вышпаклевать внутренние шлицы,
Та я Їх заварив щоб не шпаклювати
Рама. Заміна втулки маятника.
Щоб не робити стапель, виставив раму на столі фрезерного станка так щоб можна було зняти і поставити на те саме місце. як відцентрувався по старій втулкі зняв рамуі вирізав іЇ
Стара втулка просто металева томувирішив трохи вдосконалити, нову зробити більшого діаметру щоб була можливість в середину вставить бронзові втулки. Вирахував максимальний діаметр який влізе в маятник і такою фрезою зробив гніздо в рамі під нову втулку.
Далі зібрав задню частину рами і середні частини амортизаторів. Виставив маятник по центру і прихватив втулку.
Поки була зібрана задня частина рами вирішив ще раз перед підготовкою до покраски приміряти всі деталі.
Знов все розібрав і обварив. Також у верхній частині рами вварив втулку для кріплення коляски, бо на цій рамі його не було а заводське кріплення виглядає дуже не естетично