Перейти до вмісту

Друзі. Проект буде закрито в кінці 2024 року. Перемоги і миру вам. Хай щастить. Слава Україні.

Фотографія
- - - - -

Недозаряд На Хх - Как Побороть?


  • Please log in to reply
59 replies to this topic

#41 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 870 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Откуда:Галичина
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 20 серпень 2021 - 08:59

Ghost in shell, було б не зле. Але тоді прийдеться ще одну релюшку поставити - саме тільки для регулятора. Я так вольтметр до клем акумулятора підключаю. А в моєму генераторі його регулятор підключений якраз до дроту, який іде прямо до акумулятора. Що цікаво - трохи їздив із обірваним дротом збудження генератора від замка запалення - генератор запускався від залишкового магнетизму - самозбуджувався. І навіть не помічав цього.



#42 Сергей72

Сергей72

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 2 681 Повідомлень:
  • Реєстрація 04-листопад 11

Відправлено 20 серпень 2021 - 10:05

 


получается меньше на 0,15.
Це називається "контактна різниця потенціалів". 

 

Если есть "кнтактна різниця потенціалів",то получается всетаки более точным будет измерять непосредственно на генераторе ?

Вот к примеру у меня на клемах акб 14,2.

А если непосредственно беру с генератора,то 14,4.

Я канеш с электрикой не дружу вообще,но смальцю хватает проверить мультиком напряжение.



#43 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 870 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Откуда:Галичина
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 20 серпень 2021 - 16:41


получается всетаки более точным будет измерять непосредственно на генераторе ?
Все залежить від твоїх намірів. Якщо потрібен заряджений акумулятор - міряєш на акумуляторі. А якщо хочеш економити лампочки - міряєш в мережі автомобіля.

Але врахуй - більше контактів - більша похибка.



#44 Сергей72

Сергей72

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 2 681 Повідомлень:
  • Реєстрація 04-листопад 11

Відправлено 21 серпень 2021 - 07:33

 


получается всетаки более точным будет измерять непосредственно на генераторе ?
 Якщо потрібен заряджений акумулятор - міряєш на акумуляторі. Але врахуй - більше контактів - більша похибка.

 

Агга,уггу, коешо прояснилось.



#45 Ghost in shell

Ghost in shell

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 914 Повідомлень:
  • Реєстрація 14-листопад 06
  • Откуда:Киев
  • Авто:ВАЗ 2102

Відправлено 23 серпень 2021 - 06:41

Вот авто работает на ХХ. Какое напряжение на АКБ? Какое напряжение на 15 выводе РР? Какое напряжение на 67 выводе РР? Если замкнуть 15 и 67 вывод РР возросло ли напряжение на АКБ?

На АКБ 12.5

на 15 выводе РР - 12В
на 67 выводе РР - ноль.

Естественно, замыкание 15 и 67 вывода РР ничего не меняет на АКБ.



#46 dimon_21061

dimon_21061

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 2 338 Повідомлень:
  • Реєстрація 31-серпень 08
  • Откуда:Киев
  • Авто:21043

Відправлено 23 серпень 2021 - 20:49


на 67 выводе РР - ноль

Если на 67 - 0в , то РР не работает.

Подкинь другой.



Естественно, замыкание 15 и 67 вывода РР ничего не меняет на АКБ.
По идее такого не может быть.
" ! ! ! Все врут ! ! ! " House D.M.

#47 Ghost in shell

Ghost in shell

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 914 Повідомлень:
  • Реєстрація 14-листопад 06
  • Откуда:Киев
  • Авто:ВАЗ 2102

Відправлено 24 серпень 2021 - 13:07

Подкинь другой.

Другой РР? У меня сейчас 121.3702-03.

 

 

По идее такого не может быть.

Почему? Ну не хочет гена на таких оборотах заряжать АКБ. Если получится, на выходных опробую гену от 2108.
Вылезла другая проблема: что-то в дежурном режиме сигналки ест аж 250 мА.



#48 Ghost in shell

Ghost in shell

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 914 Повідомлень:
  • Реєстрація 14-листопад 06
  • Откуда:Киев
  • Авто:ВАЗ 2102

Відправлено 25 серпень 2021 - 08:15

Але тоді прийдеться ще одну релюшку поставити - саме тільки для регулятора.

Еще одной больше... С покупки машины я их штук 5 поставил.
Но смысл, если "родной" гена не заряжает на ХХ? Хочу попробовать гену от 2108.



#49 All!@nce

All!@nce

    Старожил


  • Пользователи
  • 1 414 Повідомлень:
  • Реєстрація 30-жовтень 11
  • Откуда:Украина
  • Авто:2101

Відправлено 25 серпень 2021 - 08:51


"родной" гена не заряжает на ХХ

Почему это он вдруг не заряжает на ХХ ?

Хотя тут еще надо уточнить какой ХХ и какие потребители. Если к примеру хх 750 об и включены фары тогда да. Но в обычном дневном режиме на ХХ зарядка должна быть



#50 Ghost in shell

Ghost in shell

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 914 Повідомлень:
  • Реєстрація 14-листопад 06
  • Откуда:Киев
  • Авто:ВАЗ 2102

Відправлено 25 серпень 2021 - 09:25

Если к примеру хх 750 об и включены фары тогда да

1000 об/мин, все выключено. Гена по виду "родной".



#51 dimon_21061

dimon_21061

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 2 338 Повідомлень:
  • Реєстрація 31-серпень 08
  • Откуда:Киев
  • Авто:21043

Відправлено 26 серпень 2021 - 14:24

Предлагаю вариант РР с регулировкой напряжения из 59.3702.

 

76186IMG_20210825_194229_800.jpgi.gif

 

56981IMG_20210825_201716_800.jpgi.gif

 

IMG_20210826_150252_800.jpgi.gif


" ! ! ! Все врут ! ! ! " House D.M.

#52 Emissions

Emissions

    В бой идут одни шатуны


  • Модераторы
  • 16 537 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-листопад 12
  • Откуда:Киев
  • Авто:21061, 21083

Відправлено 27 серпень 2021 - 11:51

dimon_21061, зачем этот город городить, когда есть генератор с втн щетками от 2108? 


f32248a54d5233b01589e2ceddc90c6f.gif

Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
ВАЗ 21061 (1986) Emissions [Lina]  ВАЗ 21083 (1989) Emissions

#53 Сергей72

Сергей72

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 2 681 Повідомлень:
  • Реєстрація 04-листопад 11

Відправлено 27 серпень 2021 - 12:18

А может быть такое,что вот этот ВТН с щетками на холодную при запуске показывает (выдает) 14,3 а при прогреве и в жаркую погоду выдает потом 14,02. Это нормально или нет ? Если это нормально то почему так ?



#54 Emissions

Emissions

    В бой идут одни шатуны


  • Модераторы
  • 16 537 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-листопад 12
  • Откуда:Киев
  • Авто:21061, 21083

Відправлено 27 серпень 2021 - 13:14

Да, нормально

 

компенсация напряжения от температуры

 

при меньшей температуре нужно давать больше напруги, и наоборот соответственно


f32248a54d5233b01589e2ceddc90c6f.gif

Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
ВАЗ 21061 (1986) Emissions [Lina]  ВАЗ 21083 (1989) Emissions

#55 Сергей72

Сергей72

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 2 681 Повідомлень:
  • Реєстрація 04-листопад 11

Відправлено 27 серпень 2021 - 19:28

Хм? Шош тада получается,вот к примеру еду я с прицепом и включены все осветительные приборы (нну вот нужно их включить),то так и аккум можна при компенсации разрядить ?

А откуда берется эта компенсация ?

Еще такой вопрос :Два одинаковых генератора по всем параметрам+РН тоже одинаковы.

                                Так вот на ХХ без нагрузки по мультику показатели фактически одинаковы,нну может на пару соток отклонения.

                                 А вот при включеных потребителях на ХХ один дает просадку,но стоит чюток добавить ХХ и показатели фактически выравниваются (ест просадки в обоих ген при включеных потребителях есть).

                                 Так в этом генераторе что дает большую просадку на ХХ есть чюток какбы проблема/при запуске мотора зарядка бывает стоит на месте,а потом чюток газнул и зярядка пошла.

В принцыпе какбы мой вопрос должен быть понятен,спс.



#56 Emissions

Emissions

    В бой идут одни шатуны


  • Модераторы
  • 16 537 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-листопад 12
  • Откуда:Киев
  • Авто:21061, 21083

Відправлено 27 серпень 2021 - 22:47


то так и аккум можна при компенсации разрядить ?
с чего ты решил что его разрядишь?

у тебя твои 14 вольт стабильно будут, что в нагрузке что без


есть чюток какбы проблема/при запуске мотора зарядка бывает стоит на месте,а потом чюток газнул и зярядка пошла.

возможно маленькая нагрузка для его возбуждения

 

 

нужно больше вводных какой с чем сравнивается


  • Сергей72 подобається це

f32248a54d5233b01589e2ceddc90c6f.gif

Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
ВАЗ 21061 (1986) Emissions [Lina]  ВАЗ 21083 (1989) Emissions

#57 Hapadoctb

Hapadoctb

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 220 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-липень 17
  • Откуда:Бердянск
  • Авто:2105

Відправлено 28 серпень 2021 - 07:16

Предлагаю вариант РР с регулировкой напряжения из 59.3702.

 

 

56981IMG_20210825_201716_800.jpgi.gifi.gif

 

Эти синие резисторы боятся тряски и перепадов температур, они не для авто.



#58 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 870 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Откуда:Галичина
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 28 серпень 2021 - 08:24


чюток газнул и зярядка пошла
Чому такий висновок, що саме тоді пішла зарядка?

Ось які бувають стани акумулятора - приблизно. Точні параметри у кожного типу акумулятора свої.

Повністю розряджений акумулятор - 10,2 - 10,5 вольт. Коли його поставити на зарядку, він спочатку буде поляризуватися і напруга досить швидко почне зростати, але це не значить, що він заряджається.

У нормальному стані акумулятор тримає напругу близько 12,5 вольт. Якщо його почати заряджати, напруга почне зростати і досягне приблизно 13,8 вольт. Щойно тепер акумулятор поляризувався і почалась електрохімічна реакція зарядки. Надалі напруга буде рости аж до 15,0 - 15,5 вольт -  це напруга повністю зарядженого і поляризованого акумулятора, коли буде йти зарядний струм хоча б 1 ампер. Акумулятор буде трошки булькати. Якщо його відімкнути, напруга поступово опуститься до нормальних 12,5 вольт.

В машині прийнято підтримувати напругу 13,8 - 14,5 вольт. При цьому буде іти зарядний струм приблизно 5 ампер. Тобто навіть, якщо напруга впаде до 13,8 вольт, акумулятор не буде розряджатися, а буде просто підтримуватися у зарядженому і поляризованому стані.

В мережі автомобіля напруга сильно залежить від увімкнутого навантаження і місця вимірювання. Чим більша відстань і всяких контактів - вимикачів, роз'ємів, запобіжників і т.п. - тим більше буде падіння напруги, яке ще й буде зростати із збільшенням струму споживання різними пристроями. У мене, при повністю справній проводці, напруга в різних місцях різниться приблизно на 2 вольта. 

Генератор я собі поставив 100 амперний - після запуску двигуна взимку, напруга на акумуляторі відновлюється за кілька хвилин їзди. А навантаження генератора для двигуна приводить до того, що на холостих, оберти падають приблизно на 50 обертів, при вмиканні вентилятора радіатора. На холостих зазвичай підтримується напруга близько 14 вольт, при увімкнутих фарах і працюючому вентиляторі радіатора. Оберти ХХ у мене свідомо завищені - близько 1000-1050 об/хв. Це тому, що переважно зараз їжджу по місту і стою в тривалих корках.


  • Сергей72 подобається це

#59 Ghost in shell

Ghost in shell

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 914 Повідомлень:
  • Реєстрація 14-листопад 06
  • Откуда:Киев
  • Авто:ВАЗ 2102

Відправлено 08 вересень 2021 - 07:44

було б не зле. Але тоді прийдеться ще одну релюшку поставити - саме тільки для регулятора.

Пробовал подавать на 15 вывод РР 12.3 прямо с АКБ. Заряд начинается с 1500 об, как и при подаче 11.7 В.



#60 Ghost in shell

Ghost in shell

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 914 Повідомлень:
  • Реєстрація 14-листопад 06
  • Откуда:Киев
  • Авто:ВАЗ 2102

Відправлено 04 жовтень 2021 - 16:05

Понаблюдал: иногда заряд есть сразу при запуске двига, иногда появляется потом.

Редко, но пропадает. При запуске появляется.






0 людей читають цю тему

0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів

Яндекс.Метрика