Перейти до вмісту

Друзі. Проект буде закрито в кінці 2024 року. Перемоги і миру вам. Хай щастить. Слава Україні.

Фотографія
- - - - -

Сдвоеные реактивные тяги. Мнения?


  • Please log in to reply
93 replies to this topic

#41 Tcachik

Tcachik

    Новичок


  • Пользователи
  • 69 Повідомлень:
  • Реєстрація 29-листопад 07

Відправлено 12 квітень 2009 - 16:55

а скікі коштують поліурітанові втулкі???????? і де їх в Київі можна купить

#42 vadim

vadim

    Модератор


  • Модераторы
  • 5 698 Повідомлень:
  • Реєстрація 13-липень 08

Відправлено 12 квітень 2009 - 17:29

Tcachik
Гривен 700-800 за комплект.
А ты что за штырь такой что будешь здесь всех наказывать (с) nemez

#43 Vovan26162101

Vovan26162101

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 196 Повідомлень:
  • Реєстрація 06-листопад 08

Відправлено 04 листопад 2009 - 19:16

хотел себе поставить тоже по две тяги как на этой фотке!
начал тулить они у меня не становятся упирается в колесо.
это получается надо делать проставки или ставить диски с другим вылетом? Диски на 14 185/60/14

Зображення

Добавлено спустя 1 минуту 11 секунд:

на фотке тоже видно что тяга прям рядом возле колеса

#44 SoKILL

SoKILL

    Новичок


  • Пользователи
  • 33 Повідомлень:
  • Реєстрація 12-березень 09

Відправлено 15 листопад 2009 - 11:58

[quote name='"2-ешник"'][quote name='SoKILL']Замість двох тяг краще поліуританові втулки в одну поставити.....[/q]
чим краще? чому краще? що це дасть?
розшифруй, плз
[quote name='petertuning']+1[/quote]
обоснуй, плз.

[/quote]


для чого ставити чотири тяги з мякими резинками якшо можна не збульшуючи вагу підвіски поставити в тяги поліуританові втулки і буде на мою думку більша жорсткість ! + не треба придумати кріплення на здвоєні тяги + не буде тяга 5-10мм від колеса, а то і взагалі без проставки не стає...

#45 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 867 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Откуда:Галичина
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 04 грудень 2009 - 17:44

Хлопці! Згадайте такі науки, як фізика і матаматика! Встановлення більшої кількості тяг резонне тільки якщо одна не витримує. Найбільше зусилля прикладається до тяги в момент різкого гальмування на швидкості 5-10 км/год. - тоді верхню тягу стискає, а нижню розтягує. Хтось чув про таку поломку, як розрив тої тяги? Я регулярно тягаю тяжкий причіп і єдине, що стається - раз на рік міняю гумки в тягах.
А там, де тягу причепили на місці довгого болта амортизатора - взагалі свідчення цілковитої відсутності знань механіки. :shock: Невже не зрозуміло, що болт амортизатора там розхитає і вирве. Навіть довгі болти з втулками розбивають отвори в кріпленні.

#46 habatun

habatun

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 303 Повідомлень:
  • Реєстрація 23-квітень 08
  • Откуда:Боярка
  • Авто:Captiva

Відправлено 04 грудень 2009 - 19:45

Навіть довгі болти з втулками розбивають отвори в кріпленні.

За умови наявності в кріпленні, люфту :)

Найбільше зусилля прикладається до тяги в момент різкого гальмування на швидкості 5-10 км/год.

Так, але навантаження там різні, в момент гальмування/прискорення тяги стискаються, а під час зміни траекторії тяги і стискаються, і обертаються. Встановлюючи подвійні тяги, маємо більшу силу протидії обертанню :)

P.S. Не маю уявлення як українською буде "ИМХО" :D

NAA


#47 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 867 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Откуда:Галичина
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 05 грудень 2009 - 12:00

За умови наявності в кріпленні, люфту

А якщо кріпити за одне вухо - то там тільки люфт і буде. Погне то вухо туди-сюди і відірве.

під час зміни траекторії тяги і стискаються, і обертаються

Зовсім вони не обертаються - все зусилля приймає на себе тяга поперечної стійкості. Щоб мати гарну стійкість в поворотах - треба підсилювати кронштейн кріплення тої тяги до кузова - дуже слабе місце. Його я укріпив привареним відкосом до кузова. Кронштейн кріплення до ЗМ також не найкраще причеплений - мені його кілька раз відривало разом з основою пружини - мусив зміцнити і приварити в кількох інших місцях.

#48 habatun

habatun

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 303 Повідомлень:
  • Реєстрація 23-квітень 08
  • Откуда:Боярка
  • Авто:Captiva

Відправлено 05 грудень 2009 - 11:23

Зовсім вони не обертаються - все зусилля приймає на себе тяга поперечної стійкості.

Це у випадку, що на верхній схемі. А я маю наувазі випадки як на нижній :)
Зображення

Кронштейн кріплення до ЗМ також не найкраще причеплений - мені його кілька раз відривало разом з основою пружини - мусив зміцнити і приварити в кількох інших місцях.

Це ж які навантаження там мали бути :reve:

З.Ы. Взагалі-то я проти встановлення подвійних тяг на звичайне авто. На звичайному досить стабілізатора :) Мені в свій час вистачало :)
З.Ы.Ы. І всеж таки вони обертаються (с) :D

NAA


#49 alexx007

alexx007

    Новичок


  • Пользователи
  • 51 Повідомлень:
  • Реєстрація 28-листопад 09

Відправлено 22 грудень 2009 - 17:01

ИМХО от сдвоенных тяг устойчивости не прибавится. тут вся беда в Панаре - эт она мост влево-вправо таскает при раскачивании кузова... и под это даже втулки заточены - у них форма песочных часов что бы тяги в поперечном направлении немного хода имели
На других вазовских форумах встречал что тяги переделывают под 08 сайленблоки передние, типа весьма жёстко получается - там резины поменьше и сайлентблок ровный, соответствеено на втулках рычагов меньше хода остается. Соответственно зодок становится очень собранным и управляемость улучшается. Хотя в таком случае надо кузов усиливать в местах крепления рычагов

у меня была мысля А-образный рычаг соорудить (после разглядывания подвески на Дефендере) вместо верхних тяг, но Нивоводы его уже успели опробовать и слегка забраковать :)

#50 slim_painter

slim_painter

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 313 Повідомлень:
  • Реєстрація 21-листопад 08

Відправлено 06 січень 2010 - 22:16

я собі поставив двойні тяги і ними задоволений і навіть дуж! для моєї манери їзди якраз! тільки от тепер думаю чи вартує ше ставити короткі подвійними? цеж по суті получається той же задній стаб. чи краще ставити все-таки стаб?

#51 Pioner

Pioner

    Новичок


  • Пользователи
  • 13 Повідомлень:
  • Реєстрація 31-липень 08

Відправлено 28 квітень 2010 - 10:26

Підварював вчора кріплення реактивної тяги (довга, повздовжня).
Валяється в гаражі ще 1 ціла тяга. Подумав присобачити її туда (здвоїти).
Є тіки нюанс, шо нехватає місця доварити кріплення на мості.
Міст зліва, там чулок на панару.
Місця нехватає даже шоб гайку толком закрутити, ну під гайку ше можна чуток болгаркою підрізати.
Як поступали в таких ситуаціях ?
Нову тягу ставлю ззовні від стандартної.

Прикріплені файли

  • Прикріплений файл  DSC01052.jpg   90,42До   43 Кількість завантажень:
  • Прикріплений файл  DSC01053.jpg   90,78До   43 Кількість завантажень:
  • Прикріплений файл  DSC01055.jpg   89,69До   37 Кількість завантажень:


#52 VIT717372

VIT717372

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 507 Повідомлень:
  • Реєстрація 07-серпень 08

Відправлено 28 квітень 2010 - 17:24

Підварював вчора кріплення реактивної тяги (довга, повздовжня).
Валяється в гаражі ще 1 ціла тяга. Подумав присобачити її туда (здвоїти).
Є тіки нюанс, шо нехватає місця доварити кріплення на мості.
Міст зліва, там чулок на панару.
Місця нехватає даже шоб гайку толком закрутити, ну під гайку ше можна чуток болгаркою підрізати.
Як поступали в таких ситуаціях ?
Нову тягу ставлю ззовні від стандартної.


хочешь совет? не майся х....ней а поменяй свои старые потресканные резинки на тягах на новые, а еще лучше на полиуретан.
Зображення

#53 denelly

denelly

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 203 Повідомлень:
  • Реєстрація 16-січень 10
  • Откуда:Сумы
  • Авто:Chevrolet Lacetti

Відправлено 10 жовтень 2010 - 09:59

Полный комплект для замены всех стандартных резинок подвески ВАЗ 2101-07 на полиуретановые стоит 1720 грн. (сайлентблоки - 4 шт., подушки стабилизатора - 4 шт., втулки амортизаторов - 8 шт., втулки реактивных тяг - 10 шт., подушки передних амортизаторов - 4 шт.). Стоит ли оно таких денег? Кто юзает?
http://amag.com.ua/tuning/podveska

#54 Voodoo Child

Voodoo Child

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 782 Повідомлень:
  • Реєстрація 11-січень 09

Відправлено 10 жовтень 2010 - 11:05

denelly, вотсмотри что пишут вот здесь http://www.rallyfan.ru/library/brown

Кроме того, однако, следует удалить из подвески большую часть микро-подрессоривания (я только что придумал этот термин, не пытайтесь его копировать). Иначе все попытки почувствоват машину - дохлое дело. Микро-подрессоривание - резинки в сайлентблоках каждой детали вашей подвески, которые поглощают мелкие неровности дороги и шум во время вашей поездки к бабушке. Гоночные автомобили используют твердые как камень сайлентблоки вместо резины для достижения двух целей:

1) Мгновенный ответ на мельчайшие движения рулем, так что вы не тратите впустую время и энергию на сжатие резинок сайлентблоков.
2) Обратная связь от дороги.

Т.е. делать или нет из гражданской машины табуретку - дело хозяйское. Я бы не стал.
Нафига попу гармонь, если ему кадило надо...

#55 VIT717372

VIT717372

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 507 Повідомлень:
  • Реєстрація 07-серпень 08

Відправлено 10 жовтень 2010 - 14:39

Полный комплект для замены всех стандартных резинок подвески ВАЗ 2101-07 на полиуретановые стоит 1720 грн. (сайлентблоки - 4 шт., подушки стабилизатора - 4 шт., втулки амортизаторов - 8 шт., втулки реактивных тяг - 10 шт., подушки передних амортизаторов - 4 шт.). Стоит ли оно таких денег? Кто юзает?
http://amag.com.ua/tuning/podveska


если твоя подвеска стоковый сток, то оно тебе однозначно не нужно
затраты не оправдают результат, и лучше потрать эти деньги на другую модернизацию подвески (аморты, стабы, пружины) хорошие тормоза или комплект хороших покрышек

если твоя подвеска уже правильно доработана тогда ставь; разница между резиной и полиурет. очень заметна при жаре или тяжелой эксплуатации
Зображення

#56 denelly

denelly

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 203 Повідомлень:
  • Реєстрація 16-січень 10
  • Откуда:Сумы
  • Авто:Chevrolet Lacetti

Відправлено 10 жовтень 2010 - 16:45

Аморты, пружины по кругу все заменены (бильштайн и суплекс), тормозные диски, барабаны, колодки, покрышки, литьё, всё это уже установлено. Вот я и думаю, стоит ли ещё ввалить денег :bw:...

#57 vet

vet

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 165 Повідомлень:
  • Реєстрація 10-жовтень 08

Відправлено 10 жовтень 2010 - 17:24

Имхо, сдвоенная тяга и полиуретановые сайленты - разные вещи. И оба варианта суто для спорта.

Valvalych, +100 хорошая цитата и вывод. Присоединяюсь.


denelly,
Ввалить денег, конечно стоит, если есть желание... но, имхо, не в полиуретан. даже и при меньшей цене. Я взвешивал все за и против, когда комплект всех сайлентов стоил около 800грн, и решил, что для гражданской машины с претензиями - нах надо.
Моя цель - наносить пользу и причинять добро.

#58 VIT717372

VIT717372

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 507 Повідомлень:
  • Реєстрація 07-серпень 08

Відправлено 10 жовтень 2010 - 17:53

Аморты, пружины по кругу все заменены (бильштайн и суплекс), тормозные диски, барабаны, колодки, покрышки, литьё, всё это уже установлено. Вот я и думаю, стоит ли ещё ввалить денег :bw:...


а чего ты вообще хочешь от подвески? в каких режимах эксплуатация?
пружины суплекс вроде бы по жесткости как сток, бильштайн тож разный бывает - от мягких гражданских В2 до жестких раллийных В6

если хочешь чтоб подвеска пособреннее была, надежней, и есть на это лишние деньги - смело ставь полиуретан; если думаешь нужно или не нужно тогда лучше не нужно, а то жаба потом задавит
Зображення

#59 denelly

denelly

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 203 Повідомлень:
  • Реєстрація 16-січень 10
  • Откуда:Сумы
  • Авто:Chevrolet Lacetti

Відправлено 10 жовтень 2010 - 19:01

а чего ты вообще хочешь от подвески?


чтоб подвеска пособреннее была, надежней

Бильштайн у меня B2 Oil.
Всем спс за ответы, сори, что отвлёк от темы:).

#60 Kronos

Kronos

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 969 Повідомлень:
  • Реєстрація 02-березень 09

Відправлено 11 жовтень 2010 - 15:14

denelly,

стоит 1720 грн. (сайлентблоки - 4 шт., подушки стабилизатора - 4 шт., втулки амортизаторов - 8 шт., втулки реактивных тяг - 10 шт., подушки передних амортизаторов - 4 шт.). Стоит ли оно таких денег? Кто юзает?

...нихрена себе,это 57 гривень штучка?:bw:
...будеш в ответе за судьбу собственной души.




0 людей читають цю тему

0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів

Яндекс.Метрика