Перейти до вмісту

Друзі. Проект буде закрито в кінці 2024 року. Перемоги і миру вам. Хай щастить. Слава Україні!

Фотографія
- - - - -

техосмотр


  • Please log in to reply
92 replies to this topic

#81 AnDruWa

AnDruWa

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 308 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-березень 11

Відправлено 24 жовтень 2011 - 21:23

Закон України Про дорожній рух: <-<-<- [посилання на офіційну редакцію документу]

Стаття 35. Обов'язковий технічний контроль транспортних засобів

Обов'язковому технічному контролю не підлягають:

  • легкові автомобілі усіх типів, марок і моделей, причепи (напівпричепи) до них (крім таксі та автомобілів, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку), мотоцикли, мопеди, мотоколяски та інші прирівняні до них транспортні засоби - незалежно від строку експлуатації;
  • легкові автомобілі, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку, вантажні автомобілі незалежно від форми власності вантажопідйомністю до 3,5 тонни, причепи до них - із строком експлуатації до двох років.


_________________________________________


Наказ МВС №534 "Про затвердження Порядку здійснення контролю за технічним станом колісних транспортних засобів під час їх експлуатації" <-<-<- [посилання на офіційну редакцію документу]

2. Перевірка технічного стану КТЗ здійснюється в місцях, де їх зупинка і стоянка не заборонені ПДР та вони не створюють перешкоди в дорожньому русі іншим учасникам.
Час на проведення перевірки одного КТЗ не повинен перевищувати 20 хв.
6. Перевірки дотримання порядку проведення технічного стану КТЗ під час їх експлуатації та обліку цієї роботи в підпорядкованих підрозділах здійснюються працівниками автомобільно-технічної інспекції управлінь (відділів) Державтоінспекції ГУМВС, УМВС України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі щокварталу.


Простий інспектор ДАІ не має права проводити технічний контроль. Це має робити лише інспектор АТІ (автомобільно-технічної інспекції), що має бути у свою чергу підтверджено відповідним посвідченням.

Не дивлячись на те, що цей Наказ не змінювали під нове законодавство(в тексті і досі йдеться не про контроль, а про державний технічний огляд), це єдиний документ, який регулює порядок перевірки авто під час експлуатації.
Тому тут єдині аргументи це:
- 20 хвилин;
- перевірка проводиться лише інспектором АТІ.


Повідомлення відредагував AnDruWa: 24 жовтень 2011 - 21:42


#82 USSRMoto

USSRMoto

    Модератор


  • Модераторы
  • 5 439 Повідомлень:
  • Реєстрація 22-січень 11
  • Авто:Subaru Forester SH 2009

Відправлено 24 жовтень 2011 - 21:49

AnDruWa, спасибо. А вот вопрос по прежнему "если скажут "поехали на проверку" я могу отказаться? И что мне за это будет?

Круче черной бехи можно только ладу


#83 AnDruWa

AnDruWa

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 308 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-березень 11

Відправлено 24 жовтень 2011 - 23:45

Відповідно до цього наказу, перевірка проводиться:

2. Перевірка технічного стану КТЗ здійснюється в місцях, де їх зупинка і стоянка не заборонені ПДР та вони не створюють перешкоди в дорожньому русі іншим учасникам.


Тобто нікуди їхати не потрібно, тим більше нехай за 20 хвилин встигнуть з`їздити кудись.
Але це стосується лише власників тих авто, які підлягають обов`язковому технічному контролью, відповідно до чинного законодавства (ст.35 ЗУ "Про дорожній рух*).

А взагалі, у користь водіїв, які використовують авто "для себе", вийшла нова редакція ПДР, а саме:

2.4. На вимогу працівника міліції водій повинен зупинитися з дотриманням вимог цих Правил, а також::
в) дати можливість оглянути транспортний засіб відповідно до законодавства за наявності на те законних підстав, у тому числі провести з використанням спеціальних пристроїв (приладів) перевірку технічного стану транспортних засобів, які відповідно до законодавства підлягають обов'язковому технічному контролю*.

Тобто цей пункт каже, що "на дорозі", я маю дати перевірити авто, відповідно до Наказу 534, лише якщо я, кажучи простими словами: таксист, маршрутчик.

_______________________________________


Який робимо висновок?

В ПДР п.2.4 написано, що перевіряються лише ті які проходять контроль обов`язковий, а в ст. 35 ЗУ Про дорожній рух написано, що цей контроль проходять ті, які використовують авто для отримання прибутку.

Отже, якщо ми використовуємо авто не для отримання прибутку(Не таксисти і Не маршрутчики), а для власних цілей, тоді ніхто нічого не буде перевіряти!

Повідомлення відредагував AnDruWa: 24 жовтень 2011 - 23:52


#84 USSRMoto

USSRMoto

    Модератор


  • Модераторы
  • 5 439 Повідомлень:
  • Реєстрація 22-січень 11
  • Авто:Subaru Forester SH 2009

Відправлено 25 жовтень 2011 - 08:23

и соответственно, когда грят "поехали на станцию проверим уровень шума" я могу сказать "не хочу и нечего вы не сделаете"?

Круче черной бехи можно только ладу


#85 _asm

_asm

    Новичок


  • Пользователи
  • 75 Повідомлень:
  • Реєстрація 15-червень 11

Відправлено 25 жовтень 2011 - 08:36

можно и так, но такой фразой только раздраконишь...
я бы сказал что-то в духе " уровень шума в пределах нормы, ехать никуда не буду, т.к. ни один закон не обязывает и желание отстутсвует"

#86 USSRMoto

USSRMoto

    Модератор


  • Модераторы
  • 5 439 Повідомлень:
  • Реєстрація 22-січень 11
  • Авто:Subaru Forester SH 2009

Відправлено 25 жовтень 2011 - 08:47

_asm, ну да, эт я так, образно... если б я это знал месяц тому... съекономил бы и денег на новом глушителе и на штрафе и остался б с хорошим звуком...

Круче черной бехи можно только ладу


#87 DerSieger

DerSieger

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 420 Повідомлень:
  • Реєстрація 16-серпень 10

Відправлено 26 жовтень 2011 - 15:10

6. Перевірки дотримання порядку проведення технічного стану КТЗ під час їх експлуатації та обліку цієї роботи в підпорядкованих підрозділах здійснюються працівниками автомобільно-технічної інспекції управлінь (відділів) Державтоінспекції ГУМВС, УМВС України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі щокварталу.

Наказ МВС №534 "Про затвердження Порядку здійснення контролю за технічним станом колісних транспортних засобів під час їх експлуатації" <-<-<- [посилання на офіційну редакцію документу]


Простий інспектор ДАІ не має права проводити технічний контроль. Це має робити лише інспектор АТІ (автомобільно-технічної інспекції), що має бути у свою чергу підтверджено відповідним посвідченням.


Прошу звернути увагу що Перевірки ДОТРИМАННЯ ПОРЯДКУ ПРОВЕДЕННЯ технічного стану КТЗ під час їх експлуатації та обліку цієї роботи в підпорядкованих підрозділах здійснюються працівниками автомобільно-технічної інспекції управлінь, а не Перевірки технічного стану КТЗ, як ви трактуєте даний пункт
Простими словами працівники авто-тех інспекції перевіряють ДОТРИМАННЯ ПОРЯДКУ ПРОВЕДЕННЯ та ОБЛІКУ ЦІЄЇ РОБОТИ, а технічний стан перевіряють ДАЙці

в цьому пункті ви побачили тільки ті слова які хочеться побачити. уважно читайте закони
Виживаєм як можем.

#88 AnDruWa

AnDruWa

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 308 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-березень 11

Відправлено 26 жовтень 2011 - 16:33

DerSieger, Погоджуюсь. Читаю уважно те, що стосується мене особисто.
Цей наказ мене аж ніяким чином не торкається, я користуюсь авто у особистих цілях + він не відповідає нормам чинного законодавства, але дайці ним все рівно користуються.
Тай навіть якби захотіли перевірити - не перевірили б. А вже і по закону не можуть це зробити)

#89 _asm

_asm

    Новичок


  • Пользователи
  • 75 Повідомлень:
  • Реєстрація 15-червень 11

Відправлено 26 жовтень 2011 - 17:00

для начала следует обратить внимание на то, что в данном аспекте есть две разные категории транспортных средств (ТС): тех что подлежат обязательному ТО и те что НЕ подлежат обязательному ТО.

относительно тех ТС которые НЕ подлежат ТО, то здесь всё просто, нет ни одного закона обязывающего проходить ТО и точка, т.е. исключительно добровольная основа (хочешь ментам даёшь смотреть, хочешь на СТО, хочешь сам ковыряешься). Аналогичную ситуацию имеем с треобванием выйти из авто, надеюсь здесь всем всё ясно..

по поводу тех ТС которые подлежат обязательному ТО, то здесь нужно хорошенько проштудировать нормативную базу, что бы найти зацепки для защиты от этих разводов на дороге....

ЗЫ: то что ПДД запрещает эксплуатацию ТС с разного рода неисправностями, это написано для нас - водителей, но никакого права ментам не предоставляет для принуждения к контролю отстутсвия неисправностей...
Конституция гласит: Стаття 19. Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах,
відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не
передбачено законодавством.

Органи державної влади та органи місцевого самоврядування,
їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах
повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами
України.

#90 RusskiyInok

RusskiyInok

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 006 Повідомлень:
  • Реєстрація 05-березень 08

Відправлено 27 жовтень 2011 - 20:47

Постановление 1029 само по себе плохо читабельно, изменения надо смотреть в тексте Правил.
Чтобы разобраться в этих изменениях, загрузил последюю редакцию ПДД в Word, всё добавленное постановлением 1029 выделил красным.
В тех случаях, когда что-либо исключалось или сильно перередактировалось, делал сноски с пояснением, какие изменения внесены по сравнению с предыдущей редакцией (текст предыдущей редакции брал из системы "Лига").
Кроме того, для удобства чтения, в тех местах ПДД, где упоминаются коды знаков или разметки ("знак 2.1", "разметка 1.1" и т. п.) - после этих упоминаний добавлены изображения соответствующих знаков или линий разметки.
Хочу поделиться этой работой, залил на Депозитфайлз: http://depositfiles....files/yban6csam

Повідомлення відредагував RusskiyInok: 27 жовтень 2011 - 20:49


#91 GIMLI

GIMLI

    БЦstyle


  • Модераторы
  • 2 020 Повідомлень:
  • Реєстрація 17-грудень 07

Відправлено 28 жовтень 2011 - 00:39

RusskiyInok, Очень хорошая работа! Спасибо!
Читаем НОВЫЕ правила

#92 AnDruWa

AnDruWa

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 308 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-березень 11

Відправлено 05 листопад 2011 - 20:05

Хоче Могильов все таки, зробити перевірку КТЗ під час експлуатації, не лише для ТЗ, які підлягають техконтролю.
http://www.sai.gov.ua/law/0/1/22.htm
Якщо приймуть, а я думаю так і буде - буде не дуже приємно доводити іДАІ, що жоден Закон не зобов`язує водія давати на перевірку свій ТЗ під час експлуатації. На стороні водія залишиться ПДР п 2.4 в)
Капєц, а не країна.

#93 BA3ZIOI

BA3ZIOI

    Новичок


  • Пользователи
  • 82 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-липень 10

Відправлено 08 листопад 2011 - 10:16

Если верить СМИ, то принято еще одно "полипшення" относительно стоимости переоформления "автивок". Убрали из перечня обязательных мероприятий при оформлении точно не помню, но, кажется, услуги проверки на угон, техсостояния, и т.п. и в результате переоформление АЗЛК 2140 с 1500 гривасов упало до 800 гривасов.




0 людей читають цю тему

0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів

Яндекс.Метрика