Ваз 2103(1979)Opatia
#42
Відправлено 27 липень 2015 - 08:27
зачем? я к том что бывает ездишь по бездорожью, и что бы номер не замяло, он себе подогнется под бампер, и заново выровняется) это актуально например еще для тек кто впритык к бровке стает)сервопривід)
Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
ВАЗ 21061 (1986) Emissions [Lina] ВАЗ 21083 (1989) Emissions
#43
Відправлено 27 липень 2015 - 08:37
#45
Відправлено 23 листопад 2015 - 16:18
ГБО в процесі:
https://lh3.googleus...=w1454-h1090-no
https://lh3.googleus...=w1454-h1090-no
Поки що встановив балон,магістраль,редуктор.Залишається все підключити,залити пару літрів газу і пройтися по всіх зєднаннях.
#48
Відправлено 23 листопад 2015 - 18:13
Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
ВАЗ 21061 (1986) Emissions [Lina] ВАЗ 21083 (1989) Emissions
#50
Відправлено 08 грудень 2015 - 10:24
все ок,кут 15градусів,але...після трьох тисяч обертів машина душиться,не набирає далі обертів,здійснити обгін нереально.Думаю відігнути назад ті вушка,і провернути трамблер на чуть пізніше запалювання,що скажете?
#51
Відправлено 08 грудень 2015 - 15:08
#53
Відправлено 08 грудень 2015 - 18:04
#54
Відправлено 10 травень 2016 - 10:09
ПС.не купуйте запчастини Волгаавтопром.
https://lh3.googleus...W=w1294-h970-no
А якщо точніше-то чуть не стукнув мені двигун,8 т.км після капіталки.Почалося все з незрозумілого звуку,по типу як працює двигун дизельний.Через кілометра так 2-3,звук посилився і став схожим на стук.Зупинився,відкрив капот і зрозумів-приїхали).Дотягнули мене на тросі до місця призначення,зняли клапанну кришку-башмак на місці,лянцюг натягнутий.А так надіявся що це його обірвало.Відкрутили зірку розпредвала-розбите місце,де входить направляюча з самого розпредвала,направляйка витягнулася,гайка кріплення зірки теж була послаблена.Все,причину ніби знайшли,але згадуючи той звук,була підозра,що не тільки зірка тут причетна.Вирішили зняти двигун,провірити чи не відпустився десь шатун,бо реально голосно стукало.В результаті-все ок,все дотягнуто,шатів,люфтів,царапин циліндрів ніде немає.Все таки зірка.Знайшов свої старі,які мінялися недавно,візуально навіть в кращому стані від тих нових автопромівських.Вернув назад старі зірки,двигун склали.Заодно перебрав рульовий редуктор,вдалося забрати люфт,за рахунок забирання проставок металевих.
ПС.2:Волгаавтопром знайома мені ще з ступиць,теж метал сирець,позривав 3 з 4-х різьб,в результаті перейшов на шпильки.
Кілька фоток процесу:
https://lh3.googleus...l=w1294-h970-no
https://lh3.googleus...J=w1294-h970-no
https://lh3.googleus...G=w1294-h970-no
https://lh3.googleus...v=w1294-h970-no
https://lh3.googleus...k=w1294-h970-no
https://lh3.googleus...b=w1294-h970-no
https://lh3.googleus...Y=w1294-h970-no
#57
Відправлено 31 травень 2016 - 10:49
Зона срабатывания лампочки на приборе где то в районе 0,5-0,8 чего то там тиску. На каком пороге срабатывает твой Х.З. какое давление масла на холостых сам найдешь. Я не помню.
Может сам датчик не того.
Сам знаю как оно не приятно и сцыкотно когда лампочка давки масла помаргривает. На датчике ВАЗ помаргивало, на датчике бэмэмвэ все ОК. Вот такая петрушка.
На если дальше, то идти дальше.
#58
Відправлено 31 травень 2016 - 11:14
#59
Відправлено 01 червень 2016 - 09:14
Взагалі то, не пристосовані двигуни ВАЗ 2101-07. під масла 10W40. Так просто взяти і залити таке масло не можна. В цілому воно буде працювати на межі своїх можливостей. Зазори, не ті...! Літо, чом би не залити 15w40Цуко,ніколи не купував запчастин на авторинках.Цього разу став заручником ситуації,треба було швидко зробити,от і купив нашвидкоруч і те що порадив продаван.Стосовно датчика-до цього все ок було,поморгування зявилося після останнього ремонту,заміни масла.
0 людей читають цю тему
0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів