На момент покупки,власник переконував що мотор капіталився недавно ну і що фарбувалася теж пів року назад.Стосовно фарби повірю.на даний час)А от з двиглом мав проблеми через 5 тис.км.Але все це опишу в хронологічному порядку.Салон потребував доробки,карти всі розлілися від вологи,ковролін замащений невідомо чим,не відмилося,сидіння передні два різні(були) і криві.Короче роботи-непочатий край.
Єдина фотка салону яка була до переробки.
Далі я вирішив мінімально і бюджетно зашумити авто.Зняв ковролін,під ним штатна шумка,повністю мокра,її викинув бо не було змісту залишати.Поварений метал вже почав кородувати в місцях зварки.Все це діло зачистив,загрунтував і обробив бітгумом.Саме цей момент не знаю чи є правильним,бо переконували мене люди,що він не призначений для внутрішніх робіт,ну але я так зробив.Поклеїв на бітгум "шумоізоляцію",якщо її так можна назвати)Купив в Епіцентрі рулон отакої штуки:
і почав ліпити)Скажу що ефект є.Не знаю як би було привикористанні проф шумки,але це був бюджетний варіант і я ним задоволений.
Далі встановив молдинги,дверні карти на пласт.основі і сидіння від форд мондео:
Задня полка перекочувала з попередньої машини,сітки задув в колір кузова.доставив доп.стоп від альфи:
Також пофарбував вставки на торпедо.так як ця накладка під дерево була вся покручена і відновленню не дуже підлягала.Пошпаклював торпедо і задув чорною акриловою фарбою:
При покупці був отакий руль:
я його зняв і поставив тимчасово інший,з кнопкою запуску балістичних ракет
Далі в планах було привести авто у сток вигляд,принаймні зовні,але про це чуть пізніше.