Перейти до вмісту

Друзі. Проект буде закрито в кінці 2024 року. Перемоги і миру вам. Хай щастить. Слава Україні!

Фотографія
- - - - -

Ніва тур Карпатами


  • Please log in to reply
34 replies to this topic

#21 Romi

Romi

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 485 Повідомлень:
  • Реєстрація 20-грудень 10

Відправлено 18 серпень 2013 - 22:41

Після будиночку дорога починає підніматися до гори. Її супроводжує не глибока колія. Але суха погода робить її безперешкодною. Всі піднімаємося на хребет, де є одне коварне місце. По середині дороги глибока калюжа із обрубками дерев. Болото досить глибоке. Лівіше від нього є об’їзд, але і він не простий – коріння і пні дерев досить високі, крім того вони теж в болоті. Всім вам відомо що дерево і болото робить авто безконтрольними. Тому маневрування давалося досить таки важко.
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Але всі один за одним потихеньку долаємо цей відрізок шляху і спускаємося на гарну маленьку відкриту перемичку між горами. Саме на ній і розбиваємо свій четвертий табір.
Зображення
Зображення
Зображення
Під нами бере витік річка Чорна Тиса. До речі, всі ми їхали без жодного запасу води – всі знали що їдемо на витік Чорної Тиси. Ну і звісно, там і наберемо воду. Всі із пустими каністрами дружно пішли набирати воду… якої з цього джерела витікало за пів години до 10 літрів води. Засуха й тут залишила свій слід.
Що стосується мене особисто, то я розвантажив авто і разом з Ремігісом сідаємо в авто, і їдемо в зворотньому напрямку до будинку, звідки їдемо в розвідку маршруту нашого наступного дня. Мене дуже бентежило одне питання – чи зможемо мит проїхати по цьому маршруту. На жаль фото відсутні по простій причині – нікому було фотографувати. Долаю без жодних проблем місце, яке в 2006 році для мене було просто нездоланним. Опісля цього дорога йде стрімко до гори. Колія досить глибока і волога. Краще не попадати в неї. По гребню заїжджаємо на хребет, звідки дорога вже йде до низу. В лісі реально волого, навіть дуже! Колія з самої глини, каміння повністю відсутнє, що дуже радує. Далі йдуть вже болотні ванни. Одну долаю на межі! І це дорога йде до низу!!!
Робимо зупинку і думаємо що робити. А що робити? Тільки до низу. Розвернутися практично не можливо, тільки на лебідці. Не має бажання рвати машину з колії. Вирішив декілька метрів пройтися пішки. Але ці метри пропорційно скорочувалися із відстанню від авто. Справа в тому, що такої кількості різного калібру слідів від різних тварин навіть в зоопарку не бачив. Отож, їдемо далі до низу. Проходимо по краю ще одне важко проїзне місце, не зіскользуючи до нього. Звідси проїхав метрів 100 і ще стільки знову пройшов пішки. Піша розвідка показала, що в принципі можливо. Але коліїї ставали чим нижче, тим глибші. Ну і що втілило надій, що в ущілині куди вела ця дорога, почув відносно нге далеко звук техніки. А це означало що дорога на яку ми мали спуститися не так то й далеко. Тепер справа тільки за погодою. А нам треба повертатися, тим паче вже починало темніти. А в густому лісі Чорної тиси темніло дуже швидко. Розвернувши авто, починаємо підйом. Доїхав до місця великої калюжі, яку вдалося знову обїхати не потрапивши до неї. І відразу за нею на другій пониженій повний газ і в підйом. Але… Заїхав досить не погано. Далі Ремігіс бере трос, коро захисну стропу і вперед. Чіпляє трос із розрахунком витягти авто на гребінь колії. Це нам вдалося. Робота в нас була досить грамотної і синхронною. По гребню піднімаємося доки позволяє нам це дорога. Далі знову до колії, дві розмотки лебідки і виїжджаємо на хребет, звідки беремо курс на наш базовий табір.
Цього дня, точніше вечору у половини нів був апргейд задньої підвіски: одні ставили жорсткіші пружини, інші резинові проставки. Справа в тім, що практично всі були перенавантажені. І від постійних навантажень пружини ще більше просіли.
Зображення
Зображення
Зробивши розвідку, мені було зрозуміло, що від того як при піднесу гостям завтрашній день, так і він пройде. Тобто все залежало від мене. Вичекавши вдалий момент, а саме коли всі ситно повечеряли макарони з тушонкою і салатом який приготовив Міша, після дружнього пригощення Гінтаса, вирішив розкрити карти наступного дня. Перший варіант, це вертатися в смт. Ясіня той ж дорогою. Але вона не дуже сподобалася, оскільки надто пильною видалася. Та й досить розбитою. Другий варіант, їхати у вибраному напрямку. А третього, просто не дано! Наші гості не лякалися глибоких колій, головне щоб не було каміння яке могло пошкодити авто. Завтрашнього дня ми всі мали проявити нашу спільну допомогу один одному і проявити підтримку. Ми мали всі разом, колективно попрацювати. І їм це сподобалося, що завтра кожен них зможе особисто проявити себе у подоланні не легкої ділянки маршруту.
З ранку ми розподілили місця у колоні кожного і авто таким чином, щоб між авто з низьким кліренсом було авто із високим або лебідкою. Благо, вечірні хмари на ранок нам дощу не принесли!
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Далі буде...

#22 Romi

Romi

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 485 Повідомлень:
  • Реєстрація 20-грудень 10

Відправлено 21 серпень 2013 - 21:13

Ця ділянка маршруту була для всіх дуже захоплюючою і цікавою. Колія, виїзд із якої і їзда по гребню якщо й давалися, то на декілька метрів, потім знову на межі кліренсу повзли до низу. Але колії через деякий час уже замінили промоїни, глибина яких містами вражала. Якщо автомобіль з’їжджав у неї, то висота її перекривала висоту автомобіля. Їдеш, а через бокове вікно в тебе стіна на відстані декількох десятків сантиметрів. Тут практично кожен автомобіль спускався виключно на командах штурманів. Колеса практично котилися по крайчикам промоїн. Завдяки сухій погоді, ми здійснили спуск на недавно прокладену дорогу від с. Лопухово до поселення Усть-Турбат.
По дорозі зустрічаємо жіночку з собачкою, яка збирала яфини. Розговорилися. Виявилося, що вона проживає в гуртожитку, який розташований неподалік від місця нашого виїзду на дорогу. Проживає вона там сама… Її відвага стала для нас зрозумілою тільки після того як ми здолали не один десяток кілометрів до само ближчого села. Ось такі в нас є люди!
Лакофарбове покриття автомобілів на цій ділянці зазнало досить суттєвих пошкоджень. Але це як для справжніх мужчин, рани прикрашають. Тому наші гості до цього поставилися з розумінням і посмішкою. Ще хочу відмітити, що і на цей раз 5-ти дверна ніва дуже здивувала. Тільки два раз потрібна була їй стороння допомога. Все інше вона долала самостійно.
Як виявиться пізніше, цей день із виявися само захопливішим для всіх учасників туру. Кожен мав можливість спробувати власні сили, ініціативу.
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
[URL=http://i-fotki.info/][IMG]http://f15.ifotki.info/org/b03ca4961adb678da7da2247d4e660d15c713a159692345.jpg[/IMG][/URL]
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
По завершенню спец ділянки, їдемо по відносно новозбудованій лісовозній дорозі в напрямку с. Лопухово. По дорозі знаходимо біля річки зручне для з’їзду і купання місце. Всі з нетерпінням вже чекали на можливість покупатися. Вода була надзвичайно освіжаючою і приємною. По дорозі нам зустрічалися поселення монахів, які займалися заготівлею яфин та різних рослин. Лісовозів нам зустрічалася «ен-на» кількість, і дивитися на лисі вирубані гори не було бажання. Це просто варварство. Ліс вивозять стахановськими темпами, іде просто тотальна рубка лісу. За цим всім стоїть ПР, прапор якої райдужно майорів на Турбатському лісництві, шкода, не встигли зробити фото.
Також трапився і маси зустрічного потоку лісовозів і двохколісний вид транспорту. Ми зупинилися на 5-ти хвилинну перерву. Через деякий час повз нас проїжджає велосипедист із завантаженим туристичним обладнанням. Вітаюся, у відповідь чую «Hello». Виявляється, з німеччини. От кого, а німця тут і не сподівалися зустріти. Тим паче, самого самісінького. Питаю в якому напрямку їде, на що чую відповідь, смт. Ясіня, чере пер. Околи, Чорна Тиса. Тобто саме тудою, кудою ми їхали. Да, одному не позаздриш, тим паче спати в глухому лісі з великою кількістю різних диких звірів. Тай на сторонню допомогу йому нічого розраховувати. Там практично нікого не має.
Місцевість в районі колишнього поселення Усть-Турбат надзвичайно гарна. Дорога йде в долині річки. Кругом величне каміння, гори і ялини. По місцевості вона більш схожа на Карелію. Містами дорога йшла над самісінькими обривами. Мене ця місцевість дуже вразила. Шкода, що не мали часу приділити їй більше уваги. Але, в результаті цього маю ще оди «Chek point», звідки настає невідомість, невідомість того, що є «Там, в Карпатах» дальше. Звісно, наступного разу я обов’язково постараюся сюди потрапити, і більш спокійніше вивчити цю чудову місцевість.
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Дорога, яку важко назвати дорогою в її розумінні, виснажила практично всіх. Ями, каміння, пил, який проникав всюди. І це все тривало 17-20 км. При цьому швидкість нашої колони не перевищувала 30 км. на годину. Коли в с. Лопухово нам випала можливість виїхати на досить не поганої якості асфальтне покриття, у мене це викликало шок і непорозуміння. Невже!!! Гості німеччини взагалі впали в ступор від наших доріг. Деякі просили їхати хоч куди, тільки не по таких дорогах. Воно і правда, на полонинах дороги набагато кращі ніж в селах Закарпаття і України в цілому.
В с. Лопухово беремо курс знову на полонину. Цього разу по плану в нас хр. Шаси, а за ним Свидовець. Але, це все нас очікувало наступного дня. Цього ж разу ми виїжджаємо а межі села, і практично вже при виїзді до підніжжя полонини розбиваємо наш послідній табір з цією групою.
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення

#23 yurecgod

yurecgod

    Администратор


  • Администраторы
  • 6 164 Повідомлень:
  • Реєстрація 15-квітень 06
  • Авто:KIA CEED SW 3G

Відправлено 21 серпень 2013 - 21:35

еще чуть чуть и я побегу в магаз за нивой :))

супер просто!

#24 VTLK

VTLK

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 628 Повідомлень:
  • Реєстрація 20-жовтень 11

Відправлено 22 серпень 2013 - 09:08

Дякую за фотозвіт!!!!! Дуже цікаво!
"У БМВ нет года выпуска, есть состояние и комплектация" (с)

#25 Бакс

Бакс

    Совет Клуба


  • Модераторы
  • 12 568 Повідомлень:
  • Реєстрація 23-серпень 06
  • Авто:01, 2106-2шт, 21213, BMW, Audi

Відправлено 22 серпень 2013 - 09:14

еще чуть чуть и я побегу в магаз за нивой )



Romi, FINISH HIM :multi:

АВТОЗАПЧАСТИ ВАЗ (завод и Европа ) и ИНОМАРКА, В НАЛИЧИИ И ПОД ЗАКАЗ, доставка из ОАЭ, Европы, США. Огромный ассортимент масел: MOTUL, KROON OIL, COMMA, VATOIL, ZIC, LIQUI MOLY, CASTROL и множество других ПИШИТЕ В ЛИЧКУ или ЗВОНИТЕ 07311ноль2000


#26 Romi

Romi

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 485 Повідомлень:
  • Реєстрація 20-грудень 10

Відправлено 22 серпень 2013 - 09:24

У мене ще 6 днів попереду! Думаю що може й побіжиш. :multi:

#27 GIMLI

GIMLI

    БЦstyle


  • Модераторы
  • 2 020 Повідомлень:
  • Реєстрація 17-грудень 07

Відправлено 22 серпень 2013 - 12:35

а разом із ним ще пів клубу:multi:
Читаем НОВЫЕ правила

#28 Romi

Romi

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 485 Повідомлень:
  • Реєстрація 20-грудень 10

Відправлено 22 серпень 2013 - 12:52

Грубо кажучи, це та ж сама классика))). Звісно із її проблемами...

#29 Romi

Romi

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 485 Повідомлень:
  • Реєстрація 20-грудень 10

Відправлено 26 серпень 2013 - 19:54

Ранок наступного дня зустрів нас чудовою сонячною погодою. Попереду нас було біля 35 кілометрів гірських доріг. Не дивлячись на чудову погоду, в цілому в учасників туру відчувався смуток перед розумінням того, що це послідній день цього туру. З після обідньої пори на нас всіх чекав уже асфальт.
Зібравши табір, вирушаємо на хр. Шаси. Дорога досить таки камя’ниста, тому темп відносно повільний. Але вже при виїзді з лісу на полонини дорога стає значно кращої якості.
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Дорога не викликала жодних складнощів. Все сухо. Але в одному місці колона таки вимушена була зупинитися – Самурайчик догнав мене на підйомі і через різницю у швидкостях вимушений був зупинитися. Потужності двигуна не вистачало для подальшого продовження руху. Розвертаюся, підтягую його і їдемо далі. Їдучи в напрямку Свидовецького хребта, по дорозі нам траплялися розгалуження доріг, які в кінцевому випадку знову ж об’єднувалися. Справа в тому, що головна дорога йшла в об’їзд крутих підйомів. Але всі наче заворожені бажали підкоряти вершину за вершиною. В мене деколи наставало хвилювання, адже як на зло може під кінець туру щось трапитися, але на Щастя, з Божою допомогою все минулося. Кожен автомобіль нашої групи повільно але впевнено долав підйом за підйомом. Ми мали змогу милуватися красою Свидовецького масиву практично з кожної вершини яка нам траплялася по дорозі.
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Але по дорозі був і підйом, на який піднялася тільки одна машина – Джимнік із пониженою розкаткою і двома блокіровками. Підйом там вражає дух. І всі ми спостерігали як він долав метр за метром крутого схилу. Було і в мене бажання здійснити це, але щось стримало мене. Може і до кращого, адже гори… До них потрібно ставитися з повагою і знати собі міру. Добре все, що добре завершується. Так само добігли і в нас послідні кілометри бездоріжжя рідних мені Карпат. Гори провели нас до асфальту рясним дощем, змивши наших автомобілів тижневої давності пил.
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Тиждень пролетів у горах надто швидко. Відразу згадав свої слова до Міши, коли тільки-но виїхали від готелю в напрямку м. Мукачево: «Міша! Два!!!!Два тижні!!!! Ми здуріємо за цей час! Але я помилився. Помилився два рази. Перший раз по відношенню до часу, який пролетів як одна мить, а другий раз щодо важкості. Так, моментами було важко. Але ця важкість тільки об’єднувала нас духом. Це був незабутній тиждень, тиждень який був виконаний на всі 100% як мною було сплановано. А наступний тиждень, був тижнем техніки і експромту. Але це вже тема наступної розповіді…

#30 Бакс

Бакс

    Совет Клуба


  • Модераторы
  • 12 568 Повідомлень:
  • Реєстрація 23-серпень 06
  • Авто:01, 2106-2шт, 21213, BMW, Audi

Відправлено 26 серпень 2013 - 23:20

супер, вот это я понимаю КЛУБ

АВТОЗАПЧАСТИ ВАЗ (завод и Европа ) и ИНОМАРКА, В НАЛИЧИИ И ПОД ЗАКАЗ, доставка из ОАЭ, Европы, США. Огромный ассортимент масел: MOTUL, KROON OIL, COMMA, VATOIL, ZIC, LIQUI MOLY, CASTROL и множество других ПИШИТЕ В ЛИЧКУ или ЗВОНИТЕ 07311ноль2000


#31 Jet

Jet

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 894 Повідомлень:
  • Реєстрація 11-жовтень 10

Відправлено 27 серпень 2013 - 09:18

Romi,а що за прапор у тебе на футболці?)

#32 Romi

Romi

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 485 Повідомлень:
  • Реєстрація 20-грудень 10

Відправлено 27 серпень 2013 - 09:24

Спостережливий:ay:
Прапор русинський. Закарпаття має досить багату історію і свого часу входило до складу інших держав, Австро-Угорщини, Чехословаччини. Ну і певний час стало окремою державою, Підкарпатською Руссю. Але проіснувало всього 3 дні. Ось і використали цей прапор.

#33 bos

bos

    Забанен


  • Заблокированные
  • 1 616 Повідомлень:
  • Реєстрація 03-березень 07

Відправлено 27 серпень 2013 - 20:38

Romi, Спасибо за интересный рассказ! Я и подумать не мог, что будет так интересно!!! Пару раз тему видел, но думал скукатища, как обычно обзор путешественников... Но такого не ожидал! Еще раз спасибо!
Ралли - это вам не шахматы! Тут думать надо! (с) АндрейКузьма

#34 Romi

Romi

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 485 Повідомлень:
  • Реєстрація 20-грудень 10

Відправлено 27 серпень 2013 - 21:06

Дякую за теплі відгуки. Сам не очікував що тка получиться. Головне сісти для написання і щоб ніхто не мішав. А там пальці самі по клаві клацати починають. Як писав, то все заново переживав і проїжджав.
По переду ще одна аналогічна розповідь. Тільки як завжди, не вистачає часу в цьому житті...

#35 Romi

Romi

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 485 Повідомлень:
  • Реєстрація 20-грудень 10

Відправлено 28 серпень 2013 - 12:58

Мало відео:




0 людей читають цю тему

0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів

Яндекс.Метрика