Перейти к содержимому


Фотография
- - - - -

Зранку щоб завестись мушу добряче підгазовувати.


  • Пожалуйста, авторизуйтесь, чтобы ответить
42 ответов в этой теме

#21 sashamo

sashamo

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 131 сообщений
  • Регистрация 04-Ноябрь 13

Опубликовано 04 Декабрь 2015 - 11:57

Коротше я вчора знову розкрутив свого карба і виявилось що фільтр-сіточка до поплавкової камери була дуже грязна що дуже дивно бо у мене перед ним стоїть ще два бумажні фільтрики (один перед бензонаносом а другий після). А сіточка була забита. Коротше сіточку я поміняв бо не охота було мити а під рукою була нова. Знову уже втретє повикручував всі жиклери продув. Вирішив зняти пускове яке я ставив пару днів перед цим там трошки треба було підігнути тягу до нього Заодно дай думаю перевірю як воно працює і тут саме цікаво у прошу допомоги розібратись. Коротше зняв пускове натиснув на ричажок на ньому і закрив язиком отвір типу створивши розрідження. По ідеї ричажок мав би триматись в такому положенні а він майже одразу назад відійшов хоча коли я купляв пускове на базарі то перевіряв таким самим чином на справність то на базарі воно набагато краще тримало (ричажок тільки трішки підінмався а далі тримав розрідження в камері). Коротше я вирішив шо знову діафрагма пробита. Розібрав пускове б/у і візуально не побачив пробоїв хіба може десь мікродирочка де є. Я взяв назад його зібрав а воно ще гірше тримає розрідження точніше взагалі не тримає ніж перед цим було. Я тоді вязв своє рідне пускове і взявся його робити: взяв нову діафрагму прокладку і все це діло разом скрутив але воно не тримає розріження. Взяв на герметик посадив те саме. Плюнув і поставив так як є. Запустив машину щоб глянути що буде. Одразу після заводки з витянутим підсосом на холодну пускове ледь спрацювало але за 5-8 секунд почало привідкривати заслонку (причому якшо я рукою допомагаю привідривати заслонку то обороти зібльшуються суттєво). Питання: купляти нове пускове яке стопудово тримає розрідження і я к його прервіряти так як я (язиком закриваючи отвір) чи воно в справному вигляді так і має бути що не тримає розрідження а на машині частково тримає. І ще одне у двох моїх розібраних пускових цікава деталь пружинка (я не знаю як вона реагує на гвинт який я хочу вркучувати або відкручувати), сам гелуювальний гвинт пролазить в пружину ніяким чином не підтискаючи чи не послабляючи її.

Як би там не було але машина завелась без проблем і зранку сьогодні теж. Є один нюанс, у мене машина на газу тому на бензошлангу стоїть бензиновий електроклапан який має два режими роботи (штатний і аварійний). Суть така що в аварійному режимі я просто вручну відкриваю в певне положення краник і бензин безперешкодно поступає до карба, тільки в аварійному режимі можна вручну підкачати лапкою бензонансоа до карба бензин. От я думаю а може це цей електроклапан вимахується і дає при запуску такий ефект що мусиш підгазовувати. У всякому разі сьогодні в аварійному режимі все нормально запустилось. Буду ще ввечері пробувати і завтра. А потім запускатись з штатним режимом електроклапана якшо така фігня повтрориться то значить це електроклапан дає мені таку МУЗИКУ

Сообщение изменено: sashamo, 04 Декабрь 2015 - 12:05.


#22 zootechnik

zootechnik

    просто зоотехник


  • Пользователи
  • 1 745 сообщений
  • Регистрация 22-Ноябрь 10
  • Откуда:Полтава
  • Авто:ВАЗ-21011(21013)

Опубликовано 04 Декабрь 2015 - 12:31

значить це електроклапан дає мені таку МУЗИКУ

Якщо є грязюка в на вході в карбюратор, то вона є і на бензиновому клапані.
З клапана зняти шланги, подати +12 щоб він відкрився і в зворотньому напрямку продути(від карбюратора до бензонасоса) - повинно сміття викинути

На пусковому є повітряний(вакуумний) канал який може забитися, він в корпусі карбюратора.
Я вже не пам'ятаю як там в Озона, дома валяється пускове, ввечері гляну

Сообщение изменено: zootechnik, 04 Декабрь 2015 - 12:34.

Я розмовляю по-українські, могу говорить по русски та балакати по полтавськи

#23 PJR

PJR

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 371 сообщений
  • Регистрация 29-Июнь 12

Опубликовано 04 Декабрь 2015 - 14:57

Як би там не було але машина завелась без проблем і зранку сьогодні теж. Є один нюанс, у мене машина на газу тому на бензошлангу стоїть бензиновий електроклапан який має два режими роботи (штатний і аварійний). Суть така що в аварійному режимі я просто вручну відкриваю в певне положення краник і бензин безперешкодно поступає до карба, тільки в аварійному режимі можна вручну підкачати лапкою бензонансоа до карба бензин. От я думаю а може це цей електроклапан вимахується і дає при запуску такий ефект що мусиш підгазовувати. У всякому разі сьогодні в аварійному режимі все нормально запустилось. Буду ще ввечері пробувати і завтра. А потім запускатись з штатним режимом електроклапана якшо така фігня повтрориться то значить це електроклапан дає мені таку МУЗИКУ


Ты когда утром заводишься на бензине и у тебя проблеммы, ты перед этим вечером глушил машину, работающую на бензине или газе?

#24 sashamo

sashamo

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 131 сообщений
  • Регистрация 04-Ноябрь 13

Опубликовано 04 Декабрь 2015 - 16:09

PJR описана мною спочатку проблема з підгазовуванням стосується саме для їзди на бензині. З тих пір як вона виникла на газу зранку завестись стало дуже важко. Тому поки заводжусь на бензині і їжджу теж на ньому.

#25 DVA

DVA

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 612 сообщений
  • Регистрация 14-Март 09
  • Откуда:Гостомель-Киев
  • Авто:ВАЗ-21053

Опубликовано 05 Декабрь 2015 - 20:44

Проверить мембрану пускового устройства (ПУ) можешь так, сними ПУ с карба, утопи шток ПУ, закрой отверстие пальцем и если шток остался на месте ( утопленным) то мембрана целая. Я тоже много искал про эту "озоновую дыру" во время прогрева. Вот почитай, если не лень, может и у тебя получится настроить http://www.autolada....165361&start=50 там на третей, по моему, странице.
L A D A

#26 sashamo

sashamo

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 131 сообщений
  • Регистрация 04-Ноябрь 13

Опубликовано 07 Декабрь 2015 - 11:14

Знову я на вихідних перебирав карб і пускове. Нарешті нормально зробив пускове і відрегулював його (ніяк не міг підібрати нормальну мембрану щоб тримало розрідження але на ринку купив товстішу із товстішою прокладною герметично запаяну може заводська навіть бо гарно так добротно зроблена а не ті рожеві що продаються). Перед цим було так що пускове починало привідкриватись дуже пізно а зараз воно одразу як тільки двигун робить перші запуски циліндрів. Коротше пускове зараз працює на 5 балів + поміняв свічки, поставиви super bosh як результат в неділю зранку з півтика завіся 1 хв прогрівся і рушив майже одразу ховаючи пдісос причому машинка рухалась нормально і почала трохи смикатись коли повністю убрав підсос але то просто тому що вона була холодна, трошки витянув назад і все ок. Так шо можна сказали шо зробивши нормально пускове і помінявши свічки машина вроді ожила. Подивлюсь як буде їздити на тижні.

#27 sashamo

sashamo

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 131 сообщений
  • Регистрация 04-Ноябрь 13

Опубликовано 19 Январь 2016 - 17:01

Коротше знову взялась стара проблемка з підгазовкою. Після ремонту пускового машинка запускалась до -3 номрально. Але якшо більше -5 то знову мушу підгазовувати. Причому дивно що двигун заводиться пару секунд працює на 2000 обертів і починає глохнути (мушу підгазовувати тобто тримати оберти на рівні 2000 тисяч не менше). І так хвилинку по підгазовувую і далі все нормально працює. Прогріта машина заводиться з півтика.

#28 PJR

PJR

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 371 сообщений
  • Регистрация 29-Июнь 12

Опубликовано 20 Январь 2016 - 08:13

sashamo, я бы попробовал определить, что происходит: беднит или богатит, а потом думал бы дальше

#29 DVA

DVA

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 612 сообщений
  • Регистрация 14-Март 09
  • Откуда:Гостомель-Киев
  • Авто:ВАЗ-21053

Опубликовано 20 Январь 2016 - 10:34

Коротше знову взялась стара проблемка з підгазовкою. Після ремонту пускового машинка запускалась до -3 номрально. Але якшо більше -5 то знову мушу підгазовувати. Причому дивно що двигун заводиться пару секунд працює на 2000 обертів і починає глохнути (мушу підгазовувати тобто тримати оберти на рівні 2000 тисяч не менше). І так хвилинку по підгазовувую і далі все нормально працює. Прогріта машина заводиться з півтика.


Похоже, что воздушная заслонка не открывается на заданный зазор и идет богатая смесь или перелевает, посмотреть иглу, уровень в поплавковой камере.
L A D A

#30 sashamo

sashamo

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 131 сообщений
  • Регистрация 04-Ноябрь 13

Опубликовано 20 Январь 2016 - 11:05

Сьогодні зранку знімав кришку і дивився що відбувається. Спочатку при заводці двигун хапає при цьому пускове привідкриває воздушну заслонку десь на 5 мм і двигун працює пару секунд 4-5 і потім оберти одразу падають і глохне. Я спробував коли йде падіння обертів пальцем закривати трохи заслонку десь щілина лишалась на 2-3 мм і оберти зростали при цому двигун впевнено працював але через пару секунд знову починають падати оберти і я відпускаю пальця із заслонки при цьому вона вертається у своє робоче положення 5 мм і двигун впевнено починає працювати. І ще я помітив що так як би то спочатку при невдалих заводках в першій камері видно підкапування бензину. Може дійсно голка підмерзає зранку чи шось типу того. Рівень бензину місяць тому як міняв пускове то регулював. Типу я так розумію спочатку суміш забідна а потім забагата стає.

Поки що заводжу дриганням педальки газу з вижатим щепленням десь до 1 хв залежить від морозів поки двигун не почне впевнено працювати. Прогріта і не дуже схлолоха машина заводиться нормально. Мені цікаво тепер прослідкувати що відбувається коли я зранку дригаю газом з витянутим підсосом. Я типу суміш роблю багатшою (бензин додатково йде від педальки через носик) + даю більше повітря в двигун (вроді як кажуть при газуванні вентилюються свічки). Поправте може шо не так.

#31 Вова777

Вова777

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 307 сообщений
  • Регистрация 24-Июль 15
  • Откуда:Дальние-дали
  • Авто:БЕЛАЗ-75710

Опубликовано 20 Январь 2016 - 18:44

Коротше знову взялась стара проблемка з підгазовкою. Після ремонту пускового машинка запускалась до -3 номрально. Але якшо більше -5 то знову мушу підгазовувати. .

у тебя скорее всего перемерзает система холостого хода для того шоб этого небыло должна стоять жаровня и гофра бумажная на воздушный фильтр ...это явление происходит не у всех но на некоторых машинах есть такое ..

#32 sashamo

sashamo

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 131 сообщений
  • Регистрация 04-Ноябрь 13

Опубликовано 21 Январь 2016 - 11:12

Вчора ввечері і сьогодні зранку знову дивився карб. Коротше рівень в поплавковій камері норма, голка теж норма, тримає. Вроді подивився уважніше то переливу в перші камеру не спостерігається вроді все сухо. Але от такий от нюанс. Коли закрутив пускове по самі "помідори" лишив 2-3 мм зазору то машинка запускається з півтика в мороз але працює стабільно лише хвилину не більше а потім починає двигун давитись і мусово рукою привідкривати заслонку. Зранку теж запускав з півтичка.

Значить машина в мороз хоче для запуску багатшу суміш але коли трохи прогріється вертаєтсья в норму і хоче ствого станадартного пусквого зазору в 5 +-0,5 мм зазору. Хто що порадить щоб в морози не топтати педальку газу?

#33 PJR

PJR

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 371 сообщений
  • Регистрация 29-Июнь 12

Опубликовано 21 Январь 2016 - 11:27

sashamo, друже, а якщо пiсля пуску двигуна ти через 10 секунд втавишь пiдсос на половину, пусковий зазор вже не буде впливати на сумiш. Вiн впливає тiльки коли пiдсос повнiстю витягнутий. I ще треба поексперементувати з згинанням-розгинанням тяги вiд пускового до заслонки першої камери, впливає на оберти двигуна при витягнутому пiдсосi.

#34 sashamo

sashamo

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 131 сообщений
  • Регистрация 04-Ноябрь 13

Опубликовано 21 Январь 2016 - 12:41

У мене була така думка але коли я вдавлюю пісос на плоловину то і суміш уже йти буде бідніша бо підсос вроді як регулює більшу-меншу подачу палива. Хоча поексперементувати можна. А з тягою шо там експерементувати вона має бути при витягнутому підсосі без зазору з’єднуватись з заслонкою бо якшо буде зазор то пускове буде неточно працювати (не буде врахований даний зазор між тягами).

А що це за приколи з перемерзанням системи холостого ходу. Розкажіть будь ласка детальніше про це, бо у мене машина на вулиці завжди стоїть, може дісно є така фігня.

#35 Вова777

Вова777

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 307 сообщений
  • Регистрация 24-Июль 15
  • Откуда:Дальние-дали
  • Авто:БЕЛАЗ-75710

Опубликовано 21 Январь 2016 - 13:41

А що це за приколи з перемерзанням системи холостого ходу. Розкажіть будь ласка детальніше про це, бо у мене машина на вулиці завжди стоїть, може дісно є така фігня.

система хх представляет из себя два жиклёра воздушный и топливный эта единственная система на озоне которая работает абсолютно на всех режимах ..в результате мы имеем общий уровень бензина топливный жиклёр хх и воздушный жиклёр хх ..воздушный как правило со временем коксуется там такая сажа шо не берёт даже ацетон, поэтому его нада раз в десять лет хотябы откалибровать можна обычным сверлом ..почти на всех класических карбах диаметр его 1.7 ..смотрим по мануалу какой должен быть диаметр воздушного жиклёра хх берём сверло и акуратно ручками проходим туда сюда .а теперь шо нам это даст ,чем больше воздушный жиклёр тем мельче летит фракция это очень важно особенно на холодную и если например он засраный то его диаметр уже например 1.6 или 1.5 это сказывается на всех режимах работы карба так как система хх просто начинает багатить смесь на всех режимах и летит с неё харашо..конструктора это учли и сделали байпасный канал болт спрятаный под заглушкой он скидует поток с системы хх также при помощи его уменшают со.. понятно меньше льёт лучше горит значит меньше со..при нормальных условиях и плюсовой температуре это работает если много смеси на холостом чуть открутил байпас и порядок (если например поставить меньше топливный жиклёр хх то это скажется токо на качестве смеси и всё) но уже при минусовой температуре пропадают хх получается летит сильно крупная фракция бенза и зажигание не справляется отсюда и падение оборотов на хх на холодную .выход был найден простой они взяли и пустили в фильтр гарячий воздух с колектора который подогревал смесь и всё..если идеально правильно отрегулировать систему хх то в принцепе даже при -25 при работе на подсосе на пусковом обороты падать не будут и без тёплого воздуха.но первое с чего нада начинать регулировать хх это притереть обе заслонки к корпусу чтобы не было перетечек.. вобщем както так..

#36 DVA

DVA

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 612 сообщений
  • Регистрация 14-Март 09
  • Откуда:Гостомель-Киев
  • Авто:ВАЗ-21053

Опубликовано 22 Январь 2016 - 09:17

sashamo, друже, а якщо пiсля пуску двигуна ти через 10 секунд втавишь пiдсос на половину, пусковий зазор вже не буде впливати на сумiш. Вiн впливає тiльки коли пiдсос повнiстю витягнутий. I ще треба поексперементувати з згинанням-розгинанням тяги вiд пускового до заслонки першої камери, впливає на оберти двигуна при витягнутому пiдсосi.


Это ошибочное мнение, что пусковой зазор не влияет на прогрев. Пусковое устройство, если исправно, работает всегда. И еще, если хоть немного убрать подсос, то закроется зазор первой камеры и обороты упадут.
L A D A

#37 PJR

PJR

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 371 сообщений
  • Регистрация 29-Июнь 12

Опубликовано 22 Январь 2016 - 11:55

Это ошибочное мнение, что пусковой зазор не влияет на прогрев. Пусковое устройство, если исправно, работает всегда. И еще, если хоть немного убрать подсос, то закроется зазор первой камеры и обороты упадут.


1.По моему тяга мембраны пускового может приоткрыть воздушную заслонку, только если эта заслонка полностью закрыла камеру. Проведи эксперимент, пальцем на эту тягу можно нажать самому при разных положениях подсоса на заглушенном автомобиле.
2.Если немного убрать подсос то и заслонка закроется немного, там не мгновенное закрытие заслонки происходит, а плавное, поэтому при задвигании подсоса обороты плавно опускаются.

#38 DVA

DVA

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 612 сообщений
  • Регистрация 14-Март 09
  • Откуда:Гостомель-Киев
  • Авто:ВАЗ-21053

Опубликовано 23 Январь 2016 - 21:45

PJR, мы говорим о карбе Озон.
1. Твой эксперимент делал не раз, ведь нет разрежения , но Проведи эксперимент на заведенном авто и тягу вытягивай, а не утапливай и увидешь, что тяжело ее тянуть. Это сделанно для того, что если ты утопил подсос больше чем надо и авто начало глохнуть, то воздушная заслонка призакроется (если обороты меньше 1200, то пусковое не тянет воздушную заслонку).
2. Посмотри как закрывается и открывается первая камера на заглушенном авто, там чуть утопил подсос и нет зазора
L A D A

#39 А.С. 2101

А.С. 2101

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 271 сообщений
  • Регистрация 04-Июнь 06

Опубликовано 23 Январь 2016 - 23:18

У меня точно такая проблема как у тебя. до 0 градусов заводится сразу, а чем холоднее то нужно подгазовывать газом. прочитал твои действия. Регулировочный винт никакого отношения не имеет к пружине. Он на неё не давит. Он определяет положение заслонки. Проблема в том, что заслонка у тебя и меня сильно открывается и смесь обедняется и мотор глохнет. Но ты при регулировке сделал очень маленький зазор 2,5 мм. У тебя заводится, но потом переобогащается и мотор глохнет. Верни назад воздушную заслонку. Сделай 4 мм и пробуй Должно быть нормально. На Ютубе Порошин показал, что размер 5 мм + - 0,5 мм. Себе не сделал так как замой не езжу, а при 0 у меня заводится нормально.
Всего хорошего!

#40 аматор1

аматор1

    Забанен


  • Заблокированные
  • 530 сообщений
  • Регистрация 12-Август 15

Опубликовано 23 Январь 2016 - 23:57

sashamo, почитай "ЗР" за 70-80е года и наладишь пусковое без проблем! без всяких странных советов 222...




Посетителей, читающих эту тему: 0

0 пользователей, 0 гостей, 0 анонимных пользователей

Яндекс.Метрика