Перейти до вмісту

Друзі. Проект буде закрито в кінці 2024 року. Перемоги і миру вам. Хай щастить. Слава Україні!

Фотографія
- - - - -

Зона турболентності...


  • Please log in to reply
14 replies to this topic

#1 apache

apache

    Руководство клуба


  • Администраторы
  • 4 359 Повідомлень:
  • Реєстрація 08-грудень 05
  • Авто:Xiaomi M365

Відправлено 23 червень 2006 - 11:34

Вчора після сильної грози їхав додому. На перехресті пригальмовую. Дорога йде на крутий спуск. Тисну на педаль + гальмування двигуном, зчеплення, перемикаю на нітралку. Швидкість вже близька до нуля і у цей момент по кузову пішло сильне тремтіння з гуркотом (крила грають), як, ніби потрапив на літаку в зону турболентності... Що це таке? Пробував другий раз - ефект той же. По сухій погоді такого немає (сьогодні пробував)

#2 VoLan

VoLan

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 313 Повідомлень:
  • Реєстрація 28-лютий 06

Відправлено 23 червень 2006 - 11:45

гы дорога не ровная была :lol:
www.valvoline.in.ua - Первое в мире масло!

#3 apache

apache

    Руководство клуба


  • Администраторы
  • 4 359 Повідомлень:
  • Реєстрація 08-грудень 05
  • Авто:Xiaomi M365

Відправлено 23 червень 2006 - 11:53

CRT
та ні, дорога ідеальна, тільки поклали асфальт

#4 saik

saik

    Основатель


  • Пользователи
  • 340 Повідомлень:
  • Реєстрація 03-грудень 05

Відправлено 23 червень 2006 - 12:09

Мокрые колодки. При торможении греются и посыхают и лучше берут а потом снова вода. Получается как бы дребезг такой.
img/karma/r60.gif

#5 Nik_2101

Nik_2101

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 485 Повідомлень:
  • Реєстрація 16-грудень 05

Відправлено 23 червень 2006 - 12:09

ИМХО мокрые диски не всегда равномерно хватали, схватит-отпустит-схватит-отпустит-схватит-отпустит

#6 turtle

turtle

    Новичок


  • Пользователи
  • 93 Повідомлень:
  • Реєстрація 18-травень 06

Відправлено 23 червень 2006 - 13:47

При торможении греются и посыхают и лучше берут а потом снова вода.

а температура диска уже какая? вода испаряется практически мгновенно. да и откуда ей взяться, вряд-ли лужа по ступицы была...

на літаку в зону турболентності...

в турбулентности просто болтает... может конечно крылья поотрывать...
а когда на критических углах атаки перед срывом потока начинает дрожать хвостовое оперение - вот тогда трясет канкретно, но недолго...
нормальный пилот ГА до такого состояния самолет доводить не должен никогда.
нормальный, конечно...
:)

#7 apache

apache

    Руководство клуба


  • Администраторы
  • 4 359 Повідомлень:
  • Реєстрація 08-грудень 05
  • Авто:Xiaomi M365

Відправлено 23 червень 2006 - 14:22

To all
це він мене принизити вирішив або що?

нормальный пилот до такого состояния доводить не должен никогда.
нормальный, конечно...



#8 Nik_2101

Nik_2101

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 485 Повідомлень:
  • Реєстрація 16-грудень 05

Відправлено 23 червень 2006 - 14:38

Apache ты лучше точнее опиши - лужи были? Ты в них попадал?

#9 apache

apache

    Руководство клуба


  • Администраторы
  • 4 359 Повідомлень:
  • Реєстрація 08-грудень 05
  • Авто:Xiaomi M365

Відправлено 23 червень 2006 - 14:43

Apache ты лучше точнее опиши - лужи были? Ты в них попадал?

Калюж не було взагалі, тільки мокрий асфальт. Тремтіння було швидше за все десь спереду. Причому перед зупинкою авто.

#10 Nik_2101

Nik_2101

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 485 Повідомлень:
  • Реєстрація 16-грудень 05

Відправлено 23 червень 2006 - 14:51

а может юзом пошел... колёса уже заблокировались и рывочками по асфальту... в конце пути сильнее-же давил на педаль...

#11 apache

apache

    Руководство клуба


  • Администраторы
  • 4 359 Повідомлень:
  • Реєстрація 08-грудень 05
  • Авто:Xiaomi M365

Відправлено 23 червень 2006 - 15:02

а может юзом пошел... колёса уже заблокировались и рывочками по асфальту... в конце пути сильнее-же давил на педаль...

Не реально, я дуже плавно гальмував оскільки це САМА аварійна ділянка міста. Її ще рік тому перекрити хотіли... Просто машина увійшла до резонансу, а ось з чим? Може кузов з двигуном? Адже движок хондрить злегка...

#12 turtle

turtle

    Новичок


  • Пользователи
  • 93 Повідомлень:
  • Реєстрація 18-травень 06

Відправлено 23 червень 2006 - 15:20

To all
це він мене принизити вирішив або що?

с чего ты решил? речь то не о тебе, а о пилотах. цитировать фрызу стоИт полностью.

а по существу - похожие резонансные колебания я наблюдал на жигулях при частично открутившемся (или недожатом) суппорте, не доходящей до конца колодке (работает полтора тормозных цилиндра)
что-то аналогичное наблюдается при трогании на подгоревшем сцеплении...

#13 apache

apache

    Руководство клуба


  • Администраторы
  • 4 359 Повідомлень:
  • Реєстрація 08-грудень 05
  • Авто:Xiaomi M365

Відправлено 23 червень 2006 - 15:23

turtle
забий. все добре.

#14 turtle

turtle

    Новичок


  • Пользователи
  • 93 Повідомлень:
  • Реєстрація 18-травень 06

Відправлено 23 червень 2006 - 15:27

глянь колодки.
изношены одинаково?

#15 apache

apache

    Руководство клуба


  • Администраторы
  • 4 359 Повідомлень:
  • Реєстрація 08-грудень 05
  • Авто:Xiaomi M365

Відправлено 23 червень 2006 - 15:34

turtle
цілком реально. я неділю тому відмітив, що при плавному гальмуванні на невеликій швидкості легко хилить в ліво. При інтенсивному непомітно. Знос колодок рівномірний і однаковий. Я думаю супорта почала залипати небагато. Я його вже 2 місяці тому гальмівною рідиною змащував...




0 людей читають цю тему

0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів

Яндекс.Метрика