Привіт всім! Це історична подія Ми реалізували датчик швидкості (СВІЙ) на який не впливає ні редуктор заднього мосту ні редуктор в КПП - бо він відчитує на піввісі. Впливає тільки гума (її діаметр). В мене стоїть гума 195х50х15 її діаметр 576 мм. Рахуємо довжину яку автомобіль проходить за 1-ин оберт колеса : 3,14*0,576=1,80864 метра. Округлюєм до 1,81 метра.
Приборка BMW (а в мене така стоїть з Е36) працює з 5-ти імпульсним датчиком швидкості. Отже кожен імпульс повинен проходити через 20 см: 1,81/9=0,201 метра. На мою думку це досить висока точнічть. Ми це ркалізували за допомогою індукційного датчика
І диску який кріпиться до внутрішньої площини піввісі і який розбитий на 9 частин за допомогою потайних гвинтів М8.
З внутрішньої сторони 4-ри потаї під болти кріплення колеса
Поскільки піввісь зібрана то цей чарівний диск прийшлось розрізати
До піввісі він прикручується через різьби М8 кріплення барабанів. Мій товариш Scif дивився про можливість реалізації цього варіанту на барабанних гальмах (в нього барабанні а в мене дискові) і прийшов до висновку що це неможливо. Заважає механізм стояночного гальма.
Спідометер працює і це добре. Далі буде...
Добавлено через 16 минутkriyk, ну компоненты каждый под себя строит. Ты скажи цену плиты и какие кпп под неё подходят.
Плита 2500 грн. Я не великий спец по КПП бімерів, але я її робив під Getrag 240 (Е30 павукова).