Перейти до вмісту

Друзі. Проект буде закрито в кінці 2024 року. Перемоги і миру вам. Хай щастить. Слава Україні!

Фотографія
- - - - -

Викладаємо налаштування карбюратора і запалення


  • Please log in to reply
22 replies to this topic

#1 Golandetc

Golandetc

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 116 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-вересень 11

Відправлено 03 вересень 2015 - 13:22

Кому не шкода поділитися своїми налаштуваннями карбюратора та запалення.
Бажано в наступному вигляді : конфігурація двигуна (об"єм, распредвал, канали ГБЦ)
Карбюратор чи інжектор (модель, дані по таруванню)
Запалення (трамблер чи електроніка) з орієнтовними кутами НУОЗ, МУОЗ.

Створив тему бо для того, щоб знайти, хоч приблизно, від чого відштовхуватись потрібно перелопачувати сотні сторінок форумів.

#2 zootechnik

zootechnik

    эникейщик


  • Пользователи
  • 2 551 Повідомлень:
  • Реєстрація 22-листопад 10
  • Авто:ВАЗ-21011(21013)

Відправлено 03 вересень 2015 - 13:32

мотор 1198см.куб.
головка фрезерована 1мм
карбюратор Солекс дифузори 21/23, жиклери 95/165, 95/125, хх-клапан з Озону
в карбюратор врізані газові штуцера, які трохи зменшують площу дифузорів
УОЗ +15грд, на газу норм, а на бензині тільки прогріваю, ну можу до заправки доїхати
середній розхід(може бути плюс-мінус пару літрів)
бензин 9л/100км
газ 10л/100км
Теория — это когда всё известно, но ничего не работает. 
Практика — это когда всё работает, но никто не знает почему. 
Мы же объединяем теорию и практику: ничего не работает, и никто не знает почему! 
© А. Эйнштейн

#3 Golandetc

Golandetc

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 116 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-вересень 11

Відправлено 03 вересень 2015 - 14:10

Викладаю свої:
Двигун 1.5 , низ сток, ГБЦ шліфована на 2 мм канали 33*30, клапани т-подібні, розподільчий вал ОКБ 680.
ОЗОН 2107 , дифузори 23*25, малі дифузори обидва на 4.5, пневмопривід 2 камери,
жиклери : 140/170 1-ша камера
145/190 2-га
носик УН 45 (8мл палива за 10 качків)
Запалення: БСЗ , комутатор AD7+
НУОЗ 15 градусів, відцентрове МУОЗ 31 гр, пружинки м"якші стокових ( жорстка спрацьовує на 9 гр по трамблеру) важки стандартні.
Вакуумне випередження: розпилений паз до 5 мм (24 градуси по КВ), пружинка в допомогу штатній (від пришвидшувального насосу) спрацоьвує на середині ходу, в шланзі, біля карба, жиклер перехідної системи розсверлений до 0.9.

Добавлено через 29 минут
Ще на ці й же комплектації стояв ОКБ 14
жиклери : 135/170 1-ша камера
157/190 2-га
носик УН 40 (6,5 мл палива за 10 качків)
Запалення: БСЗ , комутатор AD7+
НУОЗ 15 градусів, відцентрове МУОЗ 36 гр, пружинки стандарт( жорстка спрацьовує на 10 гр по трамблеру), важки стандартні.
Вакуумне випередження: розпилений паз до 5 мм (24 градуси по КВ), пружинка в допомогу штатній (від пришвидшувального насосу) спрацоьвує на середині ходу, в шланзі, біля карба, жиклер перехідної системи розсверлений до 0.9.

Повідомлення відредагував Golandetc: 21 вересень 2015 - 17:58


#4 All!@nce

All!@nce

    Старожил


  • Пользователи
  • 1 414 Повідомлень:
  • Реєстрація 30-жовтень 11
  • Авто:2101

Відправлено 03 вересень 2015 - 14:16

В мене шось таке:
Двигун 1.5 довгоходний
Низ - блок 2101, шатуни 129, вал 21213
Верх - голова 2101 сток, вал 21213 (СЖ 9,33)
БСЗ, УОЗ 13-15
Карб Озон 05 (сток) + мех. 2 камери + проставка ГБО
Росхід бензин 8-10, газ 10-12

#5 Emissions

Emissions

    В бой идут одни шатуны


  • Модераторы
  • 16 537 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-листопад 12
  • Авто:21061, 21083

Відправлено 03 вересень 2015 - 14:23

Верх - голова 2101 сток, вал 21213 (СЖ 9,33)

голова фрезерована?
а, голова 01, понял

Повідомлення відредагував Emissions: 03 вересень 2015 - 14:46

f32248a54d5233b01589e2ceddc90c6f.gif

Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
ВАЗ 21061 (1986) Emissions [Lina]  ВАЗ 21083 (1989) Emissions

#6 All!@nce

All!@nce

    Старожил


  • Пользователи
  • 1 414 Повідомлень:
  • Реєстрація 30-жовтень 11
  • Авто:2101

Відправлено 03 вересень 2015 - 14:52

голова фрезерована?
а, голова 01, понял


Можно было и нужно было пильнуть голову но во время ремонта не думал что поставлю в будущем газ, вот и упустил этот момент

#7 Emissions

Emissions

    В бой идут одни шатуны


  • Модераторы
  • 16 537 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-листопад 12
  • Авто:21061, 21083

Відправлено 03 вересень 2015 - 14:56

9.33 сж по подсчетам появилась? это довольно хорошо, я так понял поршня без лунок?

f32248a54d5233b01589e2ceddc90c6f.gif

Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
ВАЗ 21061 (1986) Emissions [Lina]  ВАЗ 21083 (1989) Emissions

#8 Cartucho

Cartucho

    Новичок


  • Пользователи
  • 82 Повідомлень:
  • Реєстрація 09-квітень 10
  • Авто:2107, Renault Scenic II

Відправлено 03 вересень 2015 - 15:00

двигатель 1.5 сток. Строго бензин А92 УкрНафта.
Карбюратор Солекс 21083 сток. Заменен флажок ускорительного насоса на №4. Пропали провалы на низах.
Расход: трасса - 7-8л., город - 10-11л . (довольно агрессивное вождение)

#9 Golandetc

Golandetc

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 116 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-вересень 11

Відправлено 04 вересень 2015 - 08:17

Дякую, що підправили назву теми, провтикав,

#10 Golandetc

Golandetc

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 116 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-вересень 11

Відправлено 12 вересень 2015 - 19:48

Якісь всі жадні, або просто не знають що у них в машині та як?

#11 vegas

vegas

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 2 086 Повідомлень:
  • Реєстрація 04-вересень 14
  • Авто:мотовелофотогребляиохота

Відправлено 12 вересень 2015 - 21:08

всі жадні, або просто не знають що у них в машині та як?

не жадні,просто мотору для нормальной работы вполне достаточно стандартного карба с стандартными жиками и рекомендованым заводом уровнем бензина.И обычного трамблера без лишних люфтов и выставленного по мурзилке.
Отправлено с квартирного дискового телефона:)

#12 Emissions

Emissions

    В бой идут одни шатуны


  • Модераторы
  • 16 537 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-листопад 12
  • Авто:21061, 21083

Відправлено 12 вересень 2015 - 23:34

просто мотору для нормальной работы вполне достаточно стандартного карба

быгыгы, классический двс может бОльше выдавать чем с завода, при чем с малыми доработками которые никак не повлияют на ресурс, бадум-тс.

f32248a54d5233b01589e2ceddc90c6f.gif

Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
ВАЗ 21061 (1986) Emissions [Lina]  ВАЗ 21083 (1989) Emissions

#13 reanimation

reanimation

    Член клуба


  • Пользователи
  • 2 946 Повідомлень:
  • Реєстрація 03-квітень 13

Відправлено 12 вересень 2015 - 23:45

седня с Кудряшом чуть крутнули трамблер и чуть обеднили карб и стало веселей ехать

#14 Golandetc

Golandetc

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 116 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-вересень 11

Відправлено 14 вересень 2015 - 22:43

просто мотору для нормальной работы вполне достаточно стандартного карба с стандартными жиками

А в кого не стандартний двигун, що робити? На що орієнтуватись?

#15 reanimation

reanimation

    Член клуба


  • Пользователи
  • 2 946 Повідомлень:
  • Реєстрація 03-квітень 13

Відправлено 14 вересень 2015 - 23:17

Golandetc, ну хоябы конфиг написать...

#16 All!@nce

All!@nce

    Старожил


  • Пользователи
  • 1 414 Повідомлень:
  • Реєстрація 30-жовтень 11
  • Авто:2101

Відправлено 15 вересень 2015 - 08:35

9.33 сж по подсчетам появилась? это довольно хорошо, я так понял поршня без лунок?


Поршни 2108 с лунками. Но надо было ставить таки без)

#17 Golandetc

Golandetc

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 116 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-вересень 11

Відправлено 15 вересень 2015 - 19:24

ну хоябы конфиг написать...

В третьому повідомлені читаємо!

#18 Стас2106

Стас2106

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 240 Повідомлень:
  • Реєстрація 25-червень 14

Відправлено 06 жовтень 2015 - 23:02

У меня мотор 2103 поршни 79 с лунками,головка пиленная 0.6 мм.,распредвал сток
коленвал 21213,маховик 4.8 кг,бсз угол опережения 15-20грд,солекс 083 пиленный 24*24 ,верхняя подача газа (через комфорку,проставку)
редуктор ат 07 ,
кпп 5ст старого образца (2006 г.в) гп 3.9
Расход газа до 10 литров в городе ,если не плестись
расход бенза в агресивном стиле 12-13 литров
Замеры дурости
на газу
0-100км/час 15сек (на бензе чуть чуть живее)
2-я в пол 90 км/час ,тахометр почти лежит,больше не крутит
максималка по трассе 5 человек в машине 5-я передача 160 (больше я думаю и не поедет,хотя и не пробовали)

#19 Golandetc

Golandetc

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 116 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-вересень 11

Відправлено 25 жовтень 2015 - 18:16

Замеры дурости


Замеры по спидометру или GPS?

І ще цікавлять комбінаціії жиклерів.

#20 ~@roma@~

~@roma@~

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 116 Повідомлень:
  • Реєстрація 31-липень 12

Відправлено 25 жовтень 2015 - 21:44

може не в тій темі пишу. Може хтось допомогти подружити январь7.2 з солексом в плані настройки ? Маю комплект інжа,але авто одне і хочеться поступово дойти до повноцінного інжа,так як нема часу на все і зразу. Буду вдячний за допомогу.




0 людей читають цю тему

0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів

Яндекс.Метрика