#42
Відправлено 16 лютий 2018 - 15:54
ZTVR,цікавий факт. Скіки дивився інфи закордонної, то переважно веберами тюнять свої вехи, а в нас делортів багато.
бо на розборку завезли дуже багато 33 альф, крім того карбюраторщики не розуміли як настроїти і всі ліпили зразу солекс, того просто на ринку їх багато.
вебери в спорті більш поширені.
мотокарби зроблені під інші режими роботи, з ними треба буде мучитися.
насолоджуйтесь))
https://www.dellorto...rs-parts/parts/
https://www.dellorto...e-carburettors/
V12 набір
- Stas8302 and Andriy1352 like this
#44
Відправлено 16 лютий 2018 - 16:55
ZTVR,а вертикалки вебер всетаки різняться на idf та ida...
IDAs are more for race applications and can be made to work on a street car.
IDFs are a better choice for a street car. And were original equipment on some European models in the 60s and 70s.
Weber designed the IDA for all out racing. IDF's also work better in rough off-road conditions because of the float bowl design.
IDA - більше для спортивних авто - гоночних - корчів по нашому
IDF- для міських авто ( більш стокові ) , ставились з заводу стандартно.
- Andriy1352 подобається це
#45
Відправлено 16 лютий 2018 - 16:56
Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
ВАЗ 21061 (1986) Emissions [Lina] ВАЗ 21083 (1989) Emissions
#47
Відправлено 16 лютий 2018 - 20:45
Делорти вертикалки емісійні - з ними проблема, хреновий холостий-заливає, або коли робиш добрий холостий біднить на верхах.
У меня такие стоят, DRLA. Проблемы с холостым возникают только если есть подсос воздуха в коллекторе, если его полностью устранить, холостой без проблем настраивается, при чем можно сделать как бедную так и богатую смесь. А верха с холостым никак не связаны, на ГДС идет отдельный канал.
- VETALZZZ подобається це
#48
Відправлено 16 лютий 2018 - 21:41
є можливість зварити?зварити, Андрій їздив на мому колекторі на горизонталках, стальний колектор нормально себе почував.А где коллектор на класику под одну горизонталку найти то?
Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
ВАЗ 21061 (1986) Emissions [Lina] ВАЗ 21083 (1989) Emissions
#49
Відправлено 16 лютий 2018 - 22:46
є можливість зварити?
зварити, Андрій їздив на мому колекторі на горизонталках, стальний колектор нормально себе почував.А где коллектор на класику под одну горизонталку найти то?
а чертежик есть? Там собсно ничего хитрого, фланцы главное сделать. ИМХО.
https://www.drive2.r...58684027734013/
#50
Відправлено 16 лютий 2018 - 23:08
а чертежик есть? Там собсно ничего хитрого, фланцы главное сделать. ИМХО.
Там хитрого довольно много. Надо не только сделать фланцы, но и обязательно продумать дополнительные крепления, иначе швы будет рвать.
Ну и плюс ко всему, варить надо хорошо, чтобы швы были герметичны, после сварки плоскости шлифовать или фрезеровать.
#51
Відправлено 17 лютий 2018 - 10:28
Andriy1352, а як тобі використання горизонталок? Як себе авто почуває в різних режимах? Наприклад якщо тягнучка незручності мав?
Залежно які ти купив карби, вебери всі універсал перфоменс, деллорто треба вміти вибрати. Не всі деллорто добрі.
Горизонтальні карбюратори Dellorto серії DHLA з розміром заслонки 40mm діляться на два типи:
- emission control type. Моделі DHLA 40 F-G-H-N-R-S
- universal performance type. Моделі DHLA 40, 40E, 40C
так от тобі треба універсал, які найти в рази важче ніж ті з буквами. В двох словах емісіонні не їдуть на верхах!!!
Їздив декілька років на універсалках, мотор 21083 1600 на валі РС62, щодня 50 км пробігу на карбах. ніякого дискомфорту, я їх настроїв раз і забув за них на роки.
на драйві є обширна тема про карби де саме розказано про емісійні і універсальні. В мене модель DHLA 40.
Буквені ставили на звичайні машини, як фіати і альфи, вони забезпечують плавність ходу, рівний холостий ітд, але закінчуються в районі 6 тисяч, а от універсальні це дике звірйо, воно на накаті собі чавкає там но коли ти вдавлюєш педаль ввалює стрілку тахометра в кінець можливості твого мотору, при чому моментально.
12 секунд на карбах Веберах знайомий їздив квотер.
а взагалі, як горизонталки взимку себе поводять?
https://www.drive2.r...58684027734013/
#52
Відправлено 17 лютий 2018 - 12:45
Зимою в мене карби працювали супер, заводилося в -20 легко, на деллорто є підсос!
#54
Відправлено 17 лютий 2018 - 13:18
На DRLA знайомий їздив на роторі, та от на верхах через їх емісійність біднило, прийшлося заливати низи! Це не просто ми придумали а викатали по іновейту-шдк.
Зимою в мене карби працювали супер, заводилося в -20 легко, на деллорто є підсос!
на солексах тоже есть подсос. спс.
https://www.drive2.r...58684027734013/
#57
Відправлено 17 лютий 2018 - 20:32
да ну мало ли)))А чого їм не заводитись?? Цеж карби з серійних авто. І вони нормально себе чухають в повсякденній експлуатації і навіть на газу їздять.
*
https://www.drive2.r...58684027734013/
#58
Відправлено 17 лютий 2018 - 20:36
Ну сам подумайда ну мало ли)))А чого їм не заводитись?? Цеж карби з серійних авто. І вони нормально себе чухають в повсякденній експлуатації і навіть на газу їздять.
*
Інша справа, що ми просто карби ставим і колхозим нульовики чи панчохи, а пАзаводу альфи чи лянчі має бути і впускний ресивер і забір теплого повітря взимку. Я збирався це зробити і навіть в Русліча забронірував ресивер, але він довго не висилав а потім ви знаєте..
*
#59
Відправлено 17 лютий 2018 - 21:03
Ну сам подумай
да ну мало ли)))А чого їм не заводитись?? Цеж карби з серійних авто. І вони нормально себе чухають в повсякденній експлуатації і навіть на газу їздять.
*
Інша справа, що ми просто карби ставим і колхозим нульовики чи панчохи, а пАзаводу альфи чи лянчі має бути і впускний ресивер і забір теплого повітря взимку. Я збирався це зробити і навіть в Русліча забронірував ресивер, але він довго не висилав а потім ви знаєте..
*
та вот я из за этого и спросил, подогрева то толком не будет...
https://www.drive2.r...58684027734013/
0 людей читають цю тему
0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів