а вдруг я то же знаю?
Відправлено 22 січень 2020 - 23:02
Та щоб тиск на радіатор пічки підняти. Через забиті соти сильніше пропихає тосол. І здається. що так ефективніше.
тока не разабрался на кой та затычка в нормально работающий термостат
Я сьогодні спеціально подивився - завівся при температурі головки -3, а після виїзду з гаража вже було +7. Поки закрив гараж вже +15.
Відправлено 23 січень 2020 - 15:45
Теплоємність меншає без руху? А теплопровідність що там робить?
∆t
Такие интимные подробности можно было не разглашать... Двигатель то запустили? или закрыли гараж и домой пошли?
Иди в термостат затычку лучше вставь.
Теория — это когда всё известно, но ничего не работает. Практика — это когда всё работает, но никто не знает почему. Мы же объединяем теорию и практику: ничего не работает, и никто не знает почему! © А. Эйнштейн
Відправлено 24 січень 2020 - 01:14
Але і це б не пояснило порушення закону збереження енергії.
в якому місці, де і скільки раз він порушується?
Теория — это когда всё известно, но ничего не работает. Практика — это когда всё работает, но никто не знает почему. Мы же объединяем теорию и практику: ничего не работает, и никто не знает почему! © А. Эйнштейн
Відправлено 24 січень 2020 - 03:25
У твоєму твердженні, що мотор може нагрітися втричі швидше, якщо воду в ньому помаліше перемішувати. Не залежить швидкість накопичення теплової енергії двигуном від цього, а тільки від маси, кількості тепла від спаленого палива і притоку, чи відбору тепла кудись геть. У випадку з додатковим опором потоку у малому крузі зростає потік через радіатор пічки, що приведе до збільшення часу прогріву. Якщо ж є нещільність закриття великого круга в термостаті - час прогріву ще більше зросте.
в якому місці, де і скільки раз він порушується?
Відправлено 24 січень 2020 - 11:33
якщо воду в ньому помаліше перемішувати
то що буде? навіщо я про "дельта т" писав?
Не залежить швидкість накопичення теплової енергії двигуном від цього,
а я і не стверджую що там щось не так, а от розподілення енергії залежить таки від швидкості потоку охолоджуючої рідини
а тільки від маси, кількості тепла від спаленого палива і притоку, чи відбору тепла кудись геть
ну так тепло то нікуди не дівається, воно лише по іншому розподіляється в перші хвилини роботи, робоча частина двигуна швидше виходить на робочий режим, а потім і ввесь двигун прогрівається до робочої температури - де тут порушення закону збереження енергії - її рівно стільки, скільки виділилось від згорання палива. Навіщо я про теплоємність і теплопровідність писав?
Теория — это когда всё известно, но ничего не работает. Практика — это когда всё работает, но никто не знает почему. Мы же объединяем теорию и практику: ничего не работает, и никто не знает почему! © А. Эйнштейн
Відправлено 24 січень 2020 - 13:11
Нехай буде ТАК.
а я і не стверджую що там щось не так
Мені надоїло. Прихильників вічного двигуна також поки не вдалося переконати у хибності затії - шукають і придумують далі.
Я можу пояснити враження потепління тільки тим, що або радіатор пічки забитий, або краник не відкривається достатньо, або помпа зле качає. Зменшуєш потік по малому кругу - зростає через пічку і здається, що тепліше, бо реально повітря виходить тепліше - злегка тепленької води проходить більше.
Я, щоб не було такого ефекту, поставив замість краника, 1/2" засувку від парового котла - відкриває січення труби 12мм за 4 оберти і, в межах першого оберту, прекрасно регулює температуру при прогрітому двигуні, а повністю відкрита, дає тепле повітря вже при температурі головки двигуна вище 20 градусів, тобто за хвилину - другу, після запуску.
Відправлено 24 січень 2020 - 20:35
Я можу пояснити враження потепління тільки тим, що або радіатор пічки забитий, або краник не відкривається достатньо, або помпа зле качає.
та йолки-палки, невже показник ∆t ні про що не каже? який ще вічний двигун? де ви його там знайшли?
ваша проблема в тому що ви блок сприймаєте як тупий чайник, але на справді на перших хвилинах роботи блок працює як холодильник
і от коли зв'яжете до купи теплопровідність металу і рідини, а також їхню теплоємкість і як наслідок швидкість відведення тепла від стінок циліндра яка напряму залежить від потоку рідини то дійдете до того що робоча частина двигуна прогрівається швидше, температура рідини підвищується і як наслідок пічка гріє краще(тут вирішальним є ∆t і теплоемність рідини).
на практиці двигун прогрівається швидше, підтвердження тому зменшення витрати палива. можете не вірити - як казав Енштейн "Всі знають, що це неможливо. Але ось приходить невіглас, якому це невідомо - він-то і робить відкриття"
Теория — это когда всё известно, но ничего не работает. Практика — это когда всё работает, но никто не знает почему. Мы же объединяем теорию и практику: ничего не работает, и никто не знает почему! © А. Эйнштейн
Відправлено 24 січень 2020 - 21:51
0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів