набалдажнік у тебе знаєш де.
Карбюратор ДААЗ-1107010-20
Автор
Ann
, лип 03 2014 08:38
29 replies to this topic
#22
Відправлено 03 липень 2014 - 14:08
Emissions, вопьщето це пнєвмопривод другої камери... набалдажнік у тебе знаєш де...
то фiгня на олії а не пнэвмопрiвод
Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
ВАЗ 21061 (1986) Emissions [Lina] ВАЗ 21083 (1989) Emissions
#25
Відправлено 03 липень 2014 - 14:12
Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
ВАЗ 21061 (1986) Emissions [Lina] ВАЗ 21083 (1989) Emissions
#26
Відправлено 03 липень 2014 - 14:19
HDRinge, якщо для тебе це так суттєво то так краще?:
головне щоб можна було відрізнити який з карбів стоїть, а далі таблицю в зуби і вибирати які жиклери потрібні.
головне щоб можна було відрізнити який з карбів стоїть, а далі таблицю в зуби і вибирати які жиклери потрібні.
там ще виганяє масло з під клапанної (біля самого болта - мабуть не зажатий), з під заливної (може просто заливали неакуратно чи не закрутили), і мені здається масний сапун - тоді кільцями можна пояснити брудність карба в який через сапун потрапляє маслоа то шо таке на другій фото...?
Повідомлення відредагував PavelV: 03 липень 2014 - 14:31
- HDRinge подобається це
#28
Відправлено 03 липень 2014 - 17:46
Це ОЗОН
Добавлено через 7 минут
Первая камера: топливный жиклер 112 или 115,воздушный - 170;вторая камера - топливный жиклер 162,воздушный 190.Носик ускорителя 50, распылитель первой камеры 4,второй 4,5.Пружину пневмопривода укоротить на 1,5 витка,настроить открытие второй камеры на опережение (преднатяг состояния покоя тяги привода около 1 мм)
Добавлено через 7 минут
Первая камера: топливный жиклер 112 или 115,воздушный - 170;вторая камера - топливный жиклер 162,воздушный 190.Носик ускорителя 50, распылитель первой камеры 4,второй 4,5.Пружину пневмопривода укоротить на 1,5 витка,настроить открытие второй камеры на опережение (преднатяг состояния покоя тяги привода около 1 мм)
#29
Відправлено 14 липень 2014 - 15:12
[quote name='Mishanya']Це ОЗОН
Вкороченя пружини зробить її жорсткішою, і приведе до пізнішого відкриття другої камери.
Переднатяг тяги пневмоприводу до раннього вступання в роботу перехідної системи другої камери і перевитрати пального.
А відносно жиклерів їх потрібно збагачувати, враховуючи що двигун 1.3 створює менше розрідження ніж 1.6, а не збіднювати
Вкороченя пружини зробить її жорсткішою, і приведе до пізнішого відкриття другої камери.
Переднатяг тяги пневмоприводу до раннього вступання в роботу перехідної системи другої камери і перевитрати пального.
А відносно жиклерів їх потрібно збагачувати, враховуючи що двигун 1.3 створює менше розрідження ніж 1.6, а не збіднювати
Повідомлення відредагував Golandetc: 14 липень 2014 - 15:21
#30
Відправлено 18 липень 2014 - 17:18
Трасса 100-110 на 4 передаче -- 7.4-7.6 литров;город +1 литр.При обрезке пружины ее нужно немного растянуть- при одинаковой длине меньшее количество витков,следовательно,меньше жесткость.
Вторая камера не откроется,пока не откроется полностью первая - о каком перерасходе может быть речь?Преднатяг вместе с обрезанной пружиной реагируют на изменение разрежения быстрее,нежели стандарт(по другому уравновешены).
1.3 засасывает меньше топливной смеси за такт,а разрежение зависит больше от состояния ЦПГ.Важнее соотношение смеси в плане топливо-воздух.
Вторая камера не откроется,пока не откроется полностью первая - о каком перерасходе может быть речь?Преднатяг вместе с обрезанной пружиной реагируют на изменение разрежения быстрее,нежели стандарт(по другому уравновешены).
1.3 засасывает меньше топливной смеси за такт,а разрежение зависит больше от состояния ЦПГ.Важнее соотношение смеси в плане топливо-воздух.
0 людей читають цю тему
0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів