Перейти до вмісту

Друзі. Проект буде закрито в кінці 2024 року. Перемоги і миру вам. Хай щастить. Слава Україні.

Фотографія
- - - - -

Карбюратор ДААЗ-1107010-20


  • Please log in to reply
29 replies to this topic

#21 Автонаездник

Автонаездник

    ЗЛОЙ ДЯДЯ


  • Модераторы
  • 3 236 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-грудень 13
  • Откуда:С дома
  • Авто:В гараже

Відправлено 03 липень 2014 - 14:07

набалдажнік у тебе знаєш де.

:lol::bm::multi:

#22 Emissions

Emissions

    В бой идут одни шатуны


  • Модераторы
  • 16 537 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-листопад 12
  • Откуда:Киев
  • Авто:21061, 21083

Відправлено 03 липень 2014 - 14:08

Emissions, вопьщето це пнєвмопривод другої камери... набалдажнік у тебе знаєш де...:multi:


то фiгня на олії а не пнэвмопрiвод

f32248a54d5233b01589e2ceddc90c6f.gif

Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
ВАЗ 21061 (1986) Emissions [Lina]  ВАЗ 21083 (1989) Emissions

#23 PavelV

PavelV

    Член клуба


  • Пользователи
  • 3 172 Повідомлень:
  • Реєстрація 01-серпень 11

Відправлено 03 липень 2014 - 14:10

Ann, більше схожий на це:
Зображення
чи на це
Зображення

#24 HDRinge

HDRinge

    Член клуба


  • Пользователи
  • 2 763 Повідомлень:
  • Реєстрація 31-серпень 12
  • Откуда:UA
  • Авто:ВАЗ-21063, ВАЗ-2106

Відправлено 03 липень 2014 - 14:12

PavelV, а то шо таке на другій фото...? хтось кірпічєй наклав у карб чи шо...:bw:
Любіть Україну у сні й наяву, вишневу свою Україну!

#25 Emissions

Emissions

    В бой идут одни шатуны


  • Модераторы
  • 16 537 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-листопад 12
  • Откуда:Киев
  • Авто:21061, 21083

Відправлено 03 липень 2014 - 14:12

Зображення

f32248a54d5233b01589e2ceddc90c6f.gif

Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
ВАЗ 21061 (1986) Emissions [Lina]  ВАЗ 21083 (1989) Emissions

#26 PavelV

PavelV

    Член клуба


  • Пользователи
  • 3 172 Повідомлень:
  • Реєстрація 01-серпень 11

Відправлено 03 липень 2014 - 14:19

HDRinge, якщо для тебе це так суттєво то так краще?:
Зображення
головне щоб можна було відрізнити який з карбів стоїть, а далі таблицю в зуби і вибирати які жиклери потрібні.

а то шо таке на другій фото...?

там ще виганяє масло з під клапанної (біля самого болта - мабуть не зажатий), з під заливної (може просто заливали неакуратно чи не закрутили), і мені здається масний сапун - тоді кільцями можна пояснити брудність карба в який через сапун потрапляє масло

Повідомлення відредагував PavelV: 03 липень 2014 - 14:31

  • HDRinge подобається це

#27 Ann

Ann

    Новичок


  • Пользователи
  • 17 Повідомлень:
  • Реєстрація 23-червень 14

Відправлено 03 липень 2014 - 17:07

HDRinge, 2107-110710-20

#28 Mishanya

Mishanya

    Новичок


  • Пользователи
  • 104 Повідомлень:
  • Реєстрація 27-січень 12

Відправлено 03 липень 2014 - 17:46

Це ОЗОН

Добавлено через 7 минут
Первая камера: топливный жиклер 112 или 115,воздушный - 170;вторая камера - топливный жиклер 162,воздушный 190.Носик ускорителя 50, распылитель первой камеры 4,второй 4,5.Пружину пневмопривода укоротить на 1,5 витка,настроить открытие второй камеры на опережение (преднатяг состояния покоя тяги привода около 1 мм)

#29 Golandetc

Golandetc

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 116 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-вересень 11

Відправлено 14 липень 2014 - 15:12

[quote name='Mishanya']Це ОЗОН


Вкороченя пружини зробить її жорсткішою, і приведе до пізнішого відкриття другої камери.

Переднатяг тяги пневмоприводу до раннього вступання в роботу перехідної системи другої камери і перевитрати пального.

А відносно жиклерів їх потрібно збагачувати, враховуючи що двигун 1.3 створює менше розрідження ніж 1.6, а не збіднювати

Повідомлення відредагував Golandetc: 14 липень 2014 - 15:21


#30 Mishanya

Mishanya

    Новичок


  • Пользователи
  • 104 Повідомлень:
  • Реєстрація 27-січень 12

Відправлено 18 липень 2014 - 17:18

Трасса 100-110 на 4 передаче -- 7.4-7.6 литров;город +1 литр.При обрезке пружины ее нужно немного растянуть- при одинаковой длине меньшее количество витков,следовательно,меньше жесткость.
Вторая камера не откроется,пока не откроется полностью первая - о каком перерасходе может быть речь?Преднатяг вместе с обрезанной пружиной реагируют на изменение разрежения быстрее,нежели стандарт(по другому уравновешены).
1.3 засасывает меньше топливной смеси за такт,а разрежение зависит больше от состояния ЦПГ.Важнее соотношение смеси в плане топливо-воздух.




0 людей читають цю тему

0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів

Яндекс.Метрика