Дифференциал повышенного трения
Автор
golden88
, лис 14 2009 21:51
50 replies to this topic
#24
Відправлено 15 березень 2010 - 18:04
хочу себе такое поставить. Один вопрос: там втулки "грибок чего-то там масляного насоса" - они готовые или их ещё дорабатывать надо???
Крест на пузе! Буду ставить - сделаю кино про как.
Крест на пузе! Буду ставить - сделаю кино про как.
#33
Відправлено 14 січень 2012 - 09:58
Паша 1987 Київ, Ну нада вийнять редуктор, розібрать вісь сателітів, затасувать втулки з пружиною, собрать, виставить зазор в парі(це зробить тіки спєц на стенді). Посезонно використовувать не раціонально і дорого!(роботи часа на 3-4 єслі є весь інструмент)
#34
Відправлено 01 березень 2012 - 18:14
Блін забув отписаться.
Поставили ми на товариша копійчину (собі передумав ставить) цей "дифференціал", на льоду і снігу більш-менш нічо так, сразу понравилось, ну не скажеш шо ВАУ!!! грибуться два колеса, машина управляєма, рулиться норм, но чим більше їздиш тим все хуже і хуже, начинає шліфує одне. На асфальті і більш-менш чепким покриттям толку ноль. Можна поставить дуже жостку пружину, ну тоді сателіти бистро вигризають собі місце в корпусі ну і гребти трохи краще буде, а слаба пружина - даже на снігу не гребтиме два колеса.
Короче не понравилось... Ставить можна на зіму з жосткой пружиной, но тіки на другий/запасний редуктор.
Поставили ми на товариша копійчину (собі передумав ставить) цей "дифференціал", на льоду і снігу більш-менш нічо так, сразу понравилось, ну не скажеш шо ВАУ!!! грибуться два колеса, машина управляєма, рулиться норм, но чим більше їздиш тим все хуже і хуже, начинає шліфує одне. На асфальті і більш-менш чепким покриттям толку ноль. Можна поставить дуже жостку пружину, ну тоді сателіти бистро вигризають собі місце в корпусі ну і гребти трохи краще буде, а слаба пружина - даже на снігу не гребтиме два колеса.
Короче не понравилось... Ставить можна на зіму з жосткой пружиной, но тіки на другий/запасний редуктор.
#37
Відправлено 07 березень 2012 - 16:58
І так, сьогодні зняли редуктор рішили глянуть шо за фігня, чого не працює.
Витянувши піввісі стало все понятно, піввісі вперались в пружину і в кінці-кінців перетерли її і вона лопнула.
Висновок, перед установкою даної штуки треба торцонуть/зточить обидві піввісі на 3-4 мм і все буде гуд.
На даний момент було найдено нову пружину(фордовську) більш жосткішу, торцонуті піввісі, осталось трохи проточить латунні втулки бо не налазить пружина. Після цього буде знову собраний редуктор і будем тестірувать дальше. Будем надіяться шо після декількох допрацювань діфф буде працювать отлічно.
Витянувши піввісі стало все понятно, піввісі вперались в пружину і в кінці-кінців перетерли її і вона лопнула.
Висновок, перед установкою даної штуки треба торцонуть/зточить обидві піввісі на 3-4 мм і все буде гуд.
На даний момент було найдено нову пружину(фордовську) більш жосткішу, торцонуті піввісі, осталось трохи проточить латунні втулки бо не налазить пружина. Після цього буде знову собраний редуктор і будем тестірувать дальше. Будем надіяться шо після декількох допрацювань діфф буде працювать отлічно.
0 людей читають цю тему
0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів