Перейти до вмісту

Друзі. Проект буде закрито в кінці 2024 року. Перемоги і миру вам. Хай щастить. Слава Україні.

Фотографія
- - - - -

Не заводиться з ранку


  • Please log in to reply
239 replies to this topic

#221 borzoj

borzoj

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 027 Повідомлень:
  • Реєстрація 29-червень 11

Відправлено 14 серпень 2012 - 21:42

АКБ 1.25 щільність. На даний момент повинно вистачати.

#222 magnum420

magnum420

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 433 Повідомлень:
  • Реєстрація 22-травень 11

Відправлено 14 серпень 2012 - 21:47

Согласен, если плотность была такой изначально. Но если плотность АКБ была 1.27, А СЕЙЧАС 1.25, то аккум недозаряжен... Со временем способствует сульфатации....
ВАЗ 21104, 2006г.в. Вопросы: 097-914-93-60 Олег.;)

#223 borzoj

borzoj

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 027 Повідомлень:
  • Реєстрація 29-червень 11

Відправлено 14 серпень 2012 - 23:15

Звичайно була 1.27, місяців два назад заряджав повністю.
Не розумію, яка різниця при заводжені з толкача і зі стартера ?
При крутінні ключа вся енергія іде на стартер, но більшість її частини. Все інше на запалювання. При толкачі все іде на запалювання. ХЗ це думки в голос.
Може і дійсно акум, але чому він відразу почав себе так вести?
Тепер тенденція так, приїхав в 17.30 поставив машину, з ранку в 7.30 заведеться. Якщо не чіпати до 19.00 (з 17.30 минулого дня), то заведеться але не відразу. Якщо залишити з 17.30 до післязавтра 19.00 то тільки з толкача.
Саморозряд акума? Але думаю щільність би вже впала до мінімума, так як по місту не сильно зарядиш.
Короче чорт його зна. В четвер буде людинка, подивимось як пройде день. Якщо нічого то поставлю КСЗ хоч і з нею було те саме.

#224 02universal

02universal

    Член клуба


  • Пользователи
  • 4 806 Повідомлень:
  • Реєстрація 17-квітень 11

Відправлено 14 серпень 2012 - 23:18

Бывают очень ,,прожерливые,, стартеры,-именно поэтому может нехватать для зажигания.. И еще- ,,дырка,, для ,,кривого,,стартера есть?(может им попробуете?) Р.С- ,,налицо,, симптомы ,,дохлого,,акб...

Повідомлення відредагував 02universal: 14 серпень 2012 - 23:23


#225 borzoj

borzoj

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 027 Повідомлень:
  • Реєстрація 29-червень 11

Відправлено 14 серпень 2012 - 23:33

в кузові є а в радіаторі ні.

Р.С- ,,налицо,, симптомы ,,дохлого,,акб...

вже колись акб цей я садив на нуль, при цьому стартер навіть крутнутися не хотів.
Ну подумай, якщо акб сівший, то чому після 5хв маслання по 10сек з перекуром 30-40сек машинка заводиться? Невже сівший акб під час маслання підзаряджується і заводить?

#226 02universal

02universal

    Член клуба


  • Пользователи
  • 4 806 Повідомлень:
  • Реєстрація 17-квітень 11

Відправлено 14 серпень 2012 - 23:52

Просто,если проблема неизвестна- нужно пробовать все варианты(снять акб и через 2 дня поставить заряженный) Гдето слышал,что с электронным зажиганием- ,,столкача,, заводить нежелательно- ,,холла,, и комутатор- ,,слабые звенья,,(опятьже нефакт,что новое- хорошее)- вернуть назад кз и попробовать..

#227 magnum420

magnum420

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 433 Повідомлень:
  • Реєстрація 22-травень 11

Відправлено 15 серпень 2012 - 11:01

Судя по видео, то с АКБ там не настолько все плохо, что бы не заводилась. При сильной просадке напряжения при запуске двигатель будет просто молчать, а она фыркает. Я бы, действительно, вернул назад КСЗ и посмотрел, что будет. Если все нормализуется, то потом выяснять, что с БСЗ. А если глюк останется, то копать уже дальше. В этом случае, для меньшей потери времени и нервов, лучше всего, все-таки, методом исключения искать, где собака зарыта... В разных системах может быть причина, поэтому надо сначала выяснить, какая система глючит: топливная, электрическая или ГРМ...
ВАЗ 21104, 2006г.в. Вопросы: 097-914-93-60 Олег.;)

#228 sanya_korin

sanya_korin

    Новичок


  • Пользователи
  • 91 Повідомлень:
  • Реєстрація 25-лютий 11

Відправлено 15 серпень 2012 - 11:27

Народ , тут акум взагалі не причому , маслає він нормально аж мотор підскакує !якшо все з системами запалювання , ГРМ , топливною гуд він і майже розряжений заведе хватить шоб стартер і один раз колінвал прокрутив ! там прикол дешевий і десь криється на видноті!
Фарш невозможно провернуть назад. © Второе начало термодинамики

#229 02universal

02universal

    Член клуба


  • Пользователи
  • 4 806 Повідомлень:
  • Реєстрація 17-квітень 11

Відправлено 15 серпень 2012 - 18:49

В бсз,обычно два ,,прикола,,- датчик холла и комутатор..

#230 magnum420

magnum420

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 433 Повідомлень:
  • Реєстрація 22-травень 11

Відправлено 15 серпень 2012 - 18:59

В бсз,обычно два ,,прикола,,- датчик холла и комутатор..


И чаще коммутатор. Особенно, если плохо прикручен или под ним грязь собралась. Начинает греться и глючить....
Надо начинать тщательный поиск неисправности... Где-то же мышь живет! :)
ВАЗ 21104, 2006г.в. Вопросы: 097-914-93-60 Олег.;)

#231 borzoj

borzoj

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 027 Повідомлень:
  • Реєстрація 29-червень 11

Відправлено 16 серпень 2012 - 08:34

А якщо поміняти катушку на з КСЗ, в принципі повинна завестися?

#232 sanya_korin

sanya_korin

    Новичок


  • Пользователи
  • 91 Повідомлень:
  • Реєстрація 25-лютий 11

Відправлено 16 серпень 2012 - 08:37

там вольтаж не такий, і вона по мойму буде грітись шо шалена і нормальної іскри не видасть, але має завести
Фарш невозможно провернуть назад. © Второе начало термодинамики

#233 zootechnik

zootechnik

    эникейщик


  • Пользователи
  • 2 551 Повідомлень:
  • Реєстрація 22-листопад 10
  • Откуда:Полтава
  • Авто:ВАЗ-21011(21013)

Відправлено 16 серпень 2012 - 08:54

А якщо поміняти катушку на з КСЗ, в принципі повинна завестися?

Катушка работать то будет, но если дешевый коммутатор, то рискуеш его спалить
Теория — это когда всё известно, но ничего не работает. 
Практика — это когда всё работает, но никто не знает почему. 
Мы же объединяем теорию и практику: ничего не работает, и никто не знает почему! 
© А. Эйнштейн

#234 borzoj

borzoj

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 027 Повідомлень:
  • Реєстрація 29-червень 11

Відправлено 16 серпень 2012 - 20:30

Фух. Програлися з машиною три години. Спочатку пробували завести і помітили що пускове не відкривається. Розібрали карба, зібрали але не заводилась. Потім знайомий провірив напругу на катушкі, і чому на СТО до цього не додумались, помітив що з 12 напруга падає до 4 під час маслання. Кинули провід від акумулятора до катушки, з пів оберта завелося, "десь контакт пропадає" -зрозуміли ми. Так як жигуль чудо техніки і кривих рук (не мається на увазі образу користувачі жигулів, тільки тих хто в моїй машині ліпив проводку.), провода ми шукали довго, просто вони як кольори веселки мінялися. Знайшовши провід , зачистили його контакт і машинка завелася. Виходить що провід, крім замка ще приєднаний до сигналізації. Дай Бог щоб тільки в цьому була проблема. Думаю два дні простою все скажуть.

Повідомлення відредагував borzoj: 16 серпень 2012 - 21:12


#235 Июль

Июль

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 345 Повідомлень:
  • Реєстрація 04-жовтень 09
  • Откуда:Украина
  • Авто:ВАЗ 2104, ВАЗ 2101

Відправлено 16 серпень 2012 - 20:41

Так як жигуль чудо техніки і кривих рук

Такие слова не надо писать на этом форуме... :(
P.S купи мультиметр/тестер научись им пользоваться (инфу искать в Гугле)
P.P.S для долгой жизни контактов замка зажигания нужно поставить два реле: реле зажигания и реле стартера (реле включения втягивающего реле)

Повідомлення відредагував Июль: 16 серпень 2012 - 20:44


#236 borzoj

borzoj

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 027 Повідомлень:
  • Реєстрація 29-червень 11

Відправлено 16 серпень 2012 - 21:07

P.S купи мультиметр/тестер научись им пользоваться (

є, користуватися вмію. Але не догадався так зробити.

P.P.S для долгой жизни контактов замка зажигания нужно поставить два реле: реле зажигания и реле стартера

стоїть реле стартеру. А реле запалювання куди ліпити?

Такие слова не надо писать на этом форуме..

не мається на увазі образу користувачі жигулів, тільки тих хто в моїй машині ліпив проводку.

#237 Июль

Июль

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 345 Повідомлень:
  • Реєстрація 04-жовтень 09
  • Откуда:Украина
  • Авто:ВАЗ 2104, ВАЗ 2101

Відправлено 16 серпень 2012 - 21:22

Схема бесконтактной системы зажигания ВАЗ 2106<TABLE border=0 cellSpacing=0 cellPadding=5><TBODY><TR><TD colSpan=2 align=left>Зображення </TD></TR><TR><TD vAlign=top align=left>1 – выключатель зажигания;
2 – генератор;
3 – аккумуляторная батарея;
4 – катушка зажигания;
http://www.autoprosp...azhiganiya.html

</TD><TD vAlign=top align=left>5 – коммутатор;
6 – датчик-распределитель зажигания;
7 – свечи зажигания.


</TD></TR></TBODY></TABLE>

Схема бесконтактной системы зажигания ВАЗ 2107
Зображення
<TABLE border=0 cellSpacing=0 borderColor=#000000 cellPadding=4><TBODY><TR><TD>Рис. 8–20. Схема бесконтактной системы зажигания: 1 — свечи зажигания; 2 — датчик-распределитель зажигания; 3 — экран; 4 — бесконтактный датчик; 5 — коммутатор; 6 – катушка зажигания; 7 — монтажный блок; 8 — реле зажигания; 9 — выключатель зажигания; А — к клемме "30" генератора</TD></TR></TBODY></TABLE>
С 1986 г. устанавливается дополнительное реле зажигания 7 (см. рис. 8–19) типа 113.3747-10.
http://www.autoprosp...azhiganiya.html

#238 zootechnik

zootechnik

    эникейщик


  • Пользователи
  • 2 551 Повідомлень:
  • Реєстрація 22-листопад 10
  • Откуда:Полтава
  • Авто:ВАЗ-21011(21013)

Відправлено 17 серпень 2012 - 10:31

Кинули провід від акумулятора до катушки, з пів оберта завелося,

Нужно и себе попробовать - а то я тоже пока свою проблему с заводкой не решил
Теория — это когда всё известно, но ничего не работает. 
Практика — это когда всё работает, но никто не знает почему. 
Мы же объединяем теорию и практику: ничего не работает, и никто не знает почему! 
© А. Эйнштейн

#239 02universal

02universal

    Член клуба


  • Пользователи
  • 4 806 Повідомлень:
  • Реєстрація 17-квітень 11

Відправлено 17 серпень 2012 - 20:41

Ну вот..,а раньше небыло видно ,,скруток,, на проводке..?!(хотя- для меня,тоже проводка- загадка..!)

#240 borzoj

borzoj

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 027 Повідомлень:
  • Реєстрація 29-червень 11

Відправлено 17 серпень 2012 - 21:02

Ні, сама скрутка була прямо біля замка запалювання.
Сьогодні поставив і реле на запалювання.




0 людей читають цю тему

0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів

Яндекс.Метрика