Краще без вибухів. Я вже своїми очима бачив три калібри, які пролітали прямо наді мною. Виглядало, ніби антени на дахах позбивають. А через 5-7 секунд - вибух.
колись вибухне
Veteran - Персональник
#742
Відправлено 14 жовтень 2022 - 10:59
Сорри, погане як на зараз порівняннє, але точніше не скажешь.
Краще без вибухів
пролітали прямо наді мною. Виглядало, ніби антени на дахах позбивають. А через 5-7 секунд - вибух.
Співчуваю, у вас зараз ппц. Сам не бачив як літають, бачив лише воронку та винесені вікна в нашому кварталі. Тримайтесь!
#743
Відправлено 14 жовтень 2022 - 11:27
Якщо відверто - я чекав більшого від сотень кілограмів вибухівки. Бачив кілька сараїв, які рознесло ракетами. Звісно, що їх іменували заводами і СТО, але ці древні споруди мене і раніше дивували тим, що ще самі не впали. Шкода людей, на яких доля вказала своїм зловіщим перстом.
бачив лише воронку
Але повернемось до теми. Стосовно бензинових приводів - переважно це двохтактні, які шумлять, смердять і перевитрачають паливо. Вважаю, що нехай вже Іран робить з них свої літаючі газонокосилки на рашку. А чотиритактні дорожчі.
Стосовно батарейок - досі не можу детально усвідомити, як то працює - ну щоб реально вирахувати все і спроектувати щось таке, що мене б задовольнило. Почекаю аж поки придумають щось досконаліше.
#744
Відправлено 20 жовтень 2022 - 18:21
alligato, дочка намовляє на Додж Калібр.
Як по мне - то таке.
В мене було багато машин і мне сподобились по мощи и комфорту - омега б ( до рестал), фокус с-мах ( до рестал), Волга 31105 и соната 15року. Так як я пересуваюсь мало то на пожераемость я не зважаю. Зараз я взял знову с-мах на перепродажу, мені головне комфорт і доп плюшки ... тож покі вона продаётся то я езжу с комфортом.
- yurecgod подобається це
#746
Відправлено 22 жовтень 2022 - 11:20
- yurecgod подобається це
#747
Відправлено 26 жовтень 2022 - 08:45
Вчора ввечері повернувся з Берліну. Туди - назад 2000км. Середня витрата бензину 7,8 л/100км. Майже всю дорогу працював круїз контроль, який тримав швидкість в межах 100-130км/год.
Минулися часи, коли я на жигулику валив 160 - тепер натикали камер і вже не поганяєш.
Ось обіцяне фото ратуші Берліну 24 жовтня 2022 року.
- yurecgod and golden88 like this
#748
Відправлено 15 листопад 2022 - 12:44
Тимчасова затримка - на зиму.
Все ще не зміг зупинитися - вже майже два метри.
Після кількох вирівнювань підлоги досягнута глибина 215см. Але, коли підсипав пісочку і застелив лінолеум, вийшло 2м 10см. Так воно тепер виглядає. Це вид з боку входу з оглядової ями гаража.
Так виглядає протилежний бік. Синій балон висотою 160см - мій локальний водогін - з дому привожу воду в каністрах, а насос вже створює тиск в гаражі.Десь на місяць води вистачає, щоб мити руки, машину і решту.
Перекриття поклав на два зварених кутники 70мм - вийшов Т-подібний профіль. На ньому лежать соснові дошки 50мм. Валялися листи сталі 3мм - поклав зверху. І ще раз наклав довгими дошками 50мм. Вийшов такий собі бліндаж у три накати.
Туди буду рити наступного року. Там ще більше метра простору.
Це все наміри - ще треба дожити і щоб "брати" не розбомбили.
#749
Відправлено 16 листопад 2022 - 18:07
Вчора причепили і пришили блочок контролю тиску в шинах. Я його загубив по дорозі в Берлін.
При виїзді якраз поряд був прихід двох ракет від "братів".
Сьогодні купив у приятеля чотири нові зимові скати. Якісь китайські - дуже хвалив їх. Заплатив за кожен 3100грн.
Забув пофоткати їх - може якось пізніше - як будуть монтувати.
В гаражі нема світла - не хотілося в потьомках щось робити.
#754
Відправлено 19 грудень 2022 - 13:53
На Львів звалилася зима і копальні роботи вирішив призупинити до весни.
Я - з нудьги - взявся клепати контактну зварку. І то не з якоїсь там мікрохвильовки - мені мощу подавай. Взяв два тори з ЛАТРів - великого і малого. Добре, що їх діаметри не дуже різняться. Склеїв епоксидкою до купи і отримав залізяку вагою 10,7 кг.
Замотав склотканиною на епоксидці.
І заплавив у ПЕТ флягу.
Вийде 2300 вт. Думаю, що мені досить. Може і дугову зварку домотаю.
Але спочатку спробую шину 5х11мм намотати вдвоє на ребро. І ще треба навчитися варити мідь, щоб вивести контакти після кожного витка. Бачив, що якось вдається графітовим стержнем з батарейки.
#755
Відправлено 20 грудень 2022 - 06:58
Для чего планируется сварка?
Я в прошлом году мотал споттер для кузовного ремонта, по сути та же контактная сварка. То 110 мм2 на вторичке оказалось мало. В конечном итоге вторичку сделал примерно 240 мм2 - брал старые сварочные кабеля, снимал изоляцию, сматывал в косичку и обмотал эту колбасу тряпкой. Вот тогда оно заработало. Токоизмерительные клещи с пределом измерения в 1000А зашкаливают при потреблении с розетки до 5А.
#756
Відправлено 20 грудень 2022 - 07:58
golden88,дякую за інформацію, якої мені бракує.
Думаю,що якщо намотаю 5 витків (це буде від 5 до 6 вольт), напруги вистачить, щоб і через 110 квадратів прогнати 1000 ампер. Та й дроти до контактів можна буде використати тонші і довші. Я хочу зробити регулювання напруги по первинній обмотці. Але буде грітися - нічого - можна почекати. Я ж це роблю не для промислових потреб - така собі забавка знічев'я.
Токоизмерительные клещи с пределом измерения в 1000А зашкаливают при потреблении с розетки до 5А.
А яка у тебе напруга на контактах? Невже всього 1 вольт?
#757
Відправлено 21 грудень 2022 - 19:54
А яка у тебе напруга на контактах? Невже всього 1 вольт?
чтото около 6 вольт. Всего 6 витков. Получается один вольт на виток.
Если есть из чего, то сечение вторички можно делать с запасом.
Управляется это все платой для контактной сварки, например вот: Плата управления для точечной сварки 100А, цена 714 грн — Prom.ua (ID#929990033)
Она какраз таки управляет первичкой. Регулируется время и сила тока на вторичке. У меня для неё в корпусе еще один маленький трансформатор. И питается она от переменного тока!
Сделал примитивный корпус с куском от старого видика, экранчик за стеклышко спрятал. Ничо так смотрится)
#759
Відправлено 21 грудень 2022 - 20:06
Щось дріт на контакти не виглядає таким грубим. Він ще не товстіший за палець.
Я управління сам із симістора зроблю. Там же просто тривалістю прямокутного імпульсу все керується.
А як та регулюєш тиск контактів. Він же має бути спочатку незначний і зростати після розігріву на момент охолодження?
Чого такий малий час? !0 мсек - це ж один півперіод?
Я колись працював на контактній з накопичувачем енергії на конденсаторі - там взагалі просто енергію дозувати.
#760
Відправлено 21 грудень 2022 - 20:22
всмысле силовой? Масса 40 мм2, на "ручке" 2х25 мм2.
Щось дріт на контакти не виглядає таким грубим
у меня не точечная сварка, а грубо говоря обратный молоток, который точечно приваривается в металу. Просто приставил, нажал на кнопку и оно приварилось.
А як та регулюєш тиск контактів.
Я думаю что просто получился удачный трансформатор и за такие доли секунд успевает приварится. В случае спотера это огромный плюс - если электрод приваривается за такой короткий промежуток времени, то с обратной стороны детали не успевает нагрется на столько, чтобы обгорела краска.
Чого такий малий час?
0 людей читають цю тему
0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів