Перейти до вмісту

Друзі. Проект буде закрито в кінці 2024 року. Перемоги і миру вам. Хай щастить. Слава Україні!

Фотографія
- - - - -

Ваз 2103(1979)Opatia


  • Please log in to reply
66 replies to this topic

#41 Drumandbasser

Drumandbasser

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 193 Повідомлень:
  • Реєстрація 05-березень 13

Відправлено 27 липень 2015 - 08:19

Jammm,накинув приблизно як я то робив:
http://clip2net.com/s/3lhm1Dg

Добавлено через 53 секунды
Emissions,ага,+ сервопривід)
  • Jammm подобається це

#42 Emissions

Emissions

    В бой идут одни шатуны


  • Модераторы
  • 16 537 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-листопад 12
  • Авто:21061, 21083

Відправлено 27 липень 2015 - 08:27

сервопривід)

зачем? я к том что бывает ездишь по бездорожью, и что бы номер не замяло, он себе подогнется под бампер, и заново выровняется) это актуально например еще для тек кто впритык к бровке стает)

f32248a54d5233b01589e2ceddc90c6f.gif

Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
ВАЗ 21061 (1986) Emissions [Lina]  ВАЗ 21083 (1989) Emissions

#43 Jammm

Jammm

    Модератор


  • Модераторы
  • 3 278 Повідомлень:
  • Реєстрація 13-квітень 10

Відправлено 27 липень 2015 - 08:37

Drumandbasser, не тарахтит? сидит жестко?
Динозавры ГАИ и пидроздИла Радар
НАКАЗАН: http://clck.ru/8rio4 и газета http://sdrv.ms/16h0wO9

#44 Drumandbasser

Drumandbasser

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 193 Повідомлень:
  • Реєстрація 05-березень 13

Відправлено 27 липень 2015 - 08:39

ні,не тарахтить,якщо б тарахтіло,то можна гумову прокладку приклеїти між пластиною і бампером,але якшо дати товсту пластину,то нічого гриміти не буде.
  • Jammm подобається це

#45 Drumandbasser

Drumandbasser

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 193 Повідомлень:
  • Реєстрація 05-березень 13

Відправлено 23 листопад 2015 - 16:18

Давно не писав нічого,машина служить правдою і вірою)Повністю перебрана ходова,але стук зліва спереду не зник,є підозра що вирваний стакан.Поки їжджу,при можливості загляну під пружину.
ГБО в процесі:
https://lh3.googleus...=w1454-h1090-no
https://lh3.googleus...=w1454-h1090-no
Поки що встановив балон,магістраль,редуктор.Залишається все підключити,залити пару літрів газу і пройтися по всіх зєднаннях.

#46 Земляк

Земляк

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 420 Повідомлень:
  • Реєстрація 22-липень 13
  • Авто:2101

Відправлено 23 листопад 2015 - 16:20

О, то майже все зроблено)
А шо за мультиклапан тут стоїть? Чому балон без нахилу?

#47 Drumandbasser

Drumandbasser

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 193 Повідомлень:
  • Реєстрація 05-березень 13

Відправлено 23 листопад 2015 - 16:23

Це ще не остаточно)Нахилю)Стосовно мультиклапана-пофоткаю якось детальніше-виложу тут фото.Установку брав бу,з нового тільки бензоклапан,кнопка,проставка.Магістраль проклав б/ушну,мідну.В майбутньому плану. перейти на термопластикову.

#48 Emissions

Emissions

    В бой идут одни шатуны


  • Модераторы
  • 16 537 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-листопад 12
  • Авто:21061, 21083

Відправлено 23 листопад 2015 - 18:13

нифига не видно, одни кирпичи :(

f32248a54d5233b01589e2ceddc90c6f.gif

Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
ВАЗ 21061 (1986) Emissions [Lina]  ВАЗ 21083 (1989) Emissions

#49 Земляк

Земляк

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 420 Повідомлень:
  • Реєстрація 22-липень 13
  • Авто:2101

Відправлено 23 листопад 2015 - 20:29

О, у меня на работе было видно, а дома тоже не видно фоток. Вообще пусто.

#50 Drumandbasser

Drumandbasser

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 193 Повідомлень:
  • Реєстрація 05-березень 13

Відправлено 08 грудень 2015 - 10:24

Була проблема з запалюванням,було раннє-33градуси.Поїхав до спеца,регульнув суміш,і виставив запалювання.Але виставляв він його не так як завжди-прокручуванням трамблера,а повідгинав вушка:
Зображення
все ок,кут 15градусів,але...після трьох тисяч обертів машина душиться,не набирає далі обертів,здійснити обгін нереально.Думаю відігнути назад ті вушка,і провернути трамблер на чуть пізніше запалювання,що скажете?

#51 Blade

Blade

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 926 Повідомлень:
  • Реєстрація 31-серпень 12

Відправлено 08 грудень 2015 - 15:08

Drumandbasser, Посмотри по стробоскопу сколько добавишь отгинанием ушка пружины. Будет четко видно на сколько повернуть трамплер. Немешало бы снять всю характеристику центробежного опережения и сравнить ее с мануалом. Отгинанием ушка меняется только одна часть характеристики, поворотом распределителя смещается вся характеристика.
Если работаешь чтобы жить, так зачем убиваться на работе?

#52 Drumandbasser

Drumandbasser

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 193 Повідомлень:
  • Реєстрація 05-березень 13

Відправлено 08 грудень 2015 - 15:11

Blade,ну відгинанням він добавив,точніше відняв-18градусів.Незрозуміло чому почав зразу з відгинання,а не повертав розподілювач:bw:

#53 Blade

Blade

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 926 Повідомлень:
  • Реєстрація 31-серпень 12

Відправлено 08 грудень 2015 - 18:04

Drumandbasser, проверь всю характеристику стробоскопом, возможно там будет ответ. Со временем пружины растягиваются и на малых оборотах сразу получаются большие углы. Быстрее всего он выставил сначала зажигание по первому цилиндру по лампочке как положено к примеру на 5 гр, а при рабочем моторе угол ушел. Как вариант.
Если работаешь чтобы жить, так зачем убиваться на работе?

#54 Drumandbasser

Drumandbasser

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 193 Повідомлень:
  • Реєстрація 05-березень 13

Відправлено 10 травень 2016 - 10:09

Прийшов час замінити масло.Заодно і двигун перебрав)))
ПС.не купуйте запчастини Волгаавтопром.
https://lh3.googleus...W=w1294-h970-no

А якщо точніше-то чуть не стукнув мені двигун,8 т.км після капіталки.Почалося все з незрозумілого звуку,по типу як працює двигун дизельний.Через кілометра так 2-3,звук посилився і став схожим на стук.Зупинився,відкрив капот і зрозумів-приїхали).Дотягнули мене на тросі до місця призначення,зняли клапанну кришку-башмак на місці,лянцюг натягнутий.А так надіявся що це його обірвало.Відкрутили зірку розпредвала-розбите місце,де входить направляюча з самого розпредвала,направляйка витягнулася,гайка кріплення зірки теж була послаблена.Все,причину ніби знайшли,але згадуючи той звук,була підозра,що не тільки зірка тут причетна.Вирішили зняти двигун,провірити чи не відпустився десь шатун,бо реально голосно стукало.В результаті-все ок,все дотягнуто,шатів,люфтів,царапин циліндрів ніде немає.Все таки зірка.Знайшов свої старі,які мінялися недавно,візуально навіть в кращому стані від тих нових автопромівських.Вернув назад старі зірки,двигун склали.Заодно перебрав рульовий редуктор,вдалося забрати люфт,за рахунок забирання проставок металевих.
ПС.2:Волгаавтопром знайома мені ще з ступиць,теж метал сирець,позривав 3 з 4-х різьб,в результаті перейшов на шпильки.
Кілька фоток процесу:
https://lh3.googleus...l=w1294-h970-no
https://lh3.googleus...J=w1294-h970-no
https://lh3.googleus...G=w1294-h970-no
https://lh3.googleus...v=w1294-h970-no
https://lh3.googleus...k=w1294-h970-no
https://lh3.googleus...b=w1294-h970-no
https://lh3.googleus...Y=w1294-h970-no

#55 Drumandbasser

Drumandbasser

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 193 Повідомлень:
  • Реєстрація 05-березень 13

Відправлено 31 травень 2016 - 10:06

Вчора помітив,що на світлофорі,на холостих,засвічується лампочка тиску масла:(Може це бути через масло або через фільтр масляний?Масло залив Ево:
Зображення
фільтр Золлекс:
Зображення

#56 Солекс Делортович

Солекс Делортович

    Член клуба


  • Пользователи
  • 4 153 Повідомлень:
  • Реєстрація 19-грудень 11
  • Авто:2105

Відправлено 31 травень 2016 - 10:33

оба кандидата хороши на помаргивание лампочки
Модерирование сообщения ведет к половому бессилию, венерическим заболеваниям и венцу безбрачия

#57 denis13

denis13

    Banned


  • Заблокированные
  • 10 319 Повідомлень:
  • Реєстрація 19-лютий 10

Відправлено 31 травень 2016 - 10:49

Надо пойти другим путем.
Зона срабатывания лампочки на приборе где то в районе 0,5-0,8 чего то там тиску. На каком пороге срабатывает твой Х.З. какое давление масла на холостых сам найдешь. Я не помню.
Может сам датчик не того.
Сам знаю как оно не приятно и сцыкотно когда лампочка давки масла помаргривает. На датчике ВАЗ помаргивало, на датчике бэмэмвэ все ОК. Вот такая петрушка.
На если дальше, то идти дальше.

#58 Drumandbasser

Drumandbasser

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 193 Повідомлень:
  • Реєстрація 05-березень 13

Відправлено 31 травень 2016 - 11:14

Цуко,ніколи не купував запчастин на авторинках.Цього разу став заручником ситуації,треба було швидко зробити,от і купив нашвидкоруч і те що порадив продаван.Стосовно датчика-до цього все ок було,поморгування зявилося після останнього ремонту,заміни масла.

#59 БАККАРА

БАККАРА

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 993 Повідомлень:
  • Реєстрація 09-квітень 10

Відправлено 01 червень 2016 - 09:14

Цуко,ніколи не купував запчастин на авторинках.Цього разу став заручником ситуації,треба було швидко зробити,от і купив нашвидкоруч і те що порадив продаван.Стосовно датчика-до цього все ок було,поморгування зявилося після останнього ремонту,заміни масла.

Взагалі то, не пристосовані двигуни ВАЗ 2101-07. під масла 10W40. Так просто взяти і залити таке масло не можна. В цілому воно буде працювати на межі своїх можливостей. Зазори, не ті...! Літо, чом би не залити 15w40

#60 Drumandbasser

Drumandbasser

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 193 Повідомлень:
  • Реєстрація 05-березень 13

Відправлено 01 червень 2016 - 09:24

БАККАРА,та майже всі лиють 10в40,ну хіба компресія вже слаба-тоді мінералка.Відколи в мене машина,завжди лию півсинтетику.Підозрюю,що купив неякісне масло або фільтр.




0 людей читають цю тему

0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів

Яндекс.Метрика