Сергей72, кинь відео якщо знайдеш
Та гдеж я возьму то видео,на пенсии уже как год и 130-х уже нету (такбы хоть сфоткать можно было).
Відправлено 08 травень 2019 - 20:21
Andriy1352, Cергей 72 розказуе тобI ту саму схему шо i я. Тiльки у випадку трактора Т-150 все набагато простIше, там вертикальна вихлопна i заводська заглушка яка падае пiд своею вагою закриваючи вихлопну вIд атмосферних осадкiв у заглушеному станi двигуна. Незнаю як то було реалiзовано на Зiлу з горизонтальною вихлопною (складнiше буде враховувати нерiвностi дороги) але якшо вже тобi то так сильно заманеться, можу запитати в свого минулого напарника креслення сопIлки, може вiн памятае. Звiсно шо верьовочку через салон ти тягнути не будеш, по сучасним технологIям менi бачиться якийсь электромагнiт для керування заслонкою. Воно тобi треба? Ну а тм як хо, якшо е бажання заморочитися то всьо реально.
Відправлено 08 травень 2019 - 20:40
Цим компресором накачував? Ставив зворотній клапан і автоматику?Такая дудка с этим компрессором не звучит, очень тихая.
У меня была такая же, но стояла с баллоном на 5 или 7 литров, накачивал до 10 атм, через клапан гбо, когда надо было посигналить, слышала вся округа)))
Відправлено 08 травень 2019 - 20:52
Та, этот компрессор неспособен что то качать.Цим компресором накачував? Ставив зворотній клапан і автоматику?Такая дудка с этим компрессором не звучит, очень тихая.
У меня была такая же, но стояла с баллоном на 5 или 7 литров, накачивал до 10 атм, через клапан гбо, когда надо было посигналить, слышала вся округа)))
Відправлено 08 травень 2019 - 20:54
У мене стоїть Вебер від інжекторної Волги. Трубки ідуть до інжекторного фільтра в моторному відсіку, а звідти вже шланг до переднього штуцера Солекса. Штуцер обратки заглушений. У задній штуцер вставлена кулька, яку підпирає тоненька пружинка. Пружинку підігнав під тиск 0,3атм. Принцип роботи - бензин заходить через перендній штуцер і заповнює поплавкову камеру. Коли голка закрилася і тиск зростає - кулька відтискає пружинку і стравлює бензин в обратку.
Славік, поділись досвідом!)
Відправлено 08 травень 2019 - 21:03
БалуюсьОт ты гониш.
Ясно. Я думав простіше, якись опір щоб працював в пів силиУ мене стоїть Вебер від інжекторної Волги. Трубки ідуть до інжекторного фільтра в моторному відсіку, а звідти вже шланг до переднього штуцера Солекса. Штуцер обратки заглушений. У задній штуцер вставлена кулька, яку підпирає тоненька пружинка. Пружинку підігнав під тиск 0,3атм. Принцип роботи - бензин заходить через перендній штуцер і заповнює поплавкову камеру. Коли голка закрилася і тиск зростає - кулька відтискає пружинку і стравлює бензин в обратку.Славік, поділись досвідом!)
А вмикалось як? Якимсь вентилем? Скіко та дудка здатна витримати тиску?Та, этот компрессор неспособен что то качать.Цим компресором накачував? Ставив зворотній клапан і автоматику?Такая дудка с этим компрессором не звучит, очень тихая.
У меня была такая же, но стояла с баллоном на 5 или 7 литров, накачивал до 10 атм, через клапан гбо, когда надо было посигналить, слышала вся округа)))
Система была примитивна,тройник на балконе, с одной стороны быстросъем как на компрессоре бытовом чтобы качать, с другой клапан и дудка за ним. Хватало на 1.5 минуты непрерывного дудения, а так раз в месяц накачивал.
slashxxx, а всьо. Прочитав про клапан гбо
Відправлено 08 травень 2019 - 21:07
В тебе шо, не було звичайноi свистульки в дитинствi? Ну або не було свистка у вчителя фiзкультури? Великий тиск там не потрIбен, тиску вихлопноi вистачить за глаза. Грубо кажучи затикаеш будь яким доступним способом вихлопну, а збоку вварений той свисток I вихлопнi гази починають iти через свисток I свистiти. Тональнiсть i звук залежить вiд конструкцii свистка. Шоч 10-ть iх там, ввари, якщо будеш мати окремий клапан управлiння на кожний у виглядi клавiш--то можеш зiграти хоч Вальс Бетховена
Та так. Принцип дії цікаво побачити в дії
Відправлено 08 травень 2019 - 21:08
Та в принципі зрозуміло. Цікаві картінки а особливо відеоВ тебе шо, не було звичайноi свистульки в дитинствi? Ну або не було свистка у вчителя фiзкультури? Великий тиск там не потрIбен, тиску вихлопноi вистачить за глаза. Грубо кажучи затикаеш будь яким доступним способом вихлопну, а збоку вварений той свисток I вихлопнi гази починають iти через свисток I свистiти. Тональнiсть i звук залежить вiд конструкцii свистка. Шоч 10-ть iх там, ввари, якщо будеш мати окремий клапан управлiння на кожний у виглядi клавiш--то можеш зiграти хоч Вальс БетховенаТа так. Принцип дії цікаво побачити в дії
Відправлено 08 травень 2019 - 21:15
Ради интереса день продувочным пистолетом компрессора в трубку дудки, даже на 3 атм она гудит пздц...БалуюсьОт ты гониш.
Ясно. Я думав простіше, якись опір щоб працював в пів силиУ мене стоїть Вебер від інжекторної Волги. Трубки ідуть до інжекторного фільтра в моторному відсіку, а звідти вже шланг до переднього штуцера Солекса. Штуцер обратки заглушений. У задній штуцер вставлена кулька, яку підпирає тоненька пружинка. Пружинку підігнав під тиск 0,3атм. Принцип роботи - бензин заходить через перендній штуцер і заповнює поплавкову камеру. Коли голка закрилася і тиск зростає - кулька відтискає пружинку і стравлює бензин в обратку.Славік, поділись досвідом!)
А вмикалось як? Якимсь вентилем? Скіко та дудка здатна витримати тиску?Та, этот компрессор неспособен что то качать.Цим компресором накачував? Ставив зворотній клапан і автоматику?Такая дудка с этим компрессором не звучит, очень тихая.
У меня была такая же, но стояла с баллоном на 5 или 7 литров, накачивал до 10 атм, через клапан гбо, когда надо было посигналить, слышала вся округа)))
Система была примитивна,тройник на балконе, с одной стороны быстросъем как на компрессоре бытовом чтобы качать, с другой клапан и дудка за ним. Хватало на 1.5 минуты непрерывного дудения, а так раз в месяц накачивал.
slashxxx, а всьо. Прочитав про клапан гбо
Відправлено 08 травень 2019 - 21:15
свап, тож надумав брати інжовий і робити опір для зменшення продуктивності.
не поможет.
делай обратку и тройник полноценный перед карбом.
Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
Відправлено 08 травень 2019 - 21:20
Ну, в 90-х роках, коли я працював трактористом-- вiдео небуло Думаю якщо провести невеличкi тести можно добитися звуку F-1.(це той звук шо лiчно менi хотIлося б, а там шо кому нравиться, тональнIсть свистка в залежностI вiд обертiв може бути рiзною) Якшо ненадовго то ....Мля От ви мене розводите. Звичайно то робити нIхто не буде Ну вас нах
Відправлено 08 травень 2019 - 21:28
Я пройшов той етап - або не крутиться, або зависокий тиск. Оптимально виходило з лампочкою на 10вт - коли включається лампочка іде більший струм і двигун насоса рушає з місця. А коли лампа розгориться - тиск падає.
ну опір впаяти простіше.
Але з пружинкою краще.
0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів