люблю деколи послюнявитись на різні бортовики))) але страшенно не люблю крутити гайки))))
#45
Відправлено 13 грудень 2017 - 22:45
https://www.drive2.r...58684027734013/
#46
Відправлено 13 грудень 2017 - 22:57
кпп R1
про коні писав вище. викупив в одного чувака за 500 грн пару)))) повезло і довольний ними як слон)))
редуктор стояв 4.44 коли був мотор 1.5... потім коли поставив 1.7 то ще на ньому поїздив... але поняв що мені його не хватає трохи)) точніше не хватає першої і нема реалізації потужності на колеса...
купив 4.3 але чесно кажучи, подумую про 4.1 так як на наступний сезон буде легкий маховик і вихлоп повністю.
4.3 на слаломі сміло крутить Toyo R1R 205-50-15 з treadwear 200
Та ну, як це не приємно для себе крутити? Особливо як щось нове впроваджується
дуже довго обдуму перед тим як треба щось крутити.))) потім всьо скопом і роблю...)))
машина в більшості стоїть і просто обслуговується від гонки до гонки.
все нову ставиться в міжсезоння)))
#50
Відправлено 14 грудень 2017 - 00:38
#53
Відправлено 14 грудень 2017 - 00:48
Супер))) думайте що хочете)))Ще якось обговорювали темку, що незалежно від розміру шин пляма контакту однакова і залежить напряму від ваги авто. Я в то не можу повірити. Але робив експеримент коли з зими на літо перевзувався. Так от, що 185 зима, що 205 літо показали приблизно однакову пляму. Але я досі не вірю, бо відчуваю як широка гума тримає автівку в порівнянні з вузькою.
З резиною я ржу неможу)))) блін))) я тепер не засну)))
#55
Відправлено 14 грудень 2017 - 01:00
Ти сам в той брєд віриш???)) розкажи то наприклад формулі 1... )))Чого ржеш?))Якось навіть чувак доводив що як в таврії 155/13, так і в тойоти жипа 235/17 однакова пляма)
Особливо коли вони перейшли з вузьких відносно коліс на широкі))) і як виросли швидкості і перегрущи в поворотах)))
Я вже не говорю про все решта)))
Я відчуваю різницю між 195 і 205 профільом))) і зацеп різний)))
А ще не забудь що в кожних шинах є робочий тиск і температура.
#56
Відправлено 14 грудень 2017 - 01:05
#57
Відправлено 14 грудень 2017 - 01:12
ну дивись. Ми вже другий рік катаєм зимовий дріфт. Не по парковках а на офіційних гонках. Так шо наприклад 155 р14 їде тупо набагато швидше ніж 175 або шось в такому плані. При одинаковій шині.
Мені в раллі не приходилось сильно вибирати на чому їхати по розміру, так як на 2108 на якій я їздив були тільки колеса одного розміру. Але різної мякості)))
Подивись тест де Дамір Ідіатулін на красном кольце тестує резину... там все доступно розказується)))
0 людей читають цю тему
0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів