Перейти до вмісту

Друзі. Проект буде закрито в кінці 2024 року. Перемоги і миру вам. Хай щастить. Слава Україні!

Фотографія
- - - - -

Ваз 2103(1979)Opatia


  • Please log in to reply
66 replies to this topic

#61 denis13

denis13

    Banned


  • Заблокированные
  • 10 319 Повідомлень:
  • Реєстрація 19-лютий 10

Відправлено 01 червень 2016 - 10:06

Я лил 10в40 нормуль все было.

#62 БАККАРА

БАККАРА

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 993 Повідомлень:
  • Реєстрація 09-квітень 10

Відправлено 01 червень 2016 - 11:01

БАККАРА,та майже всі лиють 10в40,ну хіба компресія вже слаба-тоді мінералка.Відколи в мене машина,завжди лию півсинтетику.Підозрюю,що купив неякісне масло або фільтр.

Я знаю що заливають, сам користуюсь. Але після пару разів зіпсувавши двигун переробив масляну помпу, тільки для того що би не залежати від якості корінних підшипників, ніякої якості.
ЗЕМЛЯК у своему бортовику виклав фото аксіоми...http://vaz2101.com/s...3&postcount=258 Що корінні що у шатунів, однакова якість.

Добавлено через 40 минут

Я лил 10в40 нормуль все было.

Поговорим о подробностях...
Мне всегда интересно. Emissions переделывал коленвал... Его давка в пределах нормы, на прогретом двигателе давка пропорциональна оборотам 1 атм. 1000 об. Я сделал второй клапан что бы не рвануло у меня давка по трассе не более 4.2 атм свыше 4000. на холостых такая как по паспорту не более 2 атм. На холодном зимой может быть 6.5 атм. У кого так все в норме.
По поводу,масло прогрелось,... если у вас температура воды в дв. 90 это не значит что температура масла 90. Через 40 мин катания по городу температура масла у всасывающей воронки в масло насос была чуть выше 60 град. Летом так же масло не спешило нагреваться, и это были заводские настройки карба 107, 150 и 125, 170
Раньше с заводским масляным насосом, фигня началась когда я ездил по прассе км 80 почти без остановок. Мотор согрелся вместе с маслом и лампочка загорелась, а так была в районе холостых об. что тоже не правильно, потому что коленвал должен быть упакован в масляную обвёртку как в подшипник. При 4атм 4 тыс двигателя это по ощущениям как в пластиковую ..РР..трубу.

#63 ricer

ricer

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 199 Повідомлень:
  • Реєстрація 17-серпень 12
  • Авто:21063

Відправлено 01 червень 2016 - 11:57

Хорошая машинка! Удачи с ней!

А что оттенки пишут в тех.паспорте?Я на сколько знаю пишут цвет(желтый,зеленый,синий),а чтоб оттенки писали не знал.У нас ездила такого цвета копейка,так у него был записан желтый.


алло, с каких это пор оранжевый - оттенок? о_О оранжевый это один из 7 цветов спектра какбы...

Повідомлення відредагував ricer: 01 червень 2016 - 12:03

ВАЗ 2101, 1.2 -> ВАЗ 2106, 1.6 -> ВАЗ 21063, 1.7


#64 Drumandbasser

Drumandbasser

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 193 Повідомлень:
  • Реєстрація 05-березень 13

Відправлено 03 серпень 2016 - 14:11

Давно не писав,а якщо і пишу-то про поломки)Отже,в липні був у відпустці,їздив в Хмельницьку область до друга,по дорозі кілька разів вибивало пяту передачу,останній раз вибило десь на швидкості 140 і після не включалася жодна передача)Зїхав на обочину,пробую запхнути передачу-ніодна не включається.Хвилин 20 мучився і якось вдалося запхнути першу,але рушити не вдавалося-машиною трясло і вона глохла.Таке враження що рушав з третьої.Якось,з горем рушив,і так їхав ще 150 км на двох передачах-3 і 4.Пяту тупо вибивало,аж був удар в важіль перемикання передач.Доїхавши до місця призначення,переночував,і зранку вже думав де шукати майстра,але перед тим,зняв консоль з тонелю і почав ричагом пробувати запхнути передачу.Включив першу-і ,опа,рушив)Далі друга,третя четверта,задню далі вибиває,ну але вже легше,бо на двох їхати було весело).Але назад ще 500 км,які їхалися з конкретним острахом,бо в коробці постійно чулися звуки тертя металу,скрипіння і вібрування.Якось доїхав,потім ще тиждень їздив з тою коробкою,а коли зняв,то побачив,що вертольот з муфтою вільно ходить по шліцах вала)Обірвало шпонку і відпустилася гайка від вібрації.Зараз їжджу на чотирьохступці,пятиступку ще не вскривав.Заодно загудів редуктор,після того як підтягнув гайку хвостовика.Купив розпірну втулку,думаю затягнути з потрібним зусиллям і маю надію врятувати редуктор.До речі,хтось використовує присадки типу хадо в коробки і редуктора?

#65 Drumandbasser

Drumandbasser

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 193 Повідомлень:
  • Реєстрація 05-березень 13

Відправлено 17 серпень 2016 - 11:36

Редуктор вдалося врятувати,вирішилося все на диво просто-відпустив гайку хвостовика і редуктор почав прокручуватися легко і без зайвого шуму.Був чуток перетянутий,ну але шестерні без слідів зносу,взагалі як нові.Залив нове масло,проїхався-шуму,гулу нема.Радості немає меж)))

#66 USSRMoto

USSRMoto

    Модератор


  • Модераторы
  • 5 439 Повідомлень:
  • Реєстрація 22-січень 11
  • Авто:Subaru Forester SH 2009

Відправлено 17 серпень 2016 - 11:53

Drumandbasser, сильно не радуйся. Это может быть не на долго.

Круче черной бехи можно только ладу


#67 Drumandbasser

Drumandbasser

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 193 Повідомлень:
  • Реєстрація 05-березень 13

Відправлено 17 серпень 2016 - 11:55

USSRMoto, чого?там походу підшипник тільки був чуть перетянутий.




0 людей читають цю тему

0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів

Яндекс.Метрика