Да-а, наваяли ви тут панове! Хочу нагадати дописувачам, що від 2101 у мого авто тільки документи. Як казав мій товариш:"Саня, не п"зди, то вже давно не жигуль" Де я їзджу? М06 Київ - Чоп. В русі я бачу показники тахометра, миттєву витрату пального, швидкість, відчуваю відклик двигуна по далі акселератора і роблю висновок, (який грунтується ще й на офіційному стажі в 25 років) що машина "просить" шосту передачу. Після 3000 обертів витрата пального зростає не залежно від того, їду я на 4-й, чи 5-й передачі. Напрошується висновок , що діло все ж таки в обертах. Аеродинаміка, запаска, омивач і пахучка, то вже друге...
Давайте з концентруєм увагу на корбці від BMW, тим більше що там 4-та пряма, а 5-та 6-та підвищені передачі. Все ж таки інженери зробили таку коробку серійною.
P.S. Давайте не хамить в повідомленнях.То покажи свій жигуль і розкажи про технічну начинку
Чого концентруватися? Потрібно ставити і переконуватись. Усі тільки будуть за. Я так розумію інжектор під капотом легко перепрограмується під коробку бмв.
Бортовик онови. І той, пара певно 3.45Я собі в жигуль ставлю міст від бмв головна пара 3.4 замість короткого кардана, понижаюча передача(ще одна коробка ваз) і усього може бути 10 передач. А електро тяга це круто я таке хочу.
Варіатор на нові тойоті зламаеться як кажуть через 150т то ще час є))).
Оновлю як приїду, Зарас у мене культурна программа... 3.45 вже під машиною, кіно знімаеться інструмент робиться.
Я у комфорті так само зацікавленний. І комфорт коштує грошей, і не сподівайтесь шо це вам не стане в копійку при їзді.