Перейти до вмісту

Друзі. Проект буде закрито в кінці 2024 року. Перемоги і миру вам. Хай щастить. Слава Україні!

Фотографія
- - - - -

Дифференциал повышенного трения


  • Please log in to reply
50 replies to this topic

#21 NeoN4ik

NeoN4ik

    Забанен


  • Заблокированные
  • 3 161 Повідомлень:
  • Реєстрація 12-лютий 07

Відправлено 03 березень 2010 - 15:12

Тему читал, но для чего оно нужно так и непонял!
На пустой машину будет жопу водить, работать будет только под нагрузкой, и смысл?

#22 golden88

golden88

    Член клуба


  • Пользователи
  • 5 541 Повідомлень:
  • Реєстрація 19-січень 08
  • Авто:VW Passat B5+

Відправлено 03 березень 2010 - 21:45

NeoN4ik, да не будет оно жопу водить, там не столько преднатага! Я так думаю полезный эфект будет только зимой, когда одно колесо буксует, а второе стоит. На асфальте его вообще не почуствуещь ИМХО!!!

#23 NeoN4ik

NeoN4ik

    Забанен


  • Заблокированные
  • 3 161 Повідомлень:
  • Реєстрація 12-лютий 07

Відправлено 04 березень 2010 - 12:55

только зимой, когда одно колесо буксует

ага, а на скользкой дороге будеш ехать до первого кувета!

#24 SergeyRomanov

SergeyRomanov

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 148 Повідомлень:
  • Реєстрація 08-червень 08

Відправлено 15 березень 2010 - 18:04

хочу себе такое поставить. Один вопрос: там втулки "грибок чего-то там масляного насоса" - они готовые или их ещё дорабатывать надо???

Крест на пузе! Буду ставить - сделаю кино про как.

#25 GIMLI

GIMLI

    БЦstyle


  • Модераторы
  • 2 020 Повідомлень:
  • Реєстрація 17-грудень 07

Відправлено 16 березень 2010 - 10:10

В тех втулках нужно будет вырезать сектор равный 180 градусам. это нужно для того что бы втулки зашли в зацепление одна с другой.
Читаем НОВЫЕ правила

#26 Mastervsego1

Mastervsego1

    Новичок


  • Пользователи
  • 21 Повідомлень:
  • Реєстрація 12-вересень 11

Відправлено 13 вересень 2011 - 16:38

Медная стружка в редукторе никого не смущает!?
Наслаждаюсь молодостью!!!

#27 golden88

golden88

    Член клуба


  • Пользователи
  • 5 541 Повідомлень:
  • Реєстрація 19-січень 08
  • Авто:VW Passat B5+

Відправлено 13 вересень 2011 - 19:32

Mastervsego1,специально ставятся шайбы между втулкой и сателитом.

#28 sav

sav

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 896 Повідомлень:
  • Реєстрація 09-вересень 09

Відправлено 29 вересень 2011 - 14:33

так что с прогрессом. поставил кто то такое, где отчеты и прочее?

#29 golden88

golden88

    Член клуба


  • Пользователи
  • 5 541 Повідомлень:
  • Реєстрація 19-січень 08
  • Авто:VW Passat B5+

Відправлено 29 вересень 2011 - 17:13

Я переболел этим. На форуме ВФТС читал что нифига он не даёт существенного. А вообще моё мнение что данный девайс обязательно зимой сорвет в занос когда не надо, а летом когда сел и нужна блокировка то его просто не хватит... ИМХО

#30 Quattro

Quattro

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 153 Повідомлень:
  • Реєстрація 10-жовтень 10

Відправлено 12 січень 2012 - 20:25

Здєлав я собі таку матню(правда з діаметрами під пружину трохи не вгадли), вийде редукторщик з отпуску - поставим. Думаю штука нормальна, на зіму в самий раз:)

#31 golden88

golden88

    Член клуба


  • Пользователи
  • 5 541 Повідомлень:
  • Реєстрація 19-січень 08
  • Авто:VW Passat B5+

Відправлено 12 січень 2012 - 21:52

на зіму в самий раз

чтобы машину ловить в поворотах) Я отказался от такого девайса.

#32 Паша 1987 Київ

Паша 1987 Київ

    Новичок


  • Пользователи
  • 53 Повідомлень:
  • Реєстрація 06-жовтень 11

Відправлено 14 січень 2012 - 09:26

чтобы машину ловить в поворотах) Я отказался от такого девайса.


А на скільки ці девайси зйомні? Може їх використовувати посезонно?

#33 Quattro

Quattro

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 153 Повідомлень:
  • Реєстрація 10-жовтень 10

Відправлено 14 січень 2012 - 09:58

Паша 1987 Київ, Ну нада вийнять редуктор, розібрать вісь сателітів, затасувать втулки з пружиною, собрать, виставить зазор в парі(це зробить тіки спєц на стенді). Посезонно використовувать не раціонально і дорого!(роботи часа на 3-4 єслі є весь інструмент)

#34 Quattro

Quattro

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 153 Повідомлень:
  • Реєстрація 10-жовтень 10

Відправлено 01 березень 2012 - 18:14

Блін забув отписаться.
Поставили ми на товариша копійчину (собі передумав ставить) цей "дифференціал", на льоду і снігу більш-менш нічо так, сразу понравилось, ну не скажеш шо ВАУ!!! грибуться два колеса, машина управляєма, рулиться норм, но чим більше їздиш тим все хуже і хуже, начинає шліфує одне. На асфальті і більш-менш чепким покриттям толку ноль. Можна поставить дуже жостку пружину, ну тоді сателіти бистро вигризають собі місце в корпусі ну і гребти трохи краще буде, а слаба пружина - даже на снігу не гребтиме два колеса.
Короче не понравилось... Ставить можна на зіму з жосткой пружиной, но тіки на другий/запасний редуктор.

#35 ORION

ORION

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 601 Повідомлень:
  • Реєстрація 04-вересень 10

Відправлено 01 березень 2012 - 20:00

эта штуковина одноразовая я так понял часа на 3 погонять а то может и меньше
ВАЗ 2102 1984г 1.5 ГБО

#36 Quattro

Quattro

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 153 Повідомлень:
  • Реєстрація 10-жовтень 10

Відправлено 02 березень 2012 - 16:55

Нє, ну на пару днів хватило активної їзди з шліфами і заносами:). Потом всьо !
А вобще я кажу єслі жостку пружину то на зіму одного редуктора може й хватить... короче дороге задоволення.

#37 Quattro

Quattro

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 153 Повідомлень:
  • Реєстрація 10-жовтень 10

Відправлено 07 березень 2012 - 16:58

І так, сьогодні зняли редуктор рішили глянуть шо за фігня, чого не працює.
Витянувши піввісі стало все понятно, піввісі вперались в пружину і в кінці-кінців перетерли її і вона лопнула.
Висновок, перед установкою даної штуки треба торцонуть/зточить обидві піввісі на 3-4 мм і все буде гуд.
На даний момент було найдено нову пружину(фордовську) більш жосткішу, торцонуті піввісі, осталось трохи проточить латунні втулки бо не налазить пружина. Після цього буде знову собраний редуктор і будем тестірувать дальше. Будем надіяться шо після декількох допрацювань діфф буде працювать отлічно.

#38 lukas

lukas

    Член клуба


  • Пользователи
  • 1 800 Повідомлень:
  • Реєстрація 13-травень 07

Відправлено 08 березень 2012 - 00:28

Quattro,ООО! дерзай! оч интересно!:ay:
придёт время, и возможно, я напишу здесь, что либо толковое....

#39 GIMLI

GIMLI

    БЦstyle


  • Модераторы
  • 2 020 Повідомлень:
  • Реєстрація 17-грудень 07

Відправлено 22 березень 2012 - 15:02

Не то слово! У меня так руки и не дошли(
Читаем НОВЫЕ правила

#40 Quattro

Quattro

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 153 Повідомлень:
  • Реєстрація 10-жовтень 10

Відправлено 23 березень 2012 - 19:09

Покашо тестірованіє откладено, время нема, но зато найшли ше один редуктор для експерементів:), тепер у нас їх два, 02-й і 03-й. Думаю до початку літа шо-то складем і провірим на асфальті і грунті... жаль шо зіма кончилась:(




0 людей читають цю тему

0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів

Яндекс.Метрика