Перейти до вмісту

Друзі. Проект буде закрито в кінці 2024 року. Перемоги і миру вам. Хай щастить. Слава Україні.

Фотографія
- - - - -

Викладаємо налаштування карбюратора і запалення


  • Please log in to reply
22 replies to this topic

#21 Стас2106

Стас2106

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 240 Повідомлень:
  • Реєстрація 25-червень 14

Відправлено 26 жовтень 2015 - 16:54

Замеры по спидометру или GPS?

І ще цікавлять комбінаціії жиклерів.


Спидометр от навигатора врет в +-5км у меня.Проверряли скорость по навигатору.

#22 PavelV

PavelV

    Член клуба


  • Пользователи
  • 3 172 Повідомлень:
  • Реєстрація 01-серпень 11

Відправлено 26 жовтень 2015 - 17:15

низ: 1.5, блок 01, вал 03, поршня 08
верх сток (фрезерована чи ні хз, канали практично сток, РВ сток)
карб 21053-1107010-50 (дифи 23/24), врізки газу заточені по стінкам
жики 1-ша 105/155 2-га 110/140
носик УН один в першу, 45
розхід бенз 8-11, газ 10-13 залежно місто/траса і від важкості тапка (якщо на кожному світофорі стартувати "в пол" то і 15 зжере і не помітить)

#23 Golandetc

Golandetc

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 116 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-вересень 11

Відправлено 06 листопад 2015 - 22:46

І ще одна комбінація:
Двигун 1.5 , низ сток, ГБЦ шліфована на 2 мм канали 33*30, клапани т-подібні, розподільчий вал ОКБ 680.
Солекс 21053 дифузори 23*24
1-ша 107,5/140
2-га 115/165
емульсійні трубки рідні
Носик пришвидшувального насосу в дві камери, кулачок №5 спиляний (по типу Порошинського)
Запалення таке як було (3-тє повідомлення)

Їде краще пиляного ОЗОНА

Повідомлення відредагував Golandetc: 11 листопад 2015 - 14:34





0 людей читають цю тему

0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів

Яндекс.Метрика