Нашому одноклубнику якось ремонтували январь на каліні, і шось недоремонтували, і в якості того щоб виправити свій конфуз, ремонтник тіпа шось прошив, сказав шо буде менше розход, і дійсно по місту розхід став на літр менше, а вона як їхала так і їде, гірше по крайній мірі не стало, так шо не треба тут, то мол токо для тюнєнга і все таке.Январь потрібний для тюнінга
Інжекторні мозги на карбюратор
Автор
Scif
, сер 08 2015 22:24
24 replies to this topic
#21
Відправлено 11 серпень 2015 - 21:45
Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
ВАЗ 21061 (1986) Emissions [Lina] ВАЗ 21083 (1989) Emissions
#22
Відправлено 11 серпень 2015 - 22:09
А чого ти вічно чимось не довольний ?
Все тобі не так.
Хіба я писав що январь тільки для тюнінга , а так він гірший ?
Я писав що рядовому користувачу без різниці, БОШ чи Январь.
А ось для тюнінга потрібен тільки январь, бо бош перевчиться.
В принципі якщо пробігтись по темі, то ти писав теж саме. А тут чогось злишся....
Добавлено через 2 минуты
Можливо прошивка з кращими (більш правильними для цього авто картами).
А так , як таке можливо щоб щось запороли а воно стало робити краще ?
Все тобі не так.
Хіба я писав що январь тільки для тюнінга , а так він гірший ?
Я писав що рядовому користувачу без різниці, БОШ чи Январь.
А ось для тюнінга потрібен тільки январь, бо бош перевчиться.
В принципі якщо пробігтись по темі, то ти писав теж саме. А тут чогось злишся....
Добавлено через 2 минуты
по місту розхід став на літр менше, а вона як їхала так і їде, гірше по крайній мірі не стало
Можливо прошивка з кращими (більш правильними для цього авто картами).
А так , як таке можливо щоб щось запороли а воно стало робити краще ?
#23
Відправлено 11 серпень 2015 - 22:20
почему? я только поправил что январь лучше, и все)А чого ти вічно чимось не довольний ?
залился тосолом блок на калине, его отремонтировали, но когда поставили назад, машина не завелась, когда вернулись к ремонтнику, он понял что кое что там провтыкал, и в качестве типа компенсации за данный бок он сказал что прошьет, вот и все)А так , як таке можливо щоб щось запороли а воно стало робити краще ?
кстати + Январю так то что можно 2-х режимные прошивки иметь, типа вторая для газа, чего увы на боше нету=\
Добавлено через 7 минут
И кстати, вот что что а вот метод обхода форсунок на данном ЭБУ, тут вы молодцы, правда
Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
ВАЗ 21061 (1986) Emissions [Lina] ВАЗ 21083 (1989) Emissions
#24
Відправлено 11 серпень 2015 - 22:45
Бо БОШ це закінчена конструкція, якій в принципі не потрібна модифікація.
Принаймні так задумували конструктора коли вводили йому алгоритми самообучення.
Ось чи вийшло в них чи ні , тут спірне питання.
Я думаю що нічого в них не вийшло, але це моє ІМХО.
А Январь це Вазівська розробка, яку модифікували-модифікували, та не вимодифікували.
І тому залишилась можливість вносити свої зміни в прошивки, для домодифікування під свій двигун.
Так як багато чого в наших авто.
А з релюшками, я хотів попробувати відразу, і дуже здивувався коли не знайшов такого метода в інтернеті.
Це мене насторожувало, боявся випалити драйвер форсунок.
Але поки все працює, а далі побачимо.
Добавлено через 19 минут
Я думаю Бош також можна модифікувати, хтось же робить на нього прошивки....
І хто знає що там в середин робиться......
Просто ми не вміємо з ним "спілкуватись". А там може всередині таке, що Январю і не снилось.
Може там чотирьох режимні прошивки можна робити?!
Виводиш в салон перемикач і вибираєш собі режим в залежності від умов. Спорт,Еко і т.д.
Ось це я розумію фронт роботи, відкатати кожен режим, а потім все одно думати що можна краще
Або поковирятись в його самообученні, і зробити універсальну прошивку яка б сама налаштовувалась на любий двигун.
Сама б себе відкатувала..
Ось це був би безцінний блок!
Це я так, думки в слух.
Принаймні так задумували конструктора коли вводили йому алгоритми самообучення.
Ось чи вийшло в них чи ні , тут спірне питання.
Я думаю що нічого в них не вийшло, але це моє ІМХО.
А Январь це Вазівська розробка, яку модифікували-модифікували, та не вимодифікували.
І тому залишилась можливість вносити свої зміни в прошивки, для домодифікування під свій двигун.
Так як багато чого в наших авто.
А з релюшками, я хотів попробувати відразу, і дуже здивувався коли не знайшов такого метода в інтернеті.
Це мене насторожувало, боявся випалити драйвер форсунок.
Але поки все працює, а далі побачимо.
Добавлено через 19 минут
Я думаю Бош також можна модифікувати, хтось же робить на нього прошивки....
І хто знає що там в середин робиться......
Просто ми не вміємо з ним "спілкуватись". А там може всередині таке, що Январю і не снилось.
Може там чотирьох режимні прошивки можна робити?!
Виводиш в салон перемикач і вибираєш собі режим в залежності від умов. Спорт,Еко і т.д.
Ось це я розумію фронт роботи, відкатати кожен режим, а потім все одно думати що можна краще
Або поковирятись в його самообученні, і зробити універсальну прошивку яка б сама налаштовувалась на любий двигун.
Сама б себе відкатувала..
Ось це був би безцінний блок!
Це я так, думки в слух.
0 людей читають цю тему
0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів