Перейти до вмісту

Друзі. Проект буде закрито в кінці 2024 року. Перемоги і миру вам. Хай щастить. Слава Україні.

Фотографія
- - - - -

Відбір газу зі встановленого ГБО


  • Please log in to reply
34 replies to this topic

#1 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 872 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Откуда:Галичина
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 21 червень 2011 - 08:55

Хочу якимось чином використати газ із балона в машині для живлення туристичної газової плити. Дуже привабливим для цього є штуцер заправки, але там стоїть зворотній клапан. Може хтось знає як зробити таку річ?

#2 R_O_M_A_N

R_O_M_A_N

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 873 Повідомлень:
  • Реєстрація 04-грудень 09

Відправлено 21 червень 2011 - 09:02

У мене на самому балоні є вентиль (такий самий, як і на побутовому балоні), на нього накручується шланг з побутовим газовим редуктором - і вуаля!
Як це було реалізовано - не знаю, ГБО встановлювалось попереднім власником.

штуцер заправки, але там стоїть зворотній клапан

VETERAN, під час приєднання заправочного пістолета цей самий клапан продавлюється всередину, і газ вільно виходить назовні. Доречі, сам зворотній клапан має вигляд банального шарика на пружині.
Тому найкращім варіантом був-би заправочний газовий пістолет, але де ж його взяти звичайному користувачу?
Репрессии, только репрессии (с) АндрейКузьма

#3 bober 29

bober 29

    Забанен


  • Заблокированные
  • 800 Повідомлень:
  • Реєстрація 10-листопад 09

Відправлено 21 червень 2011 - 09:09

Чисто для моего развития - шарик на заправочном вентиле продавливает сам заправочный пистолет,или всетаки давление в заправочной магистрали ?
Лично я ответ на этот вопрос знаю,но мне интересно мнение Р О М А Н А:)
Вежливость - высшая форма лицемерия.

#4 R_O_M_A_N

R_O_M_A_N

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 873 Повідомлень:
  • Реєстрація 04-грудень 09

Відправлено 21 червень 2011 - 09:14

Увы, ответить не смогу - не являюсь специалистом в этом вопросе, да и газовый заправочный пистолет в руках никогда не держал. Просто пару лет назад при замене заправочного клапана (старый травил слегка) крутил его в руках, и видел шарик на пружине. Вот и высказал свое предположение.
Репрессии, только репрессии (с) АндрейКузьма

#5 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 872 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Откуда:Галичина
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 21 червень 2011 - 09:18

Крім тої кульки в заправочному штуцері ще є зворотній клапан у тій головці на балоні. В заправочному штуцері пружинка тільки підводить кульку до сідла клапана, а притискає вже сам газ. У мене ГБО італійське - там нема інших виходів - тільки стандартна головка з вказівником рівня газу і двома вентилями - вхідним (має внутрішній зворотній клапан) і вихідним.

#6 bober 29

bober 29

    Забанен


  • Заблокированные
  • 800 Повідомлень:
  • Реєстрація 10-листопад 09

Відправлено 21 червень 2011 - 09:23

Рома ! (если так тебя зовут) Шарик вжимается давлением в заправочной магистрали.Пистолет ничего не даст.
Вопрос можно решить банальным тройником на расходной магистрали.
Идея конечно хорошая и полезная,НО все эти махинации с ГАЗОМ лично меня напрягают:(,ибо СТРЕМНО !
Если бы мне нужно было реализовать этот проект,то я бы обратился к специалистам по ГБО ,а здесь -:bm:
Вежливость - высшая форма лицемерия.

#7 Evgen

Evgen

    Модератор


  • Модераторы
  • 383 Повідомлень:
  • Реєстрація 23-липень 07

Відправлено 21 червень 2011 - 09:29

Хочу якимось чином використати газ із балона в машині для живлення туристичної газової плити. Дуже привабливим для цього є штуцер заправки, але там стоїть зворотній клапан. Може хтось знає як зробити таку річ?


Где удобно на пути от баллона до редуктора (вернее будет до электроклапана) необходимо в трубопровод поставить тройник и а к нему присоединить вентиль как на бытовом баллоне.
Машина-кучка железок.Ничего сложного!

#8 R_O_M_A_N

R_O_M_A_N

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 873 Повідомлень:
  • Реєстрація 04-грудень 09

Відправлено 21 червень 2011 - 09:36

если так тебя зовут

Так и зовут (и возраст под аватарой тоже подлинный).:-)
По сабжу: действительно, можно воспользоваться

тройником на расходной магистрали

но опять-же не забывая про редуктор, понижающий давление, ибо будет БАБАХ!

все эти махинации с ГАЗОМ лично меня напрягают, ибо СТРЕМНО!

И я того-же мнения!
Репрессии, только репрессии (с) АндрейКузьма

#9 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 872 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Откуда:Галичина
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 21 червень 2011 - 09:37

пути от баллона до редуктора поставить тройник

Це очевидний шлях. А хочеться придумати щось вигідніше, щоб не пошкоджувати головну магістраль. Та і де взяти фірмовий трійник із затискачами для трубки? Дуже вже привабливим є той штуцер ззаду. Можливо піду на крайній захід - видалю зворотній клапан з головки на балоні. Я і так завжди закручую вентиль після заправки.

#10 Evgen

Evgen

    Модератор


  • Модераторы
  • 383 Повідомлень:
  • Реєстрація 23-липень 07

Відправлено 21 червень 2011 - 09:40

. Можливо піду на крайній захід - видалю зворотній клапан з головки на балоні. Я і так завжди закручую вентиль після заправки.


А вот этого делать не стоит. У меня уже несколько раз не срабатывал клапан в заправочном штуцере. Если бы не клапан в баллоне, было бы неприятностей :)
Машина-кучка железок.Ничего сложного!

#11 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 872 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Откуда:Галичина
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 21 червень 2011 - 09:44

но опять-же не забывая про редуктор, понижающий давление, ибо будет БАБАХ!

Редуктор стоїть перед самим карбюратором. А тиск в балоні не дуже великий - до 16 атм.
Кілька місяців тому знімав балон. Спочатку повідкручував трубки, зняв балон і відкрутив вентилі, щоб стравити газ. Спочатку трохи свистіло, а за хвилину балон покрився інеєм і перестав травити газ. Після того я відкрутив головку і вилив звідти біля літри рідкого газу, який ще довго був булькаючою калюжою перед гаражем.

#12 R_O_M_A_N

R_O_M_A_N

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 873 Повідомлень:
  • Реєстрація 04-грудень 09

Відправлено 21 червень 2011 - 09:51

Редуктор стоїть перед самим карбюратором

Та я не про того редуктора, а про побутового, якій обов"язково потрібно підключати перед газовою плитою, бо не розрахована вона навіть на 16 атм.
Репрессии, только репрессии (с) АндрейКузьма

#13 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 872 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Откуда:Галичина
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 21 червень 2011 - 10:02

Туристична газова плита працює прямо від балона - їй потрібен високий тиск. Кухонні газові плити потребують тиску 0,4атм з балона, побутовий тиск з труби іде під тиском 0,05атм. Для кожного типу горілок є свої жиклери.

#14 Anndreykov

Anndreykov

    Член клуба


  • Пользователи
  • 2 489 Повідомлень:
  • Реєстрація 01-квітень 10

Відправлено 21 червень 2011 - 21:27

Туристична газова плита працює прямо від балона - їй потрібен високий тиск. Кухонні газові плити потребують тиску 0,4атм з балона, побутовий тиск з труби іде під тиском 0,05атм. Для кожного типу горілок є свої жиклери.


Да нет, к туристичной плите идет шланг с наблдажником на конце, так вот этот наболдажник и есть редуктор.
Зображення
Зображення

Есть еще правда те которые прям на баллоне горят, но там тоже какой то простейший редуктор стоит или просто калиброваный жиклер как в зажигалках.
1700, БСЗ, Зажигание ПРИЗ, ЭБН, Полированый солекс 24х26, ГБО

#15 R_O_M_A_N

R_O_M_A_N

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 873 Повідомлень:
  • Реєстрація 04-грудень 09

Відправлено 21 червень 2011 - 21:37

к туристичной плите идет шланг с наблдажником на конце, так вот этот наболдажник и есть редуктор

Вот про него я и говорил, без него плита скажет громко БАБАХ.
Репрессии, только репрессии (с) АндрейКузьма

#16 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 872 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Откуда:Галичина
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 21 червень 2011 - 23:05

У мене маленька газова плитка. Газовий балончик (як від аерозолю) вставляється прямо в неї, в корпус. В комплекті є штуцер, який імітує кінець балончика - для підключення шланга. Думаю, що редуктор знаходиться десь там біля горілки. Ще є п'єзозапал. Балончик вміщає десь біля 0,3 літра і коштує від 16 до 28 гривень. Щойно купив ту цяцьку - тому і не знаю на скільки вистарчить. Горить гарно, відчувається, що високий тиск - не задуєш.

#17 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 872 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Откуда:Галичина
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 22 червень 2011 - 18:49

Ось така плитка у мене.
Зображення
Зображення

#18 Anndreykov

Anndreykov

    Член клуба


  • Пользователи
  • 2 489 Повідомлень:
  • Реєстрація 01-квітень 10

Відправлено 24 червень 2011 - 21:05

Твоя печка на бутане работает, а не на пропан-бутане и тем более на пропане. У бутана давление ниже, потому там и редуктор не нужен. Давление как в обычной карманной зажигалке. А переходник делает отбор газа после редуктора(редуктор всегда на основной вентиль становится).
1700, БСЗ, Зажигание ПРИЗ, ЭБН, Полированый солекс 24х26, ГБО

#19 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 872 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Откуда:Галичина
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 24 червень 2011 - 22:45

Розмова перетворюється в непродуктивну дискусію.
Давайте вияснимо один раз і припинимо цю тему - в комплекті до пічки є перехідник, яким (згідно інструкції) пічка підключається до великого балона напряму. Великі балони заповнюються тим самим газом, що і машини.
А тепер - суть питання - як підключитись?
Була порада використати трійничок з гальмівної магістралі, причеплений до заднього моста.
Я в магазині обладнання ГБО бачив трійничок, але для трубок діаметром 8мм.
Які ще будуть думки? Бажано використати заправочний штуцер.

#20 Anndreykov

Anndreykov

    Член клуба


  • Пользователи
  • 2 489 Повідомлень:
  • Реєстрація 01-квітень 10

Відправлено 25 червень 2011 - 22:48

А переходник делает отбор газа после редуктора

Как я уже писал, подключение того штуцера производится в зону низкого давления, после понижающего редуктора. Печка никак не расчитана под давление пропана. Нельзя ее в центральную магистраль врезать.

Подключение со стационарными баллонами только с вентилем типа ВБ-2.
Редуктор РДСГ1-1,2, газовый шланг необходимой длины и два хомута в комплект НЕ ВХОДЯТ!!!

Взято ЗДЕСЬ

Добавлено через 8 минут

давление насыщенного пара бутана составляет 0,1 МПа при 0°С и 0,17 МПа при 15°С, а давление насыщенного пара пропана при этих же температурах 0,59 и 0,9 МПа соответственно.

А в наших баллонах

Пропан-бутан получают из нефти и сконденсированных нефтяных попутных газов. Чтобы эта смесь оставалась жидкой, ее хранят и перевозят под давлением в 1,6 МПа (16 атмосфер)


1700, БСЗ, Зажигание ПРИЗ, ЭБН, Полированый солекс 24х26, ГБО




0 людей читають цю тему

0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів

Яндекс.Метрика