Перейти до вмісту

Друзі. Проект буде закрито в кінці 2024 року. Перемоги і миру вам. Хай щастить. Слава Україні!

Фотографія
- - - - -

постройка мотора.


  • Please log in to reply
25 replies to this topic

#1 Сергій.

Сергій.

    Новичок


  • Пользователи
  • 17 Повідомлень:
  • Реєстрація 20-березень 13

Відправлено 06 січень 2014 - 19:00

Доброго дня,ночі!
Хотівби спитати що в мене вийде по кінських силах з такого мотора,
колінвал 03
шатуни стандарт може плаваюший палець,
поршня ттр 79.4,
масло форсунки,
до працьований масляний насос,
облечений маховик,
головка,канали 34\32 збільшені клапана з заміною сідла,(правда я ще не розібрався від чого їх можна взяти),
також планую поставити два карба,
і якщо можливо то ще підскажіть скільки буде брати бензину ну хочаб приблизно?

#2 srg_a

srg_a

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 208 Повідомлень:
  • Реєстрація 06-січень 09

Відправлено 06 січень 2014 - 19:13

распредвал хороший докинешь, сил 120-130 гарантировано можно снять

#3 Сергій.

Сергій.

    Новичок


  • Пользователи
  • 17 Повідомлень:
  • Реєстрація 20-березень 13

Відправлено 06 січень 2014 - 19:26

Забув роспридвал тайга.

#4 Интервент

Интервент

    Любит ВАЗ


  • Модераторы
  • 6 073 Повідомлень:
  • Реєстрація 16-грудень 05
  • Авто:ВАЗ-21011 1,7; ВАЗ-2123 Нива

Відправлено 06 січень 2014 - 19:35

Доброго дня,ночі!
Хотівби спитати що в мене вийде по кінських силах з такого мотора,
колінвал 03
шатуни стандарт може плаваюший палець,
поршня ттр 79.4,
масло форсунки,
до працьований масляний насос,
облечений маховик,
головка,канали 34\32 збільшені клапана з заміною сідла,(правда я ще не розібрався від чого їх можна взяти),
також планую поставити два карба,
і якщо можливо то ще підскажіть скільки буде брати бензину ну хочаб приблизно?

100-130, в зависимости от распредвала, качества сборки и настройки.
Расход - от 10 до 15.
Красота никогда не давалась легко.

#5 Сергій.

Сергій.

    Новичок


  • Пользователи
  • 17 Повідомлень:
  • Реєстрація 20-березень 13

Відправлено 06 січень 2014 - 19:49

100-130, в зависимости от распредвала, качества сборки и настройки.
Расход - от 10 до 15.

Це по місту чи по трасі?

#6 Yurec77

Yurec77

    Член клуба


  • Пользователи
  • 4 131 Повідомлень:
  • Реєстрація 28-вересень 10
  • Авто:21043/ланос.

Відправлено 06 січень 2014 - 19:50

Сергій., місто!

#7 Dim0N

Dim0N

    Член клуба


  • Пользователи
  • 2 786 Повідомлень:
  • Реєстрація 12-листопад 07

Відправлено 06 січень 2014 - 20:22

ещё ГБЦ пильнуть на 1-2,5 мм, а так всё как и должно быть в умелых руках - 90 - 120 кобыл
Если вал верховой - то желательно сёдла просадить слегка, в зависимости от подъёма кулачков
Перед сборкой каждую деталь нужно тщательно обработать напильником

#8 Сергій.

Сергій.

    Новичок


  • Пользователи
  • 17 Повідомлень:
  • Реєстрація 20-березень 13

Відправлено 06 січень 2014 - 20:29

Сергій., місто!


Фу блін аж відлягло?

Добавлено через 5 минут

ещё ГБЦ пильнуть на 1-2,5 мм, а так всё как и должно быть в умелых руках - 90 - 120 кобыл
Если вал верховой - то желательно сёдла просадить слегка, в зависимости от подъёма кулачков


це вже буде видно коли зроблю голову тоді пролью і буду знати чи пиляти чи ні.
Ще хотів спитати від якої машини можна поставити клапана?
думаю клапана підбирати 40\35.
і як вам варіант зробити сідля для клапанів з розпридвала ваз 2101.

#9 Сергій.

Сергій.

    Новичок


  • Пользователи
  • 17 Повідомлень:
  • Реєстрація 20-березень 13

Відправлено 06 січень 2014 - 20:42

просто зараз по трасі бере 6.4л а збільшення на 9л розходу для мене це булоб занадто.

#10 Интервент

Интервент

    Любит ВАЗ


  • Модераторы
  • 6 073 Повідомлень:
  • Реєстрація 16-грудень 05
  • Авто:ВАЗ-21011 1,7; ВАЗ-2123 Нива

Відправлено 06 січень 2014 - 20:53

Ще хотів спитати від якої машини можна поставити клапана?
думаю клапана підбирати 40\35.

Клапана хорошо подходят от старых двухлитровых восьмиклапанных "Фордов". Но есть свои нюансы:
1. Клапаны имеют внешний диаметр 42 и 36 мм соответственно, чтобы поставить в жигулевскую голову их надо перетачивать до 41 и 34. При этом диаметр цилиндров должен быть не менее 79 мм, т.к. в 76-миллиметровый цилиндр 2101 или 2103 большой впускной клапан просто не помещается. Иногда и с цилиндрами 79 мм впускные клапаны приходится уменьшать до 40,5...40 мм.
2. Клапаны имеют три фаски для сухарей; в принципе, подходят сухари 2108, но гораздо лучше на разборке найти заводские фордовские, т.к. с "восьмерочными" бывают проблемы.
3. Конус у сухарей "форд" немного отличается от заводского конуса в жигулевских "тарелках", поэтому их надо перетачивать.

Клапана могу достать, кстати.

і як вам варіант зробити сідля для клапанів з розпридвала ваз 2101.

Так делали советские спортсмены. Вариант жизнеспособный, но о ресурсе мало что известно.

Добавлено через 1 минуту

просто зараз по трасі бере 6.4л а збільшення на 9л розходу для мене це булоб занадто.

С двумя карбами и "верховым" распредвалом меньше 10-11 вряд ли получится, что в городе что по трассе.
Ставить же "низовой" распредвал с двумя карбюраторами не имеет смысла.
Красота никогда не давалась легко.

#11 Сергій.

Сергій.

    Новичок


  • Пользователи
  • 17 Повідомлень:
  • Реєстрація 20-березень 13

Відправлено 06 січень 2014 - 21:01

я не так хочу спорт як щоб машина нормально їхала, і щоб я не думав чи хватить мені часу щоб зробити обгін машини яка їде зі скоростю 80 км час.( так як зараз)
ганятись я всеодно не люблю, ну хібащо всебе на старому ереадромі.

Повідомлення відредагував Сергій.: 06 січень 2014 - 21:13


#12 srg_a

srg_a

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 208 Повідомлень:
  • Реєстрація 06-січень 09

Відправлено 06 січень 2014 - 21:24

был когда-то у меня токай мотрчик как ты хочешь собирать, клапана форд капри, форд кортина
перетачивается полностью клапан, сухарики от 2108 8 кл., тарелки лучше изготовить из Д16Т под 08 сухарь, под спорт вал можно сразу будет учесть расжатие пружин, на фото читаемы каталожные номера
Зображення

клапана после обточки, на впуске сделал фаску 30 град

Зображення

седла вполне бюджетный и работоспособный вариант делать из распредвала, у нас одна контора в городе такое постоянно практикует, в собранной голове выглядят так

Зображення

ну и карбы естественно только горизонталки, никаких шмолексов на оковских коллекторах

Зображення

на одном карбе едет где-то так
http://rutube.ru/vid...eeceb956dbf24c/

Повідомлення відредагував srg_a: 06 січень 2014 - 21:26


#13 Сергій.

Сергій.

    Новичок


  • Пользователи
  • 17 Повідомлень:
  • Реєстрація 20-березень 13

Відправлено 06 січень 2014 - 21:27

в мому моторі що зараз стоїть на машині мотор більше 4000 не крутиться, хібащо на нейтральній або першій, машина з вісімдесятого року і ще до мене навіть не роблена, правда моторові вже підходить кінець тому поки ще не прийшов планую зайнятись мотором і коробкою,а коли таки той мотор стане то вже повару кузов і поставлю зроблений мотор.

Добавлено через 2 минуты

был когда-то у меня токай мотрчик как ты хочешь собирать, клапана форд капри, форд кортина
перетачивается полностью клапан, сухарики от 2108 8 кл., тарелки лучше изготовить из Д16Т под 08 сухарь, под спорт вал можно сразу будет учесть расжатие пружин, на фото читаемы каталожные номера
]

спасибі:ay: саме те що я шукав.

#14 Dim0N

Dim0N

    Член клуба


  • Пользователи
  • 2 786 Повідомлень:
  • Реєстрація 12-листопад 07

Відправлено 06 січень 2014 - 21:27

я не так хочу спорт як щоб машина нормально їхала, і щоб я не думав чи хватить мені часу щоб зробити обгін машини яка їде зі скоростю 80 км час.( так як зараз)
ганятись я всеодно не люблю, ну хібащо всебе на старому ереадромі.

для таких нужд вполне и одного карба хватит при нормальном верховом РВ типа Д115, Д117, и расход нормальный. Я тоже за расход переживал, обошлось. На похожей конфигурации и обычных клапанах с РВ Д115 и карбе К172 расход по трассе 7-8, город 10-12. Если тапку в пол - до15.
Перед сборкой каждую деталь нужно тщательно обработать напильником

#15 Сергей72

Сергей72

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 2 681 Повідомлень:
  • Реєстрація 04-листопад 11

Відправлено 06 січень 2014 - 21:39

Клапана хорошо подходят от старых двухлитровых восьмиклапанных "Фордов". Но есть свои нюансы:
1. Клапаны имеют внешний диаметр 42 и 36 мм соответственно, чтобы поставить в жигулевскую голову их надо перетачивать до 41 и 34. При этом диаметр цилиндров должен быть не менее 79 мм, т.к. в 76-миллиметровый цилиндр 2101 или 2103 большой впускной клапан просто не помещается. Иногда и с цилиндрами 79 мм впускные клапаны приходится уменьшать до 40,5...40 мм.
2. Клапаны имеют три фаски для сухарей; в принципе, подходят сухари 2108, но гораздо лучше на разборке найти заводские фордовские, т.к. с "восьмерочными" бывают проблемы.
3. Конус у сухарей "форд" немного отличается от заводского конуса в жигулевских "тарелках", поэтому их надо перетачивать.

Клапана могу достать, кстати.


Так делали советские спортсмены. Вариант жизнеспособный, но о ресурсе мало что известно.

Добавлено через 1 минуту

С двумя карбами и "верховым" распредвалом меньше 10-11 вряд ли получится, что в городе что по трассе.
Ставить же "низовой" распредвал с двумя карбюраторами не имеет смысла.


По поводу седлышек из р/в 2101 - это один из идеальных вариантов,впуск-как впуск,а вот выпуск действительно надо бы увеличить. Просто все упирается в денежку и хороший расточник с проверенным станком. На данное время седла вообще попадаются из рыфленки подрезаеш его,а его не режит а рвет.

#16 Сергій.

Сергій.

    Новичок


  • Пользователи
  • 17 Повідомлень:
  • Реєстрація 20-березень 13

Відправлено 06 січень 2014 - 21:52

Клапана могу достать, кстати.


Так делали советские спортсмены. Вариант жизнеспособный, но о ресурсе мало что известно.

Добавлено через 1 минуту

С двумя карбами и "верховым" распредвалом меньше 10-11 вряд ли получится, что в городе что по трассе.
Ставить же "низовой" распредвал с двумя карбюраторами не имеет смысла.


10л даже 13л по місту мене повністю влаштовує.За клапана пишу в приват.

Добавлено через 12 минут

По поводу седлышек из р/в 2101 - это один из идеальных вариантов,впуск-как впуск,а вот выпуск действительно надо бы увеличить. Просто все упирается в денежку и хороший расточник с проверенным станком. На данное время седла вообще попадаются из рыфленки подрезаеш его,а его не режит а рвет.


токар є! і він насправді токар з великої букви і станки в нього хароші що правда ван їх має всього коло шести штук но все ще в переді.:bm:
Мені просто требабуде знайти заготовку під сідла а він мені вже їх піджене і поставить!

#17 srg_a

srg_a

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 208 Повідомлень:
  • Реєстрація 06-січень 09

Відправлено 06 січень 2014 - 22:10

а он уже когда-то занимался заменой седл?

#18 Сергій.

Сергій.

    Новичок


  • Пользователи
  • 17 Повідомлень:
  • Реєстрація 20-березень 13

Відправлено 06 січень 2014 - 22:19

на скільки я знаю то вже читири головки їздять і то вже давно.

#19 Сергій.

Сергій.

    Новичок


  • Пользователи
  • 17 Повідомлень:
  • Реєстрація 20-березень 13

Відправлено 07 січень 2014 - 19:53

питання до знающих людей! можливо переточити впускні клапана ваз під 34мм і поставити їх на випуск?

#20 Интервент

Интервент

    Любит ВАЗ


  • Модераторы
  • 6 073 Повідомлень:
  • Реєстрація 16-грудень 05
  • Авто:ВАЗ-21011 1,7; ВАЗ-2123 Нива

Відправлено 07 січень 2014 - 20:19

питання до знающих людей! можливо переточити впускні клапана ваз під 34мм і поставити їх на випуск?

Так делать нельзя. Впускные клапаны делаются из менее жаропрочной стали, чем выпускные. Поэтому на выхлопе они просто прогорят.
Красота никогда не давалась легко.




0 людей читають цю тему

0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів

Яндекс.Метрика