Перейти до вмісту

Друзі. Прошу вас допомагайте проекту Друк армії. Перемоги і миру вам. Хай щастить. Слава Україні! Apache

Фотографія
- - - - -

Поставив безконтактну систему почала смикатись машина


  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1 sashamo

sashamo

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 131 Повідомлень:
  • Реєстрація 04-листопад 13

Відправлено 13 вересень 2015 - 12:32

Доброго дня! На днях був на ремонті хлопці перебирали карбюратор і ставили безконкатну систему. При мені машинка прекрасно заводилась і їздила. Наступного дня пробую їхати смикається, мушу підсосс витягати причому двигун вроді нагрівся уже в білій зоні стрілка а всеодно смикається машина витягаєш більше підсос нормально їде.

Перед цим на підсосі тільки заводився і їхав кілометр максимум а далі без підсоса нормально тянуло.
Може хлопці забагато прикрутили жиклер? Перед установкою безконтактної системи вони типу казали перевагу її що кажуть менший розхід і вони завжди прикручують жиклер на 1,5 оберта в порівнянні з контактною системою.

#2 dimon_21061

dimon_21061

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 2 338 Повідомлень:
  • Реєстрація 31-серпень 08
  • Авто:21043

Відправлено 13 вересень 2015 - 13:25

На днях був на ремонті хлопці перебирали карбюратор

Пусть переберут еще раз.
" ! ! ! Все врут ! ! ! " House D.M.

#3 Geser

Geser

    Член клуба


  • Пользователи
  • 1 633 Повідомлень:
  • Реєстрація 18-грудень 08
  • Авто:Ваз 21011 79г.

Відправлено 13 вересень 2015 - 16:17

зажигание выставь.

#4 sashamo

sashamo

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 131 Повідомлень:
  • Реєстрація 04-листопад 13

Відправлено 13 вересень 2015 - 16:24

А що могло статись із запалюванням? Все ж їхало нормально коли я був у них. Думаю просто може у них машина була прогріта нормально бо постійно заводили регулювали. А не може бути що занадто прикрутили жиклери?

#5 Geser

Geser

    Член клуба


  • Пользователи
  • 1 633 Повідомлень:
  • Реєстрація 18-грудень 08
  • Авто:Ваз 21011 79г.

Відправлено 13 вересень 2015 - 16:29

А не може бути що занадто прикрутили жиклери?


Может, скорее всего причина в карбюраторе и есть. Просто что бы быть уверенным, что точно он - я и предложил на всякий случай выставить (или проверить как выставлено зажигание. И нету такой штуки, как "прикрутить винт на 1.5 оборота бо поставили БСЗ". оно все индивидуально, все настраивается на конкретной машине. ЧТо значит винт на 1.5?? а второй винт?? а что со смесью теперь? закрутили количество и не трогали качество - переобогащенная смесь - засер свечей. (как минимум)


З.Ы Солекс? холостой ровный? дергается только при наборе газа?

#6 sashamo

sashamo

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 131 Повідомлень:
  • Реєстрація 04-листопад 13

Відправлено 13 вересень 2015 - 20:26

Та хлопці толкові вроді обидва вінти регулювали щоб і холості норма були і на прогазовці норма була. Тільки от нерозумію чого в мене наступного дня машина смикалась. Поки що побачу якшо наступні рази така само буде смикатись то буду щось думати. Просто здивувало що уже на трохи прогрітому двигуні смикання були. На підсосі їздити не фонтан по витраті палива

#7 alexart

alexart

    Член клуба


  • Пользователи
  • 3 921 Повідомлень:
  • Реєстрація 15-грудень 08
  • Авто:2101,1977 г.в.

Відправлено 06 жовтень 2015 - 20:09

sashamo, Грязь могла в жиклёр попасть,если на подсосе едет.

#8 sashaboss

sashaboss

    Позорище


  • Пользователи
  • 419 Повідомлень:
  • Реєстрація 23-січень 13

Відправлено 06 жовтень 2015 - 21:11

Было такое, пробило провод ВВ через полчаса работы на БСЗ, при этом провода были синие силиконовые и отработали КСЗ 2 года :(

#9 shlonik1

shlonik1

    SUPER Паффигист!!!


  • Пользователи
  • 2 505 Повідомлень:
  • Реєстрація 17-жовтень 12
  • Авто:Subaru Impreza 1.6, 4AWD

Відправлено 06 жовтень 2015 - 22:46

sashamo,

Проверь жиклер ХХ, могло что то попасть, либо проверь все соединения топливопровода на герметичность, если будет подсос воздуха - будет дергатся! Это из личного опыта - были микротрешины на шланге и полная ж... топливо нормально поступало, но поступал еще и в систему воздух. Перебрали карб, заменил трамблер, свечи и провода, а проблема осталась, ездил на подсосе. А затем пришла в голову мысль заменить топливный фильтр (тот что до бензонасоса, пластиковый, прозрачный, как говорится для водолазов - и обнаружил на шлангочке небольшие трещинки через которые попадал воздух. Короче, заменил фильтр, и заменил резиновые топливные шланги, хорошо обжал новыми хомутами и авто я не узнал, как будто заново родился!)

<p><a class="bbc_url" href=</a></p>
 

Мой Полный Бортовик - :       https://www.drive2.r...49963017012151/

 

Мой Бортовик - :  Ваз 21043 "снежная Королева"    -БЫВШАЯ!!!

Мой Бортовик - :   Subaru Impreza 1.6 1998 4 Wd

 

 


#10 sashamo

sashamo

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 131 Повідомлень:
  • Реєстрація 04-листопад 13

Відправлено 12 жовтень 2015 - 14:26

ВВ проводи перевірив три свічних проводи від 6 до 7 КОМ один провід на першу свічку 9 КОМ центральний 7,5 КОМ. Свічки всі робочі. Всі шланги вроді нормально зажаті. На вихідних дивився карбюратор ДААЗ 2107 11007010 нічого поки не виявив хіба може рівень в поплавковій камері трохи нижчий, жиклери всі продув холостий хід теж. Регулював момент запалювання нічого кардинально не помогло. Думаю на наступних вихідних подивитись трамблера може є сенс датчик Холла поміняти бо перед цим поміняв комутатор але проблема лишилась. При розгоні все ніби в нормі а коли стабільно тримаєш ногу на газу на 1/3 то їдеш і через 5-10 секунд є посмикування.




1 людей читають цю тему

0 користувачів, 1 гостей, 0 схованих користувачів