Доработки которые реально работают
#42
Відправлено 24 січень 2011 - 13:14
два роки їздив на іномарці і вирішив на другу машину яка стоїть в гаражі (ВАЗ 2104) ввести деякі новшества ліземо до реле стартера і находимо контакт на якому є плюс при виключеному стартері (силовий) і до нього підключаємо релюшки прикурювача, ближнього і дальнього світла фар в розрив. В результаті всі ті прилади працюють як і раніше, але при запуску стартера їх відключає і не включає поки стартер не зупиниться. Стартер багато тяне разом з включеними фарами, вентилятором пічки і вентилятором радіатора і коли заглох на старті то при не дуже живому акумуляторі не треба виключати фари для того щоб завести машину, вони на момент роботи стартера самі виключаються ну і живлення реле ближнього і дальнього підключив до запалення -- заглушив машину і фари погасли, на коротких нічних стоянках помагає, фари гаснуть, а габарити світяться і не дають зівакам припаркуватися в мою машину
Повідомлення відредагував Dexter: 24 січень 2011 - 13:18
#43
Відправлено 24 січень 2011 - 21:32
http://www.vaz2101.o...ead.php?t=26708
завтра куплю діод і підключу через нього двірники до моторчика омивайки, побризгав на вікно, само протерло двірниками
Повідомлення відредагував Dexter: 24 січень 2011 - 21:48
#46
Відправлено 26 січень 2011 - 18:45
Выложишь фото диода? Хочу себе такое же замутить, не знаю какой взять.
нормального діода не найшов, були заслабенькі, і купив просту релюшку (нормально виключену як на сигналізацію йде) і після тиканням тестером поняв, що зробив правильно (скільки жигульок, стільки варіантів проводок і їх модифікацій ) -- в рульовій колонці двірники в цій машині розмикаються плюсом, а бризгалка мінусом, тому діод мені би і не підійшов для того. реле.jpg 3,52До 3 Кількість завантажень: на 87 і 85 контакти подав плюс який іде до ручки двірників, до 30 контакту підключив дріт який іде від ручки до моторчика двірника, а до 86 контакта мінус який появляється при роботі бризгалки.
Зараз пробую через реле стартера підключити живлення релюшок вентилятора і фар щоб гасли при роботі стартера і не мішали йому крутитися і думаю як зробити щоб при виключені запалення виключалися фари, двірники, протитуманки і прикурювач, тільки "чуйка" мені підказує, що одним реле я то не зроблю, прийдеться двома зато ті релюшки будуть під катопом а не за приборкою
Повідомлення відредагував Dexter: 26 січень 2011 - 18:57
#47
Відправлено 26 січень 2011 - 21:19
Ты его вывел на реле сразу от предохранителя?на 87 і 85 контакти подав плюс який іде до ручки двірників
То есть реле встало в разрыв этого провода или параллельно ему?до 30 контакту підключив дріт який іде від ручки до моторчика
#48
Відправлено 26 січень 2011 - 22:56
ANGEL,
Не угадали ) Это прерыватель массы, соленоидного типа, высокомощный... З.Ы. СПАС! От пожара! Проверено в ДТП ( К сожалению, а может и к счастью ! Прям на поле боевых действий! ...
В течении 3х секунд после удара машина ПОЛНОСТЬЮ обесточена! )))
А это не трубки а ГОФРЫ, в которых живут 50сс Провода ). ОБА аккумулятора стоят в багажнике )
Повідомлення відредагував DLX1R: 26 січень 2011 - 23:24
#51
Відправлено 27 січень 2011 - 12:37
двозначне питання, зараз запутаємося в термінах і не поймем один одного попробую простими словами пояснити -- 87 і 30 підключаються до ричажка дворників на рульовій колонці, а 86 і 85 включають реле яке замикає 87 і 30 (імітує включення ричажка двірників). На 30 або 87 має бути постійний плюс, від того контакта робимо перемичку на 85, а до 86 підключаємо мінус який появляється на моторчику омивайки коли тянем ричаг двірників на себе і бризгає на вікно. Штатну проводку ми не міняєм, тільки паралельно підключаємо реле до неї, все працює як і до того працювало, просто коли бризгаєм на вікно, то включається наше реле і імітує секундне опускання-піднімання ричажка двірників.Ты его вывел на реле сразу от предохранителя?
То есть реле встало в разрыв этого провода или параллельно ему?
ПС лектор з мене так собі .... мені простіше зробити, чим пояснити як я то зробив
#52
Відправлено 27 січень 2011 - 13:28
Ну и к тому-же, одного цикла дворниками мало, нужно хотя-бы 3, чтобы стекло выиерлось.
#53
Відправлено 27 січень 2011 - 15:31
может не в тему, но попалась под руки подщивка "За рулем" за 1973 г. (меня еще тогда и в проекте не было)
там пишут такое :
P.S. как люди жили без "незамерзайки" и без пластиковых бутылок ???
к этому подскажу еще, ехали ломпнут промвал (поросенок) грибок крутился, а бенз не качало, взяли из багажника бутылку с галы залили бенз и напрямую к карбу ну и вообщем подливали, до гаража доехали )))
Добавлено через 6 минут
Voodoo Child, тоже делал так, только диод влом было покупать)))), вообщем можно подержать пока протрет и поливает, так что хорошая альтернатива, кстати никто не может подсказать а как работало на вазах где педалька на насосе, т.е. жмешь она брызгает и 3 раза взмахивает, как это организовано?
-Я не знаю
-Никто не знает...
#54
Відправлено 27 січень 2011 - 19:33
Dexter, неоднозначная доработка. Есть время t1, за которое насос омывайки докачивает ее до жиклеров (после длительного неиспользования). И есть время t2, в течение которого дворники делают один цикл. По идее условие хоть сколько ни будь успешной работы этой доработки, это t1<t2/2. Почему делим на два? Чтобы дворники хоть на обратном пути прошлись по мокрому. В идеале t1 должно стремиться к нулю. Наверное можно решить установкой клапана, как на обратке.
Ну и к тому-же, одного цикла дворниками мало, нужно хотя-бы 3, чтобы стекло выиерлось.
в ідеалі тоді треба реле часу, але я приловчився з другої спроби бризгати так, щоб і вікно намочити і двірники протерли, а ставити зворотній клапан то вже ізврат
Повідомлення відредагував Dexter: 27 січень 2011 - 19:41
#56
Відправлено 30 січень 2011 - 00:14
#58
Відправлено 02 лютий 2011 - 15:14
двірники коли вже зрушилися з місця то проходять весь цикл, незалежно від положення ричажка, там механізм в моторчику який не дає двірникам зупинитися на середині скла, ну хіба запобіжник перегорить або тепловий який в моторчику відключить від перегріву моторчика.Dexter, неоднозначная доработка. Есть время t1, за которое насос омывайки докачивает ее до жиклеров (после длительного неиспользования). И есть время t2, в течение которого дворники делают один цикл. По идее условие хоть сколько ни будь успешной работы этой доработки, это t1<t2/2. Почему делим на два? Чтобы дворники хоть на обратном пути прошлись по мокрому. В идеале t1 должно стремиться к нулю. Наверное можно решить установкой клапана, как на обратке.
...
#60
Відправлено 27 липень 2011 - 19:42
Наверняка уже видели.
http://www.vaz2101.o...ead.php?t=31694
0 людей читають цю тему
0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів