Перейти до вмісту

Друзі. Проект буде закрито в кінці 2024 року. Перемоги і миру вам. Хай щастить. Слава Україні.

Фотографія
- - - - -

Степень Сжатия.


  • Please log in to reply
28 replies to this topic

#21 Andriy1352

Andriy1352

    Модератор


  • Модераторы
  • 17 806 Повідомлень:
  • Реєстрація 17-травень 13
  • Откуда:Хмельницький
  • Авто:VAZ 2103? 2.0 16v Stroker буде

Відправлено 19 лютий 2017 - 10:16

Blade,витрата збільшилась і шумність двигуна(логан), в жигуля помітив впускний колектор в конденсаті ну і теж що з логаном. На заправці його вже немає.
Головне не машина, а водій!

#22 VETALZZZ

VETALZZZ

    Член клуба


  • Супер-модераторы
  • 11 309 Повідомлень:
  • Реєстрація 28-жовтень 07
  • Откуда:Днепр
  • Авто:21051, 21011

Відправлено 19 лютий 2017 - 12:56

Blade,Все верно.Нно каким образом? ГБЦ доработать в принципе можно (но только не то,что как в нэте),но литье,форма должна быть другая и само днище поршня само-собой.Нну в принципе на 214-х сам поршень как-бы и доработан,а ГБЦ как была-так и осталась.

21213\14 голова имеет меньшую камеру, чем 011.


Днем он нормальный человек, а ночью чинит Жигули
https://www.drive2.r...58684027734013/

#23 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 872 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Откуда:Галичина
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 19 лютий 2017 - 13:04

Питання до тюнінгістів - ті, хто поставив вкорочені шатуни і демпферний шків - не помітили появу вібрації?  У мене теліпає так, аж планку натягу ременя ламає. Вже один такий шків тріснув по канавці для шпонки.



#24 Andriy1352

Andriy1352

    Модератор


  • Модераторы
  • 17 806 Повідомлень:
  • Реєстрація 17-травень 13
  • Откуда:Хмельницький
  • Авто:VAZ 2103? 2.0 16v Stroker буде

Відправлено 19 лютий 2017 - 13:24

VETERAN,ті шківи і на високих блоках тріскають.
Головне не машина, а водій!

#25 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 872 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Откуда:Галичина
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 19 лютий 2017 - 13:52


,ті шківи і на високих блоках тріскають
І що робити? Витягати той балансир з гумою?

#26 Andriy1352

Andriy1352

    Модератор


  • Модераторы
  • 17 806 Повідомлень:
  • Реєстрація 17-травень 13
  • Откуда:Хмельницький
  • Авто:VAZ 2103? 2.0 16v Stroker буде

Відправлено 19 лютий 2017 - 13:53

Балансувати може.
Головне не машина, а водій!

#27 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 872 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Откуда:Галичина
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 19 лютий 2017 - 14:00

Andriy1352,Відбалансовано все разом - ще коли мотор робив. Таке враження, що то той балансир трясе вперед-назад - яскраво виражений резонанс на 2000-2500 об/хв. 



#28 Blade

Blade

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 926 Повідомлень:
  • Реєстрація 31-серпень 12

Відправлено 19 лютий 2017 - 15:57

Трудится у меня демпферный шкив вот такой. Проблем нет. Но у меня обычные шатуны.


Если работаешь чтобы жить, так зачем убиваться на работе?

#29 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 872 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Откуда:Галичина
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 19 лютий 2017 - 16:06

У мене подібний. Вже 6 років і 80 тис.км. Це вже другий, бо перший розколовся по шпонці. Хочу його заварити і викинути грузик з ґумкою.






0 людей читають цю тему

0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів

Яндекс.Метрика