Перейти до вмісту

Друзі. Проект буде закрито в кінці 2024 року. Перемоги і миру вам. Хай щастить. Слава Україні.

Фотографія
- - - - -

Давненько не был ДТП


  • Please log in to reply
66 replies to this topic

#61 ajm

ajm

    Супер-модератор


  • Супер-модераторы
  • 16 507 Повідомлень:
  • Реєстрація 29-серпень 07

Відправлено 08 липень 2010 - 14:10

LSasa, поздравляю!
"... брат, в правде сила..." (с)

#62 2-ешник

2-ешник

    Sergeant stock


  • Модераторы
  • 4 000 Повідомлень:
  • Реєстрація 07-травень 06
  • Откуда:Україна, м.Київ
  • Авто:2102

Відправлено 08 липень 2010 - 15:23

LSasa,
хорошо что хорошо кончается:bp: Поздравляю!
<p>русня-хуйня

#63 LSasa

LSasa

    Cкорая помощь клуба


  • Пользователи
  • 1 727 Повідомлень:
  • Реєстрація 15-серпень 07

Відправлено 12 липень 2010 - 22:30

Выкладываю свою пояснюючу может кому то в будущем пригодится.

<link rel="File-List" href="file:///D:%5CDOCUME%7E1%5C9EC6%7E1%5CLOCALS%7E1%5CTemp%5Cmsohtml1%5C01%5Cclip_filelist.xml"><o:smarttagtype namespaceuri="urn:schemas-microsoft-com:office:smarttags" name="metricconverter"></o:smarttagtype><!--[if gte mso 9]><xml> <w:WordDocument> <w:View>Normal</w:View> <w:Zoom>0</w:Zoom> <w:PunctuationKerning/> <w:ValidateAgainstSchemas/> <w:SaveIfXMLInvalid>false</w:SaveIfXMLInvalid> <w:IgnoreMixedContent>false</w:IgnoreMixedContent> <w:AlwaysShowPlaceholderText>false</w:AlwaysShowPlaceholderText> <w:Compatibility> <w:BreakWrappedTables/> <w:SnapToGridInCell/> <w:WrapTextWithPunct/> <w:UseAsianBreakRules/> <w:DontGrowAutofit/> </w:Compatibility> <w:BrowserLevel>MicrosoftInternetExplorer4</w:BrowserLevel> </w:WordDocument> </xml><![endif]--><!--[if gte mso 9]><xml> <w:LatentStyles DefLockedState="false" LatentStyleCount="156"> </w:LatentStyles> </xml><![endif]--><!--[if !mso]><object classid="clsid:38481807-CA0E-42D2-BF39-B33AF135CC4D" id=ieooui></object> <style> st1\:*{behavior:url(#ieooui) } </style> <![endif]--><style> <!-- /* Font Definitions */ @font-face {font-family:Wingdings; panose-1:5 0 0 0 0 0 0 0 0 0; mso-font-charset:2; mso-generic-font-family:auto; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:0 268435456 0 0 -2147483648 0;} /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; mso-hyphenate:none; font-size:12.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-ansi-language:UK; mso-fareast-language:AR-SA;} @page Section1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:2.0cm 42.5pt 2.0cm 3.0cm; mso-header-margin:36.0pt; mso-footer-margin:36.0pt; mso-paper-source:0;} div.Section1 {page:Section1;} /* List Definitions */ @list l0 {mso-list-id:1981227895; mso-list-type:hybrid; mso-list-template-ids:245927320 1415457736 68747267 68747269 68747265 68747267 68747269 68747265 68747267 68747269;} @list l0:level1 {mso-level-start-at:22; mso-level-number-format:bullet; mso-level-text:-; mso-level-tab-stop:27.6pt; mso-level-number-position:left; margin-left:27.6pt; text-indent:-18.0pt; font-family:Arial; mso-fareast-font-family:"Times New Roman";} ol {margin-bottom:0cm;} ul {margin-bottom:0cm;} --> </style><!--[if gte mso 10]> <style> /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Обычная таблица"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-ansi-language:#0400; mso-fareast-language:#0400; mso-bidi-language:#0400;} </style> <![endif]-->

До Солом’янського районного суду м. Києва<o></o>

Судді _______________<o></o>

<o></o>

________________________<o></o>
<st1:metricconverter productid="03048, м" w:st="on">03099, м</st1:metricconverter>. Київ, вул.Петра бухайла 19 а, кв 3429


<!--[if !supportLineBreakNewLine]-->
<!--[endif]--><o></o>


Пояснення
<!--[if !supportLineBreakNewLine]-->
<!--[endif]--><o></o>

За протоколом інспектора ІДПС ВДАІ Соломянського району міста Києва ст. лейтенанта Козенюка Р.Г. (надалі по тексту – інспектор) серії АА1 №095557 від 22.05.2010 року (далі - протокол) про адміністративне правопорушення. <o></o>
Вважаю даний протокол необґрунтованим та складеним упереджено.<o></o>
Під час складання протоколу інспектором не враховано:<o></o>>- <!--[endif]-->Особливості організації руху на даній ділянці дороги;<o></o>
<!--[if !supportLists]-->- <!--[endif]-->Вини водія мотоцикла;<o></o>
<!--[if !supportLists]-->- <!--[endif]-->Показання свідка.
Так, в протоколі вказано, що 22.05.2010 року о 11 год. 20 хв. в м. Києві, на вулиці Білецького мною було порушено пункт 10.1ПДР України, а саме, не освідчився в безпеці маневру перед поворотом ліворуч. Насправді, викладені інспектором обставини правопорушення не відповідають дійсності з наступних причин: <o></o>
По-перше, я не вбачаю у своїх діях порушення пункту 10.1, в зв’язку з тим, що я діяв згідно ПДР. 22 травня 2010 року близько 11:20 рухаючись по вул. Білецького на технічно справному автомобілі Мазда 323 д/н АА9784АХ біля автомобільного ринку «Лепсе», побачивши місце для паркування з лівої сторони, увімкнув сигнал лівого повороту зупинився у крайньому лівому положенні своєї смуги, так як була відсутня дорожня розмітка, то згідно з загальними положеннями ПДР про смугу руху (крайнє положення на проїзній частині - положення транспорт*ного засобу на відстані від краю проїзної частини (середини проїзної частини або розділювальної смуги), яка не дає можливості рухатися попутному транспортному засобу (у тому числі двоколісному) ще ближче до краю проїзної частини (середини проїзної частини або розділюваль*ної смуги); та смуга руху - поздовжня смуга на проїзній частині завширшки щонайменше <st1:metricconverter productid="2,75 м" w:st="on">2,75 м</st1:metricconverter>, що позначена або не позначена дорожньою розміткою і призначена для руху нерейкових транспортних засобів;), Згідно п 10.4 ПДР пропустив зустрічний транспортний засіб (Фольксваген Транспортер) та почав поворот ліворуч.<o></o>
Пункт 1.4. ПДР України вказує на те, що «Кожний учасник дорожнього руху має право розраховувати на те, що й інші учасники виконують ці Правила». <o></o>
Відповідно до цього, я не міг передбачити того, що їдучий позаду мене мотоцикл розпочне маневр обгону, без увімкненого покажчика повороту відповідного напрямку всупереч п 9.2 ПДР.А також порушить вимоги п. 14.2 ПДР.абзац б) та г). Необхідно зауважити те, що неможливо було передбачити, що водій мотоцикла не врахує дорожню обстановку та особливості організації руху на даній ділянці дороги.<o></o>
Цю вкрай важливу деталь інспектор не взяв до уваги, всупереч моїм доводам. <o></o>
Мої посилання на те що водій мотоцикла порушив цілий перелік пунктів ПДР під час виконання обгону, були відхилені інспектором ДПС.<o></o>
Посилання з моєї сторони на присутніх свідків правомірності моїх дій, також були залишені без уваги з боку інспектора. <o></o>
У зв’язку з цим, не погоджуючись з вказаним порушенням, у протоколі я зазначив, що ПДР я не порушував, а під час початку маневру мотоцикл знаходився позаду мого автомобіля.<o></o>
Пізніше приїхавши у ДАІ Солом’янького району, я був здивований інформацією отриманою від дізнавача, про те, що я був визначений як одноосібний винуватець пригоди. <o></o>
Маючи не аби якій досвід оформлення ДТП та відновлення транспортних засобів після ДТП (пов’язано з попередньою службовою діяльністю) я був впевнений що виходячи з даних обставин порушниками вважатимуться обидва учасники ДТП до рішення Суду.<o></o>
Ознайомившись з поясненням водія мотоцикла можу зазначити що його свідчення завідомо не правдиві. В пункті, де він вказує, що він рухався поруч мого автомобіля з лівої сторони, чим склав небезпеку руху Загальні положення ПДР «небезпека для руху - зміна дорожньої обстановки (у тому числі поява рухомого об'єкта, який наближається до смуги руху транспортного засобу чи перетинає її) або технічного стану транспортного засобу, яка загрожує безпеці дорожнього руху і змушує водія негайно зменшити швидкість або зупинитися. Окремим випадком небезпеки для руху є рух у межах смуги транспортного засобу іншого транспортного засобу назустріч загальному потоку». Фізично він не міг там знаходитись так, як ширина дорожньої смуги не дозволяє. /на даній ділянці автомобільного шляху складає 7 метрів, при наявності припаркованих праворуч та ліворуч автомобілів, не більше 5 метрів. Ширина Фольксвагена Транспортера - <st1:metricconverter productid="1,9 метра" w:st="on">1,9 метра</st1:metricconverter>, а мого автомобіля <st1:metricconverter productid="1.85 метра" w:st="on">1.85 метра</st1:metricconverter> без врахування бокових дзеркал. Ширина мотоцикла по рулю близько <st1:metricconverter productid="0.8 метра" w:st="on">0.8 метра</st1:metricconverter>. Враховуючи те що я прийняв якомога лівіше то між моїм автомобілем та лівим краєм дороги залишилось не більше <st1:metricconverter productid="2.7 метра" w:st="on">2.7 метра</st1:metricconverter> Тобто 2.7 – 1.9 = <st1:metricconverter productid="0.8 метра" w:st="on">0.8 метра</st1:metricconverter>. Також врахувавши що водій транспортера їхав що найменше <st1:metricconverter productid="0.1 метра" w:st="on">0.1 метра</st1:metricconverter> від краю проїжджої частини залишається <st1:metricconverter productid="0.7 метра" w:st="on">0.7 метра</st1:metricconverter> де мотоцикл фізично не міг знаходитись. Він знаходився біля центру проїздної частини позаду автомобіля майже по центру проїзної частини що можуть засвідчити що найменше три особи. А саме: паркувальник; водій що знаходився неподалік та працівник авто ринку що в цей час пив каву неподалік від місця події.<o></o>
Другім фактором є місце зіткнення та характер ушкоджень, це майже середина зустрічної смуги. Якби мотоцикл знаходився поруч з авто то при повороті ліворуч автомобіля місце зіткнення було б майже посередині проїжджої частини. <o></o>
Також мені не зрозуміло як можна було однозначно визнати не винним людину за наявності такої кількості порушень, не враховуючи те що до ДТП водій мотоцикла порушив що найменше два пункти ПДР відсутність страхового полісу п 2.1 – г); та п 2.9 – в) який взагалі забороняє керувати транспортним засобом без номерного знаку.<o></o>
www.long-hair.kiev.ua

#64 KO3AK

KO3AK

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 931 Повідомлень:
  • Реєстрація 10-грудень 07

Відправлено 18 серпень 2010 - 16:10

Саш, ну что дали ответ на жалобу?

#65 LSasa

LSasa

    Cкорая помощь клуба


  • Пользователи
  • 1 727 Повідомлень:
  • Реєстрація 15-серпень 07

Відправлено 18 серпень 2010 - 21:40

KO3AK,На какую? я ничего никуда не подавал. А товарищ тоже молчит.
www.long-hair.kiev.ua

#66 KO3AK

KO3AK

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 931 Повідомлень:
  • Реєстрація 10-грудень 07

Відправлено 18 серпень 2010 - 21:41

Выкладываю свою пояснюючу может кому то в будущем пригодится.

ну ты это отсылал куда-то? Что протокол неправильно составлен?

#67 LSasa

LSasa

    Cкорая помощь клуба


  • Пользователи
  • 1 727 Повідомлень:
  • Реєстрація 15-серпень 07

Відправлено 19 серпень 2010 - 22:27

это пояснение шло в суд.
www.long-hair.kiev.ua




0 людей читають цю тему

0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів

Яндекс.Метрика