Перейти до вмісту

Друзі. Проект буде закрито в кінці 2024 року. Перемоги і миру вам. Хай щастить. Слава Україні.

Фотографія
- - - - -

Ніва тур Карпатами


  • Please log in to reply
34 replies to this topic

#1 Romi

Romi

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 485 Повідомлень:
  • Реєстрація 20-грудень 10

Відправлено 12 серпень 2013 - 10:09

Ніва тур по Карпатам
Хоча це буде звучати гучно. Крім нів із нами їхали Вранглер, Джимнік, Самурай і Тойота 70-ї серії. Група в нас зібралася дуже різношерстою, як за місцем проживання (Німеччина, Австрія, Угорщина, Литва і звісно Україна), так і по рівню підготовки. Але це все нас тільки більше об’єднувало як при доланні труднощів бездоріжжя, технічних моментів, так і розпивання горючих матеріалів. Послідні допомагали відкривати талант в освоєнні іноземних мов стахановськими темпами. Але тільки на ніч, зранку все ставало на свої місця.
Зображення
Маршрут заздалегідь був орієнтований на естетику, тобто показати те, що чим ми маємо гордитися, чим наш край нагородила природа. Звичайно, Карпати це така місцевість, де не має легкодоступних міст. В тому чи іншому випадку, важкі міста траплялися. Але переважна частина маршруту була легкою в нашому розумінні слова. Нашим колегам по техніці і приводу із західної Європи вона видалася цікавою, містами важкою. Ясна річ, ми в цьому виросли і сприймаємо це як будення. Вони ж за такі, скоріше б сказав за подібні умови повинні платити кошти, аби випробувати себе і автомобіль в закритому офф-роуд парку.
В основної частини був саме такий досвід, один-три виїзда в закритий парк. Але наші умови далеко не такі. Тут не знаєш на перед що тебе очікує за сьомим поворотом із шести які є в закритому парку. Заздалегідь всі були про це проінструктовані, щоб в подальшому звести до мінімуму пошкодження автомобілів та інші не приємні моменти.
Друзі ж з Литви почували себе у своїй тарілці. І якщо можна було їх чимось дивувати, так це краєвидами.
Зображення
Зображення
Зображення
Стосовно техніки, то в складі нашої групи був крокодил, точніше довгобазна ніва.
Зображення
За неї я переживав само більше. Крім того з низу вона була з газовим балоном, який значно зменшував її геометричну прохідність. На мій превеликий подив, і всіх інших учасників, вона їхала практично бездоганно, навіть в деяких випадках краще ніж інші авто. Водій як такого досвіду про бездоріжжю не мав. Вона більшість маршруту їхала за мною. І в мене складалося по деколи таке враження. Що вона прив’язана до моєї ніви. Інші відставали, а крокодил впевнено їхав не відстаючи.
Стосовно вранглера, то він був на 235-х колесах 15 радіусу. Кліренс виходив нижчим ніж у стокової ніви.
Зображення
Дві ніви мали понижені роздатки, що суттєво полегшило їзду на кам’янистих підйомах людям, які такого досвіду не мали.

Перед тим як розпочати розповідь про саму подорож, хочу виразити подяку нашим прикордонникам, які нам надали дозвіл на перебування в прикордонній зоні, всім своїм місцевим колегам по приводу, які так або інакше допомогли в здійснені цих двох турів, власникам готельно-ресторанного комплексу «Золота Підкова» в розміщенні туристичної групи.
Зображення
Отож, день перший. Невеличкий брифінг перед виїздом і вирушаємо із комплексу «Золота Підкова» в напрямку м. Мукачево, де заправляємо автомобілі паливом.
Зображення
Зображення
Зображення
По дорозі зустрічаємо колону з таких машин:
Зображення
Зображення
Всі нам дружно сигналять і махають руками. Як не крути, а не кожного дня зустрічаєш колону «Нів», та ще й з іноземними номерами.
По дорозі в м. Тячів закупляємося продуктами харчування в супермаркеті «Барва».
Доїжджаємо до с. Ділове, де робимо зупинку для реєстрації перед виходом на маршрут.
Зображення
Але черговий відмовляє у реєстрації, мотивуючи це не підконтрольністю йому вказаного мно маршруту. Перенаправляє нас в с. Богдан.
Зображення
Зображення
Доїхавши до кінця Рахова, а це була приблизно 17 година, робимо послідню заправку пальним перед з’їздом з асфальтного покриття.
Зображення
Погода супроводжувала нас сонцем і чистим небом. В с. Богдан реєструємося у прикордонників.
Зображення
Цього рау все пройшло гладко. Без всяких заперечень ми отримуємо дозвіл, але цього разу в усній формі. Жодних пропусків. Замість нього номер тел. Раніше ж їх виписували. Ну, хто зна, все тече, все міняється. А в нас зараз попереду початок самого цікавого, зїзд з асфальтного покриття і підйом за межі села в сторону Україно-Румунського кордону.
Зображення
Дорога відразу почала стрімко набирати висоту, супроводжуючи нас глибокими коліями і промоїнами. Але все було сухо. Тому потихеньку піднімаємося.
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
На одному із підйомів у Самурая лопає задня ресора. Фіксуємо задній міст стяжками і продовжуємо підйом.
Зображення
Зображення
Згодом починають з’являтися калюжі з коліями. Тут в очах кожного запалюються іскри адреналіну, вираз лиця змінюється на радісний як у малечі. Ну що, дехто старається обїхати, але основна маса бажає видовища і їде на пряму піднімаючи вверх купи бризг води і болота.
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
А Гінтас взагалі притримується принципу: «Я знаю путь короче…»
Зображення
Зображення
Зображення
Але до запланованого місця ночівлі нам ще потрібно здолати декілька кілометрів, які є більш цікавішими. Попереду нас чекає ще більше Карпатського болота!
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Деяким автомобілям цей відріок дороги не хотів даватися, але це все було в силу відсутності навиків їзди по таким дорогам. В справу пішли лебідки, важка артилерія в якості Тойоти. У всіх відразу з’явився азарт, всі відрау почали проявляти активність: одні почали фотографувати, інші проявляли себе у виборі напрямку руху подолання колій наповнених водою і болотом.
Через деякий час, доїжджаємо до запланованого місця ночівлі. Розбиваємо табір на мальовничій і затишній полянці. Перша ніч біля вогню і під кришталево чистим небом осяяним яскравими зірками, обговорення вражень від проведеного дня, розпитування по маршруту на наступний день, вечеря і просто спілкування…
Зображення
Зображення
Ранок наступного дня видався з таким само кришталево чистим небом.
Зображення
Зображення
Я проснувся по старій звичці десь біля 7-00, але на мій подив я був випереджений моїм товаришем із Угорщини, який був у нас в якості фотокореспондента. Він до речі, представляв Угорський форум нівоводів.
Після сніданку, всі займаються своїми справами: друзі з Литви міняють на Самурайчику поломану ресору, благо в запасі була передня, що абсолютно не змінило її призначення.
Зображення
Зображення
На Крокодилові зтягнулася задня частина глушника…
Зображення
Фелікс із Литви: права рука Ремігіса, штурман, помічник у всіх його справах…
Зображення
Ремігіс: пілот, механік, повар… Одним словом Литовський «Живчик»
Зображення
Хлопці на Вранглері зрозуміли, що в них на машині є не потрібна річ, а саме передній стабілізатор. Його і в цей час успішно демонтовують.
Зображення
Душа і центр компанії, талант в освоєнні іноземних мов, людина яка вирішить будь-яку конфліктну ситуацію, людина яка не шукає об”їзду важких ділянок маршруту – тільки прямо і вперед! Просто Гінтас! Лівіше від нього його вірна сопутниця, штурман і дружина в одному – Раса. В кепці –я). Не попутайте ліве з правим!!!
Зображення
Єва, дружина Альгіса на Тойоті теж не гаяла часу і займалася любимою і корисною справою
Зображення
Зібравши всі речі, вирушаємо вище, наша ціль цього дня доїхати мінімум до полонини Щавник. Виїхавши на вершину гори, робимо досить багато фото зупинок. Тут дійсно є що подивитися, чим помилуватися. Та й стоїш в прямому розумінні на межі України.
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
По дорозі зустрічаємо велику кількість груп піших туристів. Всі дружньо нам махають, і ми їм теж.
Зображення
На цій ділянці дороги в нас темп не дивлячись на відсутність бездоріжжя, був досить повільним. Багато разів робили зупинки для фото сесій. Нашим колегам із-закордону дуже цікаво було спостерігати і фотографувати наші дику краєвиди, цікаво було їм бачити вершини гір подальші наші точки маршруту.
Ближче до вечору, доїхаши до пол.. Щавник.
Зображення
Зображення
Зображення
Надалі в нас запланований спуск до річки Біла Тиса, звідки їдемо в напрямку с. Говерла.
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Але на перехресті повертаємо на право, в бік гори Піп Іван Чорногірський, і ближче до його підніжжя розбиваємо наступний табір. В цей вечір вперше нас накрила не величка хмарка, але з рясним дощем. Але згодом з’явилося сонечко, і погода стала знову хорошою, а на самий вечір взагалі хмари зникнули.
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Ранком беремо курс на с. Говерла, звідки їдемо в бік г. Петрос.
Зображення
Зображення
Зображення
Оформлюємо в’їзд, і знову гайда в гори. Стрімко дорогою що йде серпантинами набираємо висоту. Дорога звичайна, ніяких складнощів не викликає.
Зображення
Зображення
Зображення
Доїхавши до перемички, доки була наїжджена дорога, виходимо на маршрут із болотними ваннами. Ванни були наповнені водою, досить із стрімкими в’їдами і виїздами. Але долання цього відрізку вимагало обачності, досить високі каміння ховалися під водою. Крім того дорога йшла під лівим нахилом, що вимушувало йти в розвідку, наперед обирати траєкторію і розраховувати на підказки штурмана, щоб авто не зіскользнуло з дороги.
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
:wink:

Далі буде...

#2 yurecgod

yurecgod

    Администратор


  • Администраторы
  • 6 164 Повідомлень:
  • Реєстрація 15-квітень 06
  • Откуда:Енергодар
  • Авто:KIA CEED SW 3G

Відправлено 12 серпень 2013 - 11:30

Супер отчет!
Год не был в Карпатах теперь так захотелось!

#3 Romi

Romi

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 485 Повідомлень:
  • Реєстрація 20-грудень 10

Відправлено 12 серпень 2013 - 11:38

Це тільки звіт про перші два з половиною дня. Попереду ще 10 днів...

#4 HDRinge

HDRinge

    Член клуба


  • Пользователи
  • 2 763 Повідомлень:
  • Реєстрація 31-серпень 12
  • Откуда:UA
  • Авто:ВАЗ-21063, ВАЗ-2106

Відправлено 12 серпень 2013 - 11:57

Романе, дякую за чудові фотографії! Наче сам побував у Карпатах...))) Завжди цікаво і стрьомно: як з такого болота виїхати...

#5 yurecgod

yurecgod

    Администратор


  • Администраторы
  • 6 164 Повідомлень:
  • Реєстрація 15-квітень 06
  • Откуда:Енергодар
  • Авто:KIA CEED SW 3G

Відправлено 12 серпень 2013 - 12:02

Це тільки звіт про перші два з половиною дня. Попереду ще 10 днів...


:ay:8 )

#6 Romi

Romi

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 485 Повідомлень:
  • Реєстрація 20-грудень 10

Відправлено 12 серпень 2013 - 12:31

Очі бояться, а ніва їде...)))

#7 Zhelezovski

Zhelezovski

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 225 Повідомлень:
  • Реєстрація 11-березень 11

Відправлено 12 серпень 2013 - 14:27

Молодці, дядьки! Приємно було почитати і подивитися фотки. Дякую за них!
P.S. Самурай кльовий, рано чи пізно, а таки куплю собі.

#8 RusLi

RusLi

    Супер-модератор


  • Супер-модераторы
  • 7 362 Повідомлень:
  • Реєстрація 12-серпень 06

Відправлено 12 серпень 2013 - 15:28

а я фотки не вижу ((((

http://hotrod.com.ua

СТО, запчасти

(096,095,093) 513-44-22


#9 Romi

Romi

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 485 Повідомлень:
  • Реєстрація 20-грудень 10

Відправлено 12 серпень 2013 - 16:11

Не знаю, все працює.

#10 RusLi

RusLi

    Супер-модератор


  • Супер-модераторы
  • 7 362 Повідомлень:
  • Реєстрація 12-серпень 06

Відправлено 12 серпень 2013 - 16:27

Romi, увидел, прочитал, позавидовал. А у вас в клубе нет случайно нивы пикап?

http://hotrod.com.ua

СТО, запчасти

(096,095,093) 513-44-22


#11 Romi

Romi

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 485 Повідомлень:
  • Реєстрація 20-грудень 10

Відправлено 12 серпень 2013 - 16:39

У якому саме клубі? З тих що в Укр. не знаю такої машини.

#12 cqe

cqe

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 359 Повідомлень:
  • Реєстрація 16-травень 08

Відправлено 12 серпень 2013 - 20:55

класс

#13 Бакс

Бакс

    Совет Клуба


  • Модераторы
  • 12 568 Повідомлень:
  • Реєстрація 23-серпень 06
  • Откуда:Чернигов
  • Авто:01, 2106-2шт, 21213, BMW, Audi

Відправлено 13 серпень 2013 - 19:05

Romi, супер, а что у тя на Ниве за катки? Это ж твоя я так понимаю?
Зображення

Надеюсь как-нибудь тоже приехать на ваш "слет"

АВТОЗАПЧАСТИ ВАЗ (завод и Европа ) и ИНОМАРКА, В НАЛИЧИИ И ПОД ЗАКАЗ, доставка из ОАЭ, Европы, США. Огромный ассортимент масел: MOTUL, KROON OIL, COMMA, VATOIL, ZIC, LIQUI MOLY, CASTROL и множество других ПИШИТЕ В ЛИЧКУ или ЗВОНИТЕ 07311ноль2000


#14 Romi

Romi

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 485 Повідомлень:
  • Реєстрація 20-грудень 10

Відправлено 14 серпень 2013 - 07:41

Так, моя. Резина BF Goodrich KM2 на ATS Classik.
Давай, на наступний рік приїжджай! Думаю що буде не менш цікавіше.

#15 Stas8302

Stas8302

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 797 Повідомлень:
  • Реєстрація 05-вересень 11

Відправлено 14 серпень 2013 - 11:26

Супер подорож! Звісно для "Копієчки" подорож нерельна... Хоч Ниву купляй. :)

#16 Romi

Romi

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 485 Повідомлень:
  • Реєстрація 20-грудень 10

Відправлено 14 серпень 2013 - 11:44

Кожне авто має своє призначення. Хоча ніва теж не для цього, якщо бути правильним і слідувати інструкції)))

#17 Бакс

Бакс

    Совет Клуба


  • Модераторы
  • 12 568 Повідомлень:
  • Реєстрація 23-серпень 06
  • Откуда:Чернигов
  • Авто:01, 2106-2шт, 21213, BMW, Audi

Відправлено 14 серпень 2013 - 16:39

Romi, я рисунок сразу выкпил что атс, но не знал, что они для Нивы были

АВТОЗАПЧАСТИ ВАЗ (завод и Европа ) и ИНОМАРКА, В НАЛИЧИИ И ПОД ЗАКАЗ, доставка из ОАЭ, Европы, США. Огромный ассортимент масел: MOTUL, KROON OIL, COMMA, VATOIL, ZIC, LIQUI MOLY, CASTROL и множество других ПИШИТЕ В ЛИЧКУ или ЗВОНИТЕ 07311ноль2000


#18 Romi

Romi

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 485 Повідомлень:
  • Реєстрація 20-грудень 10

Відправлено 14 серпень 2013 - 16:49

Вони якраз що і для ніви йшли. Навіть колпачки оригінальні на них були із ладьйою. Ставилися в Німеччині на експортні в 80-х роках у люксових версіях.

#19 Shostak

Shostak

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 504 Повідомлень:
  • Реєстрація 13-листопад 07
  • Откуда:Киев
  • Авто:Ford Taurus, Pontiac Grand Am

Відправлено 14 серпень 2013 - 16:51

Хочу ниву, в Киеве зимой дороги не лучше. Вот это клуб! Собрались со всего мира и айда болото месить...
караоке системы, звук: http://livemusic.in.ua

#20 Romi

Romi

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 485 Повідомлень:
  • Реєстрація 20-грудень 10

Відправлено 14 серпень 2013 - 22:09

Отож, продовжуємо нашу подорож далі...
Подолавши цю ділянку дороги, виходимо траверсою до підніжжя г. Петрос, знову фотографуємося. Надалі дорога йшла траверсою з надзвичайно мальовничими краєвидами. Дуже багато разів зупинялися для фото сесій, для заготівлі води та вживання яфин. Доїхавши до туристичного будинку, який не давно був повністю відновлений нашим товаришем Олександром, заглядаємо в нього, знову фотографуємося і спускаємося до межі лісу. Місце для ночівлі наперед планував у такому місці, щоб можна було спостерігати за заходом сонця і його сходженням. Крім того, у нас був вид на г. Говерла і на г. Піп Іван обсерваторією. Красу передати не можливо, як і ті враження, які ти переживаєш в той момент. На вечерю цього разу ласували бограч, який приготував Міша. Опісля, сиділи біля вогню, спілкувалися, зустрічали схід місяця…
Ранком двоє з Мішою наче запрограмовані проснулися, взяли фотоапарати і пішли зустрічати схід сонця. Це просто непередаваємі враження. Хто бачив вживу, той зрозуміє. У мене здавна була мрія зустріти сонце в оточенні найвищих гір українських Карпат. Нашим гостям цей день дуже сподобався тим, що практично весь час вони мали можливість спостерігати за надзвичайними краєвидами наших Карпат.
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення

Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Стартуємо з нашого третього по рахунку базового табору і тримаємо курс на с. Кваси. Проїжджаємо біля роздоріжжя яке веде на саму вершину гори Петрос. Бажання повернути праворуч було дуже міцним. Ще й Міша підливав масла в вогонь… Але ми були не самі, і на нас була відповідальність за тих людей, яких ми супроводжували. Та й гори як правило не пробачають помилок і легковажності. Тому відкладаємо свій задум на наступний раз, коли будемо їхати із собі подібними. Петрос, до зустрічі наступного разу!
Зображення

Зображення
Зображення
Зображення
Невдовзі доїжджаємо до закинутого вівчарського поселення. Але випадково помилився у виборі маршруту і пішов лівіше. Як виявиться пізніше, цей відрізок дороги буде дещо складнішим від запланованого. Доїжджаємо до місця де на літо перебувають вівчарі. Зупиняємося, питаємо дозволу на проведення ознайомчої екскурсії для наших гостей із побутом карпатських вівчарів. За що повага нашим людям, це за людяність. Без жодних заперечень, розповідають, показують, пригощають. Ну, ми теж не пасували…
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Нашим гостям дуже цікаво було побачити, в яких саме умовах проживають ці люди, чим займаються, яка в них культура. Опісля всього, спускаємося на с. Кваси. На жаль у нас не виявилося фотографій цієї ділянки дороги. Були досить глибокі колії із камінням, яке знову ж таки вимагало уваги і далекоглядності у виборі напрямку руху. Чим ближче до села, колії ставали глибшими. Але знову ж таки, всюди було сухо і ми без жодних труднощів спустилися в село, звідки взяли курс на с. Чорна Тиса, попередньо зупинившися в м. Ясіня для дозаправки пальним, закупівлі деякими продуктами харчування. Дехто ж скористався завітати до автомагазину, а дехто закупитися нашим пивом!
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Заїжджаємо в с. Чорна Тиса. Перше що вражає (не всіх), відсутність дороги.
Зображення
Друге що вражає (всіх) кількість лісовозів і кубів лісу які вони вивозять.
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Про враження. Я маю на увазі, коли їдеш вузькою дорогою,де автомобілі не можуть розминутися, по бокам кущі та дерева, і тут на тебе вискакує Ураз завантажений деревом. Враження, скажу я вам, далеко не для слабонервних. В той момент на гальма тиснеш від душі…
Зображення
Але вдало розминаємося, як і писав, люди привітні і доброзичливі. З водіями спілкувалися досить часто, оскільки колона в нас розтягувалася і просив майже завжди зачекати щоб пропустити позаду їдучі авто нашої експедиції. Всі дуже дивувалися, що німці їздять не на мерседесах, тойотах і т.п., а на російських нівах.
А тим часом, дорога все цікавішою ставала.
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Тепер з приводу цієї дороги і маршруту в цілому. На Чорній Тисі пощастило побувати в далекому 2006 році в складі польської групи, яка була досить таки на серйозній техніці. Це був мій перший виїзд такого формату. І враження від неї у мене по сьогодення дуже яркі. Попав туди будучи членом клубу «Діскавері», який тоді очолював Денис. Він і мене туди запросив. Їдучи цією дорогою, я практично все згадував заново, як було у 2006 році. Спогади спогадами, але в реальності мене бентежило питання, чи правильно я поступив, повівши за собою в цю місцевість досить таки не підготовлену до цього маршруту групу. Справа в тім, що тоді польські екіпажі планували проїхати той маршрут, але марно – карпатське бездоріжжя взяло верх над технікою, яка була досить таки серйозною у порівнянні з нами, так і над людьми. Але міняти щось було пізно, ми практично вже були на перевалі Околи, що є відправною точкою в нікуди…
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
До слова, дорога до пер. Околи є вимощеною з каменю, стан якої містами вражав!!! А вражав тому, що ця дорога побудована за часів Австро-Угорської імперії, в період Першої Світової війни. І мала вона стратегічне значення.
Зображення
Зображення
На самому перевалі, з’їжджаємо з центральної дороги і їдемо в пошуках місця для ночівлі. А місце ночівлі цього разу буде у нас визначним, а саме витік річки Чорна Тиса, яка потім в м. Рахів з’єднується з річкою Біла Тиса і формують всім відому річку Тиса.
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення

І знову, далі буде...

Повідомлення відредагував Romi: 14 серпень 2013 - 23:04





1 людей читають цю тему

0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів


    Ahrefs (1)
Яндекс.Метрика