Прийшов час вмерти задньому підшипнику. Пробіг 175200.
Просто почув трохи гул ззаду справа. Коли вивісив колесо, то... сильно здивувався. Люфт був капєц. Передній давно б помітив бо він в поворотах шумить. Ну таке. Подзвонив знайомому в магазин французьких запчастин. В нього не було, сказав іди на базар до мами-вона дасть. Ну мусив ще вечір і ранок так покататися. Зранку приїхав, взяв руминський(типу оригінал[emoji1] )підшипник, який пані з розумним виглядом вирахувала по своєму каталогу. Ціна 320грн йому.
Заїхав до кума позичив головку на 36, яка в нього теж в довготривалому користуванні. Приїхав до доми, перекусив, аж тут кум дзвонить і каже, що приїхав той хазяїн головки. Блін рік в кума лежала а тут таке совпадєніє. Ну що робити, завіз головку і поїхав на базар купувати. Там попросив знайомого продавця мастил підвести до не дуже жадних продавців інструменту. Підійшли до гарної такої дівчини і вибрали головку за 160грн фірми force. По факту вона дала за 150. Ну хоч тут приємно, бо думав буде більше 200-т.
Приїхав міняти, зняв барабан, головка витримала без питань метрову трубу. Приклав той новий підшипник, а він малий. Бігом погуглив, а це від седана, хоча я тій пані і модифікацію і рік випуску казав. Бізнесмени, блін
[emoji35]
А вже підвечір стало, базар закритий. Подзвонив на Бош сервіс і там запропонували Snr за 750 і шось польське за 450. Звісно поїхав за польським, барабан і колесо звісно вчіпив назад)).
Отак поїхав купив(тут доречі в комплекті і гайка і стопорне кільце і навіть ковпачок), потім по справам і за доціком в садочок їздив, часто поглядаючи на ходу на колесо.
Розібрав ввечері, приклав той підшипник-підходить. Ну нарешті!
Перепресував без проблем. Набагато легше, ніж передній. Вчіпив все-крутиться файно[emoji4]
Перевірив інше колесо-все добре.
Потім перевіряв запаску. Вона тут чіпляється знизу і постійно забруднена, тож восени я замотав її в целофан, який продірявив знизу для стоку конденсату. Мені казали що запариться і зогниє, тож було цікаво. Був здивований, як побачив колесо в гарному вигляді, не те що раніше заліплене болотом.
Як чіпляв назад, то зламався кріпильний гвинт. Ну що поробиш, буває. Наварив гайку. Запаску вчіпив вже без кулька, влітку так не заліплює.
Ну і під капотом перевірив все.
Катаємось далі[emoji4]
*
https://youtu.be/i2vrLcr1kvY