Закон об отмене регистрации ГБО
#1
Відправлено 30 червень 2011 - 11:03
http://w1.c1.rada.go...d=&pf3511=40444
Внесено Партией Регионов, депутат Чуднов В.М.
Это действительно очень нужный закон, он позволит разблокировать перевод транспорта на газовое топливо, чем снизит зависимость от импортных энергоносителей. Он такжне сбережёт деньги рядовых граждан, за счёт разницы в цене топлива.
Не знаю как Вы, но если этот закон вступит в силу, то на следующих выборах я проголусую за Партию Регионов. И, я думаю, многие поступят также. Я готов простить многое за право ездить дешевле на газу, не оглядываясь на гайцов и не платя бешенные бабки за строчку в техпаспорте. Ведь сейчас чтобы зарегить газ нужно заплатить слишком дорого, что делает перевод на газ невыгодным.
Если закон пройдёт - буду голосовать за ПР.Закон об отмене регистрации ГБО
#2
Відправлено 30 червень 2011 - 14:12
Управління не підтримує прийняття цього законопроекту у запропонованій редакції. На нашу думку, з метою стимулювання переобладнання транспортних засобів для використання ГБО та інших видів альтернативного палива доцільно запровадити інший порядок реєстрації ГБО, залишивши обов’язкове внесення відмітки в технічному паспорті транспортного засобу «Встановлено ГБО». Але при цьому в законі слід передбачити, наприклад, що така відмітка (а також заміна технічного паспорту на транспортний засіб) має здійснюватись органом ДАІ у чітко визначений термін, а розмір відповідної плати встановлюватися на рівні економічно обґрунтованих витрат на проведення відповідної реєстрації.
Керівник Головного управління В. І. Борденюк
по той же ссылке Висновок Головного науково-експертного управління 27.05.2011
#8
Відправлено 02 липень 2011 - 08:19
Гайцы ссылаются на изменение распределения веса по осям+тип топлива не соотв. предусмотренному заводом-изготовителем. В принципе, они правы. Запаришься с ними судиться.в принципе у нас нету закона или другого юр. документа обязывающего
регистрировать ГБО
В нете инфы тоже хватает))))))жалко журнал АвтоМИР Шаману отдал
там офигенная статья по этому поводу.
#9
Відправлено 02 липень 2011 - 13:44
Ну кто из них думает о будущем народа и страны? про карман думают, и как отсюда свалить с баблом.В европе даже налоги уменьшают, когда переходишь на газ. Ведь это экологически выгоднее бензина. А у нас в стране все через одно место.
<link rel="File-List" href="file:///C:%5CDOCUME%7E1%5C06FE%7E1%5CLOCALS%7E1%5CTemp%5Cmsohtml1%5C01%5Cclip_filelist.xml"><!--[if gte mso 9]><xml> <w:WordDocument> <w:View>Normal</w:View> <w:Zoom>0</w:Zoom> <w:PunctuationKerning/> <w:ValidateAgainstSchemas/> <w:SaveIfXMLInvalid>false</w:SaveIfXMLInvalid> <w:IgnoreMixedContent>false</w:IgnoreMixedContent> <w:AlwaysShowPlaceholderText>false</w:AlwaysShowPlaceholderText> <w:Compatibility> <w:BreakWrappedTables/> <w:SnapToGridInCell/> <w:WrapTextWithPunct/> <w:UseAsianBreakRules/> <w:DontGrowAutofit/> </w:Compatibility> <w:BrowserLevel>MicrosoftInternetExplorer4</w:BrowserLevel> </w:WordDocument> </xml><![endif]--><!--[if gte mso 9]><xml> <w:LatentStyles DefLockedState="false" LatentStyleCount="156"> </w:LatentStyles> </xml><![endif]--><style> <!-- /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; text-align:justify; text-indent:35.45pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:14.0pt; mso-bidi-font-size:12.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-ansi-language:UK;} @page Section1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:2.0cm 42.5pt 2.0cm 3.0cm; mso-header-margin:36.0pt; mso-footer-margin:36.0pt; mso-paper-source:0;} div.Section1 {page:Section1;} --> </style><!--[if gte mso 10]> <style> /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Обычная таблица"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-ansi-language:#0400; mso-fareast-language:#0400; mso-bidi-language:#0400;} </style> <![endif]-->
могли бы просто талон с голограммой выдавать на сертифицированных СТО. Потом в гаи на протяжение месяца заехал -- внесли в базу и всё.Погоджуючись з думкою про те, що існуючий порядок, за яким для реєстрації переобладнання автомобіля на використання газових палив потрібно сплатити близько 800 гривень, не стимулює перевід двигунів автомобілів на альтернативні види палива, водночас вважаємо за доцільне звернути увагу на те, що встановлення такого обладнання здійснюється спеціалізованими сертифікованими станціями технічного обслуговування (СТО), за довідками яких провадиться реєстрація нового обладнання у відповідних відділах ДАІ.<o></o>
Реалізація ж пропозицій законопроекту щодо зміни порядку реєстрації встановленого обладнання може призвести до того, що встановлення ГБО буде здійснюватись поза межами СТО несертифікованими фахівцями, що не сприятиме безпеці експлуатації автотранспорту.
Это решило бы:
а) проблему цены перехода -- сто не выгодно ломить цену (конкуренция)
б) бюджет не терял бы денег -- ст-ть сертификации сто+ к-во установок выросло (налоги)+на газе отечественном больше заработало бы гос-во+в будущем на экологии съекономили
в) за качество и безопасность будут реальные ответственные (а не как сейчас -- поставил дядя в гараже+800грн=безопасно?))))
такое имхо
#10
Відправлено 02 липень 2011 - 14:08
#11
Відправлено 02 липень 2011 - 14:14
И где логика?
#14
Відправлено 02 липень 2011 - 20:35
А если просто вписываешь ЗНГ на того же хозяина + номера еще с номером области(менять 99% заставят), то сикока эта замена встанет, не знаешь?4000 это с переоформлением авто на нового хозяина, если по доверке.
#17
Відправлено 03 липень 2011 - 15:29
Не знаю как Вы, но если этот закон вступит в силу, то на следующих выборах я проголусую за Партию Регионов.
На Руси дураков лет на сто припасено...
По сабажу: а чё тех.осмотр уже отменили? еще один закон-утопия для поддержания радостных чувств в сердцах автомобилистов?
Человек человеку человек, а зомби зомби зомби.
#20
Відправлено 14 липень 2011 - 15:20
зачем статья? Ты в закон посмотри:в принципе у нас нету закона или другого юр. документа обязывающего
регистрировать ГБО, млин жалко журнал АвтоМИР Шаману отдал
там офигенная статья по этому поводу
и заметь когда нужна переригистрация. а потом посмотри что у тебя под словом "марка" в свидетельстве о регистрации ТС (техпаспорте) написано.<link rel="File-List" href="file:///C:%5CDOCUME%7E1%5CBOYKO%7E1.TRK%5CLOCALS%7E1%5CTemp%5Cmsohtml1%5C01%5Cclip_filelist.xml"><!--[if gte mso 9]><xml> <w:WordDocument> <w:View>Normal</w:View> <w:Zoom>0</w:Zoom> <w:PunctuationKerning/> <w:ValidateAgainstSchemas/> <w:SaveIfXMLInvalid>false</w:SaveIfXMLInvalid> <w:IgnoreMixedContent>false</w:IgnoreMixedContent> <w:AlwaysShowPlaceholderText>false</w:AlwaysShowPlaceholderText> <w:Compatibility> <w:BreakWrappedTables/> <w:SnapToGridInCell/> <w:WrapTextWithPunct/> <w:UseAsianBreakRules/> <w:DontGrowAutofit/> </w:Compatibility> <w:BrowserLevel>MicrosoftInternetExplorer4</w:BrowserLevel> </w:WordDocument> </xml><![endif]--><!--[if gte mso 9]><xml> <w:LatentStyles DefLockedState="false" LatentStyleCount="156"> </w:LatentStyles> </xml><![endif]--><style> <!-- /* Font Definitions */ @font-face {font-family:"Lucida Sans Unicode"; panose-1:2 11 6 2 3 5 4 2 2 4; mso-font-charset:204; mso-generic-font-family:swiss; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-2147476737 14699 0 0 63 0;} /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:none; mso-hyphenate:none; font-size:10.0pt; mso-bidi-font-size:12.0pt; font-family:Arial; mso-fareast-font-family:"Lucida Sans Unicode"; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-font-kerning:.5pt; mso-fareast-language:#00FF;} pre {margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Courier New"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman";} @page Section1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:2.0cm 42.5pt 2.0cm 3.0cm; mso-header-margin:36.0pt; mso-footer-margin:36.0pt; mso-paper-source:0;} div.Section1 {page:Section1;} --> </style><!--[if gte mso 10]> <style> /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Обычная таблица"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-ansi-language:#0400; mso-fareast-language:#0400; mso-bidi-language:#0400;} </style> <![endif]-->
Постановою Кабінета Міністрів від 21 липня 2010 р. N 607 введен порядок переобладнання транспортних засобів, під який підпадає, також, установка газо-балонного обладнання (надалі ГБО) для роботи авто на скрапленому газі. Згідно цього документа:<o>></o>>
<o>> </o>>
18. Перереєстрація транспортного засобу, що переобладнаний, проводиться реєстраційно-екзаменаційним підрозділом Державтоінспекції МВС відповідно до Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 7 вересня 1998 р. N 1388<o>></o>>
<o>> </o>>
У постанові № 1388 сказано наступне:<o>></o>>
<o>> </o>>
33. Перереєстрація транспортних засобів проводиться у разі отримання свідоцтва про реєстрацію замість утраченого або не придатного для користування, зміни їх власників, місця стоянки, місцезнаходження або найменування власників - юридичних осіб, місця проживання або прізвища, імені чи по батькові фізичних осіб, які є власниками транспортних засобів, а також кольору або марки транспортного засобу внаслідок переобладнання чи заміни двигуна або кузова, інших складових частин, що мають ідентифікаційні номери. <o>></o>>
Повідомлення відредагував dsu: 14 липень 2011 - 15:24
0 людей читають цю тему
0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів