Стаття 35. Обов'язковий технічний контроль транспортних засобів
Обов'язковому технічному контролю не підлягають:
- легкові автомобілі усіх типів, марок і моделей, причепи (напівпричепи) до них (крім таксі та автомобілів, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку), мотоцикли, мопеди, мотоколяски та інші прирівняні до них транспортні засоби - незалежно від строку експлуатації;
- легкові автомобілі, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку, вантажні автомобілі незалежно від форми власності вантажопідйомністю до 3,5 тонни, причепи до них - із строком експлуатації до двох років.
_________________________________________
Наказ МВС №534 "Про затвердження Порядку здійснення контролю за технічним станом колісних транспортних засобів під час їх експлуатації" <-<-<- [посилання на офіційну редакцію документу]
2. Перевірка технічного стану КТЗ здійснюється в місцях, де їх зупинка і стоянка не заборонені ПДР та вони не створюють перешкоди в дорожньому русі іншим учасникам.
Час на проведення перевірки одного КТЗ не повинен перевищувати 20 хв.
6. Перевірки дотримання порядку проведення технічного стану КТЗ під час їх експлуатації та обліку цієї роботи в підпорядкованих підрозділах здійснюються працівниками автомобільно-технічної інспекції управлінь (відділів) Державтоінспекції ГУМВС, УМВС України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі щокварталу.
Простий інспектор ДАІ не має права проводити технічний контроль. Це має робити лише інспектор АТІ (автомобільно-технічної інспекції), що має бути у свою чергу підтверджено відповідним посвідченням.
Не дивлячись на те, що цей Наказ не змінювали під нове законодавство(в тексті і досі йдеться не про контроль, а про державний технічний огляд), це єдиний документ, який регулює порядок перевірки авто під час експлуатації.
Тому тут єдині аргументи це:
- 20 хвилин;
- перевірка проводиться лише інспектором АТІ.
Повідомлення відредагував AnDruWa: 24 жовтень 2011 - 21:42