Перейти до вмісту

Друзі. Проект буде закрито в кінці 2024 року. Перемоги і миру вам. Хай щастить. Слава Україні.

Фотографія
- - - - -

ВАЗ 2101 "alex_zp"


  • Please log in to reply
872 replies to this topic

#861 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 872 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Откуда:Галичина
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 25 липень 2022 - 07:58


Заварити отвір для лічинки? Як по мені то хай буде
Вставити туди грубезного болта - нехай собі крутять його. Це ж напевно кожен раз хтось інший колупає.
  • KeganEr подобається це

#862 Emissions

Emissions

    В бой идут одни шатуны


  • Модераторы
  • 16 537 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-листопад 12
  • Откуда:Киев
  • Авто:21061, 21083

Відправлено 26 липень 2022 - 08:41

це канєшно без преувєліченія снімаю шляпу, і нізкий поклон за продєлану роботу. я на таке вже просто напросто не рішусь 


f32248a54d5233b01589e2ceddc90c6f.gif

Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
ВАЗ 21061 (1986) Emissions [Lina]  ВАЗ 21083 (1989) Emissions

#863 alex_zp

alex_zp

    Модератор


  • Модераторы
  • 1 411 Повідомлень:
  • Реєстрація 20-червень 07
  • Откуда:Запоріжжя
  • Авто:ВАЗ-2101 1974

Відправлено 26 липень 2022 - 10:59

 


Заварити отвір для лічинки? Як по мені то хай буде
Вставити туди грубезного болта - нехай собі крутять його. Це ж напевно кожен раз хтось інший колупає.

 

Чогось мені здається що то один нарік чи алканафт. Бо на діло ходить не підготовленим і колупає що під рукою є :)

 

це канєшно без преувєліченія снімаю шляпу, і нізкий поклон за продєлану роботу. я на таке вже просто напросто не рішусь 

Я мабуть теж вже на таке не рішусь. Бо минулі капіталки сильно в процессі не приймав участь... а так вже й не 20 років, вже і важкувато і морально і фізично і матеріально. Треба збирати гроші на засіб пересування, а цю потім переводити в машину вихідного дня ;)
 


  • PJR подобається це
Дедов ВАЗ-2101 74г - перешёл по наследству.

#864 PJR

PJR

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 551 Повідомлень:
  • Реєстрація 29-червень 12
  • Откуда:Запорожье
  • Авто:2101, 2112, Cordoba

Відправлено 05 жовтень 2022 - 00:04


Я мабуть теж вже на таке не рішусь. Бо минулі капіталки сильно в процессі не приймав участь... а так вже й не 20 років, вже і важкувато і морально і фізично і матеріально. Треба збирати гроші на засіб пересування, а цю потім переводити в машину вихідного дня ;)

Мне в 2018г столько же обошлись работы по кузову, при этом я в них принимал участие, шкурил все что только можно - в общем знатно мешал мастеру. Где-то за 3 или 3,5 мес. ее домучили. Сварки было мало, то там то сям. Знал бы что так дорого будет в итоге - не ввязывался бы наверное. Теперь конечно машину жалко продавать - машина выходного дня и для поездки за запчастями на другое авто))) А еще для поездки на встречу клуба в Запорожье можно использовать - это пригшлашение ;).



#865 alex_zp

alex_zp

    Модератор


  • Модераторы
  • 1 411 Повідомлень:
  • Реєстрація 20-червень 07
  • Откуда:Запоріжжя
  • Авто:ВАЗ-2101 1974

Відправлено 07 жовтень 2022 - 12:48

 


Я мабуть теж вже на таке не рішусь. Бо минулі капіталки сильно в процессі не приймав участь... а так вже й не 20 років, вже і важкувато і морально і фізично і матеріально. Треба збирати гроші на засіб пересування, а цю потім переводити в машину вихідного дня ;)

Мне в 2018г столько же обошлись работы по кузову, при этом я в них принимал участие, шкурил все что только можно - в общем знатно мешал мастеру. Где-то за 3 или 3,5 мес. ее домучили. Сварки было мало, то там то сям. Знал бы что так дорого будет в итоге - не ввязывался бы наверное. Теперь конечно машину жалко продавать - машина выходного дня и для поездки за запчастями на другое авто))) А еще для поездки на встречу клуба в Запорожье можно использовать - это пригшлашение ;).

 

Чекаємо на перемогу, дасть бог всі живі будемо, то неодмінно треба буде влаштувати...


  • yurecgod and shlonik1 like this
Дедов ВАЗ-2101 74г - перешёл по наследству.

#866 alex_zp

alex_zp

    Модератор


  • Модераторы
  • 1 411 Повідомлень:
  • Реєстрація 20-червень 07
  • Откуда:Запоріжжя
  • Авто:ВАЗ-2101 1974

Відправлено 20 травень 2023 - 16:24

Знайшов час оновити бортовик. Зима пройшла без значних подій по авто, коли треба було, діставляти з А в Б.

Хіба що 21063 одного разу при поїздці з роботи вийшов з ладу РЦ щеплення, майже доїхав, попереду був шлях по об'їздній дорозі - завів на 3-й та доїхав додому. Наступного дня домовився попрацювати в робочому боксі та змінив його.

16225462_c013dd32.jpg

Зима час від часу була сніжною: 

Однак в Запоріжжі істотний сніг закінчився десь на початку лютого

16225461_6fba90f8.jpg

Тоді, як в Калуші сніг випав навіть 07 квітня, отакий дочці подарунок, а вона мріяла на ДР в коротку сукню вдягнутись :)

16225463_a574e674.jpg

У 2101 капот став погано відкриватись, боявся зламати ручку, котра почала гнутись - замінив стандартну проволоку на новий трос. Стало легше ;) Щоправда оболонка троса виявилась трохи хакоротка, то поставив дві фішки з краю, щоб новмально працювало.

16225476_1124b5f5.jpg

Навесні влаштував автівкам помивку:

16225464_443040e7.jpg

16225467_eb990d2d.jpg

На 21063 забрав з хати велосипеди, свій відвіз до гаража, а сина (поміряв що він йому ще підійде в цьому році, а потім може там і продадуть...) раму + ролікові ковзани сина і доньки відправив новою поштою. А колеса з собою привіз йому, коли в кінці квітня їздив до них у відпустку.

16225466_8efe366b.jpg

 

16225465_21577ba1.jpg

Люди дивувались як я два велосипеда запихнув у жигуля ;)


Дедов ВАЗ-2101 74г - перешёл по наследству.

#867 alex_zp

alex_zp

    Модератор


  • Модераторы
  • 1 411 Повідомлень:
  • Реєстрація 20-червень 07
  • Откуда:Запоріжжя
  • Авто:ВАЗ-2101 1974

Відправлено 20 травень 2023 - 17:57

Ще хотів розповісти про дуже важливу доробку, що зробив в 2101, поставлю її в один рівень з встановленням сигналізації в 2009р та ГБО в 2015р.

Є в мене мрія катнути своєю автівкою по Європі, вже на 2020 планував, але то одне то інше заважає :(

Коли з різдва до квітня працював в Запоріжжі, думав щоб таке корисне для авто вигадати, щоб втілити, як буду поряд... Наткнувся в інтернеті на роліки, як люди вигадують для простих машин бюджетний помічник типу "круїз контроль", а точніше додатковий тримач тяги газу. 

Кто на що здатний - кто мотузкой підв'язує, кто ставить привід тяги подсосу для ручного керування акселератором, кто вакуумну систему для натягування приводу, кто електромагніт з контроллером на реле від противотуманок.

16225567_fcb169ed.jpg

16225469_f261464a.jpg

Хотілося чогось такого, щоб в критичній ситуації не заважало гальмувати, або переключати передачі, мало елементарну будову з застосуванням стандарних компонентів, по мінімуму руйнувало інсуючу стандартну побудову тяг акселератора.

Поєднавши все прочитане, та провівши ряд випробувань прийшов да такої принципової схеми (та монтажної схеми):

16225471_f0601366.jpg

Втілення вийшло близько 20$ (800грн):

Придбав: 

Радиорінок 2 светодиода, 2 кнопки, 2 резистора - 60грн, Detali.zp.ua - Концевик большой, 1 релле (4), 2 релле (5), 3 колодки релле, разьем мама+папа 4, предохранитель на проводе - 200грн

Електромагніт LS-P40/20 - 400грн, Шайба в Епіцентрі збільшена М20х60 10грн

Вимикач светло/габарити 2107 + Колодка світло/габарити 2107 - 65грн

+ усілякі метізи

 

Знайшов, для основного блоку керування, корпус від старого джерела живлення від ноута у котрий щільно все влазило:

16225472_5fc95eac.jpg

16225473_3aae65ea.jpg

16225474_dbeac379.jpg
16225475_be8df83f.jpg

 

Так як "вертоліт газу" повертається десь на 90 градусів, вирішив трохи змістити шайбу в бік магніта, що планував закріпити на планці, притягнутої знизу до кронштейна "вертоліту газу"

16225477_74438eb3.jpg

16225478_8dcfe92.jpg

Приміряв на 21063, а в 2101 кронштейн видався товшим та більшим, вирішив вигнути додаткову планку для магніта по іншому, закріпити за шпильку кришки клапанів і підвести до шайби не знизу, а згори (пів дня гнув поки добився щоб електромагнит був над самою шайбою, єдва її касався, і вона повністю покривала його сердечник). Шайбу на  "вертольоті газу" (для тримання електромагнітом) теж трохі підпилив та закріпив не знизу, а зверху. Під  "вертоліт газу" поставив проставку з 2мм, щоб шляпки не зачипалися за кронштейн. 

16225483_76bbeac4.jpg

16225482_13dcd182.jpg

В салоні підключив блок до вимикача стопсигналу, розширив отвір та замість винта упору педалі зчеплення поставив великий концевик у якості датчика натискання педалі зчеплення:

16225481_bc759c48.jpg

 

Живлення взяв з замка запалювання (там де з'являється напруга привключенні запалення).

Однак в такому випадку при натисканні гальма, релле в блоці клацає, навіть, коли не користуєшся блоком "круїз контролю", вирішив поставити вимикач на массу цього блоку керування, однак тоді все одно "+" від стопсигналу находив вихід на массу через катушку електромагніту та заважав би скидати оберти двигуна при гальмуванні. 

Вирішив при не використанні блоку розривати обидва "+" (від замка запалення та стоп сигналу). Пошукав щось стандартне в перемикачів ВАЗ - є кнопка керування світла 6-контактна, на 3 положення, 2107-3709600 має положення де замикаються дві пари контактів.

16225480_d912a70e.jpg

Ітоговий вигляд:

16225484_97ff4c57.jpg

Планував ще поставити додаткове релле на пряму від аккумулятора для живлення електромагніта (тому в схемі нема релле №2), але струм на магніт незначний (на захист досить запобіжника 5А), та й у блоці керування він іде по силовим контактам релле, до тогож, як виявилось при роботі з додатковим релле на електромагніт навантаження на релле блоку керування мізерні, що призводило час від часу при вимиканні кнопкою або датчиком педалі зчеплення до затримки у вимиканні з підвисанням зі дзвоном контактів релле близько 1с. 

Перевірив, все працює як планувалось: при подачі живлення на схему загорається червоний діод; розганяємось до бажаної швидкості, при натисканні чорної кнопки електромагніт фіксує тягу акселератора (при цьому загорається зелений діод) та ногу з педалі газу можна прибрати і дати їй відпочити. При вижимі зчеплення фіксація електромагнітом вимикається, при нарисканні гальма також. Можна вимкнути утримання вручну червонною кнопкою на блоці керування.

Час від часу кронштейн з магнітом (при відключеній системі) резанує і дзвенить, хочу ще зробити додаткову опору для жорсткості від верхівки електромагніта (де він кріпиться гвинтом до додаткової планки) на вісь "вертольоту газу".

Якраз після встановлення в доньки був виступ танцювальний в Ужгороді, вирішили поїхати на 2 вихідні дні в Закарпаття, покататися по горах - Ужгород, Мукачево, водоспад Шепіт. 

16225485_f2987711.jpg

16225486_5d313adb.jpg

16225487_3856019d.jpg

Покатався по горах, раніше не іздив за кермом так високо, нічого можна їхати і на копійці ;)

До водоспаду Шепіт Гугл повів коротшим шляхом, замість 4 км по асфальту повів 1км по грунтовці, де мабуть їздять тильки трактори, добре що після дощу майже все висохло, і кліренс в копійки майже як в кросовера, але все одно вже були думки повертати назад, однак побачив вже попереду виїзд з грунтовки після пройденного підйому.

16222766_c13f0385.jpg

16222767_a45838c3.jpg

16222768_d8c748e2.jpg

16222769_bda073a4.jpg

Чекаю закінцення війни, дасть бог ще на автобанах поганяю...

Пробіг 2101 - 146700км


  • Emissions подобається це
Дедов ВАЗ-2101 74г - перешёл по наследству.

#868 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 872 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Откуда:Галичина
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 20 травень 2023 - 19:10


бюджетний помічник типу "круїз контроль", а точніше додатковий тримач тяги газу. 
Але ж це навіть близько не круїз контроль.  :multi:  Воно швидкість машини не тримає постійною, а просто клинить заслінку карба. Підйом, спуск і навіть простий поворот змінять швидкість руху.

Я колись хотів прив'язатися до обертів двигуна, але це також не виручало - передачі не перемикає.



#869 alex_zp

alex_zp

    Модератор


  • Модераторы
  • 1 411 Повідомлень:
  • Реєстрація 20-червень 07
  • Откуда:Запоріжжя
  • Авто:ВАЗ-2101 1974

Відправлено 21 травень 2023 - 11:29

 


бюджетний помічник типу "круїз контроль", а точніше додатковий тримач тяги газу. 
Але ж це навіть близько не круїз контроль.  :multi:  Воно швидкість машини не тримає постійною, а просто клинить заслінку карба. Підйом, спуск і навіть простий поворот змінять швидкість руху.

Я колись хотів прив'язатися до обертів двигуна, але це також не виручало - передачі не перемикає.

 

Тому і пишу в лапках ;) Однак якщо дорога більш-менш рівна, то можна користуватись, краще, ніж нічого, і можна нозі дати відпочити ;) Бо, як наприклад їдеш 1000км за 17 годин з двома зупинками то потім є трохи неприємних відчуттів в нозі. Бюджет втілення помірний, повноцінний круїз втілити би було значно дорожче на такому авто... та і взагалі мабуть неможливо, в конфігурації з карбюраторним двигуном 1,2 і без автоматичної коробки... все одно якщо помітний підйом треба понижувати передачі... 


Дедов ВАЗ-2101 74г - перешёл по наследству.

#870 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 872 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Откуда:Галичина
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 21 травень 2023 - 11:45


та і взагалі мабуть неможливо
Якщо замість електромагніту використати електромоторчик з гвинтовим редуктором, а електроніку зробити з тахометра і стабілізатора напруги - можна підтримувати постійні оберти двигуна. Так вдасться підтримувати постійну швидкість хоча б на одній передачі. Є напрямок для творчості - дерзай.  :az:

Я свою вже не вдосконалюю - нема сенсу. Кузову вже кришка. А Міні має свій нормальний круіз контроль.



#871 Emissions

Emissions

    В бой идут одни шатуны


  • Модераторы
  • 16 537 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-листопад 12
  • Откуда:Киев
  • Авто:21061, 21083

Відправлено 23 травень 2023 - 19:45


повноцінний круїз втілити би було значно дорожче на такому авто... та і взагалі мабуть неможливо, в конфігурації з карбюраторним двигуном 1,2 і без автоматичної коробки... все одно якщо помітний підйом треба понижувати передачі... 
коробка тут ніяким боком, на механіці круізів повно, навіть в мене

для нормального круізу потрібен інжектор, бажано з е-газом

f32248a54d5233b01589e2ceddc90c6f.gif

Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
ВАЗ 21061 (1986) Emissions [Lina]  ВАЗ 21083 (1989) Emissions

#872 alex_zp

alex_zp

    Модератор


  • Модераторы
  • 1 411 Повідомлень:
  • Реєстрація 20-червень 07
  • Откуда:Запоріжжя
  • Авто:ВАЗ-2101 1974

Відправлено 24 травень 2023 - 18:54

 


повноцінний круїз втілити би було значно дорожче на такому авто... та і взагалі мабуть неможливо, в конфігурації з карбюраторним двигуном 1,2 і без автоматичної коробки... все одно якщо помітний підйом треба понижувати передачі... 
коробка тут ніяким боком, на механіці круізів повно, навіть в мене

для нормального круізу потрібен інжектор, бажано з е-газом

 

Саме так, щось більш суттєве на карбюраторну копійку 1,2 не бачу сенсу ставити (і по фінансам вийде зовсім не бюджетно), тепер головне що нозі можна час від часу дати відпочити, та задоволення від непогано втіленої ідеї ;)


Дедов ВАЗ-2101 74г - перешёл по наследству.

#873 golden88

golden88

    Член клуба


  • Пользователи
  • 5 541 Повідомлень:
  • Реєстрація 19-січень 08
  • Откуда:Винница
  • Авто:VW Passat B5+

Відправлено 25 травень 2023 - 22:01

В мене на мотоциклі раніше підклинювала ручка газа. Теж інколи користувався як круїзом. Було зручно, можна було дати відпочити руці в дальніх поїздках.






0 людей читають цю тему

0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів

Яндекс.Метрика