрітись.

#24 ricer

ricer

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 199 Повідомлень:
  • Реєстрація 17-серпень 12
  • Откуда:Киев
  • Авто:21063

Відправлено 03 листопад 2015 - 22:58

Хорошая машинка, главное что оригинальная!

а вібрацію так і не прибрав...

Ккак говорится, смотри туда где ремонтировал в последний раз, это либо кардан, а точне крестовина. Либо криво свареная выхлопная труба тебе теперь передает приветы :multi:.

Також купив гофру або як її ще називають “зімалєто”

По моему опыту абсолютно бестолковая вещь, но если тебе нравится не смею перечить)))

ВАЗ 2101, 1.2 -> ВАЗ 2106, 1.6 -> ВАЗ 21063, 1.7


#25 McKane

McKane

    Новичок


  • Пользователи
  • 39 Повідомлень:
  • Реєстрація 07-вересень 12

Відправлено 04 листопад 2015 - 16:50

Сьогодні відрегулював клапани. Вони були трохи пережаті. Але це не вирішило проблему з нестабільною роботою двигуна, треба міняти свічки.

#26 McKane

McKane

    Новичок


  • Пользователи
  • 39 Повідомлень:
  • Реєстрація 07-вересень 12

Відправлено 08 березень 2016 - 23:45

Всім привіт. Прийшла весна, пора оновити бортовик.
Пошуки ХХ перервала нестача грошей перед Новим роком і пічка, яка здохла, точніше електродвигун. І як завжди, в дорозі при -20. Прийшлось міняти. Купив новий, дочекався коли потепліє приблизно до 0 грудусів і за декілька годин замінив(насправді за 2 дні, але по декілька годин). Знімав я його довше ніж чіпляв назад) І це все на вулиці, на парковці. Також я замінив кнопку пічки, яка підгоріла.
Спойлер

Весь січень машина простояла на парковці.
А пошуки стабільної роботи двигуна закінчились успішно аж в лютому. Проблема була в карбі))) Але поки я шукав, замінив свічки на Бріск Сілвер, сальники клапанів Goetze (їх вже давно треба було міняти), прокладки на колекторах (була підозра що через них підсмоктує повітря) і фільтр паливний.
Спойлер

Але повернемось до карбюратора. Коли коло пошуків звузилось до карба я спочатку замінив прокладку під ним і проставку, але це не допомогло. Врешті решт я завіз його до карбюраторщика, він спочатку пробував його регулювати, але не вийшло (я теж пробував раніше, результат такий же). Потім він його перебрав і все запрацювало))). Він сказав, що замінив регулятор ХХ чи щось таке, я толком не пам’ятаю. Тепер двигун не впізнати, оберти на холостому впали (раніше вони були високі, бо він глох на низьких), двигун перестало трусити, ХХ рівний, тай їде вона як нова. Далі я замінив рідину в зцепленні, бо воно на холодну наче працювало, а коли прогріється, робило через раз. Там витікла муть. Замінив рульову трапецію Автоваз, маятник Автоваз, задні аморти (вони потікли), втулки поліуританові і повітряний фільтр. А потім за одну ніч в мене потік ГТЦ і через декілька днів зламалась гребінка регулювання спинка на водійському місці…:bu:
Спойлер

Я був в шоці, мені через тиждень їхати на Житомир і ці позапланові роботи не вписуються в мій бюджет. Я посидів, подумав, повигрібав з усіх заначок гроші і вирішив зробити все по максимуму перед дорогою.
Спочатку я купив ремвставку гребінки на сидіння і поїхав до зварювальника. Виявилось, що тут вже раз її переварювали, але переварили криво. Крім того що її приварити, її ще й треба підігнати молотком, щоб вона правильно стала, а вони просто стару вирізали і нову вварили. Так як вони її не підігнали, то ручка впиралась в зубці лише з однієї сторони і все навантаження було на одну сторону, от її і вирвало.
Далі я купив і замінив ГТЦ Автоваз, гальмівну рідину Bosch, шланги від бачка до ГТЦ, нові хомути, сайленти Севі, масло Xado 10-W40 напівсинтетика, масляний фільтр MANN, і всю вихлопну систему(польску). З гальмівної системи витікла муть, як і зі зчеплення. Після заміни рульової трапеції і сайлентів стук в передній підвісці не зник. В останній день перед дорогою я поїхав зробити розвал і попросив подивитись чи затянута балка. Він мені сказав, що вона не просто не затянута, а майже відкручена. Уявляю що було б, якби вона відкрутилась в дорозі.
Ледь не забув, паралельно була історія з дирявим радіатором. В мене за декілька днів витікав весь тосол з розширювального бачка і верх радіатора був мокрий. Я вже думав паяти його, бо радіатор мідний і міняти його на новодєл не хочу. Я вже навіть купив каністру тосола Felix і нові патрубки з хомутами, але вирішив спочатку замінити пробки на радіаторі і на бачку. І все наче перестало тікти, але не зовсім, трохи мокро біля пробки але то не страшно. Такшо пайка радіатора відкладається, а я спокійно поїхав в Житомир.:bp:

#27 McKane

McKane

    Новичок


  • Пользователи
  • 39 Повідомлень:
  • Реєстрація 07-вересень 12

Відправлено 09 березень 2016 - 18:17

Хто знає як змінити назву теми? ато я навіть не знаю під чим я був коли це писав:bl:

#28 Creativ4eg

Creativ4eg

    Администратор


  • Администраторы
  • 13 833 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-липень 12
  • Откуда:Киев
  • Авто:ВАЗ 21063i

Відправлено 09 березень 2016 - 18:28

Хто знає як змінити назву теми? ато я навіть не знаю під чим я був коли це писав

пиши на что менять, сейчас сделаю:)

ВАЗ 21063 "Жигуленок" (1992 Г.в.) 1.6 Л. Инж.

 

https://www.instagram.com/catsimon_s/

Ваше время ограничено! Поэтому не тратьте его на чужую жизнь! (Steve Jobs)
"коррупционированного бандформирования тиражирующего наклейки предателям классики" (с) Zir


#29 McKane

McKane

    Новичок


  • Пользователи
  • 39 Повідомлень:
  • Реєстрація 07-вересень 12

Відправлено 09 березень 2016 - 19:27

Creativ4eg, просто "ВАЗ 21011 1980р"

#30 Creativ4eg

Creativ4eg

    Администратор


  • Администраторы
  • 13 833 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-липень 12
  • Откуда:Киев
  • Авто:ВАЗ 21063i

Відправлено 09 березень 2016 - 19:30

Creativ4eg, просто "ВАЗ 21011 1980р"

готово:)

ВАЗ 21063 "Жигуленок" (1992 Г.в.) 1.6 Л. Инж.

 

https://www.instagram.com/catsimon_s/

Ваше время ограничено! Поэтому не тратьте его на чужую жизнь! (Steve Jobs)
"коррупционированного бандформирования тиражирующего наклейки предателям классики" (с) Zir





0 людей читають цю тему

0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів

Яндекс.Метрика