Відбір газу зі встановленого ГБО
#2
Відправлено 21 червень 2011 - 09:02
Як це було реалізовано - не знаю, ГБО встановлювалось попереднім власником.
VETERAN, під час приєднання заправочного пістолета цей самий клапан продавлюється всередину, і газ вільно виходить назовні. Доречі, сам зворотній клапан має вигляд банального шарика на пружині.штуцер заправки, але там стоїть зворотній клапан
Тому найкращім варіантом був-би заправочний газовий пістолет, але де ж його взяти звичайному користувачу?
#4
Відправлено 21 червень 2011 - 09:14
#5
Відправлено 21 червень 2011 - 09:18
#6
Відправлено 21 червень 2011 - 09:23
Вопрос можно решить банальным тройником на расходной магистрали.
Идея конечно хорошая и полезная,НО все эти махинации с ГАЗОМ лично меня напрягают,ибо СТРЕМНО !
Если бы мне нужно было реализовать этот проект,то я бы обратился к специалистам по ГБО ,а здесь -
#7
Відправлено 21 червень 2011 - 09:29
Хочу якимось чином використати газ із балона в машині для живлення туристичної газової плити. Дуже привабливим для цього є штуцер заправки, але там стоїть зворотній клапан. Може хтось знає як зробити таку річ?
Где удобно на пути от баллона до редуктора (вернее будет до электроклапана) необходимо в трубопровод поставить тройник и а к нему присоединить вентиль как на бытовом баллоне.
#8
Відправлено 21 червень 2011 - 09:36
Так и зовут (и возраст под аватарой тоже подлинный).если так тебя зовут
По сабжу: действительно, можно воспользоваться
но опять-же не забывая про редуктор, понижающий давление, ибо будет БАБАХ!тройником на расходной магистрали
И я того-же мнения!все эти махинации с ГАЗОМ лично меня напрягают, ибо СТРЕМНО!
#9
Відправлено 21 червень 2011 - 09:37
Це очевидний шлях. А хочеться придумати щось вигідніше, щоб не пошкоджувати головну магістраль. Та і де взяти фірмовий трійник із затискачами для трубки? Дуже вже привабливим є той штуцер ззаду. Можливо піду на крайній захід - видалю зворотній клапан з головки на балоні. Я і так завжди закручую вентиль після заправки.пути от баллона до редуктора поставить тройник
#10
Відправлено 21 червень 2011 - 09:40
. Можливо піду на крайній захід - видалю зворотній клапан з головки на балоні. Я і так завжди закручую вентиль після заправки.
А вот этого делать не стоит. У меня уже несколько раз не срабатывал клапан в заправочном штуцере. Если бы не клапан в баллоне, было бы неприятностей
#11
Відправлено 21 червень 2011 - 09:44
Редуктор стоїть перед самим карбюратором. А тиск в балоні не дуже великий - до 16 атм.но опять-же не забывая про редуктор, понижающий давление, ибо будет БАБАХ!
Кілька місяців тому знімав балон. Спочатку повідкручував трубки, зняв балон і відкрутив вентилі, щоб стравити газ. Спочатку трохи свистіло, а за хвилину балон покрився інеєм і перестав травити газ. Після того я відкрутив головку і вилив звідти біля літри рідкого газу, який ще довго був булькаючою калюжою перед гаражем.
#14
Відправлено 21 червень 2011 - 21:27
Туристична газова плита працює прямо від балона - їй потрібен високий тиск. Кухонні газові плити потребують тиску 0,4атм з балона, побутовий тиск з труби іде під тиском 0,05атм. Для кожного типу горілок є свої жиклери.
Да нет, к туристичной плите идет шланг с наблдажником на конце, так вот этот наболдажник и есть редуктор.
Есть еще правда те которые прям на баллоне горят, но там тоже какой то простейший редуктор стоит или просто калиброваный жиклер как в зажигалках.
#16
Відправлено 21 червень 2011 - 23:05
#18
Відправлено 24 червень 2011 - 21:05
#19
Відправлено 24 червень 2011 - 22:45
Давайте вияснимо один раз і припинимо цю тему - в комплекті до пічки є перехідник, яким (згідно інструкції) пічка підключається до великого балона напряму. Великі балони заповнюються тим самим газом, що і машини.
А тепер - суть питання - як підключитись?
Була порада використати трійничок з гальмівної магістралі, причеплений до заднього моста.
Я в магазині обладнання ГБО бачив трійничок, але для трубок діаметром 8мм.
Які ще будуть думки? Бажано використати заправочний штуцер.
#20
Відправлено 25 червень 2011 - 22:48
Как я уже писал, подключение того штуцера производится в зону низкого давления, после понижающего редуктора. Печка никак не расчитана под давление пропана. Нельзя ее в центральную магистраль врезать.А переходник делает отбор газа после редуктора
Взято ЗДЕСЬПодключение со стационарными баллонами только с вентилем типа ВБ-2.
Редуктор РДСГ1-1,2, газовый шланг необходимой длины и два хомута в комплект НЕ ВХОДЯТ!!!
Добавлено через 8 минут
А в наших баллонахдавление насыщенного пара бутана составляет 0,1 МПа при 0°С и 0,17 МПа при 15°С, а давление насыщенного пара пропана при этих же температурах 0,59 и 0,9 МПа соответственно.
Пропан-бутан получают из нефти и сконденсированных нефтяных попутных газов. Чтобы эта смесь оставалась жидкой, ее хранят и перевозят под давлением в 1,6 МПа (16 атмосфер)
0 людей читають цю тему
0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів