Вставити туди грубезного болта - нехай собі крутять його. Це ж напевно кожен раз хтось інший колупає.
Заварити отвір для лічинки? Як по мені то хай буде
ВАЗ 2101 "alex_zp"
#862
Відправлено 26 липень 2022 - 08:41
це канєшно без преувєліченія снімаю шляпу, і нізкий поклон за продєлану роботу. я на таке вже просто напросто не рішусь
Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
ВАЗ 21061 (1986) Emissions [Lina] ВАЗ 21083 (1989) Emissions
#863
Відправлено 26 липень 2022 - 10:59
Вставити туди грубезного болта - нехай собі крутять його. Це ж напевно кожен раз хтось інший колупає.
Заварити отвір для лічинки? Як по мені то хай буде
Чогось мені здається що то один нарік чи алканафт. Бо на діло ходить не підготовленим і колупає що під рукою є
це канєшно без преувєліченія снімаю шляпу, і нізкий поклон за продєлану роботу. я на таке вже просто напросто не рішусь
Я мабуть теж вже на таке не рішусь. Бо минулі капіталки сильно в процессі не приймав участь... а так вже й не 20 років, вже і важкувато і морально і фізично і матеріально. Треба збирати гроші на засіб пересування, а цю потім переводити в машину вихідного дня
- PJR подобається це
#864
Відправлено 05 жовтень 2022 - 00:04
Я мабуть теж вже на таке не рішусь. Бо минулі капіталки сильно в процессі не приймав участь... а так вже й не 20 років, вже і важкувато і морально і фізично і матеріально. Треба збирати гроші на засіб пересування, а цю потім переводити в машину вихідного дня
Мне в 2018г столько же обошлись работы по кузову, при этом я в них принимал участие, шкурил все что только можно - в общем знатно мешал мастеру. Где-то за 3 или 3,5 мес. ее домучили. Сварки было мало, то там то сям. Знал бы что так дорого будет в итоге - не ввязывался бы наверное. Теперь конечно машину жалко продавать - машина выходного дня и для поездки за запчастями на другое авто))) А еще для поездки на встречу клуба в Запорожье можно использовать - это пригшлашение .
#865
Відправлено 07 жовтень 2022 - 12:48
Я мабуть теж вже на таке не рішусь. Бо минулі капіталки сильно в процессі не приймав участь... а так вже й не 20 років, вже і важкувато і морально і фізично і матеріально. Треба збирати гроші на засіб пересування, а цю потім переводити в машину вихідного дняМне в 2018г столько же обошлись работы по кузову, при этом я в них принимал участие, шкурил все что только можно - в общем знатно мешал мастеру. Где-то за 3 или 3,5 мес. ее домучили. Сварки было мало, то там то сям. Знал бы что так дорого будет в итоге - не ввязывался бы наверное. Теперь конечно машину жалко продавать - машина выходного дня и для поездки за запчастями на другое авто))) А еще для поездки на встречу клуба в Запорожье можно использовать - это пригшлашение .
Чекаємо на перемогу, дасть бог всі живі будемо, то неодмінно треба буде влаштувати...
- yurecgod and shlonik1 like this
#866
Відправлено 20 травень 2023 - 16:24
Знайшов час оновити бортовик. Зима пройшла без значних подій по авто, коли треба було, діставляти з А в Б.
Хіба що 21063 одного разу при поїздці з роботи вийшов з ладу РЦ щеплення, майже доїхав, попереду був шлях по об'їздній дорозі - завів на 3-й та доїхав додому. Наступного дня домовився попрацювати в робочому боксі та змінив його.
Зима час від часу була сніжною:
Однак в Запоріжжі істотний сніг закінчився десь на початку лютого
Тоді, як в Калуші сніг випав навіть 07 квітня, отакий дочці подарунок, а вона мріяла на ДР в коротку сукню вдягнутись
У 2101 капот став погано відкриватись, боявся зламати ручку, котра почала гнутись - замінив стандартну проволоку на новий трос. Стало легше Щоправда оболонка троса виявилась трохи хакоротка, то поставив дві фішки з краю, щоб новмально працювало.
Навесні влаштував автівкам помивку:
На 21063 забрав з хати велосипеди, свій відвіз до гаража, а сина (поміряв що він йому ще підійде в цьому році, а потім може там і продадуть...) раму + ролікові ковзани сина і доньки відправив новою поштою. А колеса з собою привіз йому, коли в кінці квітня їздив до них у відпустку.
Люди дивувались як я два велосипеда запихнув у жигуля
#867
Відправлено 20 травень 2023 - 17:57
Ще хотів розповісти про дуже важливу доробку, що зробив в 2101, поставлю її в один рівень з встановленням сигналізації в 2009р та ГБО в 2015р.
Є в мене мрія катнути своєю автівкою по Європі, вже на 2020 планував, але то одне то інше заважає
Коли з різдва до квітня працював в Запоріжжі, думав щоб таке корисне для авто вигадати, щоб втілити, як буду поряд... Наткнувся в інтернеті на роліки, як люди вигадують для простих машин бюджетний помічник типу "круїз контроль", а точніше додатковий тримач тяги газу.
Кто на що здатний - кто мотузкой підв'язує, кто ставить привід тяги подсосу для ручного керування акселератором, кто вакуумну систему для натягування приводу, кто електромагніт з контроллером на реле від противотуманок.
Хотілося чогось такого, щоб в критичній ситуації не заважало гальмувати, або переключати передачі, мало елементарну будову з застосуванням стандарних компонентів, по мінімуму руйнувало інсуючу стандартну побудову тяг акселератора.
Поєднавши все прочитане, та провівши ряд випробувань прийшов да такої принципової схеми (та монтажної схеми):
Втілення вийшло близько 20$ (800грн):
Придбав:
Радиорінок 2 светодиода, 2 кнопки, 2 резистора - 60грн, Detali.zp.ua - Концевик большой, 1 релле (4), 2 релле (5), 3 колодки релле, разьем мама+папа 4, предохранитель на проводе - 200грн
Електромагніт LS-P40/20 - 400грн, Шайба в Епіцентрі збільшена М20х60 10грн
Вимикач светло/габарити 2107 + Колодка світло/габарити 2107 - 65грн
+ усілякі метізи
Знайшов, для основного блоку керування, корпус від старого джерела живлення від ноута у котрий щільно все влазило:
Так як "вертоліт газу" повертається десь на 90 градусів, вирішив трохи змістити шайбу в бік магніта, що планував закріпити на планці, притягнутої знизу до кронштейна "вертоліту газу"
Приміряв на 21063, а в 2101 кронштейн видався товшим та більшим, вирішив вигнути додаткову планку для магніта по іншому, закріпити за шпильку кришки клапанів і підвести до шайби не знизу, а згори (пів дня гнув поки добився щоб електромагнит був над самою шайбою, єдва її касався, і вона повністю покривала його сердечник). Шайбу на "вертольоті газу" (для тримання електромагнітом) теж трохі підпилив та закріпив не знизу, а зверху. Під "вертоліт газу" поставив проставку з 2мм, щоб шляпки не зачипалися за кронштейн.
В салоні підключив блок до вимикача стопсигналу, розширив отвір та замість винта упору педалі зчеплення поставив великий концевик у якості датчика натискання педалі зчеплення:
Живлення взяв з замка запалювання (там де з'являється напруга привключенні запалення).
Однак в такому випадку при натисканні гальма, релле в блоці клацає, навіть, коли не користуєшся блоком "круїз контролю", вирішив поставити вимикач на массу цього блоку керування, однак тоді все одно "+" від стопсигналу находив вихід на массу через катушку електромагніту та заважав би скидати оберти двигуна при гальмуванні.
Вирішив при не використанні блоку розривати обидва "+" (від замка запалення та стоп сигналу). Пошукав щось стандартне в перемикачів ВАЗ - є кнопка керування світла 6-контактна, на 3 положення, 2107-3709600 має положення де замикаються дві пари контактів.
Ітоговий вигляд:
Планував ще поставити додаткове релле на пряму від аккумулятора для живлення електромагніта (тому в схемі нема релле №2), але струм на магніт незначний (на захист досить запобіжника 5А), та й у блоці керування він іде по силовим контактам релле, до тогож, як виявилось при роботі з додатковим релле на електромагніт навантаження на релле блоку керування мізерні, що призводило час від часу при вимиканні кнопкою або датчиком педалі зчеплення до затримки у вимиканні з підвисанням зі дзвоном контактів релле близько 1с.
Перевірив, все працює як планувалось: при подачі живлення на схему загорається червоний діод; розганяємось до бажаної швидкості, при натисканні чорної кнопки електромагніт фіксує тягу акселератора (при цьому загорається зелений діод) та ногу з педалі газу можна прибрати і дати їй відпочити. При вижимі зчеплення фіксація електромагнітом вимикається, при нарисканні гальма також. Можна вимкнути утримання вручну червонною кнопкою на блоці керування.
Час від часу кронштейн з магнітом (при відключеній системі) резанує і дзвенить, хочу ще зробити додаткову опору для жорсткості від верхівки електромагніта (де він кріпиться гвинтом до додаткової планки) на вісь "вертольоту газу".
Якраз після встановлення в доньки був виступ танцювальний в Ужгороді, вирішили поїхати на 2 вихідні дні в Закарпаття, покататися по горах - Ужгород, Мукачево, водоспад Шепіт.
Покатався по горах, раніше не іздив за кермом так високо, нічого можна їхати і на копійці
До водоспаду Шепіт Гугл повів коротшим шляхом, замість 4 км по асфальту повів 1км по грунтовці, де мабуть їздять тильки трактори, добре що після дощу майже все висохло, і кліренс в копійки майже як в кросовера, але все одно вже були думки повертати назад, однак побачив вже попереду виїзд з грунтовки після пройденного підйому.
Чекаю закінцення війни, дасть бог ще на автобанах поганяю...
Пробіг 2101 - 146700км
- Emissions подобається це
#868
Відправлено 20 травень 2023 - 19:10
Але ж це навіть близько не круїз контроль. Воно швидкість машини не тримає постійною, а просто клинить заслінку карба. Підйом, спуск і навіть простий поворот змінять швидкість руху.
бюджетний помічник типу "круїз контроль", а точніше додатковий тримач тяги газу.
Я колись хотів прив'язатися до обертів двигуна, але це також не виручало - передачі не перемикає.
#869
Відправлено 21 травень 2023 - 11:29
Але ж це навіть близько не круїз контроль. Воно швидкість машини не тримає постійною, а просто клинить заслінку карба. Підйом, спуск і навіть простий поворот змінять швидкість руху.
бюджетний помічник типу "круїз контроль", а точніше додатковий тримач тяги газу.Я колись хотів прив'язатися до обертів двигуна, але це також не виручало - передачі не перемикає.
Тому і пишу в лапках Однак якщо дорога більш-менш рівна, то можна користуватись, краще, ніж нічого, і можна нозі дати відпочити Бо, як наприклад їдеш 1000км за 17 годин з двома зупинками то потім є трохи неприємних відчуттів в нозі. Бюджет втілення помірний, повноцінний круїз втілити би було значно дорожче на такому авто... та і взагалі мабуть неможливо, в конфігурації з карбюраторним двигуном 1,2 і без автоматичної коробки... все одно якщо помітний підйом треба понижувати передачі...
#870
Відправлено 21 травень 2023 - 11:45
Якщо замість електромагніту використати електромоторчик з гвинтовим редуктором, а електроніку зробити з тахометра і стабілізатора напруги - можна підтримувати постійні оберти двигуна. Так вдасться підтримувати постійну швидкість хоча б на одній передачі. Є напрямок для творчості - дерзай.
та і взагалі мабуть неможливо
Я свою вже не вдосконалюю - нема сенсу. Кузову вже кришка. А Міні має свій нормальний круіз контроль.
#871
Відправлено 23 травень 2023 - 19:45
коробка тут ніяким боком, на механіці круізів повно, навіть в мене
повноцінний круїз втілити би було значно дорожче на такому авто... та і взагалі мабуть неможливо, в конфігурації з карбюраторним двигуном 1,2 і без автоматичної коробки... все одно якщо помітний підйом треба понижувати передачі...
для нормального круізу потрібен інжектор, бажано з е-газом
Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
ВАЗ 21061 (1986) Emissions [Lina] ВАЗ 21083 (1989) Emissions
#872
Відправлено 24 травень 2023 - 18:54
коробка тут ніяким боком, на механіці круізів повно, навіть в мене
повноцінний круїз втілити би було значно дорожче на такому авто... та і взагалі мабуть неможливо, в конфігурації з карбюраторним двигуном 1,2 і без автоматичної коробки... все одно якщо помітний підйом треба понижувати передачі...
для нормального круізу потрібен інжектор, бажано з е-газом
Саме так, щось більш суттєве на карбюраторну копійку 1,2 не бачу сенсу ставити (і по фінансам вийде зовсім не бюджетно), тепер головне що нозі можна час від часу дати відпочити, та задоволення від непогано втіленої ідеї
0 людей читають цю тему
0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів