Перейти до вмісту

Друзі. Проект буде закрито в кінці 2024 року. Перемоги і миру вам. Хай щастить. Слава Україні!

Фотографія
- - - - -

Плавная Педаль Газа


  • Please log in to reply
43 replies to this topic

#21 БАККАРА

БАККАРА

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 993 Повідомлень:
  • Реєстрація 09-квітень 10

Відправлено 02 липень 2017 - 17:09

 

на щелкайте в право, мне понравилось. Завтра продолжу.
https://plus.google....614994583910530

Теж цікава ідея правда трохи тяжче конструктивно. Зроблено грамотно і акуратно.

 

Я так зробив для того, щоб  було можливо змінити робочий хід важеля педалі. Через редуктор. це саме він так заморочено виглядає. Тепер хід самого важеля став коротше. А з самого початку повний хід склав 4 см, тож тепер більше. Саме цього я і прагнув. 



#22 Zir

Zir

    Член Клуба


  • Пользователи
  • 4 182 Повідомлень:
  • Реєстрація 10-січень 11
  • Авто:Ваз 2105

Відправлено 02 липень 2017 - 17:55

БАККАРА, А головне в твоIй iдеi на мiй погляд не саме виконання (хоча зроблено красиво, пiдтримую) а саме то про шо я писав вище --змiна в порiвняннi зi з стоком вiдношення плеч ричагiв--ось це саме головне!!! Думаю можна було б i трохи грубше зробити в порiвняннi з твоею красотою, але майже з тим же самим результатом. 


....

#23 БАККАРА

БАККАРА

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 993 Повідомлень:
  • Реєстрація 09-квітень 10

Відправлено 02 липень 2017 - 18:14

БАККАРА, А головне в твоIй iдеi на мiй погляд не саме виконання (хоча зроблено красиво, пiдтримую) а саме то про шо я писав вище --змiна в порiвняннi зi з стоком вiдношення плеч ричагiв--ось це саме головне!!! Думаю можна було б i трохи грубше зробити в порiвняннi з твоею красотою, але майже з тим же самим результатом. 

Дуже дякую! Але я робив це як за звичай, що го попало. За допомогою болгарки та зваркі. А от то що попало під руку... з від там наколупував все необхідне.

ctomatologicheskaya_ustanovka.jpg



#24 Zir

Zir

    Член Клуба


  • Пользователи
  • 4 182 Повідомлень:
  • Реєстрація 10-січень 11
  • Авто:Ваз 2105

Відправлено 02 липень 2017 - 18:33


А от то що попало під руку... з від там наколупував все необхідне.
Простiше i практичнiше  було б навчитися на тому працювати. Мав би бiльший зиск :multi:
....

#25 БАККАРА

БАККАРА

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 993 Повідомлень:
  • Реєстрація 09-квітень 10

Відправлено 02 липень 2017 - 18:55

 


А от то що попало під руку... з від там наколупував все необхідне.
Простiше i практичнiше  було б навчитися на тому працювати. Мав би бiльший зиск :multi:

 

Ми купили два нових на електроприводі  :az:



#26 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 872 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 02 липень 2017 - 18:59


на електроприводі
А на попередніх пацієнт педалі крутив?  :multi:

#27 БАККАРА

БАККАРА

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 993 Повідомлень:
  • Реєстрація 09-квітень 10

Відправлено 02 липень 2017 - 19:09

 


на електроприводі
А на попередніх пацієнт педалі крутив?  :multi:

 

Було би не погано, менше електрик б їло. За то у мене два маленьких гідравлічних насоса лишилось, крім усього решта. Думаю влаштувати з ними якійсь прес. чи зробити автоматичну зміну кліренсу. Там як раз на моїй педалі стоїть перемінний резистор. Згідно нього можна встановити приблизній час включення пониження. Але то такі не певні плани... 



#28 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 872 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 02 липень 2017 - 19:12


у мене два маленьких гідравлічних насоса лишилось
Ними зуби видавлювали?


Думаю влаштувати з ними якійсь прес. чи зробити автоматичну зміну кліренсу.
А сили у них вистачить?

#29 БАККАРА

БАККАРА

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 993 Повідомлень:
  • Реєстрація 09-квітень 10

Відправлено 02 липень 2017 - 19:32

 


у мене два маленьких гідравлічних насоса лишилось
Ними зуби видавлювали?

 

 


Думаю влаштувати з ними якійсь прес. чи зробити автоматичну зміну кліренсу.
А сили у них вистачить?

 

Крісла гідравлічні, А на рахунок сили не знаю. Я навіть не не знаю чи там поршень чи шо. Мотори по кіловату. Як для авто то через редуктор мотор на 10 ампер може вистачить. Якщо шестерня то не більше 2-3 ат. якщо поршні то мабуть більше. 2 атм має бути достатньо. В неті не знайшов подібного вигльонду.



#30 optimus prime

optimus prime

    Член клуба


  • Пользователи
  • 8 131 Повідомлень:
  • Реєстрація 07-липень 10
  • Авто:21063

Відправлено 02 липень 2017 - 20:02

Простой эксперимент--посадите за руль жену или старшую дочь или просто подружку--уверен--с первого раза мало кто вобще тронется с места--или заглохнет или машина будет орать вовсю (ну есть конечно исключения, но их мало). На иномарках по моим личным наблюдениям процент благополучного трогания намного выше... 

 

 Тут делоне только в плавной газульке, если ВР и ЦРОЗ работают хренпоймикак то конечно машинка будет трогатся тяжело



#31 doctor

doctor

    Новичок


  • Пользователи
  • 112 Повідомлень:
  • Реєстрація 25-вересень 10

Відправлено 02 липень 2017 - 22:20

Хлопці викидайте ті стокові коромисла і вертольоти ,толку з них не було і не буде. В мене одного разу,коли їхав автомобілем на підйом злетіла ота бісова пластмасова тяга,благо рух був односторонній,то мені вдалося відразу зїхати до узбіччя. З жахом уявив,якби це могло статися при обгоні та ще й при обгоні на підйомі. Тому правильне рішення одне: інжекторна педаль 21074, трос газу 2108, сектор газу 2108, все !!! Головне в рубашку торсика накапати трішки масла,аби не підклинювало.

Сама ідея тих тяг аж ніяк недосконала,тільки подивіться на механізм її дії,там про плавність ходу не може бути ніякої мови



#32 zootechnik

zootechnik

    эникейщик


  • Пользователи
  • 2 551 Повідомлень:
  • Реєстрація 22-листопад 10
  • Авто:ВАЗ-21011(21013)

Відправлено 03 липень 2017 - 09:16


там про плавність ходу не може бути ніякої мови

я все читаю і не можу зрозуміти про яку плавність ходу тут йдеться, ніколи такої проблеми не виникало.

а от те що педаль не зовсім удобно стоїть то є таке.

я собі навпаки ставив додаткову пружину щоб педаль жорсткіша була і не провалювалася від ваги ноги, дуже напрягає коли їдеш далеко і потрібно постійно тримати ногу на п'яткі і носком ледь натискати на педаль.

також переробив педаль(пласмаску під ногу) щоб вона була плаваюча і кут натиску не залежав від положення тяги

 

якось так

 

Спойлер

Теория — это когда всё известно, но ничего не работает. 
Практика — это когда всё работает, но никто не знает почему. 
Мы же объединяем теорию и практику: ничего не работает, и никто не знает почему! 
© А. Эйнштейн

#33 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 872 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 03 липень 2017 - 09:55


не можу зрозуміти про яку плавність ходу тут йдеться
Це коли тиснеш - а воно не подається і відпускаєш - а педаль відстає.
  • zootechnik подобається це

#34 andre34

andre34

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 290 Повідомлень:
  • Реєстрація 02-травень 11
  • Авто:ВАЗ 2102

Відправлено 03 липень 2017 - 15:43

Вот тоже непонятно, проблем никогда не было. А чтоб педаль закусывало или клинило, то нужно очень постаратся.

я собі навпаки ставив додаткову пружину щоб педаль жорсткіша була і не провалювалася від ваги ноги, дуже напрягає коли їдеш далеко і потрібно постійно тримати ногу на п'яткі і носком ледь натискати на педаль.
також переробив педаль(пласмаску під ногу) щоб вона була плаваюча і кут натиску не залежав від положення тяги

Вот это реально проблема. Нога устает, а опереть на педаль нельзя, очень мягкая.
А насчет тросиков, тоже бабка надвое... Владельцы таврий и врсьмерок с завистью смотрят на жигулевский гидропривод сцепления и дружно матерят автоаз за тросик. Поэтому имхо тросовая педаль лишний узел.
ПС. А кто ездит с напольной педалью? Как оно?

#35 Piston_013

Piston_013

    Злобный хромировщик


  • Пользователи
  • 1 793 Повідомлень:
  • Реєстрація 29-серпень 11
  • Авто:21013, N16

Відправлено 03 липень 2017 - 17:07


ПС. А кто ездит с напольной педалью? Как оно?

ваще ништяггг

но как писал у себя в борте, родное расположение напольной я переделывал. Поднимал ее через проставки из толстого алюминия на 10 мм и заваливал.  Что б плоскость педали была под более пологим углом. И нога естественно без напряга на нее ложилась 


  • andre34 подобається це

Наша группа по фотосъемке

https://www.facebook.com/28fotocom/

Группа по гальванике

https://www.facebook.com/steelnnstyle/


#36 Интервент

Интервент

    Любит ВАЗ


  • Модераторы
  • 6 073 Повідомлень:
  • Реєстрація 16-грудень 05
  • Авто:ВАЗ-21011 1,7; ВАЗ-2123 Нива

Відправлено 03 липень 2017 - 17:27

У меня с механическими тягами никогда проблем не было, и уж тем более, они никогда не ломались. Хотя и видел поломанные пластмассовые наконечники, но эти уже были из новодела.

Я даже с двумя карбюраторами не стал переделывать педаль под трос а оставил тяги.


  • Igorweber подобається це
Красота никогда не давалась легко.

#37 andre34

andre34

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 290 Повідомлень:
  • Реєстрація 02-травень 11
  • Авто:ВАЗ 2102

Відправлено 03 липень 2017 - 17:28

но как писал у себя в борте


А пападробнее :). Посмотрел профиль но там нет борта. А былобы интересно глянуть. Искаь аутентичную педаль смысла не вижу, но повторить очень неплохобы. А то через час уже судорга ногу сводит. :).

#38 optimus prime

optimus prime

    Член клуба


  • Пользователи
  • 8 131 Повідомлень:
  • Реєстрація 07-липень 10
  • Авто:21063

Відправлено 03 липень 2017 - 17:41

Интервент, Они не на ходу ломаются а в основном при монтаже



#39 Piston_013

Piston_013

    Злобный хромировщик


  • Пользователи
  • 1 793 Повідомлень:
  • Реєстрація 29-серпень 11
  • Авто:21013, N16

Відправлено 03 липень 2017 - 17:46

andre34,пост 238

 

http://vaz2101.com/i...belaya/page-12 


  • andre34 подобається це

Наша группа по фотосъемке

https://www.facebook.com/28fotocom/

Группа по гальванике

https://www.facebook.com/steelnnstyle/


#40 Vinni86

Vinni86

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 471 Повідомлень:
  • Реєстрація 13-травень 14

Відправлено 27 червень 2018 - 19:35

на щелкайте в право, мне понравилось. Завтра продолжу.
https://plus.google....614994583910530

Теж цікава ідея правда трохи тяжче конструктивно. Зроблено грамотно і акуратно.

Я так зробив для того, щоб  було можливо змінити робочий хід важеля педалі. Через редуктор. це саме він так заморочено виглядає. Тепер хід самого важеля став коротше. А з самого початку повний хід склав 4 см, тож тепер більше. Саме цього я і прагнув.

Сделал конечно класно, но потрачено много человекочасов, тросик и педаль от инжекторной 7, проще всего и дешевле, результат отличный, педаль как в иномарках.




0 людей читають цю тему

0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів

Яндекс.Метрика