Перейти до вмісту

Друзі. Проект буде закрито в кінці 2024 року. Перемоги і миру вам. Хай щастить. Слава Україні!

Фотографія
- - - - -

Ускорить прогрев двигателя.


  • Please log in to reply
278 replies to this topic

#261 WAZ

WAZ

    Модератор


  • Модераторы
  • 5 821 Повідомлень:
  • Реєстрація 27-січень 08

Відправлено 22 січень 2020 - 22:58

а вдруг я то же знаю?

 

https://coub.com/view/1nvtc



#262 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 872 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 22 січень 2020 - 23:02


тока не разабрался на кой та затычка в нормально работающий термостат
Та щоб тиск на радіатор пічки підняти. Через забиті соти сильніше пропихає тосол. І здається. що так ефективніше.

Я сьогодні спеціально подивився - завівся при температурі головки -3, а після виїзду з гаража вже було +7. Поки закрив гараж вже +15.



#263 WAZ

WAZ

    Модератор


  • Модераторы
  • 5 821 Повідомлень:
  • Реєстрація 27-січень 08

Відправлено 22 січень 2020 - 23:16


завівся при температурі головки -3

Такие интимные подробности можно было не разглашать... 

Двигатель то запустили? или закрыли гараж и домой пошли?  :multi:


  • zootechnik and nightwolff like this

#264 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 872 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 22 січень 2020 - 23:18

WAZ, фу...  :at:



#265 optimus prime

optimus prime

    Член клуба


  • Пользователи
  • 8 131 Повідомлень:
  • Реєстрація 07-липень 10
  • Авто:21063

Відправлено 23 січень 2020 - 05:46

завівся при температурі головки -3

Такие интимные подробности можно было не разглашать...
Двигатель то запустили? или закрыли гараж и домой пошли? :multi:
Операция синяя шляпа?

#266 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 872 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 23 січень 2020 - 08:59


Операция синяя шляпа?
Думаю, що СИНЯ вже позаду і настала черга білої і чорної.

#267 zootechnik

zootechnik

    эникейщик


  • Пользователи
  • 2 551 Повідомлень:
  • Реєстрація 22-листопад 10
  • Авто:ВАЗ-21011(21013)

Відправлено 23 січень 2020 - 15:45


Теплоємність меншає без руху? А теплопровідність що там робить?

∆t

112.png

 


Такие интимные подробности можно было не разглашать... Двигатель то запустили? или закрыли гараж и домой пошли? :multi:

:lol: :ay:


:) Иди в термостат затычку лучше вставь. :)

:multi:


Теория — это когда всё известно, но ничего не работает. 
Практика — это когда всё работает, но никто не знает почему. 
Мы же объединяем теорию и практику: ничего не работает, и никто не знает почему! 
© А. Эйнштейн

#268 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 872 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 23 січень 2020 - 16:10

 


Теплоємність меншає без руху? А теплопровідність що там робить?

∆t

112.png

 

 

Де тут швидкість руху носія? Де врахування конвекції? Я би ще включив сюди закон Фур'є з використанням оператора Гамільтона. Але і це б не пояснило порушення закону збереження енергії.



#269 zootechnik

zootechnik

    эникейщик


  • Пользователи
  • 2 551 Повідомлень:
  • Реєстрація 22-листопад 10
  • Авто:ВАЗ-21011(21013)

Відправлено 24 січень 2020 - 01:14


Але і це б не пояснило порушення закону збереження енергії.

в якому місці, де і скільки раз він порушується?


Теория — это когда всё известно, но ничего не работает. 
Практика — это когда всё работает, но никто не знает почему. 
Мы же объединяем теорию и практику: ничего не работает, и никто не знает почему! 
© А. Эйнштейн

#270 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 872 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 24 січень 2020 - 03:25


в якому місці, де і скільки раз він порушується?
У твоєму твердженні, що мотор може нагрітися втричі швидше, якщо воду в ньому помаліше перемішувати. Не залежить швидкість накопичення теплової енергії двигуном від цього, а тільки від маси, кількості тепла від спаленого палива і притоку, чи відбору тепла кудись геть. У випадку з додатковим опором потоку у малому крузі зростає потік через радіатор пічки, що приведе до збільшення часу прогріву. Якщо ж є нещільність закриття великого круга в термостаті - час прогріву ще більше зросте.

#271 zootechnik

zootechnik

    эникейщик


  • Пользователи
  • 2 551 Повідомлень:
  • Реєстрація 22-листопад 10
  • Авто:ВАЗ-21011(21013)

Відправлено 24 січень 2020 - 11:33


якщо воду в ньому помаліше перемішувати

то що буде? навіщо я про "дельта т" писав?


Не залежить швидкість накопичення теплової енергії двигуном від цього,

а я і не стверджую що там щось не так, а от розподілення енергії залежить таки від швидкості потоку охолоджуючої рідини


а тільки від маси, кількості тепла від спаленого палива і притоку, чи відбору тепла кудись геть

ну так тепло то нікуди не дівається, воно лише по іншому розподіляється в перші хвилини роботи, робоча частина двигуна швидше виходить на робочий режим, а потім і ввесь двигун прогрівається до робочої температури - де тут порушення закону збереження енергії - її рівно стільки, скільки виділилось від згорання палива. Навіщо я про теплоємність і теплопровідність писав?


Теория — это когда всё известно, но ничего не работает. 
Практика — это когда всё работает, но никто не знает почему. 
Мы же объединяем теорию и практику: ничего не работает, и никто не знает почему! 
© А. Эйнштейн

#272 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 872 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 24 січень 2020 - 13:11


а я і не стверджую що там щось не так
Нехай буде ТАК.  :)

Мені надоїло. Прихильників вічного двигуна також поки не вдалося переконати у хибності затії - шукають і придумують далі.

Я можу пояснити враження потепління тільки тим, що або радіатор пічки забитий, або краник не відкривається достатньо, або помпа зле качає. Зменшуєш потік по малому кругу - зростає через пічку і здається, що тепліше, бо реально повітря виходить тепліше - злегка тепленької води проходить більше.

Я, щоб не було такого ефекту, поставив замість краника, 1/2" засувку від парового котла - відкриває січення труби 12мм за 4 оберти і, в межах першого оберту, прекрасно регулює температуру при прогрітому двигуні, а повністю відкрита, дає тепле повітря вже при температурі головки двигуна вище 20 градусів, тобто за хвилину - другу, після запуску.



#273 denis13

denis13

    Banned


  • Заблокированные
  • 10 319 Повідомлень:
  • Реєстрація 19-лютий 10

Відправлено 24 січень 2020 - 13:38

:) Я понял, что тема не за "Ускорить прогрев двигателя", а за "Ускорить съем теплого воздуха с печки". 



#274 zootechnik

zootechnik

    эникейщик


  • Пользователи
  • 2 551 Повідомлень:
  • Реєстрація 22-листопад 10
  • Авто:ВАЗ-21011(21013)

Відправлено 24 січень 2020 - 20:35


Я можу пояснити враження потепління тільки тим, що або радіатор пічки забитий, або краник не відкривається достатньо, або помпа зле качає.

та йолки-палки, невже показник ∆t ні про що не каже? який ще вічний двигун? де ви його там знайшли?

ваша проблема в тому що ви блок сприймаєте як тупий чайник, але на справді на перших хвилинах роботи блок працює як холодильник

і от коли зв'яжете до купи теплопровідність металу і рідини, а також їхню теплоємкість і як наслідок швидкість відведення тепла від стінок циліндра яка напряму залежить від потоку рідини то дійдете до того що робоча частина двигуна прогрівається швидше, температура рідини підвищується і як наслідок пічка гріє краще(тут вирішальним є ∆t і теплоемність рідини).

 

на практиці двигун прогрівається швидше, підтвердження тому зменшення витрати палива. можете не  вірити - як казав Енштейн "Всі знають, що це неможливо. Але ось приходить невіглас, якому це невідомо - він-то і робить відкриття"


Теория — это когда всё известно, но ничего не работает. 
Практика — это когда всё работает, но никто не знает почему. 
Мы же объединяем теорию и практику: ничего не работает, и никто не знает почему! 
© А. Эйнштейн

#275 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 872 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 24 січень 2020 - 20:39


Але ось приходить невіглас
Бог в поміч.  :bk:

#276 denis13

denis13

    Banned


  • Заблокированные
  • 10 319 Повідомлень:
  • Реєстрація 19-лютий 10

Відправлено 24 січень 2020 - 21:51

Надо провести исследование. :)
Лазерный термометр.
Один и тот же двс так же и с погодой.
И пошли мерить замерять. :)

Двс вырабатывает одно и то же количество тепла.
Остаеться понять эффективность его отбора.
Что бы быстрее прогревался двс нужно снизить отбор т.е. потенциально повысить рабочую температуру.
Если судить по печке то можно с уверенностью констатировать факт того что затычка:) увеличивает отбор тепла печкой.

#277 2-ешник

2-ешник

    Sergeant stock


  • Модераторы
  • 4 000 Повідомлень:
  • Реєстрація 07-травень 06
  • Авто:2102

Відправлено 08 лютий 2020 - 14:47

Завёлся, включил габариты и дальний. Нагрузка на двс выше - греется быстрее.
<p>русня-хуйня

#278 Andriy1352

Andriy1352

    Модератор


  • Модераторы
  • 17 806 Повідомлень:
  • Реєстрація 17-травень 13
  • Авто:VAZ 2103? 2.0 16v Stroker буде

Відправлено 08 лютий 2020 - 14:52

Завёлся, включил габариты и дальний. Нагрузка на двс выше - греется быстрее.

Замість того можна підігрів сідух, і навантаження є і користі більше.
Головне не машина, а водій!

#279 БАККАРА

БАККАРА

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 993 Повідомлень:
  • Реєстрація 09-квітень 10

Відправлено 08 лютий 2020 - 15:30

Врізати грійку на 2 кВт з мотором. Підключити до пічки, хай ганяє пів години. 






0 людей читають цю тему

0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів

Яндекс.Метрика