БАККАРА, вариатор 150-200к и ремонт
6-Тиступка На Классику.
#242
Відправлено 27 червень 2019 - 21:49
а варіатор?... та цацка покруче буде. на тайоте їздив, шо на тесле дуже подібно.
Не ездил. Но о вариаторах не лестные отзывы. Логика работы говорят странная. Особенно у первых. Постоянно вариаторы допиливали. Может что то сделали в последних модификациях.
#243
Відправлено 27 червень 2019 - 21:52
http://vaz2101.com/i...32301-vaz-2107/
#245
Відправлено 27 червень 2019 - 23:25
Я собі в жигуль ставлю міст від бмв головна пара 3.4 замість короткого кардана, понижаюча передача(ще одна коробка ваз) і усього може бути 10 передач. А електро тяга це круто я таке хочу.
Варіатор на нові тойоті зламаеться як кажуть через 150т то ще час є))).
#247
Відправлено 28 червень 2019 - 01:07
Да-а, наваяли ви тут панове! Хочу нагадати дописувачам, що від 2101 у мого авто тільки документи. Як казав мій товариш:"Саня, не п"зди, то вже давно не жигуль" Де я їзджу? М06 Київ - Чоп. В русі я бачу показники тахометра, миттєву витрату пального, швидкість, відчуваю відклик двигуна по далі акселератора і роблю висновок, (який грунтується ще й на офіційному стажі в 25 років) що машина "просить" шосту передачу. Після 3000 обертів витрата пального зростає не залежно від того, їду я на 4-й, чи 5-й передачі. Напрошується висновок , що діло все ж таки в обертах. Аеродинаміка, запаска, омивач і пахучка, то вже друге...
Давайте з концентруєм увагу на корбці від BMW, тим більше що там 4-та пряма, а 5-та 6-та підвищені передачі. Все ж таки інженери зробили таку коробку серійною.
P.S. Давайте не хамить в повідомленнях.
#248
Відправлено 28 червень 2019 - 01:24
То покажи свій жигуль і розкажи про технічну начинкуДа-а, наваяли ви тут панове! Хочу нагадати дописувачам, що від 2101 у мого авто тільки документи. Як казав мій товариш:"Саня, не п"зди, то вже давно не жигуль" Де я їзджу? М06 Київ - Чоп. В русі я бачу показники тахометра, миттєву витрату пального, швидкість, відчуваю відклик двигуна по далі акселератора і роблю висновок, (який грунтується ще й на офіційному стажі в 25 років) що машина "просить" шосту передачу. Після 3000 обертів витрата пального зростає не залежно від того, їду я на 4-й, чи 5-й передачі. Напрошується висновок , що діло все ж таки в обертах. Аеродинаміка, запаска, омивач і пахучка, то вже друге...
Давайте з концентруєм увагу на корбці від BMW, тим більше що там 4-та пряма, а 5-та 6-та підвищені передачі. Все ж таки інженери зробили таку коробку серійною.
P.S. Давайте не хамить в повідомленнях.
Бортовик онови. І той, пара певно 3.45Я собі в жигуль ставлю міст від бмв головна пара 3.4 замість короткого кардана, понижаюча передача(ще одна коробка ваз) і усього може бути 10 передач. А електро тяга це круто я таке хочу.
Варіатор на нові тойоті зламаеться як кажуть через 150т то ще час є))).
#249
Відправлено 28 червень 2019 - 07:51
тим більше що там 4-та пряма, а 5-та 6-та підвищені передачі.
Предполагаю, что такие передаточные сделали для шестицилиндрового n55, т.е. "сильного" двигателя с ГП редуктора 3,23 мкпп
Для 4х цилиндров 5я прямая, а 6я повышающая с ГП редуктора 3,46 мкпп.
В любом случае, если в твоем авто под капотом шайтан дрыгатель, то купив 6ст. надо будет подбирать оптимальную ГП редуктора.
И по теме: что еще писать? Надо искать МКПП на n55 и ехать считать передаточные.
Я бы не заморачивался и брал любую бензиновую 6ступку.
#250
Відправлено 28 червень 2019 - 09:21
Надо искать МКПП на n55 и ехать считать передаточные.Я бы не заморачивался и брал любую бензиновую 6ступку.
Якщо шоста передача буде мати передаточне число більше 0.803, ніж моя п"ята, то сенсу немає, хіба тільки, щоб сказатишо в мене шестиступка. З редуктором буже видно потім. В моїй практиці з редуктором 3.9 мені не вдалось поеднати економію по трасі з економією в місті. Місто- то не Київ, Львів і т.д., це маленьке місто, в якомк світлофори через кожні 200 метрів. Якщо б я їздив би тільки по трасі ГП 3.9 то найпростіший варіант.
#253
Відправлено 28 червень 2019 - 09:54
вот как раз первое и есть причина возрастания расхода после 100
Аеродинаміка, запаска, омивач і пахучка, то вже друге...
https://www.drive2.r...58684027734013/
#257
Відправлено 28 червень 2019 - 15:29
А я ошибся, автор хотел на 3-х тысячах оборотах ехать 120-130. Так по моему так оно и есть. На пятой.
а судя по расчетам нет
https://www.drive2.r...58684027734013/
#259
Відправлено 28 червень 2019 - 18:38
Жигулю по заводу 6ступка не грозит. От слова совершенно. От простой ненадобности, до колоссального бюджета всей этой затеи.
А те кто жигуль делает не по заводу, те слегка не сповна розуму, т.е. трошки того А таким море по калено.
По этому, жигулю по заводу 110км/ч это оптимальная относительно безопасная скорость +/- комфортная в зависимости от состояния и ему с головой хватает 5ступки и 4,1 ГП, ну ладно может кому и 3,91. По заводу собственно.
Все остальное рукоблудие то для "творчества". А там море по колено.
- VETALZZZ подобається це
#260
Відправлено 28 червень 2019 - 19:24
http://vaz2101.com/i...32301-vaz-2107/
0 людей читають цю тему
0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів