Я так розумію циліндри не точились, то це не капіталка а косметика..Косметика Неплохая такая косметика. Могли просто с керхера помыть.
Раскололи а на цилиндрах хон заводской и овальности нет, так шо его точить?
А про тупиковую ветвь в разрезе установки в жигули так вообще Тогда у жигулей вообще экскременты мамонта накиданы под капот.
Вибачте за мій некоректний пост вище, я так розумію що Ви також в "темі". X20XEV на омегах йшли тільки на Б дорестайли і це до 1999 року (хоча можу помилитися) отже наайсвіжішому 18+ і він вже повнолітній. Зазвичай такі двигуни мають пробіг за 300000 км і особисто мені жоден не попадався без овальності яку необхідно було б виправляти розточкою, але Ваша правда хон був на всіх. Тому я і наголосив на слові "капіталка" яка на мою думку включає перш за все розточку і встановлення нових поршнів і кілець. А заміна вкладишів на хорошому двигуні це недешева забаганка якщо вона не була викликана крайньою необхідністю... Якщо стояв январь то вкажіть будь ласка на яких датчиках двигун працював : ДПКВ, ДПРВ (якщо використовувався фазований вприск), ДТОЖ і який був РХХ. ЕГР заглушений проставкою? Не варений випускний колектор це рідкість, але як заглушені отвори продувки каталізатора? Я не мав і не маю наміру гадити в чужій темі просто потенційний покупець напевно хотів би почути більш розгорнуту відповідь.
І доречі на чумотеку СЖ 10.8 і це чистий атмосферник який прекрасно працює на високооктановому паливі (газ) а на вазі ще в 70-х роках будували двигуни в які можна в стоці вдути до 0.8 бара і отримати приход куда цікавіший. Вдалої продажі.