Перейти до вмісту

Друзі. Проект буде закрито в кінці 2024 року. Перемоги і миру вам. Хай щастить. Слава Україні.

Фотографія
- - - - -

Кипить машинка


  • Please log in to reply
27 replies to this topic

#1 Partizany

Partizany

    Новичок


  • Пользователи
  • 12 Повідомлень:
  • Реєстрація 25-березень 14

Відправлено 08 червень 2014 - 20:44

Привіт усім.
Придбав собі 2106. Я початківець у цій справі. Десь через два місяці після купівлі моя машинка захотіла "ласки" - почала грітись. Поміняв радіатор (були тріщини), вентилятор вивів у салон для ручного включення, термостат "пробив", помпу поміняв, прокладку під головкою поміняв. Думав все зробив. Сьогодні їду на роботу - через 7 км почала кипіти. Поможіть хто чим може!!!:bn::bn::bm::bn::bh:

#2 Автонаездник

Автонаездник

    ЗЛОЙ ДЯДЯ


  • Модераторы
  • 3 236 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-грудень 13
  • Откуда:С дома
  • Авто:В гараже

Відправлено 08 червень 2014 - 20:52

термостат "пробив"

нахрена???
Может просто развоздушить надо??

#3 SUP-2101

SUP-2101

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 147 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-травень 07
  • Откуда:с.Снежков
  • Авто:VW Transporter T3

Відправлено 08 червень 2014 - 21:36

Замените пробку радиатора, обратите внимание на ее клапана. Пробили термостат зря. Возможно изза этого большой круг охлаждения (через радиатор) не работает.
Не мешай машине работать!

#4 dan241

dan241

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 124 Повідомлень:
  • Реєстрація 28-вересень 13

Відправлено 08 червень 2014 - 21:51

В знайомого теж кипіла, пробив термостат - ніякого результату не дало, поставив новий - все пройшло

#5 Partizany

Partizany

    Новичок


  • Пользователи
  • 12 Повідомлень:
  • Реєстрація 25-березень 14

Відправлено 09 червень 2014 - 00:47

А при чому тут пробка? Поясніть для чайників!:)

Добавлено через 1 минуту

В знайомого теж кипіла, пробив термостат - ніякого результату не дало, поставив новий - все пройшло



Не розумію, що помогло???:bn:

Добавлено через 2 минуты

нахрена???
Может просто развоздушить надо??

Розкажіть, як перевірити чи машина завоздушена!:bh:

#6 dan241

dan241

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 124 Повідомлень:
  • Реєстрація 28-вересень 13

Відправлено 09 червень 2014 - 12:58

А при чому тут пробка? Поясніть для чайників!:)

Добавлено через 1 минуту



Не розумію, що помогло???:bn:

Добавлено через 2 минуты

Розкажіть, як перевірити чи машина завоздушена!:bh:


Не відкривався термостат, все бігало помалоку колу, він зняв його в викинув клапан...но все рівно нічого толком не дало, а коли купив і поставив новий то все стало добре. Коли термостат пробитий то рідина бігає як по малому так і по великому колі, а повинно бути так: коли рідина нагрівається до певної температури, то мале закриватить і відкриватись велике.

#7 Alf_03

Alf_03

    Член клуба


  • Пользователи
  • 301 Повідомлень:
  • Реєстрація 09-квітень 10

Відправлено 10 червень 2014 - 19:37

Як варіант, - подивись в яку сторону дує вентилятор!
НАЦІЯ ПОВИННА БОРОНИТИ СВОЮ МОВУ НАВІТЬ БІЛЬШЕ НІЖ СВОЮ ТЕРИТОРІЮ!

#8 ORION

ORION

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 601 Повідомлень:
  • Реєстрація 04-вересень 10

Відправлено 11 червень 2014 - 11:04

Як варіант, - подивись в яку сторону дує вентилятор!

У кореша так было :multi::multi::multi:
ВАЗ 2102 1984г 1.5 ГБО

#9 zootechnik

zootechnik

    эникейщик


  • Пользователи
  • 2 551 Повідомлень:
  • Реєстрація 22-листопад 10
  • Откуда:Полтава
  • Авто:ВАЗ-21011(21013)

Відправлено 11 червень 2014 - 13:37

Розкажіть, як перевірити чи машина завоздушена!

Прогріваєш до робочої температури, заїзджаєш передком на гірку, щоб пробка радіатора була найвищою точкою, відкриваєш краник пічки і на гіркі відкручуєш пробку радіатора - прогазовуєш але на сильно, а то рідину пожене з горловини, будуть виходити бульбашки і рівень рідини знизиться, поступово прогазовуєш і доливаєш тосол до стабілізації рівня.
А почати потрібно як мінімум із заміни термостату.
Сам так робив і не раз, також перегрівалась, але замінив термостат і тепер навіть недогрівається взимку.
Також датчик включання електровентилятора може мозги клювати, кнопка кнопкою, але краще коли це робить автоматика. На сімейній трійці за браком запчастин ставили карлсона на літо(прикр. до помпи), а на зиму була кнопка
Теория — это когда всё известно, но ничего не работает. 
Практика — это когда всё работает, но никто не знает почему. 
Мы же объединяем теорию и практику: ничего не работает, и никто не знает почему! 
© А. Эйнштейн

#10 SUP-2101

SUP-2101

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 147 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-травень 07
  • Откуда:с.Снежков
  • Авто:VW Transporter T3

Відправлено 11 червень 2014 - 15:32

Никогда система не завоздушивалась, и это имхо лишний гемор. Да и пробку на гарячую не откручивают. Чревато серьезными ожогами.
Не мешай машине работать!

#11 Partizany

Partizany

    Новичок


  • Пользователи
  • 12 Повідомлень:
  • Реєстрація 25-березень 14

Відправлено 12 червень 2014 - 22:20

Прогріваєш до робочої температури, заїзджаєш передком на гірку, щоб пробка радіатора була найвищою точкою, відкриваєш краник пічки і на гіркі відкручуєш пробку радіатора - прогазовуєш але на сильно, а то рідину пожене з горловини, будуть виходити бульбашки і рівень рідини знизиться, поступово прогазовуєш і доливаєш тосол до стабілізації рівня.
А почати потрібно як мінімум із заміни термостату.
Сам так робив і не раз, також перегрівалась, але замінив термостат і тепер навіть недогрівається взимку.
Також датчик включання електровентилятора може мозги клювати, кнопка кнопкою, але краще коли це робить автоматика. На сімейній трійці за браком запчастин ставили карлсона на літо(прикр. до помпи), а на зиму була кнопка


Дякую. Попробую.:bw:

#12 Partizany

Partizany

    Новичок


  • Пользователи
  • 12 Повідомлень:
  • Реєстрація 25-березень 14

Відправлено 23 червень 2014 - 07:00

Поміняв термостат на новий (робочий). Здається все ОК!
При "пробитому" термостаті помпа не може сторити належний тиск рідини для нормальної циркуляції по системі.
А я дурак поміняв помпу. Буду мати запасну.

#13 Partizany

Partizany

    Новичок


  • Пользователи
  • 12 Повідомлень:
  • Реєстрація 25-березень 14

Відправлено 30 липень 2014 - 20:15

Здоровенькі були.
Нова проблемка - обороти на ХХ скачуть. На холодній нормально - проїду 5-10 км скачуть до 1,5 - 2 тис. оборотів на ХХ. Інколи машиною подьоргує. Сьогодні відкрутив свічки всі чорні - нагар. Що це може бути? Підкажіть.:bh:

Добавлено через 1 минуту
Свічки з цим повязані? Чи це просто я шукаю на що сперти.

#14 USSRMoto

USSRMoto

    Модератор


  • Модераторы
  • 5 439 Повідомлень:
  • Реєстрація 22-січень 11
  • Откуда:КийоФ
  • Авто:Subaru Forester SH 2009

Відправлено 30 липень 2014 - 20:23

Partizany, шукаеш на що спертb. Який карбюратор, що з ним робили? Або запалення, або карбюратор, скорыше за все. Але власне й свычки теж треба перыодично мыняти. Взагалы схоже на пыдсос в карбюраторы.
До речы питання треба подыбны задавати у выдповыдный вытцы форуму, наприклад "двигун", а скорыш за все в "карбюратор".

Круче черной бехи можно только ладу


#15 )!(eK@

)!(eK@

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 401 Повідомлень:
  • Реєстрація 22-квітень 14

Відправлено 30 липень 2014 - 22:02

Partizany, на счет того что греется , если у тебя новый радиатор , помпа , термостат ,патрубки , и все равно кипит , то остается посмотреть лишь одно , это - датчик вкл. електро- вентилятора ( должен включаться автоматом ,когда ближе к 90 градусов )
На счет 2-й проблемы , надо почистить ( если давно на нем ездишь ) и отрегулировать карб , клапана , и заодно зажигание ! и все будет вери гуд !! и наслаждайся идеальной ездой )))

#16 Morreti

Morreti

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 333 Повідомлень:
  • Реєстрація 11-червень 12

Відправлено 31 липень 2014 - 16:05

Здоровенькі були.
Нова проблемка - обороти на ХХ скачуть. На холодній нормально - проїду 5-10 км скачуть до 1,5 - 2 тис. оборотів на ХХ. Інколи машиною подьоргує. Сьогодні відкрутив свічки всі чорні - нагар. Що це може бути? Підкажіть.:bh:

Добавлено через 1 минуту
Свічки з цим повязані? Чи це просто я шукаю на що сперти.


Какой карбюратор стоит?

Partizany, шукаеш на що спертb. Який карбюратор, що з ним робили? Або запалення, або карбюратор, скорыше за все. Але власне й свычки теж треба перыодично мыняти. Взагалы схоже на пыдсос в карбюраторы.
До речы питання треба подыбны задавати у выдповыдный вытцы форуму, наприклад "двигун", а скорыш за все в "карбюратор".


Ну ты даешь ) :lol:
174-79 КТ

#17 Вентель

Вентель

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 558 Повідомлень:
  • Реєстрація 03-лютий 13

Відправлено 06 серпень 2014 - 09:35

Неделю назад начал закипать. Все перемыл, перечистил, вымыл с радиатора какую-то х-юшку плоскую-круглую, хз, мне дибилы машину 10 месяцев красили, мало ли что. Короче все забалабенил, налил промывочное, на холостых 20 мин - все ок!!! Залил просто воды, промыть - 20 мин все ок. Ну я обрадовался, не греется, только выехал, пару км и пришлось печку включать. Открываю капот а там радиатор моркрый, поменял крышку и все заработало, как оказалось та х-юшка была воздушным клапаном в пробке и из-за нее не создавалось нормальное давление в системе, что в свою очередь и приводило к перегреву) Честно - никогда бы не подумал на пробку))))
Как управлять Вселенной не привлекая внимания санитаров?

#18 Partizany

Partizany

    Новичок


  • Пользователи
  • 12 Повідомлень:
  • Реєстрація 25-березень 14

Відправлено 06 серпень 2014 - 15:09

Partizany, шукаеш на що спертb. Який карбюратор, що з ним робили? Або запалення, або карбюратор, скорыше за все. Але власне й свычки теж треба перыодично мыняти. Взагалы схоже на пыдсос в карбюраторы.
До речы питання треба подыбны задавати у выдповыдный вытцы форуму, наприклад "двигун", а скорыш за все в "карбюратор".



Дякую за підказку.:az:

#19 ricer

ricer

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 199 Повідомлень:
  • Реєстрація 17-серпень 12
  • Откуда:Киев
  • Авто:21063

Відправлено 06 серпень 2014 - 20:26

Насчет нестабильного хх, посмотри не потеет ли нигде на стыках где прокладки, между верхом и низом карба, и где карб с коллектором соединяються, плоскости прилегания изза перегрева могло повести на раз два.
Либо едь к карбюраторщику, либо снимай карб и ровняй плоскости и меняй прокладки, а потом едь к карбюраторщику на регулеровку СО и зажигания, и не забывай при нынешних ценах на бенз, даже если 400грн заплатишь карбютарщику, всеравно в итоге на бензе сэкономишь. А что за карб?

ВАЗ 2101, 1.2 -> ВАЗ 2106, 1.6 -> ВАЗ 21063, 1.7


#20 )!(eK@

)!(eK@

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 401 Повідомлень:
  • Реєстрація 22-квітень 14

Відправлено 06 серпень 2014 - 20:36

ricer,

даже если 400грн заплатишь карбютарщику


что то ты загнался )))




0 людей читають цю тему

0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів

Яндекс.Метрика