С итолянца Fiatа на немца Opel
#762
Відправлено 28 листопад 2017 - 08:31
чтоб мало не было
Зачем так много?
даже не знаюесть способ проверить,сколько реально дает генератор?
#763
Відправлено 28 листопад 2017 - 08:55
#765
Відправлено 28 листопад 2017 - 09:22
а в мене такого немавключаєш шунт і міряєш.
#767
Відправлено 28 листопад 2017 - 15:24
Калібруєш малим струмом і можеш міряти великий.
а можно подробней? Что взять? Куда приткнуть? Что включить?
Фізику в школі вчив?
Получается что эту тему я прогулял
#768
Відправлено 28 листопад 2017 - 16:25
Для початку потрібно мати якийсь вимірювальний прилад. Я полюбляю стрілочні. Бажано якийсь чутливий мікроамперметр, але підійде і якийсь амперметр - який завгодно - лиш би постійний струм міряв.
а можно подробней? Что взять? Куда приткнуть? Что включить?
Далі вже залежить від проводки. Зазвичай від акумулятора іде грубий дріт до стартера і тонкий до генератора. Від генератора ще є один - два дроти до запобіжників і замка запалювання. Саме цей вихід нас і цікавить.
Тепер береш металеву полоску - січення таке, щоб витримала потрібний струм. Для 100 ампер підійде стальна, або нержавіюча полоса 20х1мм. Плоску і широку краще брати, щоб гарно охолоджувалася. Довжина залежить від чутливості амперметра. Для початку візьми хоча б 20-25см. На кінцях полоски свердлиш отвори під клему генератора. Один кінець прикручуєш до виходу генератора, до другого - що хочеш міряти - якщо разом із зарядкою акумулятора - все, що висить на генераторі, а якщо тільки навантаження проводки - тоді тільки той дріт, який іде в салон.
Береш дві канцелярські скрєпки і підключаєш до них свій амперметр. Чіпляєш скрєпки до полоски десь посередині, сантиметрів 10 одна від одної.
Тепер міряєш. Якщо мотор не працює і включиш фари - стрілка повинна відхилитися в мінус. Заведеш мотор - піде в плюс - щось там покаже. Вмикаючи і вимикаючи дальнє світло, дивишся на зміну показів стрілки. Навантаження фар приблизно 10 ампер. Якщо стрілка дуже мало відхиляється - розсунь скрєпки, але не в притик до скруток. Якщо розсунув і все одно мало відхиляється - ножицями по металу надрізаєш полоску поперек - десь до половини товщини. Якщо потрібно - робиш змійку, надрізаючи почергово з різних боків. Якщо всього на амперметрі 10 поділок, а фари міняють покази на одну поділку - готово - маєш вимірювач приблизно на 100 ампер.
Тепер підключаєш навантаження - все, що хаває електрику в машині і дивишся струм. Одночасно міряєш напругу на акумуляторі і крутиш мотор. Можеш собі намалювати криву залежності напруги від обертів, при різних навантаженнях.
Не забудь описати в бортовику все, що згоріло - коли збільшував навантаження.
- alligato подобається це
#769
Відправлено 28 листопад 2017 - 19:18
Сегодня денёк был посвящён Волге... всё, заранее подготовленное, не полностью подошло, пришлось переделывать вентилятор.
Прилепил
Суответственннооо решил поставить колодку предохранителей от газели. А то кроме вентилятора будут доп фары и может ещё чёто в голову придёт
Теперь в машине просто ташкент.
- Июль подобається це
#770
Відправлено 17 грудень 2017 - 19:34
У меня постоянная борба с соендинением двух труб выхлопной системы решился потратится и взял сгонку глушителя VW/Skoda Felicia ( БИМБА )
#773
Відправлено 17 грудень 2017 - 19:43
диаметр там какой?
У меня труба на 50. Эти сгонки есть разные и 38, и 35. Скрутил.... и так держит - как бутто сваркой обварили
Заморочился..
ага, я тебя вспомнил как ты этот вопрос уже поднимал
#774
Відправлено 17 грудень 2017 - 19:47
Вчера котался та сфоткал есть к чему стимится...
#777
Відправлено 18 грудень 2017 - 09:44
vegas Ага, Омега В в универсале....
Нуууу... так получилось ( катался) (стремиться)
Костя, ну почему котался????
#779
Відправлено 18 грудень 2017 - 21:36
Нет конечно у меня когда-то будет лучше и круче
Тоска зелёная по епелю разыгралась? Нравится Ответить Цитировать Ник / Цитата выделения
0 людей читають цю тему
0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів