Перейти до вмісту

Друзі. Проект буде закрито в кінці 2024 року. Перемоги і миру вам. Хай щастить. Слава Україні.

Фотографія
- - - - -

Потрібна допомога щодо міні ремонту двигуна 1,3


  • Please log in to reply
27 replies to this topic

#1 Voker

Voker

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 162 Повідомлень:
  • Реєстрація 21-вересень 11

Відправлено 28 березень 2016 - 10:52

Вітаю одноклубники! Прошу модераторів не зносити тему оскільки нічого конкретного не знайшов, а потрібна чітка допомога, що і як зробити!!Оскільки в даному питанні ще не досить опитний:bk:
Комплектація двигуна: об'єм 1,3, блок 11, стоїть БСЗ та газова установка. Двигун кручу до 3,5 - 4 тисячі.
А тепер суть питання!
Значить ситуація наступна:двигун після капіталки пройшов 17 тисяч і почав солідно їсти масло, за 3 тисячі після заміни рівень впав від максимального до мінімального на щупі. Перед заміною масла було те саме. Двигун не димить, компресія коли заміряли 9.5 всюди.
Грішу на кольца і сальники.
Чи допоможе це? Чи потрібно ще на щось звернути увагу? Ясно що без розбору двигуна нічого не буде ясно! А також хотілось би, щоб на низах двигун був трішки резвіший, ніж зараз. Оскільки на бензині він звір, а на газі трішки не то, але це лікується регулюванням редуктора. І чи дасть щось установка розпредвалу від 21213 та КПП 5 ступки від полонезу!

#2 Emissions

Emissions

    В бой идут одни шатуны


  • Модераторы
  • 16 537 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-листопад 12
  • Откуда:Киев
  • Авто:21061, 21083

Відправлено 28 березень 2016 - 10:55

імхо краще шукати блок 2103\2106 і піднімати СЖ до 10 одиниць.

а яке масло? бо якщо б їла масло то і диміла б, може дуже в угар йде?

f32248a54d5233b01589e2ceddc90c6f.gif

Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
ВАЗ 21061 (1986) Emissions [Lina]  ВАЗ 21083 (1989) Emissions

#3 Voker

Voker

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 162 Повідомлень:
  • Реєстрація 21-вересень 11

Відправлено 28 березень 2016 - 10:57

Масло Shell HX-7 10w40! тобто краще зробити кап ремонт повністю, з заміною блока 011 на 06?

Добавлено через 45 секунд
Я теж думаю, що воно просто вигорає!!

#4 Emissions

Emissions

    В бой идут одни шатуны


  • Модераторы
  • 16 537 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-листопад 12
  • Откуда:Киев
  • Авто:21061, 21083

Відправлено 28 березень 2016 - 10:58

Voker, це я дав варіант якщо буде кап ремонт
а так можна спробувати замінити сальники клапанів, але все одно машина б трохи диміла якщо сальники....

f32248a54d5233b01589e2ceddc90c6f.gif

Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
ВАЗ 21061 (1986) Emissions [Lina]  ВАЗ 21083 (1989) Emissions

#5 Voker

Voker

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 162 Повідомлень:
  • Реєстрація 21-вересень 11

Відправлено 28 березень 2016 - 11:00

Та от в тому і загадка, куди ж тоді масло дівається, якщо ніде ні чого не тече, всі прокладки і сальники в двигуні не пропускають, а масло кудись йде:( Просто зараз із фінансами на капремонт не дуже, а авто потрібне от і дилема виникла!!

#6 Emissions

Emissions

    В бой идут одни шатуны


  • Модераторы
  • 16 537 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-листопад 12
  • Откуда:Киев
  • Авто:21061, 21083

Відправлено 28 березень 2016 - 11:02

Voker, ну спробуй інше масло :) це буде явно дешевше ніж капіталка)

f32248a54d5233b01589e2ceddc90c6f.gif

Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
ВАЗ 21061 (1986) Emissions [Lina]  ВАЗ 21083 (1989) Emissions

#7 Voker

Voker

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 162 Повідомлень:
  • Реєстрація 21-вересень 11

Відправлено 28 березень 2016 - 11:16

Але це все почалось після інтенсивної експлуатації авто, плюс дане масло уже не один рік використовують друзі і знайомі і лише хороші відгуки, тай дане масло не з теперішніх розливів, а фірмове з загашника. Я щось сумніваюсь, що справа в маслі!

#8 БАККАРА

БАККАРА

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 993 Повідомлень:
  • Реєстрація 09-квітень 10

Відправлено 28 березень 2016 - 11:52

Але це все почалось після інтенсивної експлуатації авто, плюс дане масло уже не один рік використовують друзі і знайомі і лише хороші відгуки, тай дане масло не з теперішніх розливів, а фірмове з загашника. Я щось сумніваюсь, що справа в маслі!

9.5 це вже капіталка, певна річ якщо перевірено усе. Клапана, як що не щільно прилягають, так само компресія буде меньшою. Сальники клапанів дубові або драні, або просто по відлітали разом з шийками направляючих,...досить одного, масло буде жерти...

#9 Voker

Voker

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 162 Повідомлень:
  • Реєстрація 21-вересень 11

Відправлено 28 березень 2016 - 12:17

Ок, зрозумів, що поки не розберу двигун і не гляну що і як то і говорити тоді про щось можна буде!. А на рахунок розпредвалу 21213?

#10 Emissions

Emissions

    В бой идут одни шатуны


  • Модераторы
  • 16 537 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-листопад 12
  • Откуда:Киев
  • Авто:21061, 21083

Відправлено 28 березень 2016 - 12:26

А на рахунок розпредвалу 21213?

якщо ваш буде зношенний і з люфтом, то можна брати 213-й


9.5 це вже капіталка,

ну не зовсім, коли 8 і нижче, тоді вже так.

f32248a54d5233b01589e2ceddc90c6f.gif

Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
ВАЗ 21061 (1986) Emissions [Lina]  ВАЗ 21083 (1989) Emissions

#11 Voker

Voker

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 162 Повідомлень:
  • Реєстрація 21-вересень 11

Відправлено 28 березень 2016 - 12:46

Якщо я правильно розумію, то з установкою 213 мотор краще буде брати на низах!!! Чи потрібно ще якісь заміни, щоб низи краще відчувались??

#12 Emissions

Emissions

    В бой идут одни шатуны


  • Модераторы
  • 16 537 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-листопад 12
  • Откуда:Киев
  • Авто:21061, 21083

Відправлено 28 березень 2016 - 14:06

Voker, возможно разницу не заметишь, что бы с низов было лучше, то тут уже ОКБ 44 к примеру будет круче, но после 4 тухнуть будет.

f32248a54d5233b01589e2ceddc90c6f.gif

Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
ВАЗ 21061 (1986) Emissions [Lina]  ВАЗ 21083 (1989) Emissions

#13 ORION

ORION

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 601 Повідомлень:
  • Реєстрація 04-вересень 10

Відправлено 28 березень 2016 - 17:12

А капиталка какая была?
Полностью все точилось, шлифовалось, подгонялось, запчасти новые?
На каком пробеге началась интенсивная эксплуатация?
Интенсивная эксплуатация это какая из дома на роботу или такси,грузы возить?
ВАЗ 2102 1984г 1.5 ГБО

#14 Voker

Voker

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 162 Повідомлень:
  • Реєстрація 21-вересень 11

Відправлено 29 березень 2016 - 07:49

А капиталка какая была?
Полностью все точилось, шлифовалось, подгонялось, запчасти новые?
На каком пробеге началась интенсивная эксплуатация?
Интенсивная эксплуатация это какая из дома на роботу или такси,грузы вози

Повна, блок розточувався, колінвал шліфувався, клапана притирались, розпредвал, поршні, кольца, вкладиші і тд все нове. Інтенсивна експлуатація мається на увазі ізда на великі відстані і крутіння двигуна до 4 тисяч. Масло почала серйозно брати після 10-4 тисяч після капремонту, тобто тисчя 5-6 назад, спочатку думав жене з під сальників, але усе поміняв всюди сухо і долив масло, а воно знову кудись щезає, ще грішу на газ, але вона не повинна брати масло ні на газу ні на бензині

#15 Emissions

Emissions

    В бой идут одни шатуны


  • Модераторы
  • 16 537 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-листопад 12
  • Откуда:Киев
  • Авто:21061, 21083

Відправлено 29 березень 2016 - 07:53

і крутіння двигуна до 4 тисяч.

це якщо чесно то для двигуна нормальна робоча зона :)

f32248a54d5233b01589e2ceddc90c6f.gif

Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
ВАЗ 21061 (1986) Emissions [Lina]  ВАЗ 21083 (1989) Emissions

#16 Voker

Voker

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 162 Повідомлень:
  • Реєстрація 21-вересень 11

Відправлено 29 березень 2016 - 07:58

Та от я теж так думаю. Але знайомий моторист який на наших моторах зїв не один зуб, каже, що наші мотори люблять режим то 3 тисяч, а якщо вище, то починають брати масло!

#17 Emissions

Emissions

    В бой идут одни шатуны


  • Модераторы
  • 16 537 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-листопад 12
  • Откуда:Киев
  • Авто:21061, 21083

Відправлено 29 березень 2016 - 08:05

що наші мотори люблять режим то 3 тисяч

ніфіга подолбного, це двигуну в натяг, потоім наблюдаємо на випускних клапанах отаке чудо
Зображення

я б все ж таки міняв би масло, і шо шо бренд? он у товариша мотул був залитий, теж на газу їздить, доливав його постійно, хоч не диміла і не текло ніде, угорало просто:bk:

f32248a54d5233b01589e2ceddc90c6f.gif

Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
ВАЗ 21061 (1986) Emissions [Lina]  ВАЗ 21083 (1989) Emissions

#18 БАККАРА

БАККАРА

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 993 Повідомлень:
  • Реєстрація 09-квітень 10

Відправлено 29 березень 2016 - 10:51

Та от я теж так думаю. Але знайомий моторист який на наших моторах зїв не один зуб, каже, що наші мотори люблять режим то 3 тисяч, а якщо вище, то починають брати масло!

Це повна туфта! старі мотори вазів слабі тільки якістю запчастин, та відсутністю їх належаної цементації. Компресія в моторі повинна бути,... ступінь стискання помножена на 1.3 якщо меньше після кап ремонту то треба запитати у моториста як він клапана притер. При умові що і розточка двигуна зроблена нормально...Тобто 8.5х1.3=11.05 не меньше. Масло не повинно стікати повністю, а залишати по собі тонкий шар масляної плівки. За пару днів все мае бути таким як пару годин тому, уявить що ви пофарбували,... ну наприклад перо гусяче для поплавка, червоною фарбою, вот так само масло вашого двигуна мае триматися за метал.
Emissions На рахунок компресії 9.5 потрібно знати через що вона виникла. В любому разі машина їхати буде але ККД буде меньший, я їздив і на 8...і навіть 6 атм було и масло не їло тільки клапана були на біту схожі. Вже після того як почав вистрілювати щуп масла, зупинився на ремонт
Добре при 9.5 не капіталка а ремонт...

#19 ORION

ORION

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 601 Повідомлень:
  • Реєстрація 04-вересень 10

Відправлено 29 березень 2016 - 16:27

А какое масло вы используете?
По поводу компрессии 9,5 маловато после капремонта тут два варианта либо клапана зажаты или кольцам хана. Большой расход масла могут давать масло съемные колпачки, слетел один или два вот тебе масло и уходит.

Повідомлення відредагував ORION: 30 березень 2016 - 12:15

ВАЗ 2102 1984г 1.5 ГБО

#20 SOT@ 1991

SOT@ 1991

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 162 Повідомлень:
  • Реєстрація 16-грудень 15

Відправлено 29 березень 2016 - 21:09

Да компрессия маленькая у меня после 170 тыщ 10.5 давит.




0 людей читають цю тему

0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів

Яндекс.Метрика